از یک سو معاون وزیرخارجه در گفتگو با روزنامه اعتماد، #FATF را همچون داشتن #پاسپورت میداند و از سوی دیگر فردی همچون جناب #مهاجری (مبدع هشتگ #مااصولگراها) از جناب رضایی (دبیر مجمع تشخیص) ایراد میگیرد که اگر FATF بد است، پس چرا برزیل، ترکیه، نروژ و استرالیا و... عضو آن شدهاند؛ این جماعت خودشان خوب میدانند که اساساً هیچکدام از آن کشورها مورد #تحریم نیستند و وقتی این به اصطلاح کارگروه و نهاد بین المللی کاملا هماهنگ با خزانه داری آمریکا (بعنوان اتاق #جنگ_اقتصادی علیه کشورمان) عمل میکند باید هم در عملکرد آن شک کرد اما گویا قرارست همان پروسهی گره زدن معیشت مردم (و حتی آب خوردنشان) به #برجام و بزک کردن آن از سوی جماعت کدخداپرست دوباره "تَکرار" شود!!
#مهدی_قاسم_زاده
رهبری امروز آبِ پاکی را ریختن روی دست دولت که معطل مذاکره جدید و تصویب FATFنباشند
این صراحت لهجه رهبری در بیان عبرتهای برجام، نشان از آن دارد که فشار دولت برای تصویب FATF بیفایده بوده و صرفا مصرف انتخاباتی دارد!
راستی آقای روحانی، آنکسی که کشور را تعطیل کرده، انتظارِ مذاکرهست!
#علی_قلهکی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#لانه_جاسوسی
#۱۳آبان
01-Amrica-marg-be-neyrang-to-bakalam.mp3
4.39M
🎙سرود حماسی آمریکا ننگ به نیرنگ تو
#لانه_جاسوسی
#۱۳آبان
جناب #ظریف امروز برای پاسخگویی بابت متهم کردنِ نظام به #پولشویی، در صحن مجلس حاضر شد اما بعد از تکذیب ضمنیِ این موضوع و پیش از پایان جلسه و شنیدن صحبتهای نمایندگان، صحن مجلس را به بهانه حضور در جلسه شورای عالی امنیت ملی ترک کرد؛ هرچند از دولتی که تخصصش زدن گل به خودی و تکذیب وعدههایش است، نباید انتظاری بیش از این داشت اما روزی که مجلس چک سفید امضا به جناب روحانی و ظریف میداد که بدون پاسخگویی و مسئولیت پذیری هر کاری که دوست دارند بکنند باید فکر امروز را میکرد تا اینگونه علنی تحقیر نمیشد!!
#از_ماست_که_بر_ماست
#من_نگفتم
#پولشویی_گسترده
#خزانه_خالی
#استعفای_نمایشی
#ضعف_سیستم_دفاعی_کشور
#مهدی_قاسم_زاده
تحلیل سیاسی و جنگ نرم
♻️ روحانی به دنبال ایدئولوژی سازی برای سازش
🔰 حمید رسایی: حسن روحانی تاکنون چندبار در مجامع مختلف، تلاش کرده تا با تحریف عوامل صلح تحمیلی به امام حسن مجتبی(ع) عمل خائنانه مردم زمانه امام را به عنوان الگو برای ملت ایران قرار دهد! وی اخرین بار در جلسه ۱ آبان ۹۸ هیات دولت به تقدیس صلح تحمیلی به امام حسن (ع) میپردازد.
البته این نظرات اخیر روحانی است اما او قبل از رفت و آمد ۱۷ ساله به اسکاتلند (یکی از چهار کشور بریتانیای کبیر) به گونه دیگری درباره صلح امام حسن (ع) میاندیشید.
وی در تیرماه سال 1356 به دعوت گروهی از جوانان انقلابی اصفهان به آن شهر سفر کرده و با مرور تاریخ سیاسی اهل بیت، به مدت ده شب در مسجد حکیم اصفهان به بررسی رفتار سیاسی اهل بیت بویژه صلح امام حسن(ع) و رفتار مردم آن زمان می پردازد که این مجموعه سخنرانی در سال 90 در کتابی به نام "مقدمه ای بر تاریخ امامان شیعه" به چاپ می رساند.
روحانی که متأسفانه این ایام به شدت خود را نیازمند سازش با معاویه های زمانه نشان میدهد، در حالی عمل خائنانه مردم دوره امام حسن(ع) را به عنوان الگو به مردم ایران اسلامی معرفی و به دنبال شباهت سازی در مطالبات آنهاست که پیش از این در سال 56 بر اساس تحقیقات و مستندات تاریخی، مردم دوره امام را خائن معرفی کرده است!
روحاني در صفحه 205 کتاب "مقدمهای بر تاریخ امامان شیعه" در تحلیل رفتار مردم آن روز آورده است:
«این حضور مردم، این ایثار مردم و این فداکاری مردم است که امروز (سال 56) مسیر مبارزه و نهضت و آینده را مشخص میکند. خود امام حسن (ع) به مردم فرمود: به اهداف مورد نظرتان نخواهید رسید، مگر در سایه صبر و تحمل ناملایمات.
در مدائن، امام مجتبی (ع) مردم را در مسجد شهر جمع کرد و وقایع را برای آنها توضیح داد. خیانتها را گفت و افرادی را که در صحنه جنگ با دشمن، خیانت کرده بودند، معرفی کرد. رو به مردم کرد و اتمام حجت کرد. به مردم گفت: آیا برای ایثار و فداکاری و جانبازی و دادن خون، که برای شما عزت دنیا و آخرت است، آماده هستید؟ فرمود اگر بایستید، خداوند شما را یاری میکند و ما پیروز میشویم و اگر آمادگی نداشته باشید، دنیای شما توام با غم و اندوه و آخرت شما با مشکلات زیادتری توام خواهد بود.
مردم چه جوابی به امام حسن (ع) دادند؟ گفتند: ما میخواهیم زنده بمانیم و زندگی کنیم. ما آمادگی برای جنگ و فداکاری نداریم. این پاسخ مردم در مسجد مدائن در محضر فرزند رسول خدا و عقب نشینی از صحنه فداکاری و ایثار بود که دست روی دست گذاشتن امام مجتبی (ع) را رقم زد.
آنچه بعد به نام صلح لقب گرفت، چیزی بود که به دست مردم، در مدائن حاصل شد و نه به دست امام مجتبی در کوفه. ایثار مردم و فداکاری مردم و جهاد ميتوانست سرنوشت دیگری را رقم بزند.»
روحانی معتقد است که امام حسن در سخنراني علنی خود، اولا خواص خائنی که زیر پرچم معاویه رفتند را معرفی کردند، ثانیا به مردم گفتند که اگر بایستید خدا آنها را یاری می کند و عاقبت پيروز میشویم، ثالثا صراحتا به مردم گفتند که اگر تن به ذلت صلح با معاویه دهید، دنیایتان با غم توام و آخرتتان بدتر از آن خواهد بود، رابعا صلح با معاویه را محصول تصمیم مردم میداند نه تصمیم امام حسن(ع).
آیا مردم دوره امام حسن که در سال 56 رفتارشان تقبیح شده وقتی در سال 96 رفتارشان تایید می شود، تغییر کرده اند؟ مردمی که روزگاری بر روی منبر توسط آقاي روحاني خائن معرفی شدند، چگونه در این روزها به عنوان الگو معرفی می شوند؟ قطعا مردم دوره امام حسن(ع) تغییر نکرده اند، تاریخ و حوادث رخ داده در آن نیز در این مدت تغییری نکرده است بلکه این حسن روحانی است که تغییر یافته است.
سئوال این است که روحانی با چه هدفی و بر اساس کدام مأموریت در حال ایدئولوژی سازی برای توجیه خیانت یاران امام حسن (ع) و سوق دادن مردم ولایتمدار ایران اسلامی به سمت عمل خائنانه است؟
آیا این تغییر نگاه ایدئولوژیک به تردد 17 ساله روحانی به دانشگاه بریتانیایی گلدین گلاسکو ارتباط پیدا میکند؟!
#حمید_رسایی
👊 به خشم آوردن آمریکا از نظر قرآن!
🔅 به خلاف قرائت برخی دیپلماتها، در فرهنگ قرآن، خشمگین کردن کفار مستکبری مثل آمریکا، "فی نفسه یک ارزش" است و هر عملی که چنان کند "عمل صالح" نوشته میشود(۱۲۰/توبه)
🔅قرآن در توصیف عصبانیت و خشمگینی آنها، "به هم خوردن دستگاه محاسباتی شان" را تصویر می کند که:
-"سر انگشتان خود را به دندان می گزند"(۱۱۹/آل عمران).
-یا نزدیک به انتحار می شوند: "از خشم باید ریسمانی به آسمان کشند سپس خود را بدان حلق آویز کند وآنگاه بنگرد آیا این کار خشم او را از بین می برد؟" (۱۵/حج).
پس این خشمگین کردن، "کاری استراتژیک" است و بیجا نیست که عمل صالح تلقی میشود.
🔅قرآن بر چند عمل -که موجب آن خشم است-تٲکید بیشتر دارد:
-خود اتکائی و بالندگی(۲۹/فتح)
-حضور در سرزمین هایی که حضورتان لازم است(۱۲۰/توبه)
از حضور مدبرانه در سوریه وعراق و کمک به یمن وفلسطین پشیمان نباش وبه فکر بالندگی و خوداتکائی ایران باش که "کفر عصر" را خشمگین و محاسباتش را به هم می ریزد و برای شما "عمل صالح" نوشته می شود.
(آیات مورد اشاره را ببینید)
#سیزده_آبان
#مبارزه_با_استکبار
#محسن_قنبریان
🔴 #ساج؛ مقاوم، #ضدنفوذ، ضدموریانه
🔹می پرسند چرا ساج؟ ساج مخفف «سربازان آتش به اختیار جوان» است. اما وجه تسمیه جالبی دارد که خوب است بدانید.
🔸درخت ساج، درخت بومی آسیای شرقی و هندوستان است. برخی از ویژگی های چوب این درخت عبارتست از: عدم نیاز به نگهداری خاص، بسيار مقاوم در برابر نفوذ آب، مقاومت ذاتی در برابر پوسیدگی، کاملا بدون گره، ضد قارچ و حشرات، بسیار مقاوم در برابر موریانه، زیبایی منحصر به فرد، استحکام و فشردگی بالا است.
🔹از چوب ساج در صنایع گسترده ای استفاده می شود اما جالب است بدانید حضرت نوح(ع) کشتی نجات خود را از چوب ساج ساخت و پیكره چوبی ضریح حضرت اباعبدالله علیه السلام، یعنی همان استوانههایی كه بار تحمل سنگینی نقرهها را به دوش میكشند، از جنس چوب ساج است. آخر حسین خودش کشتی نجات است.
🔸ساج همچون بسیج نیازی به اسم و کارت ندارد. هرکسی خود را سرباز رهبری بداند و آتش به اختیار در جبهه می جنگد از اصحاب ساج است.
🔹حالا که دورهمی بخشی از فعالان مجازی و رسانه ای کشور با حضور اساتید بزرگواری چون آیت الله علم الهدی، رحیم پورازغدی، حجت الاسلام پناهیان، حاج حسین یکتا، حجت الاسلام قنبریان، حجت الاسلام پژمان فر، حجت الاسلام مروی، برادران سیدحسام رضوی و علی صدری نیا، دکتر عبدالملکی و سایر بزرگواران برگزار شده و آتش به اختیارهای انقلابی به شهرهای خود برگشته تا مصداق «فاذا فرغت فانصب» باشند و به کارهای جدید مشغول شوند، جا دارد تشکری ویژه ای کنیم از برادر مهدی خیرجو مدیرعامل مؤسسه رسانه های نوین آستان قدس رضوی، سید بدون سانسور، آقاسید احمدی رضوی دبیر اجرایی همایش، حجت الاسلام سیدحسینی مدیر مجموعه تنها مسیر آرامش، برادر خجسته مسئول مجتمع آموزش تخصصی امام رضا(ع)، مجموعه خدمتگزاران زائرین حضرت رضا و سایر بزرگورانی که در برگزاری این گردهمایی همکاری کرده اند. ان شاءالله که مأجور هستند.
✅ #داود_مدرسی_یان
🔴 انحلال دولت #عراق، پایان جمهوریت
🔹گروه های سیاسی در عراق باید بدانند در صورت انحلال دولت در عراق، باید برای همیشه فاتحه جمهوریت و دموکراسی در عراق را بخوانند. چنانچه دولت قانونیِ برآمده از رأی مردم و نظام سیاسی پارلمانیسمِ «جمهوری عراق» منحل شود هیچ دولت دیگری نمی تواند در این چارچوب موفق شده و دوام بیاورد. بدعتی که صدر، حکیم و حیدرالعبادی در عراق بنا می نهند مطمئن باشند «استمرار» همه دولت های آینده را تحت شعاع قرار می دهد. یعنی هر دولتی بیاید مخالفین یاد می گیرند که می توانند با اعتراض و آشوب آن را از سر راه بردارند.
🔸انحلال دولت به نوعی ابطال رأی مردم است. اگر دولت منحل شود رأی مردم نادیده گرفته شده؛ در نتیجه کسانی که در هر عصر و زمانی نتوانستند رأی مردم را کسب کنند از طریق آشوب و ناامنی سعی می کنند دولت را به بن بست و انحلال بکشانند.
🔹یکی از استدلال های منطقی و محکم رهبر انقلاب ایران در برابر فتنه گران سال 88 که قصد لگد زدن به صندوق آرای مردم و جمهوریت نظام را داشتند همین مسئله بود. رهبری استدلال می کردند چنانچه انتخابات 40 میلیونی و آرای ملت را نادیده گرفته و بدون دلیل، انتخابات را باطل کنیم باید فاتحه انتخابات و جمهوریت نظام را بخوانیم. چرا که در آینده هر گروهی در انتخابات پیروز نشد، مدعی ابطال انتخابات خواهد شد!
🔸کاش صدر، حکیم و حیدرالعبادی قدر زحمات هزار ساله مجاهدین عراقی را می دانستند که علما و بزرگان و مردم عراق چه رنج ها کشیدند تا حکومت از شکل پادشاهی، موروثی و دیکتاتوری خارج شده و برآیند قدرت مردم است. کاش ظهور داعش را فراموش نمی کرده و چندسال پیش را از یاد نمی بردند.
🔹اقدام مثلث شیعی صدر، حکیم و حیدرالعبادی به همراه جاماندگان بعثی ها و سایر فرقه ها، چه با اراده آمریکا باشد چه با نظر خود اینها، نتیجه یکی است: «پایان جمهوریت در عراق و تبدیل عراق مقاوم به عراق منفعل».
✅ #داود_مدرسی_یان
بله! کسی کشور را #تعطیل کرده که قریب ۳ سال آن را معطل حصول توافق، حدود ۳ سال معطل تن دادن طرفهای مقابل به اجرای تعهداتشان در #برجام و بیش از ۱ سال هم معطل بازگرداندن آمریکا به آن و جبران تعهداتش توسط اروپاییها نمود و اکنون هم کشور را معطل توافقات پرهزینه دیگری مثل #fatf کرده است.
https://twitter.com/nazokbin_ir/status/1191024572939800584?s=19
#سیاوش_اقاجانی