فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نعل وارونه تاجزاده
🔹 آقای تاجزاده درباره حذف عکس دختران از جلد کتاب ریاضی سوم دبستان توییت زده و به رفقای خودش که مسئول این کار در آموزش و پرورش بودن، نسبت #طالبان داده و هشتگ زده دختران حذف نمیشوند
🔹 آقای تاجزاده شما اگه نگران دختران ایرانی بودی، سال ۸۳ که مسئولیت داشتی و عباسی گفت: دختران کشورمون رو دارن توی امارات میفروشن، نمیذاشتی ۴۹ ماه خونه نشینش کنن
🔹 و بعد ۱۵ سال هم مشخص بشه که واقعا این اتفاق میفتاده ...
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
🔴فتوای مراجع تقلید درباره دروغ های مجازی چیست؟
📌این متن رو برسونید به دست جماعتی که نام "عدالتخواه" را بر خود گذاشته اند اما به نام عدالت طلبی، هر دروغی را به دیگران نسبت می دهند
✅ سوال:
با توجه به آنکه فضای مجازی به گونهای است که هر فردی میتواند اکانتی به نام افراد باز کرده و شروع به انتشار مطلب نماید، بعضا دیده میشود که افرادی اقدام به باز کردن اکانت در فضای مجازی به نام افراد دیگر کرده و از این طرق شایعات یا دروغهایی را به دیگران انتساب میدهند یا به نام افراد مشهور دیدگاههای مجعولی را منتشر میسازند تا مخاطب خود را نسبت به دیدگاه منتشره قانع سازند مثلا جملهای را که خود ساختهاند به نام فردی صاحب نظر و مورد اعتماد منتشر میسازند و میگویند این سخن مثلا از فلان دانشمند یا مرجع تقلید یا شخصیت برجسته است. نظر حضرتعالی در این موارد چیست؟ آیا دروغ و شایعه در فضای مجازی با غیر مجازی متفاوت است؟ آیا کسی که چنین میکند ضامن است؟
🔹 آیتالله سیستانی: دروغ و تهمت به اشخاص جایز نیست و فرقی بین فضای مجازی و غیر آن نیست.
🔹 آیتالله شبیری زنجانی: چنین کارهایی حرام است و در بعضی از موارد موجب ضمان است.
🔹 آیتالله صافی گلپایگانی: مطلبی را به دروغ به کسی نسبت دادن حرام است و انتشار آن هم جایز نیست و در مواردی تعزیر هم دارد.
🔹 آیتالله مکارم شیرازی: این کار نوعی تهمت به دیگران است و میدانیم تهمت زدن در هیچ مذهب و مکتبی جایز نیست.
🔹 آیتالله سبحانی: دروغ بستن و افترا به دیگران و هتک حیثیت افراد حرام است و در این مسأله فرقی بین انواع وسائل نیست؛ بنابراین دروغ و افتراء از طریق فضای مجازی نیز حرام است./ کانال قدس
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
🔴حاج آقا پناهیان یا به قول جوانان عرب زبان شیخ بناهیان؛ محبوبترین سخنران جریان مقاومت
✍️اسماعیل پورهواشمی؛ دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومة نوشت:
🔷در تخریبی که اخیرا علیه این مرد بزرگ صورت گرفت و حمایتهایی که او شد یک نکته مهم مغفول ماند و آن شخصیت بین المللی حاج آقای پناهیان بود. بنده به اقتضاء مسئولیتهای مختلفی که در حوزه بین الملل داشته و دارم و ارتباطم با بدنه کشورهای مختلف به جرئت میگویم که استاد پناهیان محبوبترین سخنران ایرانی در خارج از مرزهای ایران است و نقش ویژه ای در صدور انقلاب داشته و دارد.
🔶پناهیان از افرادی ست که نقش موثری در تشکیل حزب الله لبنان و سالهاست عکس نوشته های عربی و کلیپهای همراه با زیرنویسش در خارج از ایران مشتری جدی دارد. وقتی با جوانان بحرینی، عراقی، افغانستانی، سوری، لبنانی، عربستانی، آمریکایی، آفریقایی و... بر سر مباحث معارفی و گفتمانی به گفتگو می نشینیم یکی از منابع جدی شان سخنان استاد پناهیان است.
🔷بدون شک امروز حاج آقای پناهیان یا به قول جوانان عرب زبان شیخ بناهیان، محبوبترین سخنران جبهه مقاومت است حواسمان باشد با سرمایه هایمان چه میکنیم.
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
6.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مستندی که پخش آن از صداوسیما خبرساز شد!
🔺درست در روزهایی که بازار خودرو در ایران با یکی از بیسابقهترین هرجومرجهای تاریخ این حوزه روبرو شده، شبکه تلویزیونی مستند در اقدامی هوشمندانه با نمایش مستندی انتقادی درباره وضعیت مافیایی صنعت خودرو در ایران با عنوان #خون_بها در قالب چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند به نقد این حوزه پرداخته است.
🔺مردم انتظار پخش چنین برنامه هایی را از رسانه ملی دارند...
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
تلاش برخی رسانه ها برای #بحران_نمایی دقیقا همانند این تصویر است. این تصویر یک مثال است برای اینکه بهتر متوجه شویم رسانه می تواند چیزی را به شما نشان دهد و نکته ای را باورپذیر کند که اساسا با آنچه هست تفاوت جدی دارد.
آنچه می بینیم، می شنویم و میخوانیم را از زوایای مختلف بررسی کنیم یعنی ببینیم چه کسی، با چه هدفی و با چه روشی آن مطلب را برای ما باورپذیر کرده است و پذیرش آن مطلب چه تاثیراتی بر نگرش ها و تصمیمات ما دارد.
#معصومه_نصیری
#مخاطب_بیدار
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
🔺بایدن: در صورت پیروزی، به برجام باز میگردم!
✍ هرچند این ادعای بایدن را نیز باید همچون ادعای ترامپ مبنی بر توافق با ایران (آنهم چند هفته بعد از پیروزی در انتخابات) صرفا بمنظور مصرف داخلی خودشان دانست اما کاش ذوق زدگانِ کشورمان دقت کنند که بازگشت بایدن به برجام درحقیقت یعنی رسیدنِ آمریکا به آنچه که با ترامپ نتوانسته به آن دست یابد؛ عقب نشینی ایران از گامهای برداشته شده، همراه شدن اروپاییها و امریکا برای اجبار ایران به اصلاح برجام و تسری آن به باقی حوزهها با چماق مکانیسم ماشه !!
#خسارت_محض
#مهدی_قاسم_زاده
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
🇺🇸 تایتانیک
در انتخابات ۲۰۱۶ درحالی که کلینتون و اوباما، پیروزی ترامپ را تبریک گفتند، در ۵۰ شهر علیه او تظاهرات شد.
اکنون که طرفین یکدیگر را به تقلب متهم میکنند، ترامپ مجری انتخابات است، اعتراضات به بیعدالتی جریان دارد و کرونا معیشت عمومی را نشانه گرفته، وقوع جنگ داخلی حتمی است.
۹۹/۶/۲۲
#احمد_قدیری
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
⭕️ برای به فراموشی سپردن انتقام حاج قاسم و تلاش برای مذاکره مجدد با قاتلین ش !
ونیز در پی حذف دختران
" طرح جلد پیشنهادی برای کتاب تاریخ "
👤 حنین
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
⭕️ طرح پیشنهادی برای جلد کتاب آمادگی دفاعی
👤 عموعلی🏴
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
💢 توهین به مقدسات از سوی «شارلی ابدو»های داخلی
هفته گذشته جسارت روزنامه فرانسوی «شارلی ابدو» بر ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) موجی از اعتراض و ناراحتی در بین مسلمانان و ملت ایران به وجود آورده است. بررسی رسانههای داخلی کشور نیز حکایت از تعدد بالای جسارتهایی مشابه، به اصول و مقدسات دینی دارد که ضرورت نظارت جدی بر آنها بیش از گذشته احساس میشود؛ برای نمونه:
🔸 روزنامه اصلاحطلب ابتکار نیز در ماههای گذشته نوشته بود: «اینکه قدرت شفادهندگی را به مکانهایی نسبت دهیم و معتقد باشیم که مکانهای معینی شفادهنده هستند و میتوانند بیماریها را درمان کنند و برای آنها قدرتهای مافوق طبیعی قائل باشیم، نمونهای از تفکر اسطورهای است.»
🔹«نجفقلی حبیبی» عضو حزب منحله مشارکت- مرداد ۹۳ در اظهارنظری تأملبرانگیز عزاداری برای امام حسین(ع) را کاری بیهوده و بیبازده خوانده و گفته بود: «شما سالانه برای بعضی چیزها چقدر خرج میکنید؟ در همین ایام عاشورا چقدر پولها خرج میشود؛ بازده فرهنگیاش چقدر است؟ دو نفر گریه میکنند و تمام میشود!».
🔸طیف تندروی اصلاحطلب بارها توهین به ائمه اطهار و مقدسات را در کارنامه خود ثبت کرده است؛
«حتی علیه خدا هم میتوان تظاهرات کرد (ابراهیم اصغرزاده)»،
«حضرت علی (ع) مانند معاویه مشروعیت خود را از مردم گرفته است (رجبعلی مزروعی)»،
«معصومین بدون نظارت مردم در معرض انحراف هستند (عزتالله سحابی)»،
«خدای جدید با خدای گذشتگان متفاوت است (عبدالکریم سروش)»،
«فرهنگ شهادت خشونتآفرین است، اگر کشته شدن آسان شد، کشتن هم آسان میشود (عبدالکریم سروش)»،
«احکام قرآن متناسب با زندگی قبیلهای است، قرآن کریم برای ما قابل استناد نیست (محمد خاتمی)»
و... تنها بخشی از جسارت طیف تندروی اصلاحطلب طی ماهها و سالهای اخیر به مقدسات و ائمه اطهار(ع) بوده است.
دکتر #امیرحمزه_مهرابی
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
🔹یکی فساد مالی کرده، گفتن زندان بره؛ میگن چرا اعدام نشده!
یکی قتل کرده، گفتن اعدام بشه؛ میگن زندان بره!
این رویه، یعنی مخالفخوانی اولویته!
💬فرشاد مهدیپور
🔸هرچقدر دوست دارید هشتگ ترند کنید، اما فضای مجازی، محل نظرخواهی برای انتخاب نوع محاکمه یک قاتل در پروندهای جنایی نیست؛ #نوید_افکاری اعدام شد، چون قرار نیست حکم قضایی را بهجای قانون، باب میل سلبریتیها و براندازان و آلبانیتبارها صادر کنند!
💬سیدرضی
🔹من نمیدانم اصلاح طلب ها چه اصراری دارند به جای واژه #قصاص، از اعدام استفاده کنند!
#نوید_افکاری قصاص شد چون ولی دم و خانواده اش رضایت ندادند و این امری شخصی وخصوصی است...
اما اعدام بیشتر به معنای این است حکومت بخاطر جرایمی خاص و سنگین اعدام کند؛ خلط کلمات، بار معنایی متفاوت میاورد!
💬سمیرا مقدسی
🔸ما از اعدام و مجازات هیچکس خوشحال نمیشویم. اما آفرین به مقاومت و استحکام دستگاه قضا که تسلیم فضاسازیها نشد....
و البته این بازی هنوز در قبال مجرمین #آبان98 هم ادامه دارد آقای #رئیسی عزیز...
💬مسعود یارضوی
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
حکم عجیب طبری!
از این حکم راضی نشدیم! سلطانها باید اعدام شوند ولی عوامل اصلی ۳۱ سال ناقابل ... ! دو سه سال دیگر هم بخاطر اخلاق خوب یجوری ... .
تمام دادگاههای ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی که طبق #استجازه از رهبری انجام میشود رای قطعی و غیرقابل اعتراض است اما همین حکم ۳۱ سال زندانی قابل فرجام خواهی است! چرا؟
آقای #رئیسی؛ میدانیم که هیچ مقامی نمیتواند در کار قاضی دخالت کند اما مطالبه ما این است این پرونده مجدد دادرسی شود و قاضی دیگری بررسی کند! ما نمیگوییم حتماً طبری اعدام شود ولی این حکم در قیاس با سلطان سکه و سلطان ... آبکی است!
#طبری #اکبر_طبری
✍️ #داود_مدرسی_یان
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi