eitaa logo
یخ فروش
2.1هزار دنبال‌کننده
289 عکس
146 ویدیو
1 فایل
﷽ ▫️سلام، قدمت روی چشم 👈اینجا درد دل های یک یخ فروش را می خوانی... 🔹️ادعا ندارم 🔹️حرفاتو میشنوم 🔸️مطلب ارزشمند داشته باشی، منتشر میکنم ▫️ارتباط با من👇 @karimims 🖊به علت مشغله، دیر پاسخ میدهم!
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
╭━⊰❀❀❀⊱━╮ تڪیہ‌ڪن‌بہ‌شھـدا؛شھـداتڪیہ‌شـون‌خـداسـت. اصـلاڪنار‌گل‌بنشـینۍبـوۍگـل‌مۍگیـرۍ؛ پس‌گلسـتـان‌ڪن‌ڪل‌زندگیـت‌رو 🆔@tahakariman
❇️ به امید برد تیم ملی کشور عزیزمان ۲۵ درصد تخفیف روی تمامی محصولات ایران گیاه به همراه هدایای ویژه 📌به مدت یک هفته 📌 بدون در نظر گرفتن نتیجه بازی چه برد ایران باشد یا باخت، این تخفیف برای شما عزیزان برقرار خواهد بود. 💠محصولات را در سایت زیر ببینید 🌐Irangiah.ir 💠و سپس از طریق آیدی زیر در ایتا سفارش دهید: @irangiah12 💠💠💠💠💠💠
☘امام علی(ع): تدبیر و آینده نگری پیش از عمل تو را از پشیمانی ایمن می سازد.💛💚 📚غررالحکم،ج۱، ص۳۷۲ 🆔 @tahakariman
🌼 امیرالمؤمنین علیه‌السلام: 🍃 من تَرَكَ إنكارَ المُنكَرِ بقَلبِهِ و يَدِهِ وَلِسانِهِ فهُوَ مَيِّتٌ بَينَ الأحياءِ. 🍃 كسى كه در برابر منكر با دل و دست و زبان خويش اعتراض نكند، او مرده اى است در ميان زندگان. 🆔@tahakariman
▪️‏تو دادگاه قاتلان ‎شهید روح الله عجمیان همه‌شون میگن تحت تاثیر شبکه و فضای مجازی مرتکب جنایت شدن! یعنی فرق نمیکنه دکتر باشی یا بی‌سواد، زن باشی یا مرد، پولدار باشی یا فقیر؛ این‌روزها سواد رسانه نداشته باشی زامبی می‌شی! 👆👆👆👆 تحلیل غلط (در حالت خوشبینانه) در کانال ها و گروه های زیادی دیدم که البته اکثرا کانال های بچه های مذهبی و حزب اللهی هم بودن، چنین تحلیل هایی رو میزنن... نه فقط برای اینها که برای اکثر مجرمان این قضایا... اتفاقا آن مجرم، وکیلش و آن کسی که پول داده یا هدایتش کرده، سواد رسانه و سواد جنگ روانی را حداقل در این حد که بتواند افکار عمومی را دچار گمراهی کند به خوبی دارد. چراکه محال است عناد و تفکری پشت این جنایات نباشد، به صرف تحت تاثیر شبکه ها و برنامه هایشان هیچ انسانی دست به چنین جنایاتی نمیزند... شاید اعتراض کند و حتی آسیب به اموال عمومی بزند اما آسیب به انسان دیگر... بسیار بعید است و نمی تواند انقدر گسترده باشد... اینها یاد گرفته اند که برای فرار از عواقب جنایتشان، چنین بگویند و چنین تصوراتی برای دیگران بسازند... 🆔@tahakariman
❇️ لبخند بزن بسیجی چه جمله‌ی قشنگی بود نگاه به لبخندشان همه‌ٔ غم‌های وجودت را به فنا می برد .... پ.ن: یخ های عالم آب می شود، لبخند بزن بسیجی 🆔@tahakariman
🔸امروز، روزِ خوبی بود یا نه؟ شما بعد از خوندنِ این متن👆 چه حسی دارید؟ 🆔@tahakariman
❇️ جنگ جهانی رسانه‌ای؛ فقر سواد رسانه‌ای 🔸نحوه تاثیر این جنگ رسانه‌ای ابتدا بصورت تاثیر رفتاری است  که  اولین مرحله این نوع تأثیر، فعال و یا منفعل ساختن مخاطبان است. دیدن و شنیدن پیام‌های وسایل ارتباط جمعی ممکن است باعث تغییرات مهمی در رفتار اشخاص شود و سپس تاثیر شناختی شکل می گیرد  که تأثیر رسانه‌ها تحت برخی شرایط ایمان، باورها، دیدگاه‌ها و مشخصات روحی و شخصیت مخاطب را دگرگون می‌سازد و باعث تغییر تفکر آنها در مورد امور اجتماعی و‌ سیاسی می‌شود و مرحله آخر تاثیر عاطفی  است که رسانه‌ها و فضای مجازی می‌توانند احساسات مخاطبان را در قبال مسائل مختلف و ...عوض کنند و افکار عمومی را تحت نفوذ خود در آورند. اگر به اغتشاشات اخیر بنگریم این مراحل تحت یک جنگ جهانی رسانه ای علیه ایران صورت پذیرفت که آسیب شناسی این جنگ بسیار مهم تلقی می شود. برای شروع راه حل این مشکل داشتن یک الزام تلقی می شود زیرا تمامی سرورهای خارج از ایران بوده و‌ هرگونه مبارزه با اینگونه تحمیل قدرت و سلیقه در واقع امکانپذیر نمی باشد. 🔹هدف اصلی استراتژیکی دشمن از  زمان پس از انقلاب اسلامی بخصوص دهه اخیر، ناامید کردن اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان و نخبگان با بزرگنمایی مشکلات و کاستی ها و کوچک نمایی دستاوردها و افتخارات بوده است. به طور کلی رسانه های بیگانه حقایق را وارونه جلوه می‌دهند و تلاش می‌کنند با نشان دادن پاره ای از واقعیت، نظرات و دیدگاه های خود را در قالبی پوشیده در داخل گزارش‌ها و متن و‌‌ تحلیل محتوا ها ارائه کنند. و با بردن ذهنِ افکار عمومی به دورترین نقطه از واقعیت و برجسته نشان دادن اطلاعات و اخبار‌ در راستای گفتمان مورد نظر آنها، در کنار استفاده از تکنیک‌های عملیات روانی همچون پررنگ کردن حاشیه‌ها و چشم‌پوشی از حقایق، یکی از اصلی‌ترین راهبردهای این رسانه‌ها است که این روش مستلزم تببین سواد رسانه ای می باشد و باید خیلی جدی در مقابل این جنگ جهانی رسانه ای علیه کشورمان اقدامات لازم صورت گیرد. 🔸به طور کل دشمنان آن چیزی که میخواهند ما بدانیم را در رسانه های خود ارائه می کنند نه حقیقت را... بعنوان مثال کشورمان امسال نیز جز رکوردداران مصرف انرژی(اسراف این نعمت خدادادی با توجه به قیمت ناچیز) در جهان هست در حالیکه بسیاری از مردم اروپا رو به زغال سنگ و چوب و پوشیدن لباس گرم در منزلشان آورده اند اما این حقیقت در هیج جا بیان نمیشود! و این بحران خود را سر میپوشانند و یا رسانه های معاند اعلام می کنند(بمباران خبری) فلان شهر در اختیار مردم معترض می باشد اما در حقیقت فقط تعدای افراد گول خورده همراه معاندین آموزش دیده در یک یا چند قسمت شهر دست به تخریب زده اند. اساسا چرا باید هر چیزی که در رسانه ها بخصوص فضای مجازی دیدیم باور کنیم؟ آنهم بدون صحت سنجی؟ 🆔@tahakariman
🌹نصفه شب چشم چشم رو نمی‌دید... سوار تانک، وسط دشت... کنار بُرجک نشسته بودم، دیدم یکی داره پیاده میاد... به تانک‌ها نزدیک می‌شد، دور می‌شد. سمتِ ما هم آمد، دستش رو دورِ پام حلقه کرد، پام رو بوسید!! گفت: به خدا سپردم‌تون... گفتم: حاج حسین؟ گفت: هیس! اسم نیار..... 🌹شهید حسین خرازی 🆔@tahakariman
❇️ سواد رسانه همانند رژیم غذایی است. ما در رژیم غذایی دنبال چه چیزی هستیم؟ این‌که ۱. چه چیزی بخورم ۲.چه زمانی بخورم ۳.چقدر بخورم. دقیقاً در سواد رسانه هم ما باید دنبال این باشیم که ۱. چه چیزی ببینم ۲.چه زمانی ببینم ۳. چقدر ببینم.  یعنی اگر ما توانستیم برای این سه پرسش پاسخ منطقی و خوبی پیدا کنیم که این پاسخ به نفع فرزندان ما باشد می‌تواند زمینه‌ای را فراهم کند که ما در محیط خانه تأثیرگذار باشیم و رسانه را تحت مدیریّت و کنترل خود در بیاوریم و سهم فرزندان ما در استفاده از رسانه یک سهم مفید و کارا و رشد دهنده باشد. 🆔@tahakariman
✳️ فرمانده لباس نیروها را شُست! 🔻 گروهان سلمان در یکی از مناطق اطراف خرمشهر و در حاشیه‌ی رودخانه‌ی بهمنشیر مستقر بود. يك روز سید، فرغونی به دست گرفت! بعد به بچه‌های گروهان گفت: هر کس لباس کثیف برای شست‌وشو داره داخل فرغون بریزه! 🔸 کلی لباس جمع شد. البته بچه‌ها سید را تنها نگذاشتند. همراه سید برای شستن لباس‌ها به راه افتادیم. مسافت نسبتا زیادی راه رفتیم. وقتی به کنار تانکر آب رسیدیم، سید هر کدام از بچه‌ها را مسئول انجام کاری کرد؛ یکی آتش درست کرد، یکی آب تانکر را در ظرف حلبی می‌ریخت تا آب را گرم کند. یکی هم آب گرم را به شخص شوینده که خود سید بود، می‌رساند. 🔺 هر کاری کردیم قبول نکرد. خودش شروع به شستن لباس‌ها کرد. چند نفر هم کمک او لباس‌ها را آب می‌کشیدند. در نهایت یکی از بچه‌ها که هیکل ورزشکاری داشت لباس‌ها را می‌چلاند و در لگن قرار می‌داد تا آن‌ها را پهن کنند. سید آن زمان فرمانده گروهان سلمان بود. آن روز بیش از هشتاد قطعه لباس را شست. این کار زمان زیادی هم طول کشید. این نحوه‌ی برخورد و این افتادگی او بود که سید را محبوب قلب‌ها کرده بود. 📚 برگرفته از کتاب علمدار | زندگینامه و خاطرات سردار شهید سیدمجتبی علمدار @tahakariman
سلام دوستان چند وقت نبودم، ولی به امید خدا مطالب جدید را اماده کردم و در کانال خواهم گذاشت. ممنونم از همراهی شما عزیزان🙏🌹