eitaa logo
در جستجوی تحول
2.1هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
915 ویدیو
168 فایل
🔰دکتر محمد روضه سرا ✔محقق و مولف کتاب ✔پژوهشگر تعلیم و تربیت ✔مدرس کشوری سرفصل های تشکیلاتی ✔ پژوهشگر مرکز تربیت اسلامی ✔استاد مدعو دانشگاه فرهنگیان ✔مدیر مرکز شتاب دهنده ایده های تحولی تعلیم و تربیتی ارتباط با من: @motehavel
مشاهده در ایتا
دانلود
31.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💟 یا امام الرئوف 👌خدا را چه دیدی! شاید دم سحر متوسل شدن به امام رضا را برامون یه زیارت کامل نوشتند. ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ پیام رسان ایتا http://eitaa.com/tahavole
📝فرهنگ نفوذی تمام عمر زحمت میکشیم تا استراحت کنیم و البته عمر میگذرِد و راحتی و آسایش نشستن و آرامش را لمس نمیکنیم و نمی‌یابیم زیرا مرتباً از طریق اجتماع به ما نیاز های جدید تلقین می شود. نیازهای کاذب و مصنوعی که دائما در آدم به وجود می آورند به وسیله تبلیغات است ... بخشی از نامه شهید به خواهرش _۱۳۵۶✉️✉️✉️ چهلمین سالگرد پرواز🕊 @matalebevijeh ┈‌┈•✾🕊🌷🕊✾•┈┈
◾️بن ویژه دانشجویان و طلاب برای خرید از نمایشگاه کتاب ◽️نمایشگاه کتاب امسال به‌صورت مجازی و از یکم تا ۶ بهمن برگزار می‌شود. همه کتاب‌ها نیز با ۲۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان عرضه می‌شود. ◽️طلاب، دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها برای تهیه بن ویژه خود می توانند از روز پنج شنبه از طریق ثبت‌نام در سایت ketab.ir نسب به تهیه بن ویژه خود اقدام کنند.
22.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑🎥 اشاره رهبر انقلاب به واکسن ایرانی کرونا ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ پیام رسان ایتا http://eitaa.com/tahavole
🔰 دیگران را قضاوت نکنیم! 💟 امیر المومنین "ع"؛ ✍ جرأت شما در عیب جویی از مردم، بزرگترین گناه است. ای بنده ی خدا ! در عیب جویی از بنده‌ای که مرتکب گناهی شده شتاب مکن؛ شاید گناه بزرگ او بخشیده شود ولی تو را به خاطر گناهی کوچک عذاب کنند. هر کدام از شما که به عیب دیگری آگاهی یافت، باید از عیب‌جویی او خودداری کند زیرا شما به عیب خود آگاه هستید. شکرگذاری به خاطر پاک بودنتان از گناهی که دیگری مرتکب شده، باید شما را از پیگیری کردن گناه دیگران باز دارد. 📚وسائل الشیعه، باب‌جهادالنفس، روایت۳۳۴ ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ پیام رسان ایتا http://eitaa.com/tahavole
🔰سرمایه های انسانی ✍محمد روضه سرا نزدیک به ۱۲ سال هست که کل تمرکز تبلیغی و تدریسی ام را برای قشر فرهیخته دانشجویی دانشگاه های مختلف کشور گذاشته ام. نزدیک به ۱۲ سال هست با هر شخص و نهاد و گروهی که دغدغه کار برای دانشجو را دارد همراه و همدل شده ام. در این مدت نسبتا زیاد؛ با دانشجوهای متعدد و متنوعی از نظر عقیدتی و تفکری و تحولات هویتی و خانوادگی برخورد داشته ام که چه در کلاس درس و چه در اردوهای سیاحتی و زیارتی پای درد و دل واگویه های همه آنها نشسته ام و با آن ها هم گریسته ام و هم به فکر فرو رفته ام و هم تا جایی که توانسته ام با کمک خودشان مشکلی را از مشکلات شان حل کرده ام. با همه تنوع و تعدد مصداقی مشکلات و دغدغه های تک تک شان ولی همه آن ها را در یک مسئله مشترک یافته ام؛ "هویتی نه تنها رشد نیافته بلکه در برخی موارد له شده و پایمال شده سیستم های به روز نشده آموزشی و تربیتی" دانش آموزان و دانشجویانی که هر یک به حجم چندین قفسه کتابخانه ای؛ اطلاعات عمومی و تخصصی مختلف و جورواجوری در ذهن و حافظه خود دارند و زیر دنیایی انبوه از اطلاعات آوار شده و نای نفس کشیدن ندارند و در این مدت مدید آموزشی؛ هیچ یک از نهادهای آموزشی مهارت نظم بخشیدن و نظام فکری ساختن از این حجم از دانستنی ها را به آن ها نیاموخته اند و صرفا مهارت خواندن برای به حافظه سپردن و تست زدن و رقابت بر سر نمره با یک مدرسه از دانش آموزان را به آن ها آموخته اند و نظام ارزشیابی و سنجه موفقیت یا عدم موفقیت را صرفا نمره به دست آمده از این اطلاعات و معلومات قرار داده اند. نتیجه این چنین نظام آموزشی ؛تربیت دانشجویان باهوش و با استعداد ولی بدون دانستن مهارت های اساسی از قبیل شیوه مقابله با موقعیت های ناخوشایند زندگی؛ مدیریت تحولات هویتی؛ پرسش محور بودن و مسئله محور زندگی کردن؛ مهارت هدف گذاری و برنامه ریزی و مدیریت زمان و توسعه فردی و اجتماعی شده است. دانشجویان باهوشی که هم خیلی خوب بلدند حفظ کنند و هم خیلی خوب بلدند تست بزنند و هم خیلی خوب بلدند مسائل ریاضی و هندسه را حل کنند ولی در برابر مسائل و مشکلات زندگی شان به چه کنم چه کنم افتاده اند و هیچ مهارتی در ۱۲ سال مدرسه و ۴ الی ۶ الی ۱۰ سال تحصیلات دانشگاهی به آن ها نیاموخته اند. مشکلات این چنینی سال هاست که آرامش و خواب شبانه را از من ربوده است و هر کجا که جمع دانشجویی بیابم فارغ از هر گونه پیش داوری درباره آن ها تلاش خودم را کرده ام تا هر طوری که شده بتوانم خودم را در جمع آنها داخل کنم تا بلکه بتوانم به اندازه یک نفر از آن ها مشکلی را به کمک خودشان حل کنم. حدود یکسالی هست که با برآورد همه تجارب تدریسی و تبلیغی و همراهی با دانشجویان عزیز؛ به این نقطه رسیده ام که در کنار همه فعالیت های تبلیغی و تدریسی دانشجویی؛ نقطه اثر گذار تمرکز جدی روی تدریس و تبلیغ بین بچه ها و دانشجویان دانشگاه های فرهنگیان است؛ چون اگر بناست برای نسل آینده اتفاق هویتی مطلوبی رقم بخورد به دست دانشجو معلمان فعلی باید رقم بخورد. دانشجو معلمانی که سند تحول آموزش و پرورش واقعا کار آموزشی و تربیتی شان را راحت و هدفمند کرده و اگر بر اساس سند تحول مشی کنند می توان امید زیادی به تضمین آینده و شکل گیری هویت نسل آینده داشت. در انتها؛شما را به دیدن کلیپ تصویری ۸ دقیقه ای دعوت میکنم که همه حرف دل ما و عقده میلیون ها دانش آموز و دانشجوی نازنین این مملکت را با زبانی گویا و بیانی پر از دلسوزی و البته درد بیان می کند. ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ پیام رسان ایتا http://eitaa.com/tahavole ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
46.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰هشت دقیقه حرف حساب ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ پیام رسان ایتا http://eitaa.com/tahavole
14.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 تو این وقت نیمه شب به هر کاری که مشغول هستی؛ این کلیپ سه دقیقه را مهمان کانال باش و تماشاش کن؛ شاید بستر تلنگری یا تفکری یا تحولی شد و بعد تصمیم به ادامه کاری که داشتی انجامش می دادی بگیر👌 به این فکر کن که آیا کاری که الان مشغول هستی مثل کار این جوون ها طنین و برکت و اثر روی دیگران داره یا نه؟ به خیلی چیزای دیگه فکر کن.... ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ پیام رسان ایتا http://eitaa.com/tahavole
☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ پیام رسان ایتا http://eitaa.com/tahavole
AUD-20210104-WA0024.
783.8K
🔰توسل به حضرت زهرا در حاجات سخت 🍃حجت الاسلام عالی 👌فوق العاده کاربردی ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ پیام رسان ایتا http://eitaa.com/tahavole
💟ذکر امن یجیب ..... برای همه مریضانی؛ که خانواده هاشون چشم انتظار سرپا شدن و صحت و سلامتی کامل شون هستند. 🤲الهی بالزهرا"س" اشف کل مرضانا🤲 ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ پیام رسان ایتا http://eitaa.com/tahavole
22.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌸 ماجرای توسل و گریه پنهانی فرمانده لشکر در شب عملیات والفجر ۸ 👌آیا در هنگامه مشکلات لاینحل زندگی مان توسل همراه با اشک را رو براه‌ می کنیم؟ ☆---🍃🌼🍃--🍃🌼🍃---☆ پیام رسان ایتا http://eitaa.com/tahavole