یک رهبر به تمام معنا.pdf
937.7K
📔کتابچه یک رهبرِ به تمام معنا
🔖نگاهی به شخصیت، سبک زندگی و مجاهدتهای حضرت فاطمه زهرا (سلامالله علیها)
🔖بخش زن، خانواده و سبک زندگی (ریحانه) پایگاه اطلاعرسانی KHAMENEI.IR در گزیده بیانات ذیل بر اساس بیانات حضرت امام خامنهای ابعاد مختلف شخصیت و سیرهی ایشان را در ۳ محور: بُعد معنوی و معرفتی، بُعد زندگی خانوادگی و بُعد اجتماعی و سیاسی بازخوانی کرده است.
━━💠🍃🌺🍃💠━━
معاونت تهذیب وتربیت حوزه علمیه استان یزد
@tahzib_yazd
♦️ انجام رسالت اجتماعی، تکلیف و مسئولیت شرعی است.
🎙معاون تهذیب و تربیت حوزههای علمیه گفت: صفت رسالتمندی، تعهد، احساس مسئولیت و رسالت اجتماعی از همان لحظهای که نماز و روزه بر انسان واجب میشود و تکالیف نسبت به خدای متعال بر گردن انسان میآید به عنوان یک تکلیف لازم میشود.
🔸مؤمن حق ندارد بگوید به من چه.
🔸زنجیر تعلقات دنیا را پاره کنیم.
🔸امر به معروف و نهی از منکر، جامعه را سالم نگه میدارد.
🔸احکام شرعی مایه رشد ما میشود.
🔸طلاب احساس مسئولیت اجتماعی داشته باشند.
🔸تعهد اجتماعی در فرهنگ اسلام مهم است.
مطالعه کامل در👇:
🔗 https://tahzib.ismc.ir/7378/
#اخبار
━━💠🍃🌺🍃💠━━
معاونت تهذیب وتربیت حوزه علمیه استان یزد
@tahzib_yazd
💎 شرکت در سیر مطالعاتی آثار عالمان تراز اندیشه اسلامی به همراه اهدای جوایز به قید قرعه
📌مدیر دبیرخانه امور معرفتی معاونت تهذیب افزود: این برنامه به صورت شناور برگزار میشود و طلاب میتوانند در هر زمان تا پایان بهمن ماه 1403 ثبتنام کرده و در آزمونها شرکت نمایند تا در قرعه کشی جوایز امسال شرکت داده شوند.
📢 لازم به ذکر است طلابی که از قبل در این سیرهای مطالعاتی مشارکت داشتند؛ در صورت آزمون یک درس و قبولی آن در بازه زمانی ۱ مهر تا پایان بهمن ۱۴۰۳ هم در این برنامه قرعه کشی حضور خواهند داشت.
👈 انتخاب بیشتری از کتاب و شرکت در آزمون آن برای انتخاب نفرات برتر تاثیر گزار خواهد بود.
🎁جوایز نقدی به ۲۰ نفر از نفرات برتر هر سیر مطالعاتی
🎀 برای سه مسابقه در مجموع ۶۰ میلیون تومان
مطالعه کامل و ثبت نام در👇:
🔗 https://tahzib.ismc.ir/6969/
#اخبار
━━💠🍃🌺🍃💠━━
معاونت تهذیب وتربیت حوزه علمیه استان یزد
@tahzib_yazd
┄┅═✧☫﴾﷽﴿☫✧═┅┄
🔅 هُوَ الَّذِي خَلَقَكُمْ مِنْ تُرَابٍ ثُمَّ مِنْ نُطْفَةٍ ثُمَّ مِنْ عَلَقَةٍ ثُمَّ يُخْرِجُكُمْ طِفْلًا ثُمَّ لِتَبْلُغُوا أَشُدَّكُمْ ثُمَّ لِتَكُونُوا شُيُوخًا ۚ وَمِنْكُمْ مَنْ يُتَوَفَّىٰ مِنْ قَبْلُ ۖ وَلِتَبْلُغُوا أَجَلًا مُسَمًّى وَلَعَلَّكُمْ تَعْقِلُونَ ﴿۶۷﴾
💭 سوره: غافر
🔅فِي كِتَابِ اَلْخِصَالِ عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ (ع) قَالَ: يُؤْتَى بِالشَّيْخِ يَوْمَ اَلْقِيَامَةِ فَيُدْفَعُ إِلَيْهِ كِتَابُهُ ظَاهِرُهُ مِمَّا يَلِي اَلنَّاسَ فَلاَ يَرَى إِلاَّ مَسَاوِيَ، فَيَطُولُ ذَلِكَ عَلَيْهِ فَيَقُولُ: يَا رَبِّ أَ تَأْمُرُنِي إِلَى اَلنَّارِ ؟ فَيَقُولُ اَلْجَبَّارُ جَلَّ جَلاَلُهُ: يَا شَيْخُ إِنِّي أَسْتَحْيِي أَنْ أُعَذِّبَكَ وَ قَدْ كُنْتَ تُصَلِّي لِي فِي اَلدَّارِ اَلدُّنْيَا، اِذْهَبُوا بِعَبْدِي إِلَى اَلْجَنَّةِ .
💭نورالثقلین ج۴ص۵۳۴
🔸پيرمرد را روز قيامت بياورند و نامۀ عملش را به دستش دهند،به طورى كه پشت نامه به سوى مردم باشد،جز بدى و گناه نبيند،و ببيند كه اين نامه بس طولانى است؛عرض كند:پروردگارا آيا دستور مى دهى كه داخل آتش روم؟خداوند جلّ جلاله مى فرمايد:اى پير من شرم دارم كه تو را عذاب كنم در حالى كه تو در دنيا همواره برايم نماز مى خواندى،بندۀ مرا به بهشت ببريد.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
دارالقرآن والعتره شهید دانش
━━💠🍃🌺🍃💠━━
معاونت تهذیب وتربیت حوزه علمیه استان یزد
@tahzib_yazd
🔸فضیلتی ناگفته از فضائل بانوی دو عالم
📜عن أبی محمّد العسکری(علیه السلام): «حَضَرت إمرأةٌ عند الصّدیقة فاطمة (سلام الله علیها) فقالت: إنّ لی والدةً ضعیفة و قد لَبِس علیها فی أمرِ صلاتِها شیءٌ، یا لُبِس علیها و قد بعثنی الیک اسئلک فاجابتها فاطمة عن ذلک فثنت فاجابت ثم ثلثت الی ان عشرت فاجابت ثم خجلت من الکثرة فقالت: لا اشق علیک یا ابنة رسول الله، قالت فاطمه: هاتی و سلی عما بدالک، ارایت من اکتری یوما یصعه الی سطح بحمل ثقیل و کراه مائة الف دینار یثقل علیه؟ فقالت: لا. فقال: اکتریت انا لکل مسئلة باثر من ملء ما بین الثری الی العرش لؤلؤا فاجری ان لایثقل علی، سمعت ابی صلی الله علیه و آله یقول: ان علماء شیعتنا یحشرون فیخلع علیهم من خلع الکرامات علی قدر کثرة علوهم و جدهم فی ارشاد عبادالله حتی یخلع علی الواحد منهم الف الف حلة من نور ثم ینادی منادی»
❓در مسألۀ نماز سؤالاتی دارد. و قَد بَعَثَتنی إلیکِ أسألُک. من را فرستاده که از شما مسائلِ نمازش را سؤال کنم. فأجابَتها فاطمةٌ(سلام الله علیها) عن ذلک. فرمود: سؤال کن! سؤال کرد و حضرت جواب دادند. ثمّ ثَنَّت، دوباره یک مسألۀ دیگری را سؤال کرد، فأجابَت، حضرت جواب دادند.
ثمّ ثَلَّثَت فَأجابَت، مسألۀ سؤمی را سؤال کرد، باز حضرت جواب دادند. إلی أن عَشَّرَت، تا ده مسأله را پی در پی از حضرت سؤال کرد و حضرت جواب این مسائل را به او دادند.
ادامه👇👇👇
ثمّ خَجِلَت مِن الکَثرَة، این زن شرمنده شد که همین طور پشت سر هم مسأله پرسیده.
فقالَت: لاأشُقُّ علیکِ یا بنتَ رسول الله! زحمت دادم به شما، دیگر بیشتر از این زحمت نمی دهم. خواست از حضرت این طوری عذرخواهی کند.
☀️قالت فاطمةُ(سلام الله علیها): هاتی و سَلی عمّا بَدا لک؟ بیا هر چه می خواهی بپرس! یعنی ثقلی برای من نیست از اینکه تو از من سؤال کنی. خسته نمی شوم. حضرت یک مثالی برایش زدند که آن مثال برای من و شما مورد توجّه و انشاءالله استفاده است. أرَأیتِ مَن اکتُرِی یوماً، اگر یک شخصی را یک روز تمام اجیر کنند، یَصعَدُ إلی سطحٍ بِحِملٍ ثقیلٍ، به او بگویند که یک روز صبح تا شب این بار را بایستی بالای پشت بام ببری، و بیایی دوباره بار بعدی را ببری، باز بیایی بعداً بارِ سوّم را ببری. کسی را اجیر می کنند برای این کار، و کِرائُه مأةُ ألفِ دینار، اجرتی که به او می دهند برای اینکار، صدهزار دینار باشد! یک دینار، یک مثقال طلاست. صدهزار مثقال طلا اجرت به او بدهند که تو امروز این بارها را ببر بالا، أیَثقُلُ علیه؟ آیا این بار به دوش او سنگینی می کند؟ احساس خستگی می کند؟ فقالت: لا، سائل گفت نه، برایش می ارزد، و احساس خستگی نمی کند. فقالت(سلام الله علیها): اُکتُریتُ أنا، من اجیر شدم و کرایه می گیرم لکُلّ مسألةٍ بِأکثَر مِن مِلءِ ما بین الثّری إلی العرشِ لؤلؤاً. اجری که من از هر پاسخ سؤال تو می برم اینقدر است:
💎از زمین تا آسمان را از لؤلؤ پرکنند، بیشتر از این. بیشتر از این یعنی چه؟ چون آن ثواب معنوی، ثواب الهی که داده می شود، قابل مقایسۀ با این پولها نیست، یک لحظه نظرِ رحمت و لطف الهی از همۀ دنیا و ما فیها ارزشش بیشتر است. اصلاً قابلِ مبادلۀ با این پولهای مادّی نیست. بخواهند معادله کنند و قیمت گذاری کنند، باید اینطور بگویند. از زمین تا کرۀ ماه مثلاً پرکنید از الماس. و الّا تفضّل و لطف الهی و ثواب الهی که قابلِ مبادلۀ با این چیزهای مادّی و پوچ نیست. فأحری أن لایَثقُلَ علیّ، سزاوارتر است که برای من، این پاسخ دادن به مسألۀ تو سنگین نباشد.
📍عزیزان از سؤال مردم خسته نشوید، و از وقت گذاشتن برای مردم، و جواب دادن به مشکلات مردم. همه اش هم مسألۀ نماز و روزه نیست، خیلی از مسائل مورد نیاز مردم هست که من و شما باید بیان کنیم. چهار نفر که آمدند، آدم خسته می شود! انسان واقعاً خسته هم می شود، امّا این خستگی را در مقابل یک چنین اجری تحمّل بکند. بعد فرمود: سمعتُ أبی(صلی الله علیه وآله) یقول: إنّ علماءَ شیعتِنا یحشرون، علمای شیعۀ ما در قیامت محشور می شوند مثل بقیۀ خلائق، فَیُخلَعُ علیهم مِن خِلَعِ الکرامات، بر آنان از خلعتهای کرامت الهی خلعت پوشانیده می شود. این خلعت قبا و لبّادۀ مادّی نیست، خلعت کرامتِ الهی است. علی قَدَرِ کَثرَةِ علومِهم و جِدِّهم، به قدری که علمشان و جدِّیتشان بیشتر باشد.
در اینجا البته دانشِ دین مراد است، دانش دین هم فقط مسألۀ نماز و روزه و اینها نیست، اینها فقه اصغر است، فقه الله الأکبر، معارف الهی است که انسان معارفِ الهی را بداند، مسائل دینی را بداند، پاسخ به مشکلات دینی و شبهات دینی را بدهد.
👈به قدر کثرتِ علمی که انسان دارد و جدّی که انسان در راه تحصیل علم و تبلیغ علم می کند، به همان اندازه از کرامت الهی در قیامت برخوردار است.
علی قَدَر کثرة علومهم و جِدّهم فی إرشادِ عباد الله حتی یُخلَعَ علی الواحدِ منهم ألفُ ألفُ خلعةٍ مِن نور! اصلاً قابل فهم برای اذهان بشری نیست. این، برای تکثیر است. می دانید قیامت فضای ظلمت است، نور مادّی وجود ندارد. آن وقت در چنین فضایی هزاران خلعت از نور را به عالم دین می پوشانند. ثمّ ینادی منادٍ... تا آخر حدیث که مفصّل است.
النوادر، صفحۀ 154.
🌐منبع
━━💠🍃🌺🍃💠━━
معاونت تهذیب وتربیت حوزه علمیه استان یزد
@tahzib_yazd
🌸 یک عاشقانه آرام
🔖روایت های کمتر شنیده شده ای از رفتار عاشقانه علما و بزرگان دین با همسرانشان
#تربیت_خانوادگی
━━💠🍃🌺🍃💠━━
معاونت تهذیب وتربیت حوزه علمیه استان یزد
@tahzib_yazd
🔊 دوره تمهیدی تربیت مدرس آثار شهید مطهری (ره) برگزار میشود.
🎙حجت الاسلام نجفی از برگزاری دوره تربیت مدرس آثار شهید مطهری خبر داد. این دوره با هدف ارتقای آگاهی طلاب و اساتید نسبت به اندیشههای شهید مطهری و تربیت مدرسان متخصص طراحی شده است.
⏳۱۵ ساعت آموزش حضوری = ۱۰ ساعت مباحث آموزشی در قم + ۵ ساعت نشست علمی و بازدید از خانه موزه شهید مطهری ره در تهران.
♨️ شرکتکنندگان پس از اتمام دوره، گواهی رسمی دریافت خواهند کرد و واجدان شرایط به عنوان مدرس طرح مطالعاتی دعوت میشوند. و شبکهای از مدرسان برای همکاری در پروژههای پژوهشی ایجاد خواهد شد.
👈 شرایط پذیرش به ترتیب اولویت ویژه:
▫️فارغ التحصیلان دوره شهید مطهری ره؛
▫️ ممتازین مرحله سه و دو سیر مطالعاتی شهید مطهری ره؛
▫️ طلاب با سابقه در دورهای مرتبط؛
📢 اولویت با افرادی است که سابقه شرکت در دورههای مطالعاتی مرتبط، پژوهش یا تدریس آثار استاد مطهری دارند.
🔺لازم به ذکر است که فقط کسانی که شرایط پذیرش را دارند، میتوانند در سایت ثبت نام کنند.
مطالعه بیشتر در👇:
🔗 https://tahzib.ismc.ir/7296/
#اخبار
━━💠🍃🌺🍃💠━━
معاونت تهذیب وتربیت حوزه علمیه استان یزد
@tahzib_yazd
دسترسی راحت به برخی مطالب کانال که شاید دربین پیامها از دید شمامخاطب گرامی مخفی بماند.
طلاب محترم لطفا به لینک های ذیل سری بزنید👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
۱.دستوالعمل برگزاری آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج البلاغه
https://eitaa.com/tahzib_yazd/10833
۲.ثبت نام تکمیل ظرفیت طرح کوثر مجازی (دوره آموزش معارف اسلامی)
ویژه همسران و دختران بالای ۱۸ سال طلاب
سال تحصیلی ۱۴۰۳
https://eitaa.com/tahzib_yazd/10816
۳. ثبت نام در دوره تربیت مربی و مبلغ اعتکاف
https://eitaa.com/tahzib_yazd/10851
۴.فرم شناسایی طلاب فعال در حوزه اعتکاف
https://eitaa.com/tahzib_yazd/10857
━━💠🍃🌺🍃💠━━
معاونت تهذیب وتربیت حوزه علمیه استان یزد
@tahzib_yazd
💢 یکصدوهفتادوپنجمین نشست از سلسله نشستهای مــــرکـــز مـــطالعات و پــاســخگــویی بـه شبــــهــات (حوزههای علمیه) با همکاری گروه کلام اسلامی و الهیات جدید و مرکز تعاملات علمی بین الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار مینماید.
🔸با عنوان: جریان شناسی بازیگران فکری و سیاسی سوریه
🔻کارشناسان:
🎙حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد ایزدهی
🎙حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر پورامینی
🎙حجت الاسلام والمسلمین مهدی فرمانیان
🎙حجت الاسلام والمسلمین ذبیح الله نعیمیان
🎙جناب آقای دکتر سیدعلیرضا عالمی
🎙جناب آقای دکتر محمد محمدینیا
🔻دبیر نشست:
🎙جناب آقای دکتر قاسم بابائی
⏱زمان پخش:
📆 چهارشنبه، ۵ دی ماه ۱۴۰۳
🔸جهت مشاهده روی لینکهای زیر کلیک کنید: 👇
🖇 https://www.skyroom.online/ch/iict/international
🖇 https://heyatonline.ir/pasokh.tv
━━💠🍃🌺🍃💠━━
معاونت تهذیب وتربیت حوزه علمیه استان یزد
@tahzib_yazd
#دوران
«نشست تحلیلی تبیینی بیانات مقام معظم رهبری»
🔹با موضوع:
بازخوانی بیانات و گفتمان رهبر معظم انقلاب
📅 زمان: پنجشنبه ۶ دی ماه
⏰ ساعت: ۷:۳۰ الی ۱۷
🔸ثبت نام:
ارسال عدد۳۱۳ به ۱۰۰۰۱۰۰۰۷۲
#بیانات_خوانی
#ذكر_ولي
#گفتمان
#ستاد_برگزاری_نشست_دوران
━━💠🍃🌺🍃💠━━
معاونت تهذیب وتربیت حوزه علمیه استان یزد
@tahzib_yazd
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓حضرت آقا چگونه به یک نوجوان آرمان میدهد؟
#تربیت_آرمانی_توحیدی
━━💠🍃🌺🍃💠━━
معاونت تهذیب وتربیت حوزه علمیه استان یزد
@tahzib_yazd
حوزۀ مقاومت در بیانات سیدابراهیم رئیسی.pdf
2.6M
📙حوزه مقاومت در بیانات سید ابراهیم رئیسی
🔸جلد اول
✍️سید ابوالفضل حسینی صدر
#فلسطین
━━💠🍃🌺🍃💠━━
معاونت تهذیب وتربیت حوزه علمیه استان یزد
@tahzib_yazd
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙بیانات آیت الله جوادی آملی در رابطه با اهميت رسالت #تبلیغ
📖درس فقه ١۴٠٠/٢/٢٧
━━💠🍃🌺🍃💠━━
معاونت تهذیب وتربیت حوزه علمیه استان یزد
@tahzib_yazd
👈نامه اساتید حوزه درباره حکمرانی فضای مجازی و تقاضا برای امضا
✅جمعی از اساتید حوزه های علمیه با نگارش پیشنویس نامه ای به ریاست محترم جمهور، خواستار حکمرانی صحیح در فضای مجازی و عدم وابستگی در این عرصه مهم و حیاتی شدند.
✅در این نامه، با تذکر فرمایش صریح مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت چهاردهم، از نامه اخیر دو هزار استاد دانشگاه به سران سه قوه درباره لزوم حکمرانی در فضای مجازی، حمايت شده است.
✅برای مطالعه نامه و امضای آن👇
https://survey.porsline.ir/s/bJGzm125
✅اساتید محترم حوزههای علمیه، لطف کنند این پیام و لینک را در گروهها و کانالهای مرتبط ارسال فرمایند.
━━💠🍃🌺🍃💠━━
معاونت تهذیب وتربیت حوزه علمیه استان یزد
@tahzib_yazd
┄┅═✧☫﴾﷽﴿☫✧═┅┄
🔅يَـٰٓأَيُّهَا ٱلنَّاسُ ٱعۡبُدُواْ رَبَّكُمُ ٱلَّذِي خَلَقَكُمۡ وَٱلَّذِينَ مِن قَبۡلِكُمۡ لَعَلَّكُمۡ تَتَّقُونَ (بقرا/٢١)
🔸اى مردم! پروردگارتان را كه شما و پيشينيان شما را آفريده است، بپرستيد تا [با پرستيدن او] پروا پيشه شويد
🔅عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ (عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ) ، قَالَ: «أَفْضَلُ اَلْعِبَادَةِ إِدْمَانُ اَلتَّفَكُّرِ فِي اَللَّهِ تَعَالَى وَ فِي قُدْرَتِهِ».
البرهان ج۱ص۷۲۴
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
دارالقرآن والعتره شهید دانش
━━💠🍃🌺🍃💠━━
معاونت تهذیب وتربیت حوزه علمیه استان یزد
@tahzib_yazd
🌐 سبد ایده ها و محتوایی اعتکاف ماه رجب
🔹ایده های عملیاتی اعتکاف
۱. مجموعه پاورپونت ادعیه
۲. مدیریت فرهنگی اعتکاف
۳. کتاب کار اعتکاف دانشجویی
۴. بسته عملیات برگزاری اعتکاف
۵. پنجاه ایده جهت برگزاری اعتکاف
۶. کتاب کار امام مسجد ویژه اعتکاف
۷. چگونگی برگزاری اعتکاف پر نشاط
۸. ایده و طرح های تغذیه سالم در اعتکاف
۹. تجربه نگاری مدیریتی ، فرهنگی اعتکاف
۱۰. مجموعه ایده های برتر برگزاری اعتکاف
۱۱. راهکارهای افزایش معنویت در دانشگاه
🔹ایده های عملیاتی _ قسمت دوم
۱. ایده های پایگاه مسجد نما
۲. ایده های سامانه مسجد
۳. ایده های پایگاه مسجد
۴. ایده های باشگاه ایده پردازان فرهنگی
📲فعالیت های مجازی در اعتکاف
۱. شیوه نامه تولیدات مجازی در اعتکاف
۲. فعالیت رسانه ای ستادهای اعتکاف
🔹اعتکاف دانش آموزی
۱. رویداد ملی خلوت آسمانی
۲. شیوه نامه اعتکاف دانش آموزی
۳. کتابچه روایت بندگی نوجوان ها
۴. بسته پیش از اعتکاف دانش اموزی
۵. کتاب کار اعتکاف دهه هشتادی ها
۶. شیوه نامه برگزاری اعتکاف دانش آموزی
۷. ایده ها و برنامههای اعتکاف دانش آموزی
۸. خلوت قهرمان ساز
🔹توصیه های رهبری
۱. توصیه رهبر به معتکفین
۲. توصیههای عملی رهبر انقلاب
۳. مجموعه صوت رهبر با موضوع اعتکاف
۴. مجموعه بیانات رهبری در مورد اعتکاف
🔰احکام اعتکاف
۱. کتاب «احکام اعتکاف»
۲. نسخه الکترونیکی رساله نماز و روزه
🔹بسته های محتوایی اعتکاف
۱. محتوای ویژه اعتکاف
۲. بسته دیجیتال ماه رجب
۳. بسته محتوایی خلوت انس
۴. صحیفه سجادیه در اعتکاف
۵. بسته محتوایی تن های بی تنها
۶. مجموعه منشورات با موضوع مناجات و اعتکاف
📚معرفی کتاب
۱. معرفی کتاب عارفانه
۲. معرفی کتاب های برتر اعتکاف
۳. کتاب پیشنهادی ایام اعتکاف
🕌فضاسازی مسجد
۱. بنر فضاسازی محل اعتکاف
۲. مجموعه پوستر اعتکاف خوبان
۳. مجموعه پوستر فضاسازی محل اعتکاف
🔹برنامه های ملی
۱. افق های ده ساله اعتکاف کشور
۲. کانال رسمی ستاد مرکزی اعتکاف
🔹دستورالعمل اخلاقی ماه رجب
۱. فضیلت و اهمیت ماه رجب
۲. سه نکته کلیدی در مورد ماه رجب
۳. بسته سیزده رجب المرجب
۴. زیارت جامعه را بخوانیم
۵. آیتالله یزدانپناه
۶. آیت الله میرباقری
•┈┈┈•✾•◈💠◈•✾•┈┈┈
#اعتکاف_معنویت_و_مقاومت
🔻اخبار اعتکاف کشور را از
«کانال رسمی ستاد مرکزی اعتکاف»
www.Itikaf.ir
در ایتا دنبال کنید:
@itikaf_ir
▫️ کانال رسمی ستاد اعتکاف استان یزد
🌹 @setad_etekaf_yazd
━━💠🍃🌺🍃💠━━
معاونت تهذیب وتربیت حوزه علمیه استان یزد
@tahzib_yazd