eitaa logo
تجربه ‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم ع
466 دنبال‌کننده
133 عکس
13 ویدیو
16 فایل
🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)، وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی 🔹ارتباط با کارشناس کارگروه (آقای ایزدی): @majidizadi magazine@rbo.ir 09903538227 02537835370
مشاهده در ایتا
دانلود
سوژه‌های تایید شده - نسخه ۱.pdf
حجم: 661.2K
های مورد تایید برای تجربه نگاری (نسخه ۱، دی‌ماه ۱۳۹۹) 🔹فهرست روزآمد سوژه ها انشالله به طور متناوب در کانال انتشار خواهد یافت ▫️با سپاس از: حجت الاسلام لطفی (مدیر واحد سوژه‌ها) و حجت الاسلام پورنوروز (مدیر پیشین واحد) 🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🌱 طلبه‎ای که فقر را برد 🔹سید عبدالحمید خرام، طلبه یاسوجی وقتی امام جماعت مسجد نجف‎آباد شد، با معتمدان محله مرکز نیکوکاری راه انداخت و موفق شد از طریق کمک به نیازمندان و ساخت خانه کمک به ترک معتادان و اشتغالزایی، فقر را در محله ریشه‎کن کند. @Farssna
رضوی برگزار می‌کند: 🔹ثبت تجربیات و نوآوری‌های هیئات و جلسات خانگی بانوان در حوزه خانواده - محورهای فعالیت 🔰تشکیل خانواده ◀️ تسهیل‌گری ازدواج، تأمین جهیزیه ◀️ مسکن، هزینه مراسم، قرض‌الحسنه و ... ◀️ ترویج و اجرای ازدواج آسان 🔰 تحکیم و تعالی خانواده ◀️ ترغیب و حمایت خانواده برای امر فرزندآوری ◀️ آموزش‌های تربیت فرزند و مهارت‌های زندگی مشترک ◀️ توانمندسازی و اشتغال بانوان سرپرست خانوار ◀️ حل اختلاف و سازش زوجین و کاهش طلاق اهدای هدیه معنوی به تمامی شرکت‌کنندگان توضیحات بیشتر و ثبت نام 🌐 https://b2n.ir/649934 @heyat_co 🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده باقرالعلوم(ع)‌ و سازمان تبلیغات اسلامی به صورت برگزار می‌کنند: ✅ فراخوان 🔹طلاب خواهر سراسر کشور می‌توانند هر نوع تجربه و اقدام خاص تبلیغی و فرهنگی خود را که قابلیت تکرار و الگوپذیری برای سایر مبلغان خواهر دارد را معرفی نمایند تا نسبت به ثبت و معرفی آن اقدام شود. 🔹ارتباط و اطلاعات بیشتر: آیدی ایتا: @mahjobm تلفن: ۰۹۹۰۷۶۳۵۷۱۶ 🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
مشترک کارگروه و معاونت فضای مجازی 🔹در دوره زمستانه هنری و رسانه ای معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی، دوره آموزشی رسانه برگزار خواهد شد که یکی از سرفصل های ارائه شده، تجربه‌نگاری فرهنگی در حوزه رسانه است؛ ارائه این سرفصل توسط کارگروه تجربه نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) انجام خواهد شد. 🔹شایان ذکر است این دوره ویژه خواهران و برادران طلبه و بستگان درجه یک آنان برگزار می‌شود و ثبت نام تا ۱۵ بهمن از طریق نشانی www.eshragh.ir امکان پذیر است. 🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
! «ما در چارت غیر رسمی مجموعه، مسئولیتی به اسم «آقای جذب» تعریف کرده‌ایم. مسئول این بخش وظیفه دارد تا با هر نوجوان تازه‌واردی که به مسجد می‌آید، ارتباط بگیرد، برایش خاطره‌ی خوبی از مسجد ایجاد کند و فعالیت‌های مسجد را برایش توضیح دهد. برای مسئولیت آقای جذب، یک جدول هفتگی کشیده‌ایم و در هر روز، یک نفر آقای جذب است! این مسئولیت با خاطرات جالبی هم همراه است ... ». 🔹برشی از تحقیق جذب به (در مرحله ویراستاری برای انتشار) 🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
✅ برگزاری جلسه بررسی سوژه‌های تجربه‌نگاری 🔹جلسه بررسی سوژه‌های تجربه‌نگاری در پژوهشکده باقرالعلوم(ع) با مدیریت حجت الاسلام ، مدیر واحد سوژه‌های تجربه‌نگاری برگزار شد. از جمله سوژه‌های مطرح و مصوب، «مسجد امام رضا(ع)» مشهد، به امامت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدکمال صداقت بود که در امر حل مسائل اجتماعی محله دارای موفقیت‌های در خوری بوده است. 🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
✳️ هشتمین جلسه کارگاه آموزش رسانه ای 🔹 استاد : مسعود 🔹 زمان سه شنبه 19 اسفند ساعت 10 صبح باتوجه به تعطیلی پنج شنبه آینده و محدودیت زمانی استاد میر تنها زمانی را که امکان برگزاری جلسات پایانی کارگاه در نظر گرفته شد 19 اسفند است. زمان های بعدی متعاقبا اعلام می گردد. لینک شرکت در وبینار، برای ثبت نام کنندگان در دوره ارسال شده است 🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
✅ فراخوان 🔹پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) از پایان نامه های کارشناسی و رساله‌های رشته‌های علوم اجتماعی در زمینه تجربه‌نگاری فرهنگی، می‌نماید. 🔹تجربه‌نگاری فرهنگی به معنای توصیف و تحلیل یک (انجام گرفته از سوی طلاب یا سایر فعالان فرهنگی)، با استراتژی تحقیق مطالعه_موردی و با روش تحقیق مطالعه میدانی (مصاحبه و مشاهده) است و هدف آن، ارائه الگوهای عملیاتی برای فعالان فرهنگی در گام دوم انقلاب اسلامی است. 🔹دانشجویان می توانند پیرامون خود (پس از تایید پژوهشکده) به پژوهش بپردازند و یا از میان سوژه‌های پیشنهادی، گزینه‌ای را انتخاب نمایند. 🔹دانشجویان ساکن در نیز می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند. 🔹میزان در پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد، ۲-۵ و دکتری ۴-۷ خواهد بود. 🔹 رفت و آمد و اسکان برای انجام مصاحبه‌های تجربه‌نگاری در شهرهای مختلف نیز پرداخت خواهد شد. 🔸اطلاعات بیشتر: ▫️کارشناس کارگروه تجربه نگاری فرهنگی: @majidizadi 09903538227 02537835370 🔸 تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
✅ برگزاری دوره در ها 🔹دوره تجربه نگاری فرهنگی در حوزه رسانه ها در قالب همکاری مشترک کارگروه تجربه نگاری فرهنگی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه اسلامی برگزار شد 🔹در این دوره آموزشی، به مدت دو جلسه، ابعاد و مراحل تجربه نگاری فرهنگی به پژوهشگران ارائه شد. جلسه دوم و پایانی این دوره، پنج شنبه 14 اسفندماه برگزار شد. 🔸 تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
✅ همکاری کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی و مرکز نسرا 🔹بنا به تفاهم‌ کارگروه فرهنگی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) و مرکز (نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان اصفهان) پژوهشگرانی که در حال همکاری با کارگروه تجربه نگاری فرهنگی هستند (نگارش طرح پژوهشی یا تدوین طرحنامه) می‌توانند با معرفی از سوی کارگروه، با استفاده از ۲۰ درصدی در دوره آموزش برخط در پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی که توسط مرکز نسرا برگزار می شود شرکت نمایند. 👥 اساتید: - محمود افشاری (روزنامه نگار) - جواد جلوانی (سردبیر پایگاه خبری ندای اصفهان) - زهرا ابراهیمی (دبیر گروه نویسندگی صریر) ⚡️سرفصل ها: - شناخت ارزشها و عناصر خبری/ مهارت نویسندگی مطبوعاتی/ تیتر زنی و کوتاه نویسی/ ویراستاری فنی/ مخاطب شناسی و دیده شدن/ خلاقیت و سوژه یابی/ نمونه خوانی متن های موفق ⌛️ مدت: 5 جلسه 20، 23، 24، 25، 26 اسفندماه 99 ساعت 16 💡 هزینه 50 هزار تومان 💥ثبت نام از طریق https://idpay.ir/nasra (درج نام و نام خانوادگی و شماره موبایل الزامی) مهلت ثبت‌نام: ۲۰ اسفند 📲 اطلاعات بیشتر از کارشناس نسرا: 09035397118 📲 تجربه‌نگاران محترم برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناس کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی ارتباط حاصل فرمایند: @majidizadi 09903538227 02537835370 🔸 تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
10.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مستند قیچی تیز ۲۵ اسفند ساعت ۲۱ شبکه مستند روایتی از فعالیت های طلبه موفق حجه الاسلام باقری منبع: @masirtalabe 🔸 تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary