eitaa logo
🇮🇷 ۱ تحصن مردمی 🇮🇷
2.3هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
1.5هزار ویدیو
28 فایل
🔖 ایتا امکان درج محتوا را به صورت غیر قانونی از تحصن مردمی گرفت. 🔸 به کانال جدید ما در ایتا بپیوندید. 🆔 @tahason_mardomi ☑️ 🔹 ما را در فضای مجازی به نشانی زیر دنبال کنید. 📎 https://zil.ink/tahason_mardomi 🔎 🔴 فقط در ایتا نشانی ما تغییر کرد!
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 هیأت بهانه است، جامعه نشانه است 🔹سکولاریسم می کوشد که زندگی زیر سایه را برای دینداران، عادی جلوه دهد. یعنی بگوید که تو قرآن و نمازت را بخوان و کاری به کار گنهکار و فاحشه نداشته باش. تو به عنوان دیندار باید برایت عادی شود که در جامعه ای زندگی کنی که همزمان تو نماز بخوانی و بغل دستی تو، شیشه شراب سر بکشد و دیگری با لباس زیر کنار هر دوی شما بایستد و همه به یکدیگر لبخند بزنید و یا حداقل، کاری به کار هم نداشته باشید❗️ 🔹امر به معروف و نهی از منکر و یا اجرای در جامعه اسلامی را «دو قطبی ایجاد کردن»، «تفرقه»، «دخالت در کار دیگران»، «تشنج اجتماعی» و مانند آن تفسیر می کند. 🔹جمهوری اسلامی از اصل و اساس با این و ادبیات فریبنده آن مقابله کرده است. اما حال که جمهوری اسلامی محکم ایستاد، چه راهی مناسب بود که همان تفکر، پیاده شود⁉️ 🔹حسین! بله؛ حسین (ع) و مجلس حسین (ع) بهترین راه است. چون در میان حزب اللهی ها برخی ساده اندیش ها هستند که مقداری جو زده اند. شور مبتنی بر شعور حقیقی ندارند. با کمک اینها می توان در هیأت ها کرد و راه عادی سازی و توجیه تراشی برای گناه را در پیش گرفت. 🔹مثلاً بگوییم ما حق نداریم جلوی بی حجاب ها بایستیم؛ ما حق نداریم جلوی مهمان امام حسین (ع) را بگیریم! بعد از مدتی چشم ها به دختران و زنان بدحجاب و بی حجاب عادت می کند. بعد از مدتی چشم ها به گناه و ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی عادت می کند. 🔹بعد که محرم و صفر گذشت، سکولارها می گویند که با این دختران و زنان مکشفه و بی بند و بار برخورد نکنید. اینها امام حسینی هستند. اینها مشکلی با ما ندارند و ... . 🔹اینگونه در دل سایر حزب اللهی ها ایجاد می کنند. اینگونه مانع اقدام قانونی قاطع علیه هنجارشکنان می شوند. و از این طریق کلاه گشادی سر ما می گذارند و خودمان هم متوجه نمی شویم. ⚠️ اینگونه زندگی مثلاً مسالمت آمیز با گناه و فحشاء را برای جامعه ما عادی سازی می کنند. (خ ولیعصر عج، تقاطع جامی) 🔸کانال رسمی تحصن مردمی🔸 💠 https://eitaa.com/tahason_hejab
35.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سینه زنی سنتی مقابل دفتر ارتباطات مردمی قوه قضائیه / زینب من مدافع حرم باش، مراقب چادر دخترم باش✊ (خ ولیعصر عج، تقاطع جامی) 🔸کانال رسمی تحصن مردمی🔸 💠 https://eitaa.com/tahason_hejab
🔷️چند نکته درباره آرای قوه قضائیه در زمینه جرم بی حجابی 🔷️اخیراً آرای نسبتاً قاطعی از یکی از شعب (۱۰۸۸ کیفری تهران) در فضای مجازی منتشر شده تا موجب دلخوشی متدینین شود. اما این تمام ماجرا نیست: 🔷اولاً: مصدق معاون اول قوه قضائیه علیه این آرا موضع گرفت. 🔷ثانیاً: دیوان عالی کشور، راه اعاده دادرسی و نقض آرای شعبه مزبور را باز کرد که یکی از این آرای صادره از دیوان عالی به امضای مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور در بالا ارسال شده است‌. 🔷ثالثاً: آرای متعددی از شعب متعدد محاکم کیفری تهران در راستای عدم مجازات بی حجابان با بهانه و عناوین حقوقی مانند صدور حکم معافیت از کیفر یا قرار تعویق صدور حکم صادر شده که آنها را هم در بالا مشاهده می‌کنید. به نظر می‌رسد با وضعیت فعلی قوه قضائیه و سرعتی که این قوه در مسیر سکولاریزه شدن گرفته است، هر قانونی در زمینه حجاب و عفاف که اجرای آن وابسته به قلم قضات این قوه باشد، محکوم به ناکامی و شکست است. (خ ولیعصر عج، تقاطع جامی) 🔸کانال رسمی تحصن مردمی🔸 💠 https://eitaa.com/tahason_hejab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماز امشب متحصنین به لطف و عنایت خود خدااا تحصن به صورت خانوادگی ۲۴ ساعته برقرار هست/ (خ ولیعصر عج، تقاطع جامی) 🔸کانال رسمی تحصن مردمی🔸 💠 https://eitaa.com/joinchat/1751056830Cb65afeb0e0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺رئیس دستگاه قضا: دشمن دنبال استفاده از خودمان علیه خودمان است ▫️دشمن به اشکال و شیوه‌های مختلف دنبال اختلاف انداختن بین مردم و مسئولین و بین مسئولین است. دشمن تلاش دارد از خود ما علیه خودمان استفاده کند. 🗓 ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ کانال رسمی رئیس قوه قضائیه: ⚖ @ejeii_org ✍ پانوشت آقای اژه‌ای، آیا نمیدانی چه چیزهایی باعث جدایی و سلب اعتماد مردم از شما میشود؟ برخوردهای متناقض قوه‌ی قضائیه نسبت به پرونده‌های مردم، منع تعقیب زدن برای گردن‌کلفت‌هایی مثل حسن روحانی و سلبریتی‌های اغتشاشگر، آزاد کردن امثال مهدی هاشمی و اکبر طبری و ... لطفا به عدالت رفتار کنید (خ ولیعصر عج، تقاطع جامی 🔸کانال رسمی تحصن مردمی: 💠 https://eitaa.com/joinchat/1751056830Cb65afeb0e0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 حسینی‌ها بپا خیزید و حسین را از محاصره مجالس عزا در بیاورید! ▪️اثر دسته بر جان ما و جامعه ما ده‌ها برابر مجالس سرپوشیده است! ▪️امام خمینی: تکلیف مردم است دسته‌های شکوهمند سینه‌زن بیرون بیاورند! ▪️اگر بروی توی اتاقی زیارت عاشورا با صد لعن و صد سلام بخوانی، این اسلام را حفظ نمی‌کند! هیاهو می‌خواهد! (خ ولیعصر عج، تقاطع جامی) 🔸کانال رسمی تحصن مردمی🔸 💠 https://eitaa.com/joinchat/1751056830Cb65afeb0e0
⚫️ هیئت سکولار ♦️شب عاشورا وقتی در سخنرانی هیئت، واعظ در حال صحبت در مورد مسائل سیاسی روز و دشمن شناسی بود، یکی از هیئتی ها فریاد زد: آقا جلسه را سیاسی نکن، ما برای اشک بر حسین آمده ایم نه سیاسی بازی، روضه ما را خراب نکن بگذار برای غربت حسین اشک بریزیم! متاسفانه تعدادی دیگر هم با او همراه شدند ناگهان بیاد این واقعه تلخ تاریخی افتادم؛صحنه به دار کشیدن ۹ آزادیخواه تبریزی در شهر تبریز بدست لشگر قزاق روس به سال ۱۲۹۰ روز عاشورا هنگامی که روس ها در حال بدار کشیدن آزادیخواهان و دلاوران تبریز در روز عاشورای سال ۱۲۹۰ بودند صدای طبل و سنج از کوچه پسکوچه های تبریز شنیده میشد و مردم تبریز در حال عزاداری برای امام حسین علیه السلام بودند. عده ای زنجیر زن، عده ای سینه زن و عده ای قمه زن..... فرمانده روس اینگونه گفت: میترسیدم که آن جمعیت عظیم عزادار حسینی به آزادیخواهان مبارز تبریزی بپیوندند و در آن صورت چه بر سر ما می آمد !! اما جمعیت عظیم! مردم شیعه (سکولار)! عزادار فقط عزاداری و گریه کردند زنجیر و سینه و قمه زدند و به اعدام ۹ دلاور آزادیخواه خود توجهی نکردند. آری این است نتیجه اسلام سکولار، این است اسلام منهای سیاست و این چیزی است که به شدت به دنبال ان است و برای آن میلیاردی هزینه میکند. آری این است نتیجه بی بصیرتی و هیئت سکولار 🔸🔸🔸🔸🔸🔸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️ اعتراض متحصنین به اژه‌ای چرا امثال حسن روحانی و اکبر طبری باید آزاد بچرخند؟ شب هشتم محرم الحرام (خ ولیعصر عج، تقاطع جامی 🔸کانال رسمی تحصن مردمی: 💠 https://eitaa.com/joinchat/1751056830Cb65afeb0e0
🔺 با پای مصنوعی جانباز سرافرازمون تشریف آوردن! به خدا آدم خجالت می‌کشه😔 فکر کن اگه امروز همت و متوسلیان و چمران بودن چیکار میکردن بامداد چهارشنبه ۴مرداد، شب ۲۳ تحصن (خ ولیعصر عج، تقاطع جامی) 🔸کانال رسمی تحصن مردمی: 💠 https://eitaa.com/joinchat/1751056830Cb65afeb0e0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️ صدای اعتراض متحصنین شب هشتم محرم الحرام چرا باید سابقه‌ی سلبریتی‌ها پاک بشه چرا باید پرونده‌ی اکبر طبری خاک بشه (خ ولیعصر عج، تقاطع جامی 🔸کانال رسمی تحصن مردمی: 💠 https://eitaa.com/joinchat/1751056830Cb65afeb0e0
🔻رخنه‌ی لیبرالیسم در جبهه‌ی انقلاب 🖊 مهدی جمشیدی ۱. برخی نیروهای تجدیدنظرطلب در درون جبهه‌ی انقلاب، نسبت به غیرانقلابی‌ها، ملایم و منعطف و مدارایی‌اند اما انقلابی‌های اصیل را به‌شدت، طرد و‌ نفی و سرکوب می‌کنند. اگر اینان به انقلابی‌های اصیل بگویند «سوپرانقلابی»، اختلاف و انشقاق ایجاد نکرده‌اند، ولی اگر انقلابی‌های اصیل به آنها بگویند «صورتی»، گسست‌آفرین و وحدت‌شکن هستند. پس با معیارهای دوگانه و خودخواهانه مواجه هستیم. ۲. تعبیر دقیق‌تر و‌ زیباتری که می‌توان درباره‌ی اینان به کار برد، «انقلابی نمایشی» است؛ چون انقلابی‌گری‌شان، از برخی ظواهر و صورت‌ها فراتر نمی‌رود و عمق هویتی ندارد. وانمود می‌کنند که انقلابی‌اند، اما دچار چرخش و دگردیسی شده‌اند. ۳. شاید اولین برچسب را به این جماعت، شهید بهشتی زد که به آنها گفت «نیروهای بینابینی». یعنی هم این طرف هستند و هم آن طرف. آدم‌های دوشخصیتی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند چه باشند.‌ ۴. در دهه‌ی اخیر، عده‌ای رفتند زیر پرچم «اسلام رحمانی». آیت‌الله خامنه‌ای هم‌ در مقابل‌شان گفت اسلام رحمانی، همان معارف نشأت‌گرفته از «لیبرالیسم» است. این هم از برچسب غلیظ ایشان. بعد از مطهری و بهشتی، دیگر چندان اصطلاح «التقاط» را به کار نمی‌برند. من اینان را التقاطی می‌دانم؛ همان «اسلام رحمانی» که ترکیب اسلام و لیبرالیسم است. ۵. برخی از انقلابی‌ها کوشیدند ادای اصلاح‌طلبان درآورند. شدند کپی کپی. از اصالت‌ها بریدند و به اصیل‌ها گفتند تندرو. البته درباره صورت مشترک و مخرج مشترک داشتن‌شان با اصلاح‌طلبان، هیچ‌گاه توضیح ندادند. نرم‌نرمک چرخیدند. ۶. درباره‌ی «برجام» و «فضای مجازی» و‌ «حجاب»، مانند خاتمی و اصلاح‌طلبان فکر می‌کنند. فقط مشکل اینجاست که برخلاف اصلاح‌طلبان، تعبیر «حضرت آقا» را هم ضمیمه‌ی استدلال‌های اقتباسی خود می‌کنند. ۷. حاج‌قاسم را نیز از آن خود می‌دانند؛ همان کسی‌که می‌گفت دختر شهید، فقط به قصد «هدایت» می‌تواند با دختر بدحجاب، ارتباط داشته باشد نه به قصد «رفاقت»؛ یعنی حتی رفاقت با اینان را نیز نمی‌پسندید. نمی‌دانند سیاست حاج‌قاسم، «سیاست هدایت» بود نه «سیاست تمایز». هم برجام را تصمیم نظام می‌دانستند و هم فتوحات منطقه‌ای حاج‌قاسم را می‌طلبیدند. ۸. رهبر انقلاب از سه مرحله سخن گفته‌اند: خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی. اینان چون در مرحله‌ی خودسازی، شکست خورده‌اند، اراده‌ی انقلابی ندارند و به‌جای جامعه‌سازی، در پی جامعه‌سنجی هستند تا مطابق ذائقه، حکومت کنند. ۹. در اغتشاش سال گذشته دیدید که «مواضع دوپهلو» داشتند. هرچه فریاد داشتند بر سر نظام و نوع حکمرانی کشیدند؛ مانند خاتمی. دوگانه‌ی نظام/ مردم را پذیرفته بودند؛ همانند اصلاح‌طلبان. ۱۰. حداقل یک دهه است که کسانی در درون جبهه‌ی انقلاب، التقاطی شده‌اند. کلیدواژه‌هایی هم دارند: وحدت/ خلوص، همبستگی/ دوقطبی‌شدن، عقلانیت/ تندروی، فرهنگ/ امنیت، جذب حداکثری/ طرد، و ... . از همه‌ی اینها روایت غلط دارند. ۱۱. از اصول بریده‌اند اما انتظار دارند که همچنان در هسته‌ی مرکزی گفتمان انقلاب باشند. به ما می‌گویند «تنگ‌نظری» نکنید ولی مسأله این است که خودشان «تجدیدنظر» کرده‌اند. دایره‌‌ی انقلاب و خودی نیز باید متناسب با بازاندیشی‌های دوره‌ای آنها گشاد شود؛ چون معیار، اینانند نه ارزش‌ها. ۱۲. به همان معنا که امام خمینی به بازرگان، «برچسب لیبرال» زد، من هم این اصطلاح را به اصول‌گرایی نسبت می‌دهم. روح بازرگان در بخش عمده اصول‌گرایان، حلول کرده است. «اسلام رحمانی»، فصل مشترک اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان شده است. اسلام رحمانی، یعنی لیبرالیسم و هر کس به مؤلفه‌های آن معتقد باشد، دچار التقاط شده است؛ چه اصلاح‌طلب و‌ چه انقلابی. ۱۳. جالب اینکه میان «بدنه» و «بالایی‌ها»، تفاوت آشکار وجود دارد؛ بدنه‌ی انقلابی که در کف هستند، وفادارند اما هرچه فراتر می‌رویم و به نخبگان می‌رسیم، موارد استحاله بیشتر می‌شوند. گویا وضع اجتماعی (قدرت) و وضع فکری (حقیقت)، تا حدی با یکدیگر نسبت عکس دارند. ازاین‌رو، جماعت از راه انقلاب بازگشته و به تفکر اصلاحات پیوسته، اکثریت نیستند که «واسازی فکری‌»ام به «واگرایی اجتماعی» برسد. ۱۴. از هرچه که واسازی‌شان کند متنفرند؛ مثل همین متن! بی‌درنگ، واکنش منفی نشان می‌دهند و برآشفته می‌شوند. نگرانند که مبادا نسبت‌های فکری و هویتی پنهان‌شان با اصلاح‌طلبان آشکار شود. می‌گویند خودمان هستیم ولی تاریخ اصلاحات می‌گوید تکرار آنهایند. تجدیدنظرطلبی را از سطر نخست آغاز کرده‌اند. ۱۵. راه «بازسازی انقلابی» از «واسازی اصول‌گرایی» می‌گذرد. اینان برای تداوم قدرت خویش، امکان‌های انقلاب را به زنجیر بسته‌اند و مردم را در انتظار جهش تاریخی، دلسرد کرده‌اند. 🔸کانال رسمی تحصن مردمی: 💠 https://eitaa.com/joinchat/1751056830Cb65afeb0e0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️ منبر حسینی در جمع متحصنین مردم، پای انقلاب و ارزش‌ها ایستاده‌اند، مسئولین چرا مواضع دوپهلو میگیرند؟ (خ ولیعصر عج، تقاطع جامی 🔸کانال رسمی تحصن مردمی: 💠 https://eitaa.com/joinchat/1751056830Cb65afeb0e0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕊اللهُ اللهُ فی‌ الـجهادِ بأَموالِكُم وَ اَنفُسِكُم وَ اَلسِنَتِكُم فی ‌سبیلِ ‌الله. از خدا بترسید و با مال و جان و زبان خود در راه خدا مجاهدت نمائید.  (نهج‌البلاغه، ‌نامة ۴۷ ) 💠 پنجمین روز تحصن مردم انقلابی قم هرروز ساعت ۱۸ چهارراه شهدا جنب قنادی کریمه 🍃جمعی از مطالبه‌گران عفاف و حجاب _مقدس https://eitaa.com/mohasenatQom
بسم الله الرحمن الرحیم با توجه به درخواست همراه با اصرار متحصنین، مبنی بر لزوم خاتمه دادن به "اعتصاب غذا" بلاخره امروز توانستیم عزیزانمان را راضی کنیم. لذا از امروز چهارشنبه ۱۴۰۲/۵/۴ کسی از عزیزان متحصنین، در اعتصاب غذا نخواهد بود. بدیهی است که هیچ عامل خارج از جمع متحصنین، در این تصمیم گیری دخالت نداشته، تحصن خودجوش مردمی تا حصول نتیجه‌ی ملموس، با قوت بیشتر از گذشته در همین مکان، ادامه دارد. (خ ولیعصر عج، تقاطع جامی 🔸کانال رسمی تحصن مردمی: 💠 https://eitaa.com/joinchat/1751056830Cb65afeb0e0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحصن پرقدرت ادامه دارد. تا زمانی که مسئولین عزم جدی برای حل مشکلات و دغدغه های مردم نداشته باشند، تحصن ادامه دارد و متحصنین فریب حرکات نمایشی مسئولین نخواهند خورد. (خ ولیعصر عج، تقاطع جامی) 🔸کانال رسمی تحصن مردمی🔸 💠 https://eitaa.com/joinchat/1751056830Cb65afeb0e0
🔴 انتشار قطره چکانی و گزینشی لایحه پیشنهادی حجاب، موجب شک ما می شود 🔻این روزها در گوشه و کنار می بینیم که محتوایی منتشر می شود و می گویند در لایحه جدید عفاف و ، اینگونه سلبریتی ها را مجازات می کنند یا اینکه جریمه کشف حجاب فلان قدر است و ... 🔻در حقیقت، به صورت قطره چکانی برخی از موادی که به صورت نسبی دل مردم را خنک می کند (مثل مجازات سلبریتی ها ) - و معلوم هم نیست تا چه اندازه با حقیقت مطابقت دارد – را منتشر می کنند، اما هیچگونه دسترسی به سایر مواد پیشنهادی به مردم نمی دهند. 👈 در هر صورت، این روند، است. اگر قرار است به مردم اطلاع رسانی شود، باید همه مواد قانونی در اختیار مردم و نخبگان قرار گیرد. ⚠️ اگر بخشی از لایحه به صورت قطره چکانی و گزینشی در اختیار مردم قرار گیرد، این برای مردم به وجود می آید که می خواهند در یک عملیات روانی، ذهن ها – به خلاف لایحه قبلی - آماده شود که این لایحه خوب است و بعد مواد قانونی پر و دیگر را - که به زعم طراحان آن، خوب است - در لابه لای قانون جدید بگنجانند. ⏪ برای بیرون آمدن از این اتهامات باید کل متن پیشنهادی قانون جدید عفاف و حجاب در اختیار مردم قرار گیرد. زیرا قضاوت در مورد طرح پیشنهادی برای قانون عفاف و حجاب، با منتشر شدن یک یا چند بند محدود، امکان پذیر نیست و ادامه این روند، موجب بیشتر خواص نسبت به سایر بندهای قانون پیشنهادی خواهد شد . (خ ولیعصر عج، تقاطع جامی) 🔸کانال رسمی تحصن مردمی🔸 💠 https://eitaa.com/tahason_hejab
اتمام حجه امام خمینی برای تجمع این روزها مسأله 3- اگر اقامه واجبى، يا ريشه‌كن كردن منكرى، متوقف بر اين باشد كه عده‌اى با هم در امر كردن يا نهى نمودن اجتماع نمايند، با اقدام بعضى از آنان، وجوب ساقط نمى‌شود و بايد در اين جهت به مقدار كافى اجتماع كنند. مسأله 4- اگر عده‌اى كه كمتر از مقدار كفايتند قيام كنند و بقيه با آنان اجتماع ننمايند و براى قيام‌كننده جمع نمودن بقيه ممكن نباشد، واجب از قيام‌كننده ساقط مى‌شود و گناه بر عهده تخلف‌كننده باقى مى‌ماند. مسأله 5- اگر شخصى يا اشخاصى به وظيفه خود قيام نمايند ولى اثر نكند، اما ديگرى يا ديگران احتمال تأثير بدهند، با اجتماع شرايط بر آنان واجب مى‌باشد. مسأله 6- اگر قطع يا اطمينان پيدا كند كه ديگرى (براى انجام اين وظيفه) بپاخاسته، بر او واجب نيست بپاخيزد، ولى اگر خلاف قطعش آشكار شود، (بپاخاستن) بر او واجب مى‌باشد. و همچنين اگر قطع يا اطمينان پيدا كند به كفايت كسى كه بپاخاسته، بر او واجب نمى‌باشد و اگر خلاف آن آشكار شود، واجب است. تحریر الوسیله امام خمینی اعلی الله مقام الشریف بیست و هشتمین روز تحصن معیشت ، حجاب، فضای مجازی خیابان ولی عصر تقاطع جامی جلوی دفتر حوزه ریاست قوه قضائیه مسأله 7- احتمال يا گمان به اينكه ديگرى قيام نموده، يا كفايت كسى كه قيام نموده، كافى نيست؛ بلكه با دادن احتمال يا داشتن گمان نيز بر او واجب است، ولى اگر بيّنه قائم شود كفايت مى‌كند. مسأله 12- امر و نهى در اين باب از آمر و ناهى مولويت دارد (كه بايد دستور به انجام واجب و ترك حرام بدهد) و لو اينكه در مرتبه (از شخص خلاف‌كار) پايين‌تر باشد، پس در آن‌ها كفايت نمى‌كند اينكه بگويد: «به درستى كه خدا تو را به نماز فرمان داده يا تو را از خوردن شراب نهى كرده است» مگر اينكه مقصود از امر به معروف و نهى از منكر حاصل شود، بلكه لا بد است كه مثلًا بگويد: نماز بخوان، يا شراب نخور، و مانند اين‌ها از جملاتى كه مفيد امر كردن و نهى نمودن از جانب وى مى‌باشد. تحریرالوسیله امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بیست و هشتمین روز تحصن مردمی دلسوزان نظام معیشت حجاب ، فضای مجازی خیابان ولی عصر تقاطع جامی جلوی دفتر حوزه ریاست قوه قضائیه (خ ولیعصر عج، تقاطع جامی) 🔸کانال رسمی تحصن مردمی🔸 💠 https://eitaa.com/joinchat/1751056830Cb65afeb0e0
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا