فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 #جهان_مدیا| انتشار تصاویر توقیف نفتکش متخلف یونانی برای نخستین بار
🔺نیروی دریایی سپاه پاسداران برای نخستین بار تصاویر توقیف نفتکش یونانی متخلف را در خلیج فارس منتشر کرد.
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
هدایت شده از تحلیل سیاسی و جنگ نرم
👤 مهدی جهان تیغی
✍️ روزنامه نگار
تحلیل گر مسائل راهبردی
عضویت در کانال👇
http://eitaa.com/joinchat/3093233666C13840b79c5
#ارزشی
✨ ﴾﷽﴿✨
🌿اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ عَلَيْكَ مِنّي سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّي لِزِيارَتِكُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْن🌿
#هفت_شهر_عشق
✨﴾﷽﴿✨
اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّهِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَهِ وَفی کُلِّ ساعَهٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
#سلام_امام_زمانم
🔴امام خمینی (ره)
♦️من اميدوارم كه همه ملتهاي اسلامي به سوي فرهنگ اسلام باز گردند و اين آيين رابه كار گيرند. زيرا كه اسلام فرهنگي است مترقي .
♦️ و اميدوارم كه همه در خط اسلام باشندتا از سلطه استعمار بيرون بيايند. اميدواريم اين نهضتي كه در ايران تحقق پيدا كرده درخدمت مردم با توجه به خدا، در ميان جوامع اسلامي تحقق پيدا كند.
♦️اين جوامع دست اجانب را از كشورهاي خود قطع كنند؛ و مسلمين كيان خودشان را به دست آورند.همان طور كه در صدر اسلام مسلمين با فرهنگ غني كه داشته اند بر ديگر كشورها غلبه كردند
📚صحیفه امام خمینی(ره) جلد 8 ص 358
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺عشایر عرب خوزستان از شریفترین اقوام کشورند و غیرتشان روی نظام کمنظیر است. این روزها کسانی که هیچ شناختی روی عقاید و آداب و رسوم این اقوام نجیب ندارند، به تقلید از شبکههای معاند مجازی و ماهوارهای، با ژست دانای کل روی فیلمهای اجرای مراسم عزاداری آنان در سوگ جانباختگان متروپل تحلیل میزنند که شیوخ عرب با بیرقهای عشیرهشان وارد عرصه اعتراض شدند.
🔹اول اینکه کسی که کمترین اطلاعی از آداب و رسوم عشایر ندارد و تفاوت بین شلیک هوایی در مراسم عزاداری با تیراندازی اعتراضی را نمیداند، حق ندارد راجع به معنای رفتار عشایر عرب اظهار نظر کند. هم خود را مضحکه میکند هم عده زیادی را به اشتباه میاندازد.
🔹دوم اینکه عشایر عرب وفادارترین مردم خوزستان نسبت به نظام هستند که اتفاقا بصیرت بالایی در حوادث گوناگون از خود نشان داده و به سادگی بازی گروههای معاند تجزیه طلب و ضدانقلاب را نمیخورند. اعترضاتشان هم معمولاً مجرا و پروتکل دیگری دارد.
🔹سوم اینکه حضور طوایف با بیرق عشیره خود علامت مهم حضور ایشان در مراسم رسمی عزاداری دیشب است و تحلیل گری که کودکانه و مغرضانه نوشته این بیرقها نشانه از جا بلند شدن شیوخ عرب است، به بیرق عشایر عرب توهین کرده.
🔻عشایر عرب خوزستان بیشتر از آن تحلیلگر پایتخت نشین مدعی، قدر و قیمت انقلاب و تقدس خاک و ارزش امنیت مرز را میفهمند و اسیر بازیهای دشمنان خونخوار وطن و نوکران داخلیشان نمیشوند.
پ.ن: تصاویری از مراسم یزله عشایر جزیره مینو در عزای جانباختگان متروپل آبادان
📝 #رها_عبداللهی
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش امام خمینی و رهبر انقلاب به استفاده از الفاظ مخصوص حضرت ولیعصر(عج) درباره آنها
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
یک قاب و دو تصویر
یکی تروریست وهابی چاقو بدست که در حرم مطهر امام رضا علیه السلام ۲ روحانی را به شهادت رساند
یکی هم تروریست فرهنگی رسانه ای که دنبال ترور اعتقاد میلیون ها مسلمان و شیعه است...
خصوصیت زناکاران همین است، همینقدر کثیف، وحشی و غیر انسانی و پلید
#سید_علیرضا_آل_داود
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
⭕️ کتایون ریاحی گفته: تفنگت را زمین بگذار !
باشعور اگه اینا تفنگ رو زمین بزارن امثال داعش و تجزیه طلبا بدتر از بلای ۲۵سال پیش سرت میارن
شما بی عقلیت رو بزار زمین :)))
👤 حـــــاج مــهــدی🚩
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
🚩 تا کی قرار است فحش بدهند و حقوق بگیرند؟
تکلیف امثال #زهرا_امیرابراهیمی ها مشخص است، آنها برای رسیدن به ثروت و شهرت یا خود میفروشند یا دین و یا وطنشان را! فاکتورش را هم در اُسکار و #کَن و وزارت خارجه آمریکا و... نقد میکنند! غیر از این باشد اینها را به چنین فستیوالهایی راه هم نمیدهند!
اما چرا کسی با سلبریتی های داخلی که از وطن فروش و توهین کننده به #مقدسات جامعه ایرانی دفاع میکنند، برخورد نمیکند! اینها که دیگر مستقیما نانخور همین نظامند! تفاوت امثال مسیح علینژاد و زهرا امیرابراهیمی که جیره خوار دشمنان این نظام هستند و به مردم و مقدسات فحش میدهند با سلبریتی هایی که از بیت المال مسلمین حقوق های نجومی دریافت میکنند و دقیقا همان کار آنها را تکرار میکنند چیست!
چرا #وزارت_فرهنگوارشاد مدافع خطوط قرمز ملیمذهبی مردم نیست؟
#صداوسیما تا کی باید تریبون لجنپراکنی هنرپیشههای ضدفرهنگ و دین باشد؟
✍ محمد رضا شیخی
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
🔴 قلادههای رها
از پیوند زدن غائله #آبادان به فتنه #آبان و رزمایشهای اخیر سلبریتیها، آشکار است که این عناصر در آبنمک خوابانده را هم به زودی وارد کارزار مقابله با نظام میکنند.
اهانت به امام رضا(ع) باید چون ۹دی دیگری منجر به تصفیه تروریستهای فرهنگی از سیما و سینما شود.
#احمد_قدیری
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
🔴 آرایش جنگی سلبریتی با دستور اتاق فرمان جریان فتنه
سلبریتی ها آرایش جنگی علیه دین و انقلاب و نظام گرفته اند،برای خلع سلاح نیروهای مسلح بیانیه میدهند.با تجزیه طلب و منافقین و سعودی و صهیونیسم همصدا شده اند.این صدای جریان برانداز فتنه است که خود در اتاق فرمان نشسته اند و لشکر سلبریتی های بی هویت را علیه نظام به میدان فرستاده اند
✍ سیدهادی
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
♻️ پشت صحنه پروژه عنکبوت 🕷
🔰 بهار سال 98 بود که دو پیج معروف و مطرح درباره پرونده سعید حنایی و ارتباط بعضی عناصر خاص با وی، مطالبی بیان کردند و به جان هم افتادند (که در اصل، دعوای زرگری بود) که حکایت از پاس کاری پرونده آن معدوم به این نهاد و آن نهاد داشت. اگر یادتان باشد همان موقع به شما عرض کردم که بی دلیل، کسی را نبش قبر نمیکنند و لابد برای آن برنامه دارند.
بهار 99 محسن تنابنده از به تولید رسیدن یک فیلم با موضوع سعید حنایی در پیجش خبر داد و بهار 1400 ابر سایتهای فیلم و سریال هالیود خبر از آغاز تولید یک فیلم با همان موضوع اما در خارج از کشور خبر دادند اما عوامل آن را معرفی نکردند ولی قول دادند که کلیه عوامل اصلی ایرانی الاصل هستند.
جمعا سه سال گذشت و الان که در حل تایپ این سطور هستم، دو فیلم اکران شده که عبارت است از:
1.عنکبوت: به نویسندگی اکتای براهنی و کارگردانی ابراهیم ایرجزاد و با بازی محسن تنابنده (در داخل کشور)
2.عنکبوت مقدس: به نویسندگی علی عباسی و افشین کامران بهرامی و کارگردانی علی عباسی و با بازی زهرا امیرابراهیمی (در خارج از کشور)
اینقدر نشانه داریم که نه متهم به توهم بشویم و نه جای فراری برای گردانندگان و پشت صحنههای فضای موجود داخلی و خارجی باشد. لطفا به این موارد دقت کنید:
1.دو فیلم با یک نام مشترک
2. موضوع اصلی و حتی ریز موضوعات مشترک
3. تمرکز روی یک شهرِ مشخصِ مقدس
4. زمان پیش تولید و تولید در دو سال به صورت تقریبا مشترک (یکی در داخل و دیگری در خارج از کشور)
5. حتی زمان اکران آن دو فیلم تقریبا مشترک (تقریبا دو هفته)
6. با حضور عوامل سفارتی (نزدیک و پر رفت و آمد به سفارت انگلستان) و کاملا همسو با عوامل پناهنده
7. حتی برخی دیالوگها و لوکیشنها خیلی شبیه به هم !
و ده ها مورد دیگر. کمترین نتیجهای که میتوان گرفت این است که فیلم عنکبوت مقدس، نسخه خارجی فیلم عنکبوت است. یعنی هر دو یک فیلم هستند اما با دو نسخه داخلی و خارجی. یا به عبارت بهتر؛ هر چه نتوانستند در نسخه داخلی بگویند، واضح تر و با صدای بلندتر در نسخه خارجی آن گفتند.
پس لطفا این دو فیلم را دو روی یک سکه یک جریان حساب کنید. با این تفسیر که نسخه داخلی عنکبوت، مرحله شلیک را به عهده داشت و نسخه خارجی عنکبوت، تیر خلاص را زد. تنها با یک تفاوت: نسخه ایرانی، به روایت قاتل بود اما نسخه خارجی به روایت مقتولین و خبرنگارها به این مسئله پرداخته بود.
لذا اصلا این عنکبوتها را دو فیلم نبینید. بلکه آن را یک پروژه و به نام پروژه عنکبوت بدانید و تفسیر کنید.
اما ...
در طول هفت سال اخیر، در دو فاز، حدود 200 نفر از مدلهایی که به بهانه مدلینگ به بی حیایی و ترویج اباحهگری مشغول بودند دستگیر و مجازات شدند. افرادی که بخاطر آنها سر و صدای زیادی در رسانههای معاند به پا شد. به گونهای که دهها مستند از زندگی و شرایط کاری آنها توسط رسانههای بیگانه منتشر گردید که دل هر بیخبری را به درد میآورد. گفتند نگویید اما ظاهرا در سالهای ابتدایی شناسایی و دستگیری آنان، این پروژه به عنکبوت موسوم شد و در طی آن، تعداد قابل توجهی از زنان عنکبوتی فعال در حوزه مدلینگ که عموما بهایی بودند و یا گرایش قوی به بهاییت داشتند، دستگیر و محاکمه شدند.
بررسی این کلید واژه در ادبیات نمایشی بویژه در فیلمهای اصغر فرهادی و نشان دادن عنکبوت و تارهای او در گوشه خانه نقشهای منفی فیلمهایش و حتی تتوی عنکبوت روی بدن دو تن از بازیگران درجه دو و سه آن فیلمها در مسیر نمادسازی و آشنا کردن ذهن و نگاه مخاطب به این کلیدواژه و به نوعی تسویه حساب با پروژه دستگیری و محاکمه آن زنان در فاز اول و دوم پروژه عنکبوت تفسیر میشود.
بعدها همان کارگردان، داور جشنواره کن شد و شاگردانش در داخل کشور اقدام به تصویر کشیدن عنکبوت و در خارج از کشور، به نمایش آن (موسوم به عنکبوت مقدس) نمودند.
این پروژه شوم حداقل دو نتیجه را دنبال میکند:
1.تسویه حساب با برخورد کنندگان با آن 200 نفر و اینکه جمهوری اسلامی با همان تفکر تکفیری امثال سعید حنایی، با آن 200 نفر برخورد کرده.
2. کشاندن دعوا به عزیزترین مقولات دینی ومذهبی (ایجاد نماد منفی از حرم امام مهربانیها) و القای این که ریشه خشونت در مذهب است. علی الخصوص خشونت علیه زنان. با یک تمهید دراماتیک ناشیانه که یک خبرنگار زن جوان (زهرا امیرابراهیمی) به مشهد اعزام شود تا از طریق او شاهد پیگیری پرونده باشیم در حالی که این شخص و این مسئله در تمام طول فیلم از نظر منطقی و دراماتیک کارایی ندارد اما کارگردان نسخه خارجی عنکبوت سعی دارد از طریق حضور او درتمام طول فیلم به وجود زنستیزی در ایران علی الخصوص درجامعه مذهبی و انقلابی اشاره کند.
✍ محمد رضا حدادپور جهرمی
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
▪️ فکر کنم توو خونه کتایون ریاحی اینا انقلاب شده؛ ضدانقلاب بهش گفته برو امشب کار جمهوری اسلامی تمومه ما پشتتیم
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جایگاه تمدن ایران در تاریخ امپراطوری عثمانی از زبان یک تاریخدان مشهور ترکیهای؛ الفبای زبان ترکی در دوره عثمانی از الفبای فارسی ایرانی گرفته شده است!
⭕️ دکتر بارداکچی، تاریخدان و چهره مشهور ترکیه ای در شبکه "خبر ترک" در رابطه با قدرت و نفوذ تمدن ایران در بین مردم منطقه گفت:
🔺" الفبای زبان ترکی در دوره امپراطوری عثمانی که به غلط الفبای عثمانی گفته می شود، ربطی به زبان عربی ندارد؛ الفبای زبان ترکی در دوره عثمانی از الفبای فارسی ایرانی گرفته شده است. زیرا مردم آناتولی اسلام را از اساتید ایرانی یاد گرفتند."
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
✔️ ورای تلخی های این روزهای ایران چیست؟!
✍️ روزهاست مردم در حال زمزمه سلام فرمانده هستند. در همین هفته گذشته بود که قلب مردم ایران از محبت شهید مدافع حرم ، صیاد خدایی و بغض صهیونیستها لبریز شد.
🔸این هفته نیز فضای روحی کشور با شعله ور شدن عشق به امام رضا (ع) و انزجار از شیطانیترین محافل فرهنگی دنیای غرب، در حال صیقل یافتن بیشتر است. آیا پیوسته بودن این حوادث، به این معنا است که قرار است ایمان جامعه ایرانی دوباره تکانی بخورد؟!
🔸 عبور دادن جامعه از محافل پیچیده فرهنگی غربی مثل «کن» اقدامات فرهنگی ویژه ای می خواهد که از عدم وجود زیر ساخت و توان مدیریت آن، سالهاست که بسیاری از ناظرین فرهنگی نیز ناامید بودند و هستند، ولی این ناامیدی انگار از جنس همان ناامیدی های هست که بوی نصرت الهی را با خود می آورد. عطر دل انگیز عشق به امام رضا(ع) در این ساعات شاید نشانه های همان نصرت الهی برای آماده شدن زیرساختهای قلبی و ذهنی برای غلبه بر برخی محافل فرهنگی غربی در افکار عمومی باشد.
✍ #مهدی_جهان_تیغی
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌🎥 نمونههای نبود #آزادی در ایران!!
🔺کدام قشر در این #ایران آزادی ندارند؟!
▪️برشی از سخنرانی #حجت_الاسلام_راجی به بهانه اظهارنظر بازیگران سینمای ایران در جشنواره فیلم کَن پیرامون نبود آزادی در ایران!!
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
تحلیل سیاسی و جنگ نرم
شما چطور؟! ۱۷ #از_خودمون_شروع_کنیم ✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شما چطور؟! ۱۸
این قسمت: سلبریتی!
#از_خودمون_شروع_کنیم
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بحث داغ محمود گبرلو و محمد تقی فهیم در شبکه خبر درباره حواشی جشنواره فیلم کن امسال
محمد تقی فهیم : جشنواره کن چه کشکی است ؟
خود فیلمهای جشنواره کن را مردم دنیا نمی بینند
محمود گبرلو : اگر عنکبوت مقدس به ائمه اطهار توهین می کند ما با کسی شوخی نداریم.
فلان بازیگر سینمایی به جای اینکه از درد مردم ایران بگوید یک حرکت غیرعرفی مقابل دوربینها انجام میهد
نمایندگان سازمان سینمایی باید همان زمان اطلاعیه می دادند و بازار را ترک می کردند
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
🔴«مردم متروپل» را درست روایت کنیم!
🔺در مباحث سواد رسانه زیاد درباره دوقطبیهای رسانهای و جنگ روایتها تئوری شنیده و قلم فرسایی دیدهایم. تئوریهایی که خیلی وقتها در حد حرف باقی میماند و حتی از سوی توصیه کنندگانش در وقت لازم یعنی بحرانهای اجتماعی مورد توجه قرار نمیگیرد.
🔹شرایط رسانهای حاکم بر کشور ما اینگونه است که از یک سو فضای مجازی تحت کنترلی نداریم و از سوی دیگر توازنی بین کیفیت و کمیت محتوای رسانهای خودی با آماج رسانه دشمن وجود ندارد و همین موجب میشود معمولا در جنگ روایتها جا بمانیم. متاسفانه این ماجراییست که در رویدادها و بحرانهای متعدد کم و بیش تکرار میشود. آذرماه گذشته مقام معظم رهبری همین امر را به عنوان یک تکلیف مطرح کرده فرمودند: «شما روایت کنید حقایق جامعهی خودتان و کشور خودتان و انقلابتان را. شما اگر روایت نکنید، دشمن روایت میکند...هر جور دلش میخواهد؛ توجیه میکند، دروغ میگوید آن هم ۱۸۰ درجه خلاف واقع؛ جای ظالم و مظلوم را عوض میکند.»
🔹ماجرای ریزش ساختمان متروپل در آبادان که تا کنون پیکر بیش از سی هموطن آبادانی از زیر آوار آن بیرون کشیده شده، نمونهای از کم آوردن رسانههای رسمی در جنگ روایتهاست. رسانههای مطرح کشور در روز اول فاجعه متروپل با بیدقتی در تغییر دادن یک واژه _ اعلام بازداشت مالک به جای صدور حکم بازداشت وی - به راحتی عرصه را به شایعه پردازان مجازی واگذار کردند تا توهم توطئه زنده بودن مالک متخلف و فراری دادن آن توسط مسئولین طوری وایرال شود که حتی انتشار تصاویر جنازه او نتواند شایعات را از اذهان بدبین شده مردم عصبانی آبادان پاک کند.
🔹پس از این بیدقتی اولیه، موضوع مهم دیگری در جنگ روایتهای متروپل مورد کم توجهی رسانههای ما قرار گرفت و آن «مردم متروپل» بودند. آنان نه توسط رسانههای بیگانه درست روایت شدند نه توسط رسانههای رسمی. از رسانه بیگانه توقع نیست. اما رسانه رسمی چرا تصویر بدون روتوش مردم متروپل را نمایش نداد؟
🔹این مردم کسانی هستند که هم داغدارند و هرروز دانه دانه عزیزان بیجانشان را از دریای آوار متروپل صید میکنند، هم اینکه هوای مهمانهای امدادگرشان را دارند و پذیرایی از آنان را لحظهای پشت گوش نمیاندازند؛ و همزمان پر از خشم و احساس ظلمند. آواری که روی سر همشهری و رفیق و فرزند و پدر و مادرشان خراب شده، آوار معمولی زلزله و سیل و آتشسوزی نیست. آوار ناکارآمدی برخی مدیران شهرشان است که جان و مال و ناموسشان را به آنان سپرده بودند؛ حالا همینها با امضاهای آلوده، آوار برجی را روی سرشان ریختند و به خاک سیاهشان نشاندند. این مردم خشمشان عادی نیست؛ چون از خودی خوردهاند. اعتمادشان بدجوری زخمی شده و حالشان توجهی بیش از معمول نیاز دارد.
🔹این خشم و اعتراض را رسانه بیگانه با اغراق و جهت دهی روایت میکند؛ ولی رسانه خودی یا نادیده میگیرد یا در گزارشی گذرا خلاصهاش میکند؛ مبادا ضریب گرفته و گسترده شود. درحالیکه این منطق درستی نیست.
🔹ما امروز در شرایطی هستیم که مسئولان نظام از روز اول، عمق بحران و خشم و مطالبه مردم را درک کردند و پیگیر پاسخدهی مناسب به آن هستند. مدیریت بحران در متروپل را خود دولت در دست گرفته و مجلس و قوه قضاییه و نیروهای مسلح پای کارند. همه اینها یعنی حق مردم آبادان در این ماجرا کاملا دیده شده و امید است ضایع نشود. اما چرا رسانه نتوانسته این احساس درک و همدلی مسئولان نظام را به مردم آبادان منتقل کند و این روزها شاهد صحنه گردانی شبکههای فارسی زبان معاند در شهر و افکارعمومی هستیم؟ چون رسانههای رسمی ما نتوانستند خود را آینه تمام نمای مردم متروپل معرفی کنند.
🔹نمایش فضای همدلی و همیاری حاکم در منطقه متروپل و شهر آبادان یک روی روایت متروپل است که اتفاقا توسط رسانههای معاند به شدت سانسور میشود. اما روی دیگر آن خشم و سلب اعتماد مردم است که فقط آن رسانهها با سوگیری و جهت دهی دنبال میکنند تا نظام را زیر سوال برده و محاسبات و قضاوت مردم آبادان را تحت تاثیر خود قرار دهند. به گونهای که این روزها زمینه ناامن کردن فضای شهر در اختیار سودجویان و اشرار فراهم شده تا به اسم مردم آبادان و به نام اعتراض، اموال عمومی را تخریب کنند و برای کار امدادگران مزاحمت ایجاد کنند. ادامه این شرایط اوضاع را در آبادان امنیتیتر میکند.
🔹مردم نیاز دارند گلایههایشان را از رسانه رسمی خودشان بشنوند. نگرانند رسانه رسمی با نمایش آبادانی که در سکوت و صبر جگرگوشههایش را دفن میکند، آبادان خشمگین و معترض را سانسور کرده باشند و ناخودآگاه چنین سانسوری را به حاکمیت نسبت میدهند. حال آنکه حاکمیت تمام قد پشتشان ایستاده.
🔻سکوت رسانه رسمی نسبت به این موضوع ظلم بزرگی در حق نظام جمهوری اسلامیست. رسانه باید تا دیرتر نشده این اهمال بزرگ را جبران کند.
📝 #رها_عبداللهی
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
#عنکبوت_مقدس جانداریست که در لحظهی صفر تقویم هجری قمری بر دهانهی غار ثور تار تنید تا جانپناه پیامبر آخرالزمان شود. وقتی دوام اسلام به تاری بند بود، حشرهای سُستمنزل محاسبات دنیای کفر را بهم ریخت. حالا که شیعه زیر سایهی امامی قُدسمنزل قوام گرفته، کجا شبپرهای با نیشتر هنر هفتم میتواند بر چهرهی آفتاب هشتم پنجه بکشد؟ پردهی نقرهای را کجا آن یارا باشد که گنبد طلایی را بپوشاند؟ رسانههای زنجیرهای اهل باطل کی میتوانند سلسلهالذهب و عروة الوثقای حق را از هم بگسلانند؟ گنبد طلای مشهد همان درخت طوباست که خدا با دست خود در جان دنیا کاشته و نخل طلای کن همان شجرهی زقوم است که سران ابلیس لای زرورق پیچیدهاند تا رئوس الشیاطین از آن بیرون نزند.
شهر عنکبوتی واقعی همانی است که چند سال آینده را نخواهد دید، آنگاه که مرد عنکبوتی هم دیگر نمیتواند به دادش برسد. قاتل زنجیرهای، غرب وحشی است که زنجیر پاره کرده و شیک و مجلسی نسلکشی میکند و از خون کودکان یمنی و سوری و عراقی در ونیز و برلین و کن فرش قرمز پهن میکند تا تعدادی ناهنرمند از وطن گریخته روی آن اسکی بروند. در قاموس هنر سکولار، حکما سامری چهره ماندگار و هنرمندی مردمی است که گوسالهای را از طلا تراشید و به شعبده جای خدا جا زد و مُشتی گوسفند برای او کف زدند و با او عکس یادگاری گرفتند. تندیس طلایی گوسالهی سامری هم باشد برای آنها که برای فستیوالهای موهن غربی غش و ضعف میروند.
#همه_خادم_الرضاییم
✍#زهرا_محسنی_فر
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽بررسی عوامل داخلی و خارجی گرد و غبار در کشور و کارهای اجرایی که در دولت آقای رئیسی برای حل بحران در دست اجراست
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032