✅ تجربهنگاریهای فرهنگی شهرداری مشهد
🔹فایل های تجربه نگاری های فرهنگی مختلف شهرداری مشهد را می توانید در این لینک مشاهده فرمایید.
این تولیدات در سطح فاز #ترویجی کارگروه تجربه نگاری فرهنگی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) هستند.
@tajrobehnegary
تجربه نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم ع
کارگروه تجربهنگاری فرهنگی و کارگروه هنر #پژوهشکده_باقرالعلوم(ع) برگزار میکنند: ✅ دوره کارگاهی آم
✅ #تمدید مهلت ثبتنام دوره #نگارش رسانهای
🔹به منظور ایجاد فرصت مناسب جهت اطلاعرسانی و ثبتنام علاقهمندان، مهلت ثبتنام دوره نگارش رسانهای تا ۱ مهرماه تمدید شد
اطلاعات بیشتر:
https://eitaa.com/tajrobehnegary/131
✅ تجربه نگاری نهادهای انقلابی و پیشرفت
🔹در کنار تجربهنگاری اقدامات موثر فرهنگی #افراد و #مجموعه های فرهنگی، تجربهنگاران محترم میتوانند نسبت به تجربهنگاری موارد ذیل نیز همکاری پژوهشی داشته باشند:
1️⃣ تجربهنگاری #نهادها ی انقلاب اسلامی
مانند سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات، کمیتههای انقلاب، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، جهاد سازندگی،بنیاد شهید، بنیاد ۱۵ خرداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهضت سوادآموزی و ...
2️⃣ تجربهنگاری #پیشرفت
تجربهنگاری مجموعههای علمی جهادی مانند رویان و مانند آن که با یک نگاه #فرهنگی خاص توانستند باعث تحول در پیشرفت کشور شوند. در این نوع تجربهنگاریها، تمرکز باید بر روی کشف بعد فرهنگی کار باشد.
#مخاطبان این طرحهای پژوهشی، عمدتا مدیران و سیاستگذاران فرهنگی کشور هستند.
▫️پینوشت:
#حمایت_پایاننامهای در مقطع ارشد و دکتری نیز درباره این موضوعات وجود دارد و دانشجویان میتوانند در صورت انتخاب این سوژهها، از حمایت #مالی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) بهرهمند شوند
❓پرسشی دارید؟
ارتباط با کارشناس کارگروه (آقای ایزدی):
@majidizadi
magazine@rbo.ir
09903538227
02537835370
▫️کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
✅ آیت الله #خامنهای: #تجربه را به #نظریه برسانید
🔹امروز #روایت این #تجربیات در دانشگاهها معمول است و این روایت انجام میگیرد و بسیار هم #خوب است، لکن #کافی نیست؛ بایستی این تجربیّات تبدیل بشود به #نظریات؛ تجربه تبدیل بشود به نظریه ... و تحقیق بشود و اطراف آنها #پژوهش انجام بگیرد و این تجربیّات #بهروز بشود و منطبق با نیازهای روز بشود و انشاءالله از آنها [استفاده بشود]؛ اینها #سرمایه های بسیار #باارزش ی است که باید از این سرمایهها استفاده کرد و بسط و تکمیل پیدا کند.
(۲۱مهر۱۳۹۹)
▫️کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
✅ فراخوان #همکاری_پژوهشی
🔹پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) از عموم پژوهشگران در زمینه #تجربهنگاری_فرهنگی دعوت به همکاری مینماید.
🔹تجربهنگاری فرهنگی به معنای توصیف و تحلیل یک #اقدام_فرهنگی_موثر (انجام گرفته از سوی طلاب یا سایر فعالان فرهنگی)، با استراتژی تحقیق مطالعه موردی و با روش تحقیق مطالعه #میدانی (مصاحبه و مشاهده) است و هدف آن، ارائه الگوهای عملیاتی برای فعالان فرهنگی در گام دوم انقلاب اسلامی است.
🔹تجربهنگاری فرهنگی شامل الگوهای موفق فعالیت در #فضایـمجازی نیز میشود
🔹امکان همکاری در قالب حمایت #پایان_نامه ای نیز وجود دارد و دانشجویان از #حمایت_مالی پژوهشکده در نگارش پایاننامه برخوردار خواهند شد.
🔹پژوهشگران میتوانند پیرامون #سوژه_مورد_علاقه خود (پس از تایید پژوهشکده) به پژوهش بپردازند و یا از میان سوژههای پیشنهادی، گزینهای را انتخاب نمایند.
🔹پژوهشگران ساکن در #غیر_شهر_قم نیز میتوانند در این همکاری پژوهشی، مشارکت داشته باشند.
🔸پرسشی دارید؟
▫️کارشناس کارگروه تجربه نگاری فرهنگی:
@majidizadi
09903538227
02537835370
▫️کانال کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
◾️درگذشت سرکار خانم رهنما، پژوهشگر کارگروه تجربه نگاری فرهنگی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) و دانشجوی کارشناسی ارشد تبلیغ و ارتباطات فرهنگی را به خانواده محترم، بازماندگان و دوستان ایشان تسلیت عرض مینماییم و امیدواریم خدای متعال آن بانو را میهمان حضرت فاطمه زهرا(س) بگرداند
▪️لینک شرکت در ختم مجازی خانم رهنما:
http://iporse.ir/55243
▪️کارگروه تجربه نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
✅ وبینار علمی «هویت و کارکردهای اجتماعی بسیج»
🔹 مجتبی #نامخواه
مدیر کارگروه علمی مطالعات اجتماعی پژوهشکده باقرالعلوم (ع) و عضو انجمن مطالعات اجتماعی حوزه و مدیر کل امور فرهنگی حوزههای علمیه خواهران
🔹 مجید #مبینی مقدس
مدیر کارگروه علمی تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده باقرالعلوم (ع) و عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات اجتماعی حوزه، پژوهشگر و مدرس دانشگاه
🔸دبیر علمی: رضا لطفی
🗓چهارشنبه ۵ آذر، ساعت ۱۶
🌐 درگاه ورود به وبینار: https://ac.ismc.ir/basij
🔸 پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع)
📚 @Bagherololum
📚 @Pajooheir
🔸انجمن علمی مطالعات اجتماعی حوزه
🆔 @motaleate_ejtemai
✅ معرفی #همسنگران (۱)
🔹کانال ایتات؛ ایده ها و تجربیات آموزشی و تربیتی
https://ble.ir/etatt
▫️کانال کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
معرفی #همسنگران (۲)
🔹ایدهوانه؛ بانک ایدههای فرهنگی
https://eitaa.com/IDEAVANE
▫️کانال کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
معرفی #همسنگران (۳)
🔹کانال ایدهها (حجت الاسلام و المسلمین حسن مرادی)
https://eitaa.com/eideha_farhangi
https://eitaa.com/hasanemoradi
▫️کانال کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
✅ جلسه کارگروه #تجربهنگاری و موسسه #بلاغ_مبین
🔹جلسه مشترک کارگروه تجربه نگاری فرهنگی با مدیر محترم موسسه بلاغ مبین، حجت الاسلام و المسلمین #حسن_مرادی برگزار شد.
🔹در این جلسه، ابتدا مدیر کارگروه فرهنگی به تشریح ابعاد فعالیت های کارگروه پرداخت و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مرادی، مبلغ نمونه کشوری، به توضیح فعالیت های #تجربهنگارانه موسسه بلاغ مبین و مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران پرداخت.
🔹تدوین مشترک تجربه های فرهنگی از مصوبات این جلسه بود.
سایت موسسه:
http://balagholmobin.com
▫️کانال کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
کارگروه تجربهنگاری فرهنگی #پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) برگزار میکند:
✅ اولین دوره کارگاهی آموزش #نگارش_رسانهای (ده جلسه)
✳️ استاد : دکتر بطحایی
✳️ زمان جلسات متعاقبا اعلام میشود
🔹این جلسه بصورت مجازی در محیط اسکای روم برگزار می گردد
🔹برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام باشماره تلفن 02537835370 یا آیدی زیر ارتباط حاصل فرمایید
@majidizadi
🔸کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary