eitaa logo
تجربه ‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم ع
495 دنبال‌کننده
125 عکس
13 ویدیو
16 فایل
🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)، وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی 🔹ارتباط با کارشناس کارگروه (آقای ایزدی): @majidizadi magazine@rbo.ir 09903538227 02537835370
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ تجربه‌نگاری‌های فرهنگی شهرداری مشهد 🔹فایل های تجربه نگاری های فرهنگی مختلف شهرداری مشهد را می توانید در این لینک مشاهده فرمایید. این تولیدات در سطح فاز کارگروه تجربه نگاری فرهنگی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) هستند. @tajrobehnegary
تجربه ‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم ع
کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی و کارگروه هنر #پژوهشکده_باقرالعلوم(ع) برگزار می‌کنند: ✅ دوره کارگاهی آم
مهلت ثبت‌نام دوره رسانه‌ای 🔹به منظور ایجاد فرصت مناسب جهت اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام علاقه‌مندان، مهلت ثبت‌نام دوره نگارش رسانه‌ای تا ۱ مهرماه تمدید شد اطلاعات بیشتر: https://eitaa.com/tajrobehnegary/131
✅ تجربه نگاری نهادهای انقلابی و پیشرفت 🔹در کنار تجربه‌نگاری اقدامات موثر فرهنگی و های فرهنگی، تجربه‌نگاران محترم می‌توانند نسبت به تجربه‌نگاری موارد ذیل نیز همکاری پژوهشی داشته باشند: 1️⃣ تجربه‌نگاری ی انقلاب اسلامی مانند سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات، کمیته‌های انقلاب، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، جهاد سازندگی،‌بنیاد شهید، بنیاد ۱۵ خرداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهضت سوادآموزی و ... 2️⃣ تجربه‌نگاری تجربه‌نگاری مجموعه‌های علمی جهادی مانند رویان و مانند آن که با یک نگاه خاص توانستند باعث تحول در پیشرفت کشور شوند. در این نوع تجربه‌نگاری‌ها، تمرکز باید بر روی کشف بعد فرهنگی کار باشد. این طرح‌های پژوهشی، عمدتا مدیران و سیاستگذاران فرهنگی کشور هستند. ▫️پی‌نوشت: در مقطع ارشد و دکتری نیز درباره این موضوعات وجود دارد و دانشجویان می‌توانند در صورت انتخاب این سوژه‌ها، از حمایت پژوهشکده باقرالعلوم(ع) بهره‌مند شوند ❓پرسشی دارید؟ ارتباط با کارشناس کارگروه (آقای ایزدی): @majidizadi magazine@rbo.ir 09903538227 02537835370 ▫️کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
✅ آیت الله : را به برسانید 🔹امروز این در دانشگاه‌ها معمول است و این روایت انجام می‌گیرد و بسیار هم است، لکن نیست؛ بایستی این تجربیّات تبدیل بشود به ؛ تجربه تبدیل بشود به نظریه ... و تحقیق بشود و اطراف آنها انجام بگیرد و این تجربیّات بشود و منطبق با نیازهای روز بشود و ان‌شاءالله از آنها [استفاده بشود]؛ اینها های بسیار ی است که باید از این سرمایه‌ها استفاده کرد و بسط و تکمیل پیدا کند. (۲۱مهر۱۳۹۹) ▫️کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
✅ فراخوان 🔹پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) از عموم پژوهشگران در زمینه دعوت به همکاری می‌نماید. 🔹تجربه‌نگاری فرهنگی به معنای توصیف و تحلیل یک (انجام گرفته از سوی طلاب یا سایر فعالان فرهنگی)، با استراتژی تحقیق مطالعه موردی و با روش تحقیق مطالعه (مصاحبه و مشاهده) است و هدف آن، ارائه الگوهای عملیاتی برای فعالان فرهنگی در گام دوم انقلاب اسلامی است. 🔹تجربه‌نگاری فرهنگی شامل الگوهای موفق فعالیت در نیز می‌شود 🔹امکان همکاری در قالب حمایت ای نیز وجود دارد و دانشجویان از پژوهشکده در نگارش پایان‌نامه برخوردار خواهند شد. 🔹پژوهشگران می‌توانند پیرامون خود (پس از تایید پژوهشکده) به پژوهش بپردازند و یا از میان سوژه‌های پیشنهادی، گزینه‌ای را انتخاب نمایند. 🔹پژوهشگران ساکن در نیز می‌توانند در این همکاری پژوهشی، مشارکت داشته باشند. 🔸پرسشی دارید؟ ▫️کارشناس کارگروه تجربه نگاری فرهنگی: @majidizadi 09903538227 02537835370 ▫️کانال کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
◾️درگذشت سرکار خانم رهنما، پژوهشگر کارگروه تجربه نگاری فرهنگی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) و دانشجوی کارشناسی ارشد تبلیغ و ارتباطات فرهنگی را به خانواده محترم، بازماندگان و دوستان ایشان تسلیت عرض می‌نماییم و امیدواریم خدای متعال آن بانو را میهمان حضرت فاطمه زهرا(س) بگرداند ▪️لینک شرکت در ختم مجازی خانم رهنما: http://iporse.ir/55243 ▪️کارگروه تجربه نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
✅ وبینار علمی «هویت و کارکردهای اجتماعی بسیج» 🔹 مجتبی مدیر کارگروه علمی مطالعات اجتماعی پژوهشکده باقرالعلوم (ع) و عضو انجمن مطالعات اجتماعی حوزه و مدیر کل امور فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران 🔹 مجید مقدس مدیر کارگروه علمی تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده باقرالعلوم (ع) و عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات اجتماعی حوزه، پژوهشگر و مدرس دانشگاه 🔸دبیر علمی: رضا لطفی 🗓چهارشنبه ۵ آذر، ساعت ۱۶ 🌐 درگاه ورود به وبینار: https://ac.ismc.ir/basij 🔸 پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) 📚 @Bagherololum 📚 @Pajooheir 🔸انجمن علمی مطالعات اجتماعی حوزه 🆔 @motaleate_ejtemai
✅ معرفی (۱) 🔹کانال ایتات؛ ایده ها و تجربیات آموزشی و تربیتی https://ble.ir/etatt ▫️کانال کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
معرفی (۲) 🔹ایده‌وانه؛ بانک ایده‌های فرهنگی https://eitaa.com/IDEAVANE ▫️کانال کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
معرفی (۳) 🔹کانال ایده‌ها (حجت الاسلام و المسلمین حسن مرادی) https://eitaa.com/eideha_farhangi https://eitaa.com/hasanemoradi ▫️کانال کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
✅ جلسه کارگروه و موسسه 🔹جلسه مشترک کارگروه تجربه نگاری فرهنگی با مدیر محترم موسسه بلاغ مبین، حجت الاسلام و المسلمین برگزار شد. 🔹در این جلسه، ابتدا مدیر کارگروه فرهنگی به تشریح ابعاد فعالیت های کارگروه پرداخت و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مرادی، مبلغ نمونه کشوری، به توضیح فعالیت های موسسه بلاغ مبین و مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران پرداخت. 🔹تدوین مشترک تجربه های فرهنگی از مصوبات این جلسه بود. سایت موسسه: http://balagholmobin.com ▫️کانال کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) برگزار می‌کند: ✅ اولین دوره کارگاهی آموزش (ده جلسه) ✳️ استاد : دکتر بطحایی ✳️ زمان جلسات متعاقبا اعلام می‌شود 🔹این جلسه بصورت مجازی در محیط اسکای روم برگزار می گردد 🔹برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام باشماره تلفن 02537835370 یا آیدی زیر ارتباط حاصل فرمایید @majidizadi 🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary