eitaa logo
طلبگی تا اجتهاد
8.7هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
931 ویدیو
267 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم... دشمن دنبال این است که حزب الله و بانوان چادری را در جامعه اقلیت نمایی و ضعیف نمایی کند لذا به زنان چادری حمله می کنند و فیلم می گیرند که القا کنند اینها اقلیت و ضعیف هستند... تحصن یعنی اتخاذ حصن و جان پناه برای کسی که حتی خانه اش هم دیگر برایش امن نیست و در اوج نا امنی و مظلومیت است و متاسفانه برخی که سواد جنبش های اجتماعی ندارند با تحصن هایشان دقیقا حرف دشمن را تایید و جورچین او را تکمیل می کنند‌... این تحصنها یعنی خود چادری ها هم معترف به نا امنی حداکثری و اقلیت مطلق بودن هستند و از ترس متحصن می شوند.. باید گزاره دشمن را در اذهان شکست و دقیقا خلاف آن عمل کرد... یعنی بانوان چادری و مذهبی شهرها و محله ها را پر کنند از ایستگاه های جهاد تبیینی و ایستگاه های صلواتی اجتماعات ده ها هزار نفری و راهپیمایی های عظیم که هم دروغ دشمن آشکار شود و هم چهار دختر فریب خورده بفهمند آنها هستند که در اقلیت مطلقند..... نکته افزوده‌: نفوذ در حوزه یعنی در این شرایطی که حوزوی ها باید با تمام توان وسط میدان جهاد تبیین باشند پیام فراخوان اردوی خانوادگی طلاب در اقامتگاه های ویژه خوارانه ی حوزوی توسط فلان مرکز حوزوی ارسال شود... والسلام @talabegitaejtehad
🔴 آفرین به غیرت یزدی ها 🔹 چندروز پیش یک نانوایی در یزد به یک زن بی حجاب نان نفروخته وبهش گفته از صف برو بیرون ... زن بی حجاب سروصدا کرده و اعتراض کرده که حجابم به خودم مربوطه چه ربطی به نون داره ... و نانوای غیرتی وشجاع محله باز تکرار میکنه مغازه خودمه نمیخوام به بی حجابها نون بفروشم برو بیرون ..💪👏👏 حالا چند نفر از مردم رفتن پیش این نانوای غیرتمند و ازش تشکر کردن نانوا هم گفت: ممنونم ولی این وظیفه همه مردمه که اینطور برخورد کنند ... @talabegitaejtehad
یادداشتهای هرازگاهی بسم الله الرحمن الرحیم خداوند متعال در قرآن کریم مکرر از قول حضرات انبیاء علیهم السلام نقل می فرماید و حتی به آنان فرمان می دهد که قل لا اسئلکم علیه اجرا خدمت صادقانه و بی مزد و منت بهترین ظرف تبلیغ دین است و همینطور خدمت بی مزد و منت مهمترین مزیت رقابتی مومنین بر کفار و منافقین است زیرا منافق و کافر خودپرست و مال پرست است و لذا هیچگاه حاضر نیست بی مزد کار کند. حضرت امیر علیه السلام فرمودند انا یعسوب المومنین و المال یعسوب الفجار... پیش تر عرض شد که بهترین بستر برای کار فرهنگی بستر کار حضوری و چهره به چهره است. مزیت رقابتی ما نسبت به دشمنی که به هر ضرب و زوری می خواهد ملت را به سمت فضای مجازی بکشد همین حضور است زیرا اولا کار حضوری برای دشمن در کشور سخت و خطرناک و نا امن است و دوما تخصص او در این فضا یعنی فضای مجازی بیش از حزب الله است و لذا با بهانه کرونا و امثالهم تا می تواند مردم را به زمین بازی خود که در آن دست برتر را دارد می کشد. البته اگر ان شاء الله اینترنت هم مثل نفت و بانک و پست و ...بالاخره ملی شود و دست پلید دشمن از آن قطع شود آنگاه قصه فرق می کند ولی تا آن زمان بهترین بستر و مزیت رقابتی خدمت بی مزد و منت در فضای حضوری است. یاد حضرت امام رحمه الله بخیر که هرگاه دشمن در قشری از اقشار جامعه طمع می کرد ایشان می فرمود همان قشر باید در مقابل دشمن بایستد لذا خود آذری ها فتنه آذربایجان را عقب زدند و خود کردها و خود اهوازی ها و ...در مقابل دشمن ایستادند. امروز دشمن در بانوان جامعه طمع کرده است و لذا خود بانوان عزت مند و فرهیخته و مومن جامعه باید در برابر دشمن بایستند.. پیشتر پیشنهاد ایستگاه های صلواتی بانوانه تقدیم شد. ظرف فعالیتی این ایستگاه ها علاوه بر ارائه نوشیدنی و خوراکی به بانوان جامعه می تواند ارائه خدمات تعمیرات کیف و کفش بانوان و تعمیر لباس و مشاوره خیاطی و مشاوره طب اسلامی و مشاوره آشپزی و مشاوره اقتصادی و راه اندازی مشاغل خانگی و صنایع دستی و محصولات خانگی و امثالهم برای بانوان باشد... و من الله التوفیق @talabegitaejtehad
تاریخ تحلیلی اغتشاشات از برجام تا سند 2040 استنفورد شیخ قمی جهاد تبیین .MP3
21.51M
روایت مستند و رونمایی و افشای پروژه راهبردی ۲۰۴۰ این سند حدود ۷ سال پیش در استنفورد تنظیم شده و توسط سیا و موساد در کشور در حال اجراست.... پروژه های ناامنی، اغتشاشات امروز، کشف حجابها، اجرای سند ننگین ۲۰۳۰، برجام، پیوستن به معاهده زیست محیطی پاریس، اجرای ۹۹ درصد FATf و کنار گذاشتن مسکن مهر و ..... توسط دولت خائن روحانی اصلاح طلب، بخشی از پروژه نابودی ایران در این سند بوده است که با هدایتها و روشنگری رهبری و توسط یک مقام امنیتی افشا گردید. حتما گوش کنید و حداقل برای ۱۰ نفر یا گروه ارسال کنید. بخدا مردم از پشت پرده ها ناآگاه هستند. اطلاع رسانی کنید. یک واقعیت است که عواقب آن دامن همه ما را خواهد گرفت... @talabegitaejtehad
بررسی مختصات شخصیت و شاکله امام خمینی(ره)-227-55.mp3
463.4K
💠 برجسته کردن و الگو کردن حوزه نجف در مقابل حوزه قم بخاطر تضعیف اندیشه امام خمینی! 🎙 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
🔻انفعال در مسجد، اغتشاش در محله: مسجدی که نمازخانه شد! 🖊 مهدی جمشیدی ۱. اینک که غبارها فرونشسته‌اند، می‌توان دربارۀ "بازسازیِ انقلابیِ ساختار فرهنگ" سخن گفت و به "کم‌کاری‌های معرفتی" و "بی‌عملی‌های فرهنگی" اشاره کرد. ریشۀ اصلیِ اغتشاش، خطای ما در غفلت از "جهاد تبیین" و "روشنگری" و "روایت‌گری" و "گفتمان‌سازی" بود و همۀ لایه‌های دیگری، فرع بر این امر بودند. مُشت، نمونۀ خروار است؛ می‌خواهم در این مجال مختصر، چند سطر دربارۀ یک "تجربۀ تلخ" بنویسم و گذشته را به کمک فهم و تحلیل امروز، فرابخوانم. تجربۀ "مسجد جامع نارمک". ۲. چند بار و از جمله یک سال پیش، جمعی از "جوانانِ مؤمنِ انقلابی"، در برابر امام جماعت این مسجد شوریدند و پرچم تحوّل‌خواهی را برافراشتند، امّا هر بار، با لطایف‌الحیل، به حاشیه رانده شدند. سخن این جوانِ ناراضی این بود که: اوّلاً، "امامت جماعت" در این مسجد، به "پیش‌نمازی" فروکاهیده شده است و "مسئولیّت‌های اسلامی و انقلابی"، رها شده‌اند و به‌این‌ترتیب، "مسجد" نیز به "نمازخانه" تبدیل شده است. ثانیاً با وجود این‌که ظرفیّت‌های انسانی و مالیِ در این مسجد، گسترده هستند، امّا از این توانمندی‌ها برای فعّالیّت فرهنگی استفاده نمی‌شود و بخش‌های مختلف مسجد، دچار "توقف" یا "کم‌کاریِ محسوس" شده‌اند. ثالثاً، امام جماعت – بخوانید پیش‌نماز – نه اهل "کار فرهنگی در محله" است و از "برنامه‌ریزیِ فرهنگی" خبر دارد و نه "میدان واقعی" در اختیار جوانِ مؤمنِ انقلابی قرار می‌دهد و نه دهه‌ها "تذکّر" و "امربه‎معروف" نسبت به ایشان اثری داشته است. یک مسجد با "امکان‌ها و قوّه‌های فراوان" از یک سو، و یک محلۀ "تشنه" و "رهاشده" از سوی دیگر. ۳. ما انتقاد خویش را به نزد "نهادهای فرهنگی" بردیم و گزارش دادیم که در این مسجد، چه می‌گذرد، از جمله به "مرکز رسیدگی به امور مساجد" مراجعه کردیم و ماجرای تلخِ "رهاشدگیِ فرهنگیِ محله" را شرح دادیم. رئیس این مرکز با گزارش جمعیِ ما در این مرحله و مراحل بعد، دریافت که امام جماعت این مسجد، سخت گرفتار "سستی" و "بی‌عملی" و "بی‌برنامه‌گی" است و ازاین‌رو، نتوانست از وی دفاع کند و وعدۀ تغییر داد، اما نتوانست به وعدۀ خود عمل کند. بعدها استدلال شد که چنانچه به مطالبۀ شما پاسخ مثبت بدهیم، این "موجِ مطالبه‌گری" در مساجد دیگر نیز به راه خواهد افتاد، چنان‌که هم‌اکنون نیز در برخی از مساجد محله، جوانانِ انقلابی، برانگیخته و منتقد شده‌اند و خواهان "تحوّل" هستند. به‌هر‌حال، کار به اینجا رسید که بعد از یک‌سال مبارزه و مطالبه و تحوّل‌خواهیِ جوانانِ انقلابی، دادستان محله، ما را به مسجد فراخواند و جلسه‌ای با حضور دو طرف تشکیل داد و محترمانه و ملایم، جوانان را تهدید کرد که چنانچه در مسجد به مطالبه‌گریِ خویش ادامه بدهید، ناچارم که با شما "برخورد" کنم. در نهایت، جمع ما فروپاشید و پرچم به زمین افتاد. ۴. اغتشاش‌های اخیر، افزون بر سطح‌های خارجی و ملّی، "بافت محلی" نیز داشت و بر فریب‌خوردگیِ عدّه‌ای از "نوجوانان" و "جوانان" تکیه داشت. حال‌آن‌که چنانچه "مساجد"، بافت محله‌ها را در اختیار خویش گرفته بودند و بر محله، تسلّط داشتند و در اثر کار فرهنگیِ در طول دهه‌های گذشته، "هویّت‌سازی" و "مصون‌سازی" کرده بودند، هیچ‌گاه به این حجم از کار امنیتی و نظامی و ... حاجت نبود. اغتشاش اخیر، حاکی از "عفونت‌های فرهنگی" بود که در پیکر محله‌ها، نشست کرده بود. این عفونت‌ها، ریشه‌ در"کم‌کاری و رهاشدگیِ مساجد" نیز دارد. ما "مسجد" را باخته‌ایم و در امتداد آن، "محله" و "مدرسه" و "گروه‌های خودجوشِ فرهنگی" را. مسجد، "قطبِ فرهنگیِ محله" بود و اینک، "نمازخانه" است. و "امام جماعت" نیز "پیش‌نماز". "امام جماعتِ غیرمیدانی"، هرچه که انقلاب به ما داده بود را یک‌جا از ما گرفت. ما دیروز این دردها را دریافتیم و برخاستیم و هشدار دادیم، امّا ملامت و طرد شدیم، و امروز، "دُمل‌های چرکین"، سر بر افراشته‌اند. یک طرف، گیسوپراکنی است و سوی دیگر، عمامه‌پرانی. آن "اهمال‌کاری‌ها" و "سستی‌ها" و "محافظه‌کاری‌ها"، این "ریزش‌ها" و "هنجارشکنی‌ها" و "ارزش‌ستیزی‌ها" را به دنبال داشت. ۵. اغتشاش، تمام شد. آن پیش‌نماز نیز، همچنان در مسجد جامعِ نارمک حضور دارد. نشان داد که قدرتِ سیاسی‌اش از جوانانِ مؤمنِ انقلابی، بسیار بیشتر است و با تکیه بر پشتوانه‌های نامرئیِ خویش، ماندنی‌ست. در عین حال، مسجد جامعِ نارمک نیز همچنان "منفعل" و "بریده از میدان محله" و "غافل از صحنۀ جنگ نرم" است. جالب است بدانید که ایشان در شهرداری تهران در هر سه دورۀ مدیریّت قالیباف و حناچی و زاکانی حضور داشته و اینک نیز رئیس مرکز فعالیّت‌های دینی در آنجاست که بودجه‌های میلیاردی دارد. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
دوستان عزیز و همراه طلبگی تا اجتهادی، عزیزانی که در شهر هستند این شبها میتونن تشریف بیارن مدرسه علمیه معصومیه برنامه های جالبی تدارک دیده شده، از غرفه کودک گرفته تا فروش محصولات فرهنگی با ویژه و کلی برنامه متنوع دیگه برای تشریف بیارید پشیمون نمیشید😉 آدرس مدرسه، ابتدای بلوار امین @talabegitaejtehad
📸 حال و هوای موکب هیئت فقه و شهادت در اولین شب از مراسم فاطمیه @feghhoshahadat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱 بسم‌الله الحمدلله که مادرمان «فاطمه» است. به همت کارگروه خانواده مدرسه علمیه معصومیه (برادران) و با دعای خیرتون موکبی برپا شد برای همدلی، همزبانی و سوگواری برای حضرت مادر. منتظر شما هستیم، با هر سلیقه و نگاهی، همه مهمان حضرت مادریم. مکان: بلوار امین، بعد از بیست متری گلستان، مدرسه علمیه معصومیه( برادران)