eitaa logo
در جستجوی تحول
2.1هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
927 ویدیو
168 فایل
🔰دکتر محمد روضه سرا ✔محقق و مولف کتاب ✔پژوهشگر تعلیم و تربیت ✔مدرس کشوری سرفصل های تشکیلاتی ✔ پژوهشگر مرکز تربیت اسلامی ✔استاد مدعو دانشگاه فرهنگیان ✔مدیر مرکز شتاب دهنده ایده های تحولی تعلیم و تربیتی ارتباط با من: @motehavel
مشاهده در ایتا
دانلود
8.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدا رحمت کند سید شهیدان اهل قلم؛ شهید سید مرتضی آوینی «ره» را که اگر الان در قید حیات این دنیایی بود؛مستند خیلی نابی از اتفاقات کف غزه و مصاف قدرت ایمان با قدرت تجهیزاتی می ساخت. 🔰 کانال در جستجوی تحول https://eitaa.com/joinchat/2221801494C1d4962207c
🔺دو متر چِلوار! ▫️حجت الاسلام شیخ مهدی انصاری: 🔹صبح با رفتیم نان بگیریم . یک نفر باربر آمد. بارش را بر زمین گذاشت وگفت: آقایان یکی تان کمک کند بارم را روی دوشم بگذارم. 🔸مرحوم جعفری رفت جلو بار را بلند کرد . پیرمرد سرش را خم کرد و گفت: یک مقدار بالاتر بگذارید که روی سر من قرار بگیرد. ▪️آقای جعفری گفت: سر تو هم که مثل من مو ندارد. این بار به سر شما فشار می آورد. ▫️باربر گفت: چه کنم که خدا برای من معیشت و دنیا را این طور خواسته...عیبی ندارد. ▪️آقای جعفری به او گفت بار را زمین را بگذار. سپس عمامه شان را از سر برداشتند و سر او گذاشتند و گفتند حالا بار را بذار روی سرت! ▫️باربر گفت: آقا این عمامه شماست. ▪️ایشان با آن لهجه آذری جواب داد: برو بابا جان! این دو متر چِلوار است عمامه کجا بود؟ خدا دل را اصلاح کند. 🌀من عمامه ام را برداشتم به آقای جعفری دادم که سر ایشان بی عمامه نباشد. 🔻گفتند شما جوانید و این هوس ها سراغ شما می آید. ما از این دوران گذشتیم و خدا هم به ما رحم کرد و تا پایانش هم به ما عنایت کند.
در جستجوی تحول
🔺دو متر چِلوار! ▫️حجت الاسلام شیخ مهدی انصاری: 🔹صبح با #علامه_جعفری رفتیم نان بگیریم . یک نفر باربر
وقتی که خلاهای اجتماعی را به اندازه خودت پر کنی شامل وصف های قرآن درباره منفقین خواهی شد. میگی نه؛ یه نگاهی به درس اول و دوم کتاب طرح کلی اندبشه اسلامی بنداز.
امتداد- طرح کلی- استاد روضه سرا.m4a
31.36M
سلام و خداقوت خدمت بزرگواران🌸🍃 👌اهم مطالب؛ ▫️ تدریس درس دوم (ایمان 2)_بخش دوم 🔰 کانال در جستجوی تحول https://eitaa.com/joinchat/2221801494C1d4962207c
6.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💡چـرا نـمـیتوانیـم را به دانش آموزان یاد دهیم🤔 ⚠️مهم ترین کاری که کشورهای پیشرفته در آموزش و پرورش شان کرده اند تا موفق شده اند...‼️ 🔰 بسیج دانشجویی پردیس فاطمه الزهرا (س) ساری ┅═══✼❉💠❉✼═══┅ 🔺 تلگرام: https://t.me/basij_cfu_sari 🔻 ایتا: https://eitaa.com/basij_cfu_sari ┅═══✼❉💠❉✼═══┅
در جستجوی تحول
💡چـرا نـمـیتوانیـم #فـکرکـردن را به دانش آموزان یاد دهیم🤔 ⚠️مهم ترین کاری که کشورهای پیشرفته در آ
آفرررین به بچه های فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا ساری؛ رو بیانات حضرت آقا درباره فلسفه کودک(p4c) کار کردند👌 به دست معلمان مقطع ابتدایی برسانید
این ترم با ۳ گروه از معلمان عزیزی که از طریق ماده28 در مقطع ابتدایی به استخدام آ.پ در آمده اند سرفصل «معلم تحول آفرین» داشتم؛ سعی کردم نسبت به مهم ترین کار تحولی یک معلم یعنی تربیت انسان های فکور انگیزه مندشان کنم و از قواعد فلسفه کودک برایشان گفتم. آزمون پایانی شان را اینگونه طراحی کردم؛ انشالله که کلی ایده جدید ازشون دریافت کنم. نظر سازنده و مکملی داشتید؛در خدمتم
در جستجوی تحول
این ترم با ۳ گروه از معلمان عزیزی که از طریق ماده28 در مقطع ابتدایی به استخدام آ.پ در آمده اند سرفصل
❌❌❌ 🖇آزمون پایانی درس معلم تحول آفرین از آن جایی که یکی از مهم ترین مولفه های تحول آفرینی یک معلم مقطع ابتدایی؛ فعال کردن قوه تفکر در دانش آموزان است و یکی از بهترین ابزارهای پرورش قدرت تفکر در کودک داستان هست (فلسفه کودک)؛ لطفا در قالب یک ویس تکلیف ذیل را انجام بدهید. ✅با طرح یک داستان از کتاب داستان و راستان شهید مطهری؛در کلاس درس تان و رعایت نکات ذیل؛ فایل صوتی کلاسی تان را ارسال بفرمائید. ☑️ نکات مهم در فایل صوتی 🔹انتهای داستان را واگذار به تخیل دانش آموز کنید و داستان را به اتمام نرسانید. 🔸 از دانش آموز بخواهید که خودش را جای شخصیت های داستان قرار دهد و صحبت کند که اگر او بود چه می کرد؟ 🔹معلم با او درباره همذات پنداری با شخصیت های داستان گفت و گوی طرفینی و رفت و برگشتی و پرسش و پاسخی داشته باشد؛ یعنی کودک را با چرایی این همذات پنداری تا رسیدن به نقطه مطلوب یاری کنید. 🔸در انتها(بعد از اقدامات بالا)داستان را به صورت کامل برای بچه ها بخوانید و مجددا از بچه ها بخواهید که نظرشان را نسبت به پایان دادن نویسنده و خودشان مطرح کنند. ❌❌❌❌ 📌 مهلت انجام آزمون و ارسال صوت؛ از ۲۷ آبان ماه تا ۶ آذرماه ❌❌❌❌ موفق باشید. محمد روضه سرا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹🔶 بسیج دانشجویی‌ دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) برگزار می‌کند: 💠 سی‌ودومین جلسه از سلسه جلسات قطب‌نما [ الگوگیری از علامه طباطبایی در تشکیل پایگاه‌های فکری مهاجم ] 🔹سخنران: دکتر علی جعفری هرستانی | پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) 🔸 در این جلسه، قطب‌نما به بررسی بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی بزرگداشت علامه طباطبایی خواهد پرداخت. 🗓 دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ | ساعت ۱۰:۰۰ 🏢 دانشگاه امام صادق (ع) | سالن شهید مطهری (ع) ➖➖➖➖➖ ✅ مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) 🌐 Rushd.ir 🆔 @rushdisu
دکتر محمدرضا سنگری؛ از چهره های شاخص و ماندگار ادبیات فارسی و استاد تمام دانشگاه تهران هستند و نام ایشان در شناسه همه کتاب های درسی ابتدایی تا دبیرستان نام ایشان جز شورای مولفین کتب درسی هست. ایشان سالیان سال شاید نزدیک به ۲۵ سال هست که سهم مهمی از زندگی شان را وقف عاشورا پژوهی و وقایع مرتبط با اباعبدالله کرده اند و از جمله شخصیت های قابل اعتنا در این زمینه هستند و آثار معروفی در این زمینه دارند که جز پر طرفدارترین و مطمئن ترین آثار این حوزه هستند. چنان دقت در این تخصص دارند که جز معدود افرادی در میان محققین شیعه هستند که دو جلد کتاب قطور نزدیک به ۱۰۰۰صفحه ای به نام یاران خورشید درباره زندگی تک تک یاران امام حسین «ع» نگاشته اند. بنده بشخصه خیلی از مسائل مرتبط با حضرت اباعبدالله «ع» و حضرت زینب «س» را برای اولین بار از بیان و قلم شیوای ایشان دریافت کرده ام. اگر دنبال مطالب موثق و مستند درباره حضرت زینب«س» هستید؛توصیه میکنم فایل سخنرانی ایشون در شب گذشته میلاد حضرت زینب«س» را بشنوید👌 🔰 کانال در جستجوی تحول https://eitaa.com/joinchat/2221801494C1d4962207c
1_7834072268.mp3
28.75M
🎙دکتر محمدرضا سنگری 🖇زیست حضرت زینب«س» 🔰 کانال در جستجوی تحول https://eitaa.com/joinchat/2221801494C1d4962207c