eitaa logo
تحلیل سیاسی و جنگ نرم
105.9هزار دنبال‌کننده
66.2هزار عکس
39.7هزار ویدیو
197 فایل
✨ ﷽ ✨ 🌹 #سلام_بر_ابراهیم : کپی مطالب با ذکر صلوات بر شهدا آزاد است🌹 تعرفه تبلیغات کانال تحلیل سیاسی👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2850554239C983f38caaa ایدی تبادلات @Madar1214
مشاهده در ایتا
دانلود
14.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸ویدیو/صحبت های مهم حاج قاسم سلیمانی در مورد عملیات کربلای ۴ در برنامه حالا خورشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥انتقاد محسن رضایی از سیاسی کاری وزیر ارتباطات و همراهی وی با تخریبگران
7.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گریه محسن رضایی هنگام پاسخ به حواشی روزهای اخیر عملیات کربلای ۴ روی آنتن زنده تلویزیون
⭕️ کره شمالی از لیست سیاه FATF خارج نشد 🔺در حالی دولت با هدف خروج ایران از لیست سیاه FATF به دنبال پیوستن به کنوانسیون‌های CFT و پالرمو است که سالها از عضویت کره شمالی در این کنوانسیون‌ها می گذرد و نه تنها از لیست سیاه خارج نشده، بلکه متهم به تامین مالی گسترش سلاح‌های کشتار جمعی شده است.
تحلیل سیاسی و جنگ نرم
🔸ویدیو/صحبت های مهم حاج قاسم سلیمانی در مورد عملیات کربلای ۴ در برنامه حالا خورشید
🔴سردار سلیمانی در برنامه "حالا خورشید" 🔻بعضی بحث ها پیرامون جنگ غیر ضروری است و دل خانواده‌های شهدا را به درد آورد 🔻امام در همه شئونات جنگ نظارت داشت 🔻این نوع بحث های انحرافی ارزش های دفاع مقدس را زیر سوال می برد 🔻آقای محسن رضایی حق بزرگی به گردن همه ما داردند 🔻آقای رضایی طراح عملیات های بزرگی بودند 🔻عملیات کربلای 4 عملیات اصلی بود، فرعی نبود 🔻ما سالانه عملیات‌های مهمی داشتیم اما به موفقیت نرسید. فقط عملیات کربلای 4 نبود. عملیات رمضان هم بود 🔻ما در طول جنگ 5 الی 6 عملیات داشتیم که منجر به موفقیت نشده که در طول جنگ طبیعی است 🔻بعضی ها شماتت میکنند که عملیات رو رفت، چرا آقای رضایی دستور حمله داد؟ 🔻این دستور، دستور شخصی نبود و جمعی تصمیم گیرنده برای جنگ بودند 🔻ما تقریبا در تمام عملیات ها نسبتی از لو رفتگی را داشتیم 🔻در عملیات ولفجر 8 من در کنار رودخانه بودم، وقتی غواص هاداخل آب شدند همان موقع دشمت نورافکن روی آب باز کرد و بعد دشمن شلیک کرد روی ساحل ما. این به این معنی است که باید لغو می کردیم؟ 🔻اگر ما چنین تصوراتی را در جنگ مبنی قرار میدادیم هیچ عملیاتی را قادر به اجرا نبودیم و باید همه عملیات ها را متوقف می کردیم 🔻با این منطق نمی تواند یک عملیات را متوقف کند پاسخ سردار سلیمانی به مدح گویی رضا رشیدپور: 🔻مجری برنامه حالا خورشید در پایان تماس تلفنی به مدح شخصیت سردار سلیمانی پرداخت 🔻حاج قاسم سلیمانی خطاب به وی گفت اگر ادامه دهید صحبت هایم را قطع می کنم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴انتشار فیلم سیلی زدن حمدالله کریمی نماینده اصلاح‌طلب مجلس به مامور راهور در فرودگاه پس از یکسال. ♦️اگه اون روز با این نماینده برخورد میشد، امرروز شاهد این توهین‌های سریالی نمایندگان به ملت نمی‌بودیم.
30.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡ مستند #برنامه_شیطان 🎯 قسمت چهلم: تخریب چهره علما 🌐 دعوت به ادیان باستانی - بهاییت و وهابیت!
🔴۱۰۰۶ فراخوان ضد انقلاب بر باد رفت ♦️فرمانده انتظامی پایتخت:در ۹ ماه اخیر ضد انقلاب شبانه‌روز فراخوان داد و هزار و ۶ مورد فراخوان آنها با اقدامات پیش دستانه و اشراف اطلاعاتی پلیس ناکام ماند. ♦️۱۴۰۶ باند که به صورت سازمان یافته اقدام می‌کردند شناسایی و منهدم شدند که نسبت به سال گذشته رشد ۱۲ درصدی را شاهد بود
تحلیل سیاسی و جنگ نرم
🎥انتقاد محسن رضایی از سیاسی کاری وزیر ارتباطات و همراهی وی با تخریبگران
♨️برادر محسن و چند نکته رسانه ای امروز رضایی در برنامه حالا خورشید جهت شفاف سازی توئیتی که چند روزی است حاشیه ساز شده است، حاضر شد. فارغ از محتوای این توضیحات، باید چند نکته را یادآوری و تاکید کنم. و سایر مسوولان محترم باید بدانند گاهی پیام ها به ضد خودشان تبدیل می شوند. حال چگونه یک پیام به ضد خود تبدیل می شود؟ باید بدانیم بر اساس نظریات مختلف در حوزه رسانه، پیام آن چیزی نیست که ما ارسال می کنیم. آن چیزی است که مخاطب دریافت می کند. پس پیامی که در توئیتر منتشر می کنیم، باید بتواند در چند جمله دقیق ترین و نزدیک ترین محتوایی باشد که در ذهن داریم که در غیر این صورت در رمزگشایی از سوی مخاطب با مشکل مواجه شده و مساله ساز می شود. ما و تفکر ما و توضیحات بعد از آن، به پیام سنجاق نشده ایم که مخاطب با استناد به آن بتواند متوجه منظور اصلی ما شود. در رمزگشایی پیام های رسانه ای، تجربه زیسته های افراد، فضای ذهنی آنها و حتی نقدهایشان و ....تاثیرگذار هستند پس اگر بناست پیامی تولید کنیم، حتما باید بتواند در کمترین سطح از تحریک کنندگی این بخش ها از سوی مخاطب قرار گیرد. اینجا باز باید تاکید کرد پیام لزوما آنچه شما می گویید نیست، آنچه برداشت و دریافت می شود، است. در این گفت و گو جناب گلایه داشتند که چرا منتقدان توئیت دومشان را که در آن توضیحات بیشتری داده شده بود، مورد توجه قرار ندادند. باید تاکید کنم یک جمله معروف در حوزه رسانه می گوید «تا حقیقت بخواهد شلوارش را بالا بکشد، دروغ همه دنیا را فراگرفته است». از سوی دیگر نباید فراموش کنیم درصد کمی از مخاطبان، تکذیبیه ها را می خوانند و یا باور می کنند. پس اگر به این امید هستیم که اصلاحات بعدی، تاثیر سخن اول را دارد سخت در اشتباهیم. بالاترین سطح تاثیر پیام بر مخاطب مربوط به نخستین محتوا است. برادر محسن امروز مطرح کردند توئیتر جای بسیار خوبی است و سایر مسوولان هم دعواهای سیاسی و غیر سیاسی شان را از طریق این بستر انجام می دهند. فارغ از اینکه در این سطح کلان از مسوولان توئیتر را خوب می دانند و در آن فعال هستند ولی این فضا که از آن با عنوان بسیار خوب!! تعبیر شده، فیلتر است! توجه را به این نکته جلب می کنم که در خیابان‌های توییتر حقیقت مثل یک ماشین قراضه است و اخبار جعلی شبیه ماشینی آخرین مدل. طبیعی است که ماشین‌های آخرین مدل سریع‌تر از «ماشین قراضه» خیابان‌های توییتر را بالا و پایین می‌کنند و توجه بیشتری جلب می‌کنند. طبق یافته‌های علمی شش برابر سریع‌تر از در توییتر بازنشر می‌شود. این شرایط تقصیر کیست و برایش چه می‌توان کرد؟(ترجمان علوم انسانی) در عصر رسانه مدیر دارای سواد رسانه ای و اساسا دارای شناخت رسانه ای باید در هر سه حوزه ، و دقیق باشد. اگر این امکان برایش فراهم نیست حتما از مشاوران مسلط بر این حوزه استفاده کند. این عدم تسلط از سوی مردم یک عواقبی دارد از سوی مقامات مسوول هزاران عواقب. نمونه های اخیرش نیز کم نبودند. پیش از این، به مخاطب تاکید می کردیم مکث، تفکر و انتشار در حال حاضر باید به مسوولان نیز این تاکید را داشته باشیم: ، ، .....
آقایی که خودت را سرباز گمنام امام زمان و نائبش میدانی، آیا شجاعت داری حالا از ابوالقاسم طالبی عذرخواهی کنی؟! " حمید رسایی"
🔴ایران در سال ۲۰۱۷ مقام اول علوم زیستی در سطح کشورهای غرب آسیا و مقام هشتم را در سطح کشورهای جهان به خود اختصاص داده است.