هدایت شده از کانال تخصصی شهید رابع علامه شیخ فضل الله نوری
آثارعلامهشیخفضلاللهنوری(ره).pdf
1.07M
📣 قابل توجه پژوهشگران!🔰
👈 برای نخستین بار
👈 به مناسبت #هفته_کتاب و #کتابخوانی
👈 معرفی مجموعه آثار مرجع شهید علامه شیخ فضل الله نوری، شهید رابع(اعلی الله مقامه الشریف)
👈 فهرست تفصیلی، توضیحات و تصاویر
✳️ @ShahidRabe
بسم الله الرحمن الرحیم ...
بعضی ها ادعای طلبه انقلابی بودن دارند ولی متاسفانه عضو کانال اساتید انقلابی نیستند ... این میشه یتیم بودن مجازی در نظام ابوت و بنوت حوزوی و انقلابی... باید پای حرف اساتید نشست... منقطع مجازی از اساتید نباشیم... عضو کانالها بشیم ثواب داره...
جنگ شناختی دشمن سنگینه... بی استاد ره به جایی نخواهیم برد...
آیت الله محسن اراکی
@mohsenaraki_ir
آیت الله احمد جنتی
آیت الله سید احمد خاتمی
@ostadkhaatami
آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی
@qommpth
آیت الله علیرضا اعرافی
@alireza_arafi
آیت الله حسین مفیدی یزدی
@almabahes
آیت الله علی اکبر سیفی مازندرانی
@ayatollahseyfi
آیت الله محمود رجبی
@mahmoodrajabi_ir
آیت الله سید رحیم توکل
@ayatollahtavakkol
آیت الله محسن فقیهی
@mohsenfaghihi
آیت الله سید ابوالحسن مهدوی
@abolhasanmahdavi110
آیت الله علی اشرف مویدی کرمانشاهی
@OstadMoayyedi
آیت الله غلامرضا فیاضی
@Fayazi_ir
آیت الله عباس کعبی
@kaabi_ir
آیت الله سید احمد علم الهدی
@alamolhoda_com
آیت الله محمد باقر تحریری
@seratemostaghim_ir
آیت الله سید علی حسینی آملی
@Hoseini_Amoli
آیت الله علی اکبر رشاد
@Rashad_ir
آیت الله سید محمد صادقی حسینی طهرانی
@jazbeh_eshgh
آیت الله محمد علی جاودان
@javedan_ir
حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی
@aghatehrani_ir
حجت الاسلام محسن قرائتی
@gharaati
حجت الاسلام حسن رحیم پور ازغدی
@rahimpour
@rahimpoor_azghadi
حجت الاسلام مجتبی مصباح یزدی
@mojtabamesbah_ir
حجت الاسلام علی مصباح یزدی
@alimesbah_ir
حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی
@hajati
حجت الاسلام سید میرهاشم حسینی
@mirhashem_ir
حجت الاسلام سید محمود نبویان
@nabavian
حجت الاسلام داود مهدوی زادگان
@mahdavizadegan
حجت الاسلام قاسم روانبخش
@ravanbakhsh_qasem
حجت الاسلام مسعود عالی
@ostad_aali
حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری
@mojtabazulnouri_ir
حجت الاسلام علیرضا پناهیان
@panahian_ir
حجت الاسلام احمد پناهیان
@panahian_ahmad1
حجت الاسلام ناصر رفیعی
@Drrafiei_ir
حجت الاسلام احمد حسین شریفی
@ahmadhoseinsharifi
حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی
@hajabolghasem_ir
حجت الاسلام محمد رضا عابدینی
@abedini
حجت الاسلام محمد شجاعی
@ostad_shojae
حجت الاسلام محمد مسلم وافی
@saebri313
حجت الاسلام سید محمد حسین راجی
@soada_ir
حجت الاسلام بهزاد زارع
@behzadzare
حجت الاسلام محمد حسن وکیلی
@ostad_vakili
حجت الاسلام محمد رضا فلاح شیروانی
@faslefarhang
حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان
@qasemian_ir
حجت الاسلام سید یدالله یزدان پناه
@nasimehekmat
حجت الاسلام محمد استوار میمندی
@ostovarmeymandi
حجت الاسلام صفدر الهی راد
@elahirad_ir
حجت الاسلام ابوالفضل ساجدی
@sajedi_ir
حجت الاسلام محمد امیری طیبی
@Mohammad_AmiriTayebi
حجت الاسلام علی مهدیان
@ali_mahdiyan
حجت الاسلام هادی صالح پرور
@salehparvar
حجت الاسلام حسین سوزنچی
@souzanchi
فهرست در حال به روز رسانی است....
اخبار بزرگواران را از مجاری معتبر مثل کانالهای موثق منتسب به ایشان پیگیری بفرمایید...
@talabegitaejtehad
لزوم سوار شدن بر نظام دلالت متنی و دلالت تصویری رایانشی جهانی
بسم الله الرحمن الرحیم
یادداشتهای هر از گاهی
از کیو آر و رمزینه دو بعدی و یو ار ال و نشانی اینترنتی تک بعدی تا فقه مرجعیت نظام دلالت جهانی
فکرش را بکنید روزی که پدری نشانی اینترنتی یا کیو آری به فرزندش بدهد و فرزند به جای بهشت وارد جهنم شود. یهود حزب الشیطان از قدیم با تحریف در نظام دلالت اختلال ایجاد می کرد و الیوم هم هو فی مسیرته الخبیثه... تا دیروز یحرفون الکلم عن مواضعه و تحریف معنایابی واژگان تورات و انجیل و قرآن کارشان بود و امروز با سوار شدن بر نظام دلالت جهانی مانع رشد ملتها هستند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی روی نشانی سایتی در سایتهایی مثل گوگل و اینستاگرام کلیک می فرمایید شیطنت گوگلی و اینستاگرامی باعث می شود در رسیدن شما به آن سایت اختلال ایجاد شود. حتی خود یو ار ال ها و کیو آر ها هم نظام دلالتشان دست آنهاست و این خطری جدیست. یهود نظام دلالت متنی تک بعدی و تصویری دوبعدی جهان را هدف گرفته است ... در روایات جالبی درباره آخرالزمان داریم که دجال نار و جنتی که همراهش است معکوس است و شما خودتان را در نارش بیاندازید که بهشت است...
@talabegitaejtehad
لزوم جایگزینی پرداخت کارمحور و خروجی محور به جای پرداخت زمان محور...
◻️«هوش مصنوعی»، «عدالت اداری» و «پرداخت عادلانه حقوق و مزایا»؟
🖊احمدحسین شریفی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بر اساس همه وضعیتسنجیهای مختلفی که در ادارات و سازمانهای دولتی انجام گرفته و میگیرد، بهرهوری و میزان ساعات مفید کار در میان کارکنان بخش دولتی، بسیار پایینتر از حد انتظار است. در این جهت، جزء بدترینهای دنیا هستیم!
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای محترم هیئت دولت شهید رئیسی ضمن بیان این ضعف مهم در مدیریت کشور، نسبت به اصلاح این وضعیت «دستور صریح» صادر کردند:
«یکی از مواردی که ما دچار ضعف بهرهوری هستیم همین نیروهای کارمندی دولتی هستند که کار مفیدشان در طول هفته خیلی محدود است، چند ساعت بیشتر نیست. این همین کاهش بهرهوری است در مورد نیروی انسانی. اینها باید اصلاح بشود.» (۱۰/ بهمن/ ۱۴۰۱)
متأسفانه در اغلب سازمانهای دولتی، نگاه کارکنان به مدیران و مسؤولان ارشد دولتی نیز نگاهی طلبکارانه و مطالبهگرانه است؛ دائماً از حقوق و مزایای پایین خود مینالند! و از وضعیت موجود خود ناراضیاند. کمتر کسی را میتوان یافت که در اندیشه انجام وظایف و تکالیف و مسئولیتهای قانونی خود باشد؛ غالباً در اندیشه دریافت حقوق و مزایای بیشتر و بیشترند. [البته در اینجا هیچ موضعگیری نسبت به اینکه حقوق فعلی کارکنان بخشهای دولتی مناسب است یا خیر ندارم]
به هر حال، همگان میدانیم که تداوم چنین وضعیتی شایسته کشور نیست.
چارهای جز اصلاح آن نداریم.
باید بهرهوری را بالا برد.
باید از نیروی کار استفاده بهینهتری کرد.
و همچنین باید حقوق و مزایا به صورتی عادلانه و منصفانه و در ازای کار مفید پرداخت شود.
اما علیرغم این علم و آگاهی، مع الاسف قوانین اداری به گونهای تدوین شدهاند که حقوق و مزایای کارکنان در ازای کارآیی و کارآمدی و انجام کار مفید پرداخت نمیشود بلکه بر اساس رتبه و پایه و پست پرداخت میشود!
♦️اگر ارادهای جدی برای اصلاح این وضعیت و تحقق عدالت اداری باشد، به نظر میرسد با طراحی نرمافزارهایی هوشمند در موضوع سنجش عملکرد یکایک کارکنان دولتی، بتوان حقوق و مزایای افراد را ماهانه و بر اساس کارکرد و کارآیی آنان پرداخت کرد؛ و نه به صورتی ثابت و دائمی حتی با علم به ناکارآمدی افراد!
#مدیریت
#بهرهوری
#عدالت
@talabegitaejtehad
«مرکز آموزش های آزاد برگزار می کند»
دورۀ
📜 «کاربست تحلیل گفتمان انتقادی در پژوهشهای تاریخی»
استاد:
سرکار خانم دکتر زهره باقریان
دکتری تاریخ اسلام
عضو هیات علمی پژوهشکده زن و خانواده
🧾هدف: چگونگی کاربست تحلیل گفتمان در فهم و بازیابی معانی تاریخ،روایت،متن و خطابه.
🖋سرفصل ها:
1-جستجوی حقیقت در تاریخ / رویکردها و روشهای آن
2-رویکرد پست مدرنیسم
3-روند تاریخی نگرشهای پساساختارگرایان و پست مدرنیسم که منجر به ظهور روش گفتمان شد
4-گفتمان / تعاریف و نگرشهای مختلف در گفتمان .
5-ساخت گرایان / کارکردگرایان / برساخت گرایان
6-گفتمان انتقادی / CDA)
7-توصیف / کردار گفتمانی
8-کردار اجتماعی / قدرت و ایدئولوژی در متن
💳 هزینه ثبت نام:
400 هزار تومان
🎁تخفیف ویژه برای دانشجویان و طلاب دانشگاه باقرالعلوم (ع)
📺بصورت حضوری و مجازی
به همراهِ:
🎓 اعطای گواهـی معتبر مورد تایید وزرات علوم
🏷 مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه باقرالعلوم (علیهالسلام)
📋 ثبت نام:
🖥https://survey.porsline.ir/s/Poob3QPQ
📲 کسب اطلاعات بیشتر 👇🏻
@alisalehi9
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
#گفتمان_انتقادی
#علوم_انسانی
#مرکز_آموزشهای_آزاد
#دانشگاه_باقرالعلوم(ع)
➖ ➖ 🔹 💠 🔹➖ ➖
🏢مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه باقرالعلوم(ع)
🆔 @azadbou_ir
هدایت شده از آقای نفوذی
🔴 موسسه سینمایی اوج یا بنگاه اقتصادی برای سلبریتیهای ضد نظام ؟
دو هفته است شایعاتی نگرانکننده به گوش میرسند.
کنجکاوم نظر آقای #احسان_محمدحسنی را به عنوان مدیر فرهنگی انقلابیترین نهاد سینمایی کشور و رئیس «سازمان هنری-رسانهای اوج»، بدانم؛
«آیا #سعید_روستایی، کارگردان فیلم ایرانستیز ضدّ قانونی #برادران_لیلا، صلاحیّت همکاری با نهادهای جبههی انقلاب را دارد؟»
بماند که حتّی #محمدحسین_مهدویان نیز، از پنج سال قبل و با ساختن فیلم «درخت گردو» و «فیلم شیشلیک»، به وضوح مرزبندی کرده با جمهوری اسلامی ایران و جبههی انقلاب -علی رغم آنکه وامدار و مدیون آنان محسوب میشود- و امروز، همگان نیک واقفند، تنها و مهمترین معیار کاری مهدویان، بدل شده به پول و او جهت حصول انتفاع مالی، به عنوان یک هنرمند، حتّی هنر را هم کماهمّیّت میانگارد، چه رسد به انقلاب و منظومهی اندیشهای-ارزشی-هنجاری ایران اسلامی را؛
همانطور که نوید محمّدزاده، شدیداً علاقهمند بوده و هست جهت ایفای نقش «شهید همّت»، «مانی حقیقی» شبهروشنفکر ضدّ انقلاب نرمبرانداز و «محسن تنابنده» -که چند سال یک بار، لگدی شدید به «نظام، صدا و سیما و جشنوارهی فجر»ی میزند که هر آنچه اعتبار، شهرت و ثروت دارد مرهون همانهاست، مایل بودهاند نقش «شهید چمران» را در فیلم «چ» بازی کنند، گرچه سال گذشته، به محض اینکه نفوذیهایی قصد انعقاد نطفهی چنین تصمیم بهتآور و مهلکی را داشتند، پیرو انتشار مطلب پیوستشده، از رقم خوردن این فاجعهی فرهنگی-اجتماعی-سیاسی-امنیّتی-هنری، جلوگیری به عمل آمد و مشخّص شد حتّی خانوادهی شهید هم از آن بیاطّلاع بودهاند و گویا بنا بوده، پنهانی گامهایی برداشته شوند و همه، در عمل انجامشده قرار گیرند!
@mr_nofoozi
🚩 بسم الله الرحمن الرحیم 🚩
🍃 استاد شبزندهدار 🍃
🔍 بعضی ادبهایی که متأسفانه گاهی در کتب اخلاقی هم نقل میشود و برخی طلابی که تازه وارد شدهاند هم گرفتار آنها میشوند، آثار سوء دارد. مثلاً از فلان کس نقل میکنند که این آقا وقتی میخوابید، هیچگاه پای خود را دراز نمیکرد، به خاطر اجلالاً لله! آیا این پا دراز کردن یا نکردن، ادب و بیادبی نسبت به خدای متعال است؟ از کدام پیامبر و از کدامیک از ائمّۀ هدی علیهم السلام اجمعین نقل شده است که پاهایشان را دراز نمیکردند؟
🔍 ادب در برابر خدا این است که وقتی که مؤذّن میگوید «حی علی خیر العمل» که در حقیقت از سوی خداست، به سوی نماز بشتابی و اطاعت امر الهی را بهجا بیاوری؛ ادب این است که گناه نکنی. اما «وقتی میخواهی بخوابی، پایت را دراز نکن»؛ این را از کجا آمده است؟
🔍 بله، ما در عرفیات داریم که وقتی پدر یا عالمی نشسته، حتی یک شخص دیگر نشسته است، پایت را دراز نکن. اما مگر خدا جسم و جسمیات و اینهاست که وقتی پایت را دراز کردی، نسبت به او بیادبی بشود. پس اگر اینطوری باشد، انسان باید تا حد امکان کمتر غذا بخورد تا کمتر قضای حاجت داشته باشد، چون که بیادبی است؛ یا «تناکحوا تناسلوا» را باید هر چه میتوانید کمتر داشته باشید، چون که بیادبی به محضر خداوند است. این حرفها درست نیست. ما گاهی ملاکات را با هم مخلوط میکنیم. ... ممکن است بزرگی یک جایی اعمال سلیقه کرده و احتمالاً آنجا کجسلیقگی کرده باشد؛ اینها ملاک نیست.
📚 پندهای سعادت – جلد اول
@talabegitaejtehad
مهارتی عجیب داشتند...
علامه سید محمد حسین طهرانی رحمه الله می نویسد: علامه طباطبایی قدس الله روحه در علوم غريبه، در رَمْل و جَفْر وارد بودند؛ ولى ديده نشد كه عمل كنند. در علم اعداد و حساب جُمّل به ابْجَد و طرق مختلف آن، مهارتى عجيب داشتند. در جَبر و مقابله و هندسه فضائى و مسطّحه و حساب استدلالى سَهمى بسزا داشتند. و در هيئت قديم استاد بودند؛ به پايه اى كه به آسانى مى توانستند استخراج تقويم كنند، و همانطور كه عرض شد يك دوره از آنرا به ما درس گفتند. ولى چون رياضيّات را چه از حساب و هندسه و چه از مثلّثات، اين حقير در مدارس جديده بطور مستوفَى خوانده بودم ديگر لزومى نداشت كه نزد ايشان نيز بخوانم. بارى، استاد ما علوم رياضى را در نجف اشرف نزد آقا سيّد أبو القاسم خونسارى كه از رياضى دانهاى مشهور عصر بود فرا گرفته بودند. و خود ايشان مى فرمودند كه: هر وقت براى بعضى از استادان رياضى جامعه بغداد (دانشگاه بغداد) مسأله اى مشكل پيش مى آمد كه از حلّ آن عاجز مىشدند، به نجف مى آمدند و به خدمت آقاى سيّد أبو القاسم مى رسيدند و اشكال خود را رفع مى كردند. (مهر تابان ص 21)
@talabegitaejtehad
مگر غیر از این نحوه بوده؟
چون جناب مرحوم استاد الهی قمشه ای حکمت منظومه را شروع به تدریس کرد، به این و آن اطلاع دادیم که هر کس بخواهد از این خرمن خوشه بردارد و از این مخزن توشه بگیرد، مقتضی موجود است و مانع مفقود.ر به مدت قلیلی جمع کثیری در حدود پنجاه تا شصت نفر شرکت کردند، یک هفته دو تا نشد که حسن زاده یکه و تنها شد.نماز مغرب و عشا را به مرحوم الهی اقتدا کردم، بعد از ادای فریضه رو به من کرد و گفت: آقا! منظومه را نیاوردی؟ عرض کردم: چرا ولی کسی نیامد، فرمود: همیشه همین طور بود، محصل کو؟ مگر حوزه درس ما در محضر استاد آقا بزرگ غیر از این نحوه بود؟ منظومه را بده . باز کرد و شروع به تدریس فرمود. تا پس از مدت مدیدی بعضی از یاران با وفا رفیق راه شدند و به همین روش بود، درسهایی که با استاد شعرانی و با دیگر اساتید داشتیم و اکنون که خودمان سمت تدریس را حایزیم، که «هر کسی پنج روزه نوبت اوست» نیز به همین منوال است، در ابتدای شروع " ید خلون فی دین الله افواجا " و پس از چند روزی" لولّیت منهم فرارا " . آری، مگر هر کس موفق است که از ابتدای طلوع فلق تا انتهای غروب شفق، بلکه تا ماورای غسق، دفتر دانش را ورق زند، ذلک فضل الله یؤتیه من یشاء. (نقل از کتاب جمع پراکنده)
@talabegitaejtehad
🔰کانون تبلیغ مدرسه علمیه معصومیه به همت هسته تبلیغی تهران برگزار می نماید.
🔹دوره «#کارگاه_های_تبلیغ_فاطمی»
*استاد قنبریان ( محتوای تبلیغ فاطمیه )
*استاد واضحی ( کلیات فن رثاء )
*استاد سلمه ای (کلیات مخاطب شناسی)
*استاد امینی نژاد ( تبلیغ و هویت طلبگی )
🕖 سوم الی پنجم آذرماه 1403
✅ مزایای شرکت در دوره:
💢 آشنایی با بایسته های تبلیغ فاطمی
💢امکان اعزام به صورت گروهی و تشکیلاتی به همراه اساتید راهنما
💢ثبت پرونده تبلیغی و مصاحبه سامانه های سماوات و سمتا در قبل و بعد از دوره
⬅️ جهت ثبت نام از طریق لینک زیر وارد شده و فرم مورد نظر را تکمیل نمایید.
🔗 فرم ثبت نام
#معاونت_تبلیغ
✊ بسیج مدرسه معصومیه قم
@basij_masoumieh
این شب ها مجالس روضه مشرف میشید دعامون بفرمایید...
خواستید این بیت رو هم زمزمه بفرمایید و اشک بریزید...
من عفن بودم و در آب نجس جایم بود
مادر آورد در این روضه ی رضوان حسین
یا حضرت مادر...
@talabegitaejtehad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کمک کنید ... ولو صد هزارتومن ...
عکس کمکها رو هم بفرستید بذارم.🌸🙏
https://www.leader.ir/fa/monies
29.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴🇮🇷🏴
اللّهم استَعمِلنی لِما خَلَقتَنی لَه
خدایا : من را خرج کاری کن که مرا به خاطرش آفریدی.
(فرازی از دعای حضرت زهرا سلام الله علیها)
بنده حوائج یک ساله ی خود و رزق سال کشور را از ایام فاطمیه میگیرم.(مقام معظم رهبری)
کلاس کامپیوتر(برنامه اسکرچ)
التماس دعا🏴
https://eitaa.com/H_Salmani8
🚩 بسم الله الرحمن الرحیم 🚩
⚡️ برهنگیها همه تابع برهنه شدن سر است، و تا دست به ترکیب جمجمه نزنند اعضاء دیگر حاضر نیستند ترکیبشان به هم بخورد، بلکه با تصرف جمجمه است که همه چیز به استثمار و استعمار پایان میپذیرد ⚡️
🌷تحلیل جالبی از پزشک شهید سید رضا پاکنژاد 🌷
🔦 آری فساد از برهنگی سر آغاز می شود و برهنگی سر سرآغاز برهنگیها است و به تدریج به اعضاء دیگر سرایت مینماید، و مگر میتوان زنی را دید که سر خود را در حجاب داشته اما اعضای دیگرش برهنه باشد؟ ... . همینکه بخواهند ملتی را عریان کنند از سرش شروع مینمایند، مثلا نزد زنان ابتدا سر برهنه میشود و سپس مینیژوب و آنگاه مرد در لباس زن و زن به شکل مرد در میآید و سرانجام هوس تغییر جنسیت دادن و خود را بدست جراحان متخصص سپردن است، چنانکه می بینید بشریت روز هم اکنون به این مرحله رسیده و روزبهروز بر تعداد متقاضیانی که برای تغییر جنسیت مراجعه مینمایند افزوده میشود. آری تا سر آدمی در اختیار خودش باشد مختار است، و در غیر این صورت بلا اراده و مجبور.
🔦 سالهای اول دبستان بودم. خانه و مدرسه نزدیک و پس از طی سه کوچه و چند پیچ و خم که مجموعاً کمتر از نیم کیلومتر بود به آنها میرسیدم. در میان راه دو سه دکان بود که اغلب مشتریهایش را دانشآموزان تشکیل میدادند و یکی از آنها عکسهای برگردان فراوانی داشت و فروش خوبی هم مینمود و از جمله مشتریهایش من بودم. عکسی میخریدم به مدرسه یا خانه آورده آنرا مرطوب نموده به گوشه کتاب میچسباندیم. از بالای آن شروع میکردیم به جدا کردن لایه نازک که عکس بر آن بود و هم اکنون باید آن را از عکس برداشت، خیلی آهسته و ملایم با دو انگشت گرفته جدایش میکردیم، اما هنوز به وسطها نرسیده میدیدیم نزدیک است پاره شود. از پائین شروع میکردیم بسیار با دقت و رقت و آهستگی دامنها را بالا میبردیم و لایه را شروع به جدا ساختن مینمودیم. نزدیک به وسطها که میرسیدیم ناگهان پاره و خراب و در آن اوضاع و احوال بچگی من ناراحت میشدم ولی دیگر همه چیز از دست رفته بود.
🔦 برای تساوی و هر چه نزدیکتر شدن زن به مرد و از جمله شکل ظاهر آمدند ابتدا سرها را برهنه کردند و بهتدریج گردنها و قسمتی از سینه پیدا شد، ... دیدند دارد پاره میشود از پائین شروع کردند ...، ماکسی، مینی، میکرو و نزدیک است پاره شود، اما هنوز زن به مرد و مرد به زن نزدیک نشده، چه باید کرد؟ مردان هم باید به زنان شباهت ظاهر پیدا کنند. موها بگذارند، پیراهن زنانه و گلدار بپوشند و کفش زنانه داشته باشند و در برابر، زنان شلوار و کفش مردانه و اداهای مردانه از سیگار کشیدن و ...
🔦 باز هم دهان گشاد هوا و هوس در ظل عنایت شهوت باز است. هنوز مرد به زن و زن به مرد نزدیک نشده است، چه باید کرد؟ تغییر جنسیت! که مرد را عمل میکنند زن شود و زن را جراحی که مرد گردد، و هر روز شاهد مندرجات روزنامهها که چگونه روزبهروز بر تعداد مشتریان جراحان که برای تغییر جنسیت مراجعه مینمایند افزوده میشود و چرا اسلام به برهنگی سر زنان حساسیت نشان ندهد که پایهگذاری تغییر دادن جنسیت از آنجا آغاز میگردد و چه حساسیت عجیب و ناراحتکنندهای که ملاحظه فرمودید.
🔦 دختر امام علیه السلام و خواهر امام علیه السلام از «رُؤُسنا المکشوفه» شکایت داشتند، و خود امام علیه السلام هم در اغلب فرمایشات مربوط به علائم موجود در آخر الزمان به برهنگی سر و وضع آشفته آن اشاره میفرماید، و هنوز مدرک و سندی بدست نیامده که برای برهنه کردن زنان از پائین شروع کرده باشند. و با وجود آنکه تاکنون چندین نوبت زنان را در برخی کشورها برهنه کرده و دوباره پوشاندهاند، هرگز برای اقدام جز به برهنه کردن یا پوشیدن سر دستوری نمیرسیده است، گویا تاریخ نیز گواهی میدهد برهنگیها همه تابع برهنه شدن سر است، و تا دست به ترکیب جمجمه نزنند اعضاء دیگر حاضر نیستند ترکیبشان به هم بخورد، بلکه با تصرف جمجمه است که همه چیز به استثمار و استعمار پایان میپذیرد.
🔦 آره، برهنه کردن از اعضاء دیگر امکان ندارد: آنها را برهنه کنند بدن به دفاع بر میخیزد، چربی زیر پوستی زیاد میشود، موها فراوان میگردد، رانها بدترکیب و پشمالود شده زشت میشود، و کدام قانون میتواند زن را از آرایش و پیرایش دور سازد بلکه به زشت ساختن خود وا دارد؟ این است که در زمان خودمان دیدیم دختران جهان پس از چندی برهنگی ساقها و رانها، به شلوارهای سرتاسری و فراخ روی آوردند، اما سرشان که برهنه است نمیفهمند چه زشتیای به بار میآورد که اقدام کنند، و لذا لبه تیز اصرار قانونی خود پوشیدن اسلام به پوشیدن سر است.
#هویت_مستقل #حجاب
#استدلال_تربیتی
📚 اولین دانشگاه و آخرین پیامبر صلی الله علیه و آله - جلد 20
@talabegitaejtehad
هدایت شده از محسن قنبریان
💠 حجاب بمثابه مقاومت
❓ چرا زنان فلسطین با حجاب اند؟! با وجودی که بعد از بیروت لیبرال ترین جامعه عرب بوده است؟!
#دیوید_گریبر مردم شناس یهودی اهل نیویورک در یادداشتی برای ایتنرنشنال تایمز بنام مرگی بنام زندگی به توصیف مشاهدات خود از زندگی مشقت بار مردم کرانه باختری پرداخته و به وضعیت زنان هم توجه کرده است؛ که چرا هیچ آرایشگاه زنانه ای در شهر به چشم نمی خورد و زنان نابلس علیرغم زیبایی و بلوند بودن، همه پوشیده اند؟!!
قسمتی از آن یادداشت که به این سئوالات مربوط است:
ظاهراً هر خیابانی در نابلس یک آرایشگاه مردانه دارد. واقعاً هزاران آرایشگاه آنجاست. بیشتر آنها حداقل تا ساعت ۲ نیمهشب بازند؛ اگر مسجدها را در نظر نگیریم، غالباً تنها جاهایی هستند که چراغشان در ساعت ۲ نیمهشب روشن است و درشان باز است؛ و از قرار معلوم، هر وقت که از کنار یکی از آنها رد شوید، احتمالاً چهار یا پنج مرد جوان را میبینید که با سر و وضع آراسته جمع شدهاند و دارند کوتاهشدن موهای مرد دیگری را تماشا میکنند.
نکتۀ عجیب آن است که انگار هیچ آرایشگاه زنانهای وجود ندارد. هرازگاهی ممکن است پوسترهای تأثیرگذاری را ببینید که وسایل آرایشی یا محصولات مربوط به موی زنان را نشان میدهند؛ بیشتر زنان بلوندند (در واقع، تعداد شگفتانگیزی از فلسطینیهای نابلس بلوند هستند، حتی بچههایشان)، اما خبری از آرایشگاههای زنانه نیست.
از یکی از دوستانم دلیلش را پرسیدم. توضیح داد که جامعۀ فلسطین را از نظر تاریخی، بعد از بیروت، لیبرالترین جامعۀ عرب میدانستند، و زنان جوان هیچگاه عادت نداشتند که موهایشان را بپوشانند، اما با قدرتگرفتنِ سیاسیِ حماس در دهۀ ۹۰، اوضاع تغییر کرد. اما در ماجرای آرایشگاههای زنانه، مسئلۀ خیلی عاجلتری مطرح بود.
در سالهای دهۀ ۸۰، مأموران امنیتی اسرائیل، از حضورشان در منطقه سؤاستفاده کردند تا مخفیانه در چای شیرین زنها داروی بیهوشی بریزند و از آنها عکسهای برهنه بگیرند تا شوهرانشان را مجبور کنند که به همکار یا خبرچین سرویس اطلاعاتی اسرائیل تبدیل شوند. بههمیندلیل، حالا هم آرایشگاههای زنانه وجود دارد، اما در خیابان اثری از آنها نیست و زنها هم دیگر از دست غریبهها چای شیرین نمیگیرند.
اولین واکنش من به این داستان این بود: واقعاً چنین اتفاقی افتاده؟ آخر خیلی شبیه خیالپردازیهای پارانوئیدی است. اما فلسطینیهای نابلس در محیطی زندگی میکنند که اتفاقات دیوانهوار واقعاً رخ میدهد. واقعاً آدمهایی دور و برشان هستند که علیهشان توطئه میکنند: جاسوسها، خبرچینها، انواع و اقسام نیروهای امنیتی که بسیاری از آنها در روانشناسی و نظریۀ اجتماعی مدارک عالی دارند. اینها وجود دارند و فعالانه تلاش میکنند تا از هر راهی که ممکن باشد اعتماد اجتماعی را نابود کنند و بافت جامعه را از هم بگسلند. داستانهای بیشماری دهان به دهان میچرخد، فقط بعضی از آنها واقعیت دارند. اما چطور میشود فهمید کدامشان؟
و البته، در چنین وضعیتهایی، این تمام ماجرا نیست. اشتازی، پلیس مخفی آلمان شرقی، جایی به این تکنیک روی آورده بود که وارد خانۀ مخالفان میشد و جای اسباب و اثاثیه را تغییر میداد. چنین کاری قربانی را در وضعیتی ناممکن رها میکرد. اگر به بقیه میگفتید که جاسوسها به زور وارد خانهتان شدهاند و جای وسایلتان را عوض کردهاند، خیلیها فکر میکردند که دیوانه شدهاید، اگر آن حرفها را پیش خودتان نگه میداشتید، کم کم شک میکردید که نکند خودتان دیوانه شدهاید.
بعضی اوقات، در فلسطین، احساس میکنید در کشوری هستید که با همۀ مردمش چنین رفتاری کردهاند.
اما در این مورد خاص، معلوم شد که شایعهها حداقل تا حدودی واقعیت دارند. یک نفر وبسایتی ساخته است برای آن دسته از مأموران موساد که احساس گناه میکنند تا بتوانند آنجا به صورت ناشناس اعتراف کنند. و یکی از آنها، در واقع، اعتراف کرده بود که در آرایشگاهها در چای داروی بیهوشی میریخته است.
دوستم، امین، گفت: «من همیشه احساس میکردم که چرخش به سمت محافظهکاری مذهبی، حجاب و برقع، نمیتواند فقط به دلیل خیزش سیاسی حماس در دهههای ۸۰ و ۹۰ باشد. فکر میکنم تا حدی واکنشی است به این واقعیت که میدانید همیشه آدمهایی به شما چشم دوختهاند.
منظورم این است که خُب، نگاهی به اطراف بیانداز. عملاً روی تک تک تپهها، یک شهرک یهودینشین ساختهاند. نگاهتان را که بالا میآورید، فقط ساختمان میبینید، و سیمای بیروح اجتماعاتی ازپیشبرنامهریزی شده و بسته، مردم را نمیبینید. و همیشه در کنار آنها یک پایگاه نظامی مستقر شده است، با سیم خاردارهای دورادورش و برجهایی که معلوم نیست از بالای آنها کسی به شما خیره شده است یا نه؟...
#نگاه_دیگران
#حجاب_عفاف
#فلسطین
محسن قنبریان
☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از احمدحسین شریفی
◻️محمدعلی فروغی و نهادینهسازی خودتحقیری
🔻ضرورت وجود دست انگلستان در آستین ایران!
🖊احمدحسین شریفی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
محمدعلی فروغی (۱۲۵۶-۵ آذر۱۳۲۱) از مشهورترین نویسندگان و سیاستمداران عصر قاجار و پهلوی بود. او در دوران دوران قاجار چند بار وزیر شد و دوبار نماینده مجلس شورای ملی شد و یک بار هم رئیس دیوان عالی کشور شد. و در دوران پهلوی نیز سه نوبت نخستوزیر شد.
مرحوم محمدتقی بهار (ملکالشعراء)، وی را یهودی میدانست! او در آغاز سلطنت محمدرضا شاه پهلوی این رباعی را درباره محمدعلی فروغی سرود:
شاها، کنم از خبث فروغی خبرت
خون میکند این جهود ناکس جگرت
خطبه شهی و عزل تو را خواهد خواند
زانگونه که خواند از برای پدرت
(ملکالشعراء، دیوان اشعار، تهران، نشر علم، ۱۳۸۱، رباعیات ، ص۱۱۰۲)
اسماعیل رائین در کتاب «فراموشخانه و فراماسونری در ایران»، مینویسد که پدر محمدعلی فروغی، از مریدان میرزا ملکمخان و از مروجان فرهنگ غرب در ایران بود و محمدعلی فروغی نیز در جوانی به واسطه پدر، فراماسون شد و حتی از بنیانگذارن لژ بیداری(!) بود و بعدها به عنوان استادی اعظم فراموشخانه رسید!
یکی از راهبردهای اساسی محمدعلی فروغی، برای تحکیم پایههای سلطنت ستمشاهی و زدودن اندیشههای دینی و اسلامی، ترویج خودتحقیری در ابعاد و لایههای مختلف نخبگانی و عمومی جامعه بود.
«احمد خان ملک ساسانی»، از دیپلماتهای عصر #قاجار و #پهلوی، صد سال قبل درباره فضای تربیتی در آغاز دوره رضا خان مینویسد:
«خوب به خاطر دارم یک روز درس تاریخ داشتیم و گفتوگو از مستعمرههای انگلیس بود که آیا خود اهالی، قادر به اداره ممالک خود هستند یا نه؟
ذکاء الملک (محمدعلی فروغی) گفت: «آقایان شما هیچ وقت سرداری (لباس مردانه بلند که در میان مردان مرسوم بود) برای دوختن به خیاط دادهاید؟»
همه گفتند: «آری».
گفت: «خیاط برای سرداری شما آستین گذارده؟»
همه گفتند: «البته».
گفت: «وقتی سرداری را از مغازه خیاطی به خانه آوردید، آستینش تکان میخورد؟»
گفتند: «نه».
گفت: «پس چه چیزی لازم بود که آستینها را به حرکت در آورد؟»
گفتند: «لازم بود دستی توی آستین باشد تا تکان بخورد.»
جناب فروغی فرمودند: «مقصود من هم همین بود که بدانید ایران مثل آستین بیحرکت است که تا دست دولت انگلیس در آن نباشد، ممکن نیست تکان بخورد»
#فراماسونری
#فروغی
#خودتحقیری
#روشنفکری
🆔https://eitaa.com/joinchat/1153171503C4349780964
🌹
هدایت شده از احمدحسین شریفی
◻️آسیبشناسی دروس و تحقیقات حوزوی
🖊احمدحسین شریفی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔸یکی از مهمترین آسیبهای دروس و پژوهشهای فقهی و اصولی و حتی تفسیری و فلسفی در حوزههای علمیه این است که کمتر به گشودن و مشاهده آفاق جدید، سرزمینهای تازه و افقهای نو توجه دارند؛ فضای عمومی آموزش و پژوهش در حوزههای علمیه به گونهای است که اغلب قریب به اتفاق استادان و محققان به فرو رفتن در عمق، شکافتن لایههای زیرین مسأله و دستیافتن به لایههای ناپیدای مسائل سنتی علاقمندی بیشتری دارند.
فیالمثل، مسألهای به نام «علم اجمالی» در اصول فقه مطرح شده است؛ اما بعد از شیخ انصاری هر کسی آمده، فرعی بر فروعات آن افزوده است و تاکنون دهها فرع برای آن ذکر کردهاند! و این تحقیقات کماکان با قوت ادامه دارد! یا درباره نماز مسافر، تاکنون دهها فرض و فرع و فتوا مطرح شده و افراد دیگر نیز سعی میکنند همین مسأله را بیش از گذشتگان بشکافند و لایههای عمیقتری از آن را به دست آورند.
♦️اما بسیار انگشتشمارند کسانی که دنبال کشف راههای جدید و گشودن افقهای نو و تازه رفته باشند. بسیار اندکاند کسانی که به دنبال امتداد بنیانهای الهیاتی و انسانشناختی و ارزششناختی با استفاده از روش اجتهادی در مسائل نوپدید باشند! در حالی که حیات یک مرکز علمی پیشرو و پیشبرنده به این است که دائماً دنبال کشف افقهای نو و پیدا کردن راههای جدید باشد. نه آنکه همه همّ و غمّ خود را مصروف تزیین و تنظیم «راههای طی شده» پیشین کند.
🔹نیمنگاهی به فهرست بلند بیش از ۷۰۰ درس خارج که در سال جاری (۱۴۰۳) در حوزه علمیه قم ارايه میشود، نشان میدهد که معالاسف در مجموع دروس فقه و اصول، کمتر از ۳ درصد آنها ناظر به مسائل نوپدید است! این وضعیت در حوزه درس اصول فقه یعنی روش اجتهاد و استنباط آموزههای دینی، بسیار اسفبارتر است. به گونهای که از ۲۶۱ درس خارج اصول (یعنی روششناسی اجتهاد) که در حوزه علمیه قم در سال جاری تدریس میشود، ۲۵۹ درس تکرار همین اصول فقه رایج با محوریت رسائل شیخ انصاری یا کفایه آخوند خراسانی است! و بعضاً با یک یا دو شاگرد! و فقط دو درس مربوط به «روش استنباط اخلاق» است. بقیه آنها همگی همان اصول فقه رایج است!
رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ۲۴ سال قبل در تاریخ ۴ تیر ۱۳۷۹ در دیدار مرحوم آیتالله امینی و برخی از محققان مجلس خبرگان، این آسیب بزرگ را گوشزد کرده و فرمودند:
«عیب کار ما در حوزههای علمیه این بوده است که در زمینه مسائل فقهی یا اصولی هم که تحقیق کردهایم غالبا آفاق جدید را کمتر مورد نظر قرار دادهایم و همین طور عمیق، پایین رفتهایم. کارهایی را که فقهای بزرگ کردهاند، میبینید دیگر؛ گاهی اوقات شگفتاور است اما همه همین طور عمقی به طرف پایین است هیچ سعه افاقی ندارد و انسان سرزمینهای جدید را مشاهده نمیکند.»
#حوزه_علمیه
#فقه
#پژوهش
#الهیات_کاربردی
🆔https://eitaa.com/joinchat/1153171503C4349780964
🌹
هدایت شده از احمدحسین شریفی
♦️انتقاد به مثابه جراحی
🖊احمدحسین شریفی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انسانها غالباً (جز وارستگان و فرزانگان) از انتقاد میرنجند و آزرده میشوند.
به همین دلیل، «انتقاد»، هنری بسیار ظریف و دقیق است؛ به تعبیر گوردن آلپورت، روانشناس مشهور آمریکایی، انتقاد به مثابه جراحی شخصیت است.
همانطور که یک جراح جسم، به هنگام جراحیِ عضو آسیبدیده به شدت مواظب رگ و پیهای اطراف آن است که مبادا آنها نیز دچار آسیب شوند، یک منتقد منصف و خیرخواه نیز به هنگام انتقاد نسبت به یک فکر یا رفتار، باید مواظب بخشهای سالم شخصیت انتقادشونده باشد.
به عنوان مثال، اگر از درس نخواندن فرزندمان انتقاد میکنیم، باید به گونهای باشد که سایر ابعاد مثبت شخصیت او را خدشهدار نکنیم؛ فیالمثل نگوییم «بالکل از تو ناامید شدم». و یا اگر از «کُندکاری» همکارمان انتقاد میکنیم، نباید به گونهای باشد که «محکمکاری» او را نیز بیاهمیت جلوه دهیم. و ....
#انتقاد
#نقد
@Ahmadhoseinsharifi
🌹
هدایت شده از احمدحسین شریفی
◻️سلوک عرفانی و توسل به حضرت زهرا(س) در کلام آیتالله شاهآبادی
🖊احمدحسین شریفی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مرحوم #آیتالله_شاهآبادی، عارف بزرگ معاصر و استاد عرفانی امام خمینی(ره) ارادتی ویژه به #حضرت_زهرا سلام الله علیها داشت. محبت و ارادت و توجه به حضرت زهرا را لازمه وصول به مقامات قرب الهی میدانستند.
آن عارف بزرگ سخنان ناب و توصیههای مهمی در این باره دارند که به برخی از آنها اشاره میکنم:
«اساس دين، حب فاطمه سلام الله عليهاست. اساس اسلام، بغض به اعداء فاطمه سلام الله عليهاست. و هر که فاطمه را بخواهد و بغض اعداء او را داشته باشد، او مسلمان است.»
«سالک الي الله در صورتي ميتواند به جايي برسد که در ضمن سير، اول مرتبه اتکاء به خانم حضرت صديقه عليها السلام داشته باشد و اين محبت خانم حضرت صديقه است که انسان را به راهي که بايد برود هدايت ميکند و اگر نباشد اصلاً سيري وجود نخواهد داشت.»
«محال است سالک، سير و سلوک کند و به جايي برسد مگر از طريق خانم حضرت زهرا عليها السلام»
وقتي استخاره میکردند همهي دعا و ثنايشان اين بود: «الهي به عصمت زهرا، به نور زهرا، به شرف زهرا».
و به فرزندانش توصيه ميکرد که:
«شما هم شبها اگر توفيق پيدا کرديد و بيدار شديد صلوات حضرت صديقه را بفرستيد و با ايشان مأنوس شويد. در نوافل شب به مقام شامخ حضرت زهرا عليها السلام توجه کنيد و بدانيد که استمداد گرفتن از ايشان موجب قرب و ترقي معنوي ميشود و خداشناسي انسان را زياد ميکند. همچنين قبل از اذان صبح، صلوات حضرت زهرا* سلام الله عليها را بفرستيد.»
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
*«اللهم صلِّ عَلي فاطِمَةَ و أَبيها و بَعلِها و بَنيها و السِّرِّ المُستَودَعِ فيها بِعَدَدِ ما أَحاطَ بِهِ عَلمُک»
#عرفان
#سلوک
@Ahmadhoseinsharifi
🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیت الله اعرافی در نشست با شورای شفاف مطرح کرد؛
📽 زلزله هوش مصنوعی در راه است!
🔺بنده بیش از ۱۰ سال است که ذهنم درگیر مباحث فناوری هوش مصنوعی می باشد و به نظرم می رسد که هنوز هم خیلی از ماها نمی دانیم چه اتفاقاتی در حال روی دادن است و چه زلزله ای بر بنیادهای فلسفی، کلامی، فقهی، علمی و گفتمانی ما خواهد افکند، اگر درست پیشگام معالجه و تدبیر نشویم!
▫️مشاهده فیلم کامل، متن و تصاویر این دیدار در وبسایت صدای حوزه: روایت مدیر حوزه های علمیه از اهم و احب امور نزد رهبر معظم انقلاب!
🌐 https://v-o-h.ir/?p=45322
✌️ شما هم صدای حوزه باشید!
🆔 @sedayehowzeh
📌«میخواهم نفس بکشم»
💢 رهبری معظم انقلاب : « فرهنگ، به معنای هوایی است که ما تنفّس میکنیم؛ شما ناچار هوا را تنفّس میکنید، چه بخواهید، چه نخواهید؛ اگر این هوا تمیز باشد، آثاری دارد در بدن شما؛ اگر این هوا کثیف باشد، آثار دیگری دارد. فرهنگ یک کشور مثل هوا است .»
🔸 یکی ازاشتباهاتی که به طور معمول در زمان تحلیل پدیده ها و ابزارهای اجتماعی اتفاق می افتد، این است که مباحثات، تقابل و صف بندی ها در روبناهای اجرایی و میدانی شکل میگیرد حال آن که مساله اصلی و اختلافات مبنایی در این موارد در پیوست های فلسفی و فرهنگی آن ابزار است یعنی در اتمسفر و جوی است که ایجاد می کند .
🔸 ابزار اجتماعی فرهنگ ساز است یعنی اتمسفر ایجاد میکند و این فضا و جوغالب جامعه است که سلایق، اولویت ها، باورها و ارزشها را در بدنه جامعه و توده های مردم شکل میدهد.
🔻 مساله ما در کنسرت ها صرفا محتوای اشعار ارائه شده، ساز به کار گرفته شده و نوع پوشش شرکت کننده ها نیست؛ مساله اصلی این است که « ترویج موسیقی با اهداف عالیه نظام اسلامی در تعارض است.»
🔻 مساله ما در بورس تنها ایجاد انحصاروغیر شفاف بودن فرآیندها نیست که با اصلاح فرایندها مساله حل شود؛ اساس اشکال در روح این بازار است چرا اینکه ازعلایم مومن«اَلتَّجَافِيَ عَنْ دَارِ اَلْغُرُورِ وَ اَلْإِنَابَةَ إِلَى دَارِ اَلْخُلُودِ» است و طراحی این بازار سرمایه (بورس) به گونه ای است که تنها کسی در آن توفیق می یابد که روزانه دهها بار نوسان گیری کند، اتمسفری که این بازار در جامعه ایجاد میکند انسان را به دنیا میدوزد و آخرت را از نگاه او دور می کند. پس این بازار در جامعه روحیه ایمانی را هدم میکند .
🔻 مساله ما با مال سازی و سیتی سنتر سازی فقط این نیست که کالای مصرفی را تبدیل به کالای لوکس میکند و بانوان بی حجاب را عامل جذب به بازار قرار میدهد؛ فریاد ما از این است طراحی این فضاهای توزیعی به گونه ای است که اتمسفر و فرهنگ مصرف گرایی در جامعه ایجاد میکند .
🔻 مساله ما با سرای ایرانی، شهر لوازم خانگی و امثالهم به این تمام نمیشود که با دوپینگ بانک ها انحصار در توزیع ایجاد میکنند و خرده اشتغالات توزیعی را نابود میکند؛ غصه ما از این است که این رویکرد در بازار اتمسفروفرهنگ تامین رفاه بر اساس منابع اعتباری را ایجاد میکند و این یعنی زندگی بر مدار قرض، در حالی که اسلام برای پایداری خانواده و روان آحاد جامعه تامین رفاه بر اساس منابع قطعی را با کلید واژه «قناعت» نسخه کرده است.
📍 به این فیلم خوب نگاه کنیم و توجه کنیم روزی که بعضی بزرگان و مراجع، با ورود بانوان به ورزشگاهها مخالفت میکردند، تمام مساله فحاشی در فضای ورزشگاه و ایجاد زمینه برای ایجاد نظر حرام به بدن ورزشکاران نبود.
⛔️ باور کنیم یک ابزار اجتماعی بدون دوره آموزشی، کلاس، کتاب و آزمون فرهنگ می سازد و اتمسفری ایجاد میکند که نتیجه آن تغییر اولویت ها، باورها و ارزش های بانوی ایرانی است.
⛔️ این بانو دیگر نه مادر است و نه فداکار، یعنی دو رکن اساسی هویتی بانوی ایرانی را ندارد . او برای تیم محبوبش، مریض خانه اش و فرزندان و همسرش را رها میکند تا به اولویت جدیدش برسد .
🔹 اگر تاکید دین، رهبری و علما بر فراگیری، کثرت و کیفی سازی ابزار اجتماعی «هیات» است و رهبری معظم رشد دین مداری در جامعه را در مولفه های هیات بنیاد تبیین میفرمایند نه از جهت تعصب دینی است نه به دلیل حساسیت صنفی روحانیت و مادحین معظم است .
🔹 مساله این است که ابزار هیات فرهنگ و اتمسفری در توده هاایجاد میکند که در آن فضا و فرهنگ، بدنه جامعه ولایی خود را مکلف میداند تا با مرکزیت جامعه ولایی که امام جامعه است تنظیم شود و تلاش میکند ذهن خود را با او هم افق کند تا توان نصرت او را داشته باشد.
✅ خروجی فرهنگ سازی بر مدار هیات صحنه با شکوه اهدای طلای بانوان فداکار و مجاهد ایرانی است که اولویت و ارزششان عمل به فریضه های و دستورات امام جامعه به جای تامین زیورآلات پر ارزش فردی است.
📣 محمد امیری طیبی
دشمن متوهم بنا بر فهم ناقص خودش از مرحله نفوذ عبور کرده و به فتح پرچم رسیده .... حتما باید پرچم ها را پایین کشید...