📸خاخام های رسانه ای
سیطره صهیون بر رسانه جهان؛
🔸امپرياليسم رسانهای را بيترديد بايد شکل مدرنی از امپرياليسم قلمداد کرد که شاکلهها و بنيانهای آن در دهه ۱۹۵۰، به طور مشخص درآلمان غربی و پشت دروازههای کمونيسم در خلال جنگ سرد از سوی ايالات متحده بنا شد.
#کلینک_مجازی#سواد_رسانه_ای#سواد_رسانه#زیست_مجازی#سبک_زندگی
#سبک_زندگی_دانشجویی#عملیات_روانی#زیست_مجازی#عملیات_شناختی #تکنیک_شناختی
نقاب دیده شدن
ــــــــــــــــــــــــ
غرب زن را با نقاب "دیده شدن" وارد اجتماع میکند، اما چه دیده شدنی؟!
فروش زنان پشت ویترین به عنوان کالا و ابزار جنسی به معنای دیده شدن است؟!
تجاوز به بیش از نیمی از زنان شاغل انگلیسی در محیطهای کاری به معنای دیده شدن است؟!
آزار و اذیتهای جنسی حدود ۴۹ درصد از دانشجویان دانشگاههای انگلیس به معنای دیده شدن است؟!
#محتوای_فاطمیه
ــــــــــــــــــــــــ
برشی از کتاب «قدرت پنهان ٢» جلسهٔ دوم
ــــــــــــــــــــــــ
برای دانلود نسخهٔ PDF کامل این کتاب، کلیک کنید.
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
17.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#دوربین_مخفی مهم !!!
🔴همه این کلیپ رو تا آخر ببینن،
دختر دارا ببینن،
خواهر دارا ببینن،
غیرتیا ببینن،
ایرانیا ببینن ...
چقدرمدیون شهیدان و خانواده های معظم شهیدان هستیم.
پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی در پی درگذشت آقای رستم قاسمی
حضرت آیتالله خامنهای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آقای رستم قاسمی از مدیران انقلابی و خستگیناپذیر را تسلیت گفتند. متن پیام به این شرح است:
بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای رستم قاسمی رحمةالله علیه را به خاندان گرامی و دوستان و همکاران ایشان تسلیت عرض میکنم. ایشان از جملهی مردان انقلابی و خدمتگزار و خستگی ناپذیر کشور بودند و در عرصههای گوناگون خدمات ارزشمندی کردند و تا آخرین روزهای حیات، تلاشهای خود را ادامه دادند.
از خداوند متعال رحمت و مغفرت و پاداش مجاهدتها را برای آن مرحوم مسألت میکنم
سید علی خامنهای
۱۴۰۱/۹/۲۳
✍️این دستخط امام (ره) است: با خشم و کینه انقلابی خود نسبت به دشمنان اسلام رضایت خداوند را جلب نمایید و در پایان فرموده: تردید در مسائل قضایی انقلابی اسلام نادیده گرفتن خون پاک و مطهر شهداء می باشد.
🇮🇷 @Sh_Aviny
✴️ Eitaa.com/Sh_Aviny
🖋 پول و اقتصاد ایران|حسینعباسیفر
✅ پول در اقتصاد مانند خون در بدن است، باید به اندازه و با سرعت مناسب، در اقتصاد بچرخد!
در مساله پول، درحال حاضر با چهار مشکل روبرو هستیم:
1️⃣ اول آنکه در اقتصاد واقعی ایران (تولید و مصرف) پول به شدت کم است. هم مصرف کننده قدرت خرید ندارد و هم تولید کننده بالقوه و بالفعل نقدینگی و سرمایه در گردش ندارد. کافی است به جیب مردم نگاهی بیاندازید و از طرف دیگر از تولیدکنندگان بپرسید که آیا نقدینگی کافی برای افزایش تولید دارید یا خیر؟ بسیاری از افرادی هم که آماده به تولید هستند میگویند مشکل اصلی ما نداشتن نقدینگی است!
2️⃣ دوم آنکه این خون در اقتصاد امروز آلوده و ضعیف شده است. آلوده به دلار است و توان دفاع از خود در برابر آن را ندارد.
وابستگی ارزش پول ملی به دلار هم واقعی است و هم اثر روانی دارد. یعنی هم به صورت رسمی بودجه ما دلاری بسته میشود و هم در بازار نگاه همه به نرخ #دلار است. تا سیادت دلار شکسته نشود هیچوقت نمیتوانیم این خون را تصفیه کنیم. کاری که روسیه و چین در حال انجام آن هستند.
3️⃣ سوم اینکه بدن اقتصاد ایران خونریزی هم دارد. یعنی پولها هدر میرود. دو منشاء اصلی هدر رفت پول یکی دولت است (مثلا با حقوقهای نجومی و فسادها و ...) و مهمتر از آن بانکهای خصوصی و بورس و به طور کل بازارهای مالی هستند. بانک های خصوصی با دزدی از جیب مردم و هدایت آن به سوی بازارهای غیرمولد، تومورهای بدخیمی را در کشور ایجاد کرده اند. این تومورها رکود را تشدید می کنند.
در حقیقت این نهادهای مالی، پول را از جریان واقعی اقتصاد خارج میکنند (حتی بورس، برخلاف ادعایی که میشود، به تولید کمک نکرده و نمیکند)
بانکها علاوه بر ایجاد رکود، پول را به سمت بازارهای سفته بازی برده و بخشی از چرخه تورم را شروع میکنند. بازارهای دارائی که قطعه اول دومینوی تورم در ایرانند هدف اصلی بانکها و بازار سهامند.
پول توسط این بازارها از جریان اقتصاد واقعی خارج شده و بدن اقتصاد ضعیف و ضعیفتر میشود.
درحالیکه دنیا به سمت غیرمالی سازی (definacialization) میرود در ایران به سمت مالیسازی اقتصاد چهارنعل میتازیم!
4️⃣ و اما چهارمین و مهمترین نکته، سیاستهای انقباضی نولیبرالهاست. به ویژه در شرایط رکود. در حالی که بدن اقتصاد به شدت نیاز به تقویت دارد برای خروج از رکود، سیاست های انقباضی مثل کشیدن چند واحد خون از بدن است. اقتصاد واقعی ایران امروز به شدت با کم خونی مواجه است.
علاوه بر خونریزی، اقتصاد ایران امروز دچار کم خونی شدید است. یعنی به اعضاء مهم بدن خون نمیرسد. این فقط به معنای این نیست که خون به صورت نامتوازن در حال توزیع شدن است. بلکه به این معناست که اساسا حجم پول در کشور نسبت به آن چیزی که باید باشد برای جهش تولید بسیار کم است.
اگر هدفمان خروج از بحران و رکود اقتصادی است باید دو کار را انجام دهیم
اول افزایش قدرت خرید طبقات پایین با کارت اعتباری خرید کالای ایرانی. دوم افزایش سرمایه درگردش تولیدکنندگان خرد
کاری که تمام کشورهای دنیا در دو سه سال اخیر کردهاند و فقط ایران انجام نداد و آسیب شدیدی دید
اگر در ذهن دولتمردان ما این است که چاپ پول در شرایط رکود و با هدفگیری تولید و مصرف باعث تورم میشود، نه تنها توان عبور از این شرایط را نخواهند داشت، بلکه باعث تعمیق و تشدید رکود تورمی خواهند شد.
از راههای اساسی تزریق خون به اقتصاد واقعی، افزایش یارانه مردم و ساخت مسکن است
نئولیبرالهای وطنی سی سالست به بهانه تورم، ترمز تولید و پیشرفت ایران را کشیدهاند درحالیکه نه تورم را برطرف کردهاند و نه کمکی به رشد و توسعه کشور داشتهاند
⭕️ جنگ شناختیاقتصادی: 🇮🇷
💠 https://eitaa.com/joinchat/2550136832C0e295d7db7
👩🎓 سه الگو در مواجهه با کشف حجاب دانشجویی
1️⃣ الگوی دکتر زاکانی: برجک زنی!
• در این الگو دختر دانشجو بخاطر کشف حجاب از حرف زدن منع نمیشود و تریبون می گیرد اما جایش در مضمون حرف، گیر می افتد. در پاسخ با تیکه و طعنه جبران می شود که: ولش کنید شاید بخواهد نماینده داعش باشد! فقط بدانند اگر گیر داعش می افتادند چه بلایی سرشان می آمد!
• این الگو را:
- حزب اللهی های سیاسی تر بیشتر پذیرفتند. با بی حجابی او کنار آمده بودند اما تعرضش به رهبر انقلاب را هو کردند!
- مذهبی ترها تریبون دهی به بی حجاب را رسمیت شماری و مشروعیت بخشی به کشف حجاب خواندند!
- برخی هم بخاطر شرایط شریف ترجیح اش دادند!
• این الگو، تهاجمی و بیش از حفاظت از ارزشهای خود به فکر زدن ارزشهای طرف است؛ نتیجه اش روکم کنی است نه اقناع یا جذب و...!
لذا در شرایطی که دوماه گذشته در شریف شکل گرفته بود، این الگو نزد برخی یک پاسخ تلقی شد.
2️⃣ الگوی برادر خضریان: منع گفتگو!
• در این الگو با ادب و متانت شرط گفتگو را احترام به قانون و اسلام می خواند و از اول پرسش دانشجو بی حجاب را منوط به حجاب سر کردن می کند!
• این الگو را:
- مذهبی ترها ترجیح دادند چون کشف حجاب را به رسمیت نشناخت؛ حتی اگر این دانشجو و مثل او سالن را ترک می کردند و دیگر هم در چنین جلساتی شرکت نکنند!
• این الگو بر حفاظت از ارزشهای خود بیش از درگیری مستقیم با طرف مصرّ است. می خواهد سر خطوط قرمز بایستد؛ مهر تایید بر کشف حجاب نخورد و کوتاه آمدن از حجاب برداشت نشود. اگر بتواند در گام بعد بی حجاب را به سالن هم راه نمی دهد.
• نتیجه اش جدا کردن صف از بی حجابها با فشار غیر مستقیم برآنهاست. البته بسته به تعداد طرفدار، یا به غلبه ظاهری می رسد و یا بخاطر رعایت نشدن ارزش حجاب توسط اکثر حضار، دیگر خود در آن محیط ها حاضر نمی شود؛ مثل حاضر نشدن در جشنواره های رسمی هنری یا برخی مراکز خرید و...
• شرایط افول اغتشاشات خیابانی به همراه باقی ماندن کشف حجاب ها و عادی شدنش، این الگو را نزد برخی موجّه می کند.
3️⃣ الگوی سوم: گفتگوی مشروط! (نمونه ندارم!)
• در این الگو مقام مسئول پاسخ خود را مشروط می کند به اینکه: من پاسخ سؤال شما را می دهم یا اگر اشکالتان وارد بود می پذیرم به شرطی که شما هم سؤال و اشکال بنده را جواب دهید!
اگر دانشجو حاضر نشد و رفت ؛ چیزی از جنس الگوی۲ قابل صورت بندی است. اگر پذیرفت، پس از پاسخ به سؤالش یا قبول اشکالش، از کشف حجاب او سؤال و به آن اشکال می شود!
• الگوی۳ گرچه ژست الگوی۲ را ندارد لکن کشف حجاب را جای ندید گرفتن، پاسخگو می کند. به نوعی بین رسمیت نشمردن کشف حجاب و پاسخگو کردنش جمع می کند.
- بعضی همین قدر را عقب نشینی از قانون و انفعال می دانند و الگوی۲ را ترجیح می دهند.
- پاسخ طرفداران این الگو یک کلام است: در همه جاهایی که امر به معروف واجب است، قانونی (آن هم قانون خدا) نقض شده است! در همه باید راه اثر بخشی را باز کرد.
• مغزای اصلی این الگو بر ولایت طرفینی همه افراد جامعه و بالتبع امر و نهی های متقابل است(۷۱/توبه) است؛ وقتی او حق دارد به مسئول اشکال کند، مسئول هم حق دارد به کشف حجاب او اشکال کند. منطقاً "به تو چه؟" از دو طرف رخت بر می بندد و عادتاً راه برای تاثیر و تأثر باز می شود.
• هسته سخت کشف حجاب در ماه های اخیر، آنرا یک سلیقه و سبک زندگی شخصیِ غیر قابل گفتگو گرفت و دست به کشف حجاب زد. امیدش این بوده بتواند زنان زیادی را با خود همراه کند تا برخورد را پرهزینه و سخت کند.
الگوی ۱و۲ بیشتر روی فاصله ها می ایستد. تحقیر او یا رعایت ویترین رسمی (ولو به یک شال عقب افتاده) برایش مهمتر از تاثیر و تأثر طرفینی است.
*️⃣ هریک از سه الگو به "لحاظ ذاتی" و به "لحاظ موقعیت و شرایط" قابل ارزش گذاری است.
هریک مبتنی بر درکی از ارزشها و روش تحقق آن و هم مبتنی بر محاسبه ای از وضعیت حجاب و کشف حجاب در جامعه است.
با همین دو می توان سه الگو را ارزش گذاری یا در موقعیت های متفاوت تجویز یا منع اش کرد.
#حجاب
#ولایت_طرفینی
📝 محسن قنبریان ۱۴۰۱/۹/۲۲