eitaa logo
کانال حوزه علمیه طالبیه تبریز
2.3هزار دنبال‌کننده
6هزار عکس
1.7هزار ویدیو
312 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ کربلای تهران 🔹بی انصافی است اگر در این ایام ماه صفر و از شهدای مظلوم ۱۷ شهریور، این یاران حقیقی (ع) که به دست جلادان یزید پهلوی به شهادت رسیدند، یادی نکنیم... 🔹در روز ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ هزاران نفر از مردم تهران در میدان شهدا (ژاله سابق) به خاک و خون کشیده شدند. 🌹شادی ارواح طیبه شهدای عزیز و مظلوم این روز صلوات...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوربین مخفی | یکی از ایرانیان ساکن لس آنجلس میره از ایرانی‌های اونجا یک دلار قرض میخواد ؛ همه‌شون فرار میکنن حالا همین کار رو توی اربعین آزمایش کردن....
🔴ابو علی میگفت زمان صدام که مشایه ممنوع بود یکی از دوستانش با همراهی ۳ نفر دیگه یک ماشین خراب رو از بغداد تا کربلا هل دادند و هر وقت شرطه های صدام میپرسیدند دارید چه میکنین میگفتند ماشینمون خراب شده داریم هلش میدیم ▪️قدر این زیارت رفتن های بی خطر و در امنیت رو بدونید روح حاج قاسم و ابومهدی و همه شهدای مدافع حرم شاد
50.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماهنگ ۴ زبانه تشکر از موکبداران عراقی با مداحی سعید حیدریان بادی کاظمی علی آکلول مرتضی غلام نگری شاعر عربی: اسماعیل درتراش شاعر فارسی: محمد حقی شاعر آذری: رضا محمدی ولایی شاعر انگلیسی: سید نوح اجرا گروه الغدیر قم
30.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر معظم انقلاب در دیدار های جداگانه با پوتین و اردوغان در 28 تیرماه 1401: جمهوری اسلامی، سیاست‌ها و برنامه‌هایی را که منجر به بسته شدن مرز ایران و ارمنستان شود، هرگز تحمل نخواهد کرد. چرا که این مرز یک راه ارتباطی چند هزار ساله است. 🔹بر اساس اتفاقاتی که در منطقه قفقاز در جریان است بسیار بجاست که برخی کشورهای همسایه در میان معادلات و منافعی که در ذهن خود می‌پرورانند، این صحبتهای رهبر انقلاب را هم در میان معادلات ذهنی خود قرار بدهند که رهبر عزیزمان فرمودند: جمهوری اسلامی ایران در برابر هر نقشه ای که با هدف تغییر مرز های بین المللی طراحی شده باشد با قدرت مقابله خواهد کرد. 
سخنان پنجاه سال پیش دربارۀ کنگره جهانی 🔸رهبر اربعینی! نیم قرن پیش؛ یعنی زمانی که هنوز مراسم اربعین، به شکوه امروز شکل نگرفته بود، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۵۲ مصادف با روز جمعه ۲۰ صفر سال ۱۳۹۴ هجری قمری در جریان سلسله جلساتی در مسجد امام حسن (ع) در مشهد مقدس که به شرح و تفسیر خطبه‌های نهج‌البلاغه اختصاص داشت، به‌مناسبت تقارن با شب اربعین حسینی، تحلیلی تاریخی و جامع از چرایی اهمیت زیارت اربعین ارائه دادند. 🔻متن بیانات ایشان به شرح زیر است: 🔹می‌دانید یکی از علائم ایمان زیارت اربعین است؟ بنده نمی‌دانم این روایت چقدر صحیح است، اصراری هم ندارم که بگویم معنای این روایت همین است که من گمان کرده‌ام، واقعش هم این است که احتمال می‌دهم معنایش یکی از شقوق و احتمالات دیگری باشد که در این زمینه بیان می‌شود؛ امّا اگر این احتمال هم که من می‌گویم باشد، مؤیّد فراوانی دارد؛ «زیارة الاربعین». 🔹شیعه یک جمع متفرقی بود. یک جامعه‌ای بود که در یک جا، در یک مکان زندگی نمی‌کردند. در مدینه بودند، در کوفه بودند، در بصره بودند، در اهواز بودند، در قم بودند، در خراسان بودند، اطراف و اکناف بلاد. اما یک روح در این کالبد متفرق و در این اجزا متشتت در جریان بود. 🔹مثل دانه‌های تسبیح یک رشته و یک نخ همه این‌ها را به هم وصل می‌کرد. چه بود آن رشته؟ رشته اطاعت و فرمانبری از مرکزیت تشیع، از رهبری عالی تشیع یعنی امام. همه این رشته‌ها به آنجا متصل می‌شد. قلبی بود که به همه اعضا فرمان می‌داد. و به این ترتیب تشیع یک سازمان و یک تشکیلاتی بود. ممکن بود دو نفر از حال هم خبر نداشته باشند اما بودند کسانی که از حال همه با خبر بودند. اطاعت و فرمانبری آنها به حساب بود، فریاد زدنشان از روی دستور بود، سکوتشان بر طبق نقشه بود. 🔹همه چیزشان با حساب بود. فقط یک عیبی کار آنها داشت و آن اینکه همدیگر را کمتر می‌دیدند. اهل یک شهر، شیعیان یک منطقه البته یکدیگر را می‌دیدند. اما یک کنگره جهانی لازم بود برای شیعیان روزگار ائمه (ع). 🔹این کنگره جهانی را معین کردند. وقتش را هم معین کردند. گفتند در این موعد معین در آن کنگره هر کس بتواند شرکت کند. آن موعد روز اربعین است و جای شرکت، سرزمین کربلا است. چون روح شیعه روح کربلایی است‌، روح عاشورایی است. در کالبد شیعه تپش روز عاشورا مشهود است. شیعه هر جا که هست دنباله‌روی عاشورای حسین است. این هم که می‌بینی همه جا این تپش‌هایی که در شیعه مشهود شده‌، از آن مرقدِ پاک ناشی شده. این شعله‌هایی بوده که از آن روح مقدس و پاک و از آن تربت عالی مقدار سرکشیده. به جان‌ها و روح‌ها رسیده. انسان‌ها را به گلوله‌های داغی تبدیل کرده و آنها را به قلب دشمن فرو برده. 🔹بنابراین مسئله اربعین یک مسئله مهمی است‌، اربعین یعنی میعاد شیعیان در یک کنگره بین‌المللی و جهانی برای سرزمینی که خودش خاطره‌انگیز است آن سرزمین‌. سرزمین خاطره‌ها است‌، خاطره‌های باشکوه‌، خاطره‌های عزیز، سرزمین شهدا، مزار کشته‌شدگان راه خدا، اینجا جمع بشوند تشیع‌، پیروان تشیع و دست برادری و پیمان وفاداری هر چه بیشتر بدهند. 🔹اگر امروز هم بتوانند شیعیان آن سرزمین پاک و مقدس را یک چنین میعادی قرار بدهند. البته بسیار کار بجا و جالبی خواهد بود و همین دنباله‌گیری از راهی است که از ائمه هدی (ع) به ما ارائه دادند. 🚩 سخنرانی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) / مشهد ۲۴ اسفند ۱۳۵۲
⭕️ رهبر انقلاب با اشاره به توطئه‌های امروز دشمن علیه ایران اسلامی در قالب «جنگ ترکیبی»: مراقب باشید جدول دشمن را کامل نکنید / اگر دیدید راهی که میروید کفار را خوشحال می‌کند یعنی همراه پیغمبر نیستید... ✏️ باید مراقب باشیم راه را خطا نرویم اشتباه نکنیم حق را با باطل عوضی نگیریم. قرآن معیار داده به ما. قرآن می‌فرماید که «مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ» آیا ما با پیغمبر هستیم یا نیستیم؟ راه این است دیگر. علامت دارد. «وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ» اگر شما دیدید این راهی که داریم میرویم راهی است که کفّار را خوشحال می‌‌کند، بدانید که أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ نیستید. پس مع رسول اللّه نیستید، همراه پیغمبر نیستید. حواسمان باید جمع باشد. بدانیم چه کار میکنیم بدانیم چه میگوییم، حرفی که می‌زنیم در جهت نقشه‌ی دشمن نباشد. جدول دشمن را کامل نکند. گاهی غفلت ممکن است بکند کسی یک حرکتی بکند یک حرفی بزند که جدول نقشه‌ی دشمن را کامل کند، این خطرناک است. باید مراقبت کرد که این اتفاق نیفتد. اگر ما مراقب باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند انجام بدهد. ۱۴۰۲/۶/۲۰
📹 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مردم سیستان‌وبلوچستان و خراسان جنوبی: دشمن دو نقطه‌ی اساسی را هدف گرفته. یکی وحدت ملّی، یکی امنیت ملّی. وحدت ملّی مهم است. نگذارید وحدت را بهم بزنند. وحدت یعنی چه؟ یعنی آنجایی که پای منافع ملت در میان هست اختلافات مذهبی، اختلافات سیاسی، اختلافات گروهی، اختلافات قومی باید کنار گذاشته بشود. همه باید در کنار هم باشند. اقوام مختلف، مذاهب مختلف در کنار هم. آنجایی که یک جهتگیری مشخصی هست، این وحدت مهم است. و امنیت؛ آن کسانی که امنیت ملی را تهدید میکنند دشمن ملت‌اند برای دشمن کار میکنند چه بفهمند خودشان چه نفهمند. دشمن این دو نقطه را یعنی وحدت را و امنیت را آماج حمله‌ی خودش قرار داده. باید در مقابلش ایستاد.
اطلاعیه اطلاعیه با اطلاع طلاب و فضلای محترم سطوح ۲و۳ و دروس خارج میرساند؛ با عنایت خداوند و تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله ، برنامه آغاز سالتحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ بشرح ذیل اعلام می گردد: ۲۶ الی۲۸ شهریور انتخاب دروس و تحویل حجرات چهارشنبه ۲۹ شهریور مراسم افتتاحیه طلاب بایستی انتقال خود را نسبت به حوزه مقصد قطعی و پرونده خود را کامل نمایند.
آثار زیارت حضرت علی بن موسی ارضا علیهما‌السلام
اطلاعیه اطلاعیه با اطلاع طلاب و فضلای محترم سطوح ۲و۳ و دروس خارج میرساند؛ با عنایت خداوند و تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله ، برنامه آغاز سالتحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ بشرح ذیل اعلام می گردد: ۲۶ الی۲۸ شهریور انتخاب دروس و تحویل حجرات چهارشنبه ۲۹ شهریور مراسم افتتاحیه طلاب بایستی انتقال خود را نسبت به حوزه مقصد قطعی و پرونده خود را کامل نمایند.
🥀در سوگ نبی جهان سیه می‌پوشد ▪️در سینه،دل ازداغ حسن می‌جوشد 🥀از ماتم هشتمین امام معصوم ▪️هر شیعه ز درد، جام غم می‌نوشد رحلت جانسوز وشهادت گونه حضرت نبی اکرم خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله و سلم و شهادت فرزند دلبندش حضرت علیه السلام کریم اهل بیت و علیه السلام بر تمامی شیعیان جهان تسلیت باد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دختر بدرالدجی امشب سه جا دارد عزا گاه می‌گوید پدر گاهی حسن(ع) گاهی رضا(ع) 🏴تسلیت یا فاطمه (س)
ماجرای «حدیث قرطاس» چه بود؟ ⬇️⬇️
✍پاسخ : از واقعه ی غدیر[۱۸ ذی الحجه سال دهم هجری] تا شهادت حضرت رسول اکرم(ص)[۲۸ صفر سال یازدهم هجری] هفتاد روز بوده است. حضرت(ص) در این هفتاد روز دو ماموریت مهم دارد : 1⃣ابتدا خطر یهودیان را از سر مسلمانان دفع کند! حضرت رسول اکرم(ص) وقتی وارد مدینه شدند، با یهودیان مدینه قرارداد صلح و دوستی امضاء کردند و این قرارداد تا بعد از جنگ بدر، پا برجا بود، ولی بعد از این جنگ، یهودیان که گویا انتظار داشتند که به زودی اسلام توسّط کافران نابود می شود، پیمان شکنی کردند. پس حضرت(ع) در طی جنگهایی از قبیل «بنی قینقاع و بنی النضیر و بنی قریظه و خیبر و تبوک و موته» آنها را شکست داد و آنها تا حدودی عقب رانده شدند. پس یهودیان که در اکثر جنگها شکست و یا عقب نشینی کرده بودند، اکنون دارای قوای منظّم و خطری برای اسلام محسوب می شدند.(۱) 2⃣تصریح در جانشینی امام علی(ع) به صورت مکتوب! حضرت(ع) باید یک بار دیگر جانشینی امام علی(ع) را، این بار به صورت مکتوب تصریح کند، تا در کنار ادله ی شفاهی یعنی غدیر، دلیلی محکم بر جانشینی امیرالمومنین(ع) باشد. ✍اما تحلیل این دو ماموریت: ۱)ماموریت اول فعلا برای رسول اکرم(ص) مقدور نبود، چون حضرت(ص) در ماههای حرام که نیمه دوم ماه ذی الحجه و محرم می باشد، قرار دارد! پس حضرت(ع) باید تا اتمام ماه محرم صبر کند. ۲)ماموریت دوم حضرت(ص) نیز در سایه ماموریت اول مقدور نیست. چون با وجود منافقین در مدینه، این امکان از حضرت(ص) سلب شده بود، چون اینان درصدد مخالفت بر خواهند آمد و مانع کار خواهند شد. پس حضرت(ص) باید ابتدا منافقین را به بهانه ی جنگ، از مدینه خارج کند. پس حضرت(ص) تا پایان ماه محرم صبر کرد، تا اینکه ماه صفر فرا رسید. اکنون از عمر حضرت(ص) ۲۸ روز باقی مانده است، چون حضرت(ص) به نقل مشهور در ۲۸ صفر از دنیا رفت.(۲) پس حضرت(ص) به محض ورود ماه صفر دستور جهاد داد و فرماندهی سپاه را به «اسامه بن زید بن حارثه» که جوانی نوزده ساله بود، سپرد. اما منافقین مدینه از رفتن با سپاه، خودداری کردند. و دلیل نرفتن آنها در مرحله اول اعتراض به جوان بودن فرمانده بود. پیامبر(ص) هنگامی که از سر باز زدن منافقین از رفتن به جهاد مطلع شدند، با همان حالت کسالتی که داشتند به مسجد آمدند و در طی خطبه ای کسانی را که از رفتن با سپاه اسامه خود داری می کنند، را لعن کرد وفرمودند: 📋《جَهِّزُوُا جَیْشَ اُسَامَةَ لَعَنَ اللهُ مَنْ تَخَلَّفَ عَنْهُ》 ♦️سپاه اسامه را مجهّز کنيد، خدا لعنت کند هر کس را که از سپاه اسامه تخلف کند. پس آنان به اجبار رسول اکرم(ص) تا منطقه «جُرف» در نزدیکی مدینه پیش رفتند، و در آنجا اردو زدند.(۳) به ظاهر تا حدودی این ماموریت انجام شد و سپاه مخصوصا منافقین از مدینه خارج شدند. حضرت(ص) از این فرصت استفاده کرد و افراد و اصحاب را که نام آنان در تاریخ هست را در منزل خود فرا خواند و فرمود: 📋《إِعطُوُنِی بِکِتفِِ وَ دَوَاةِِ اکْتُبْ لَکُمْ کِتَابًا لَنْ تَضِلُّوا بَعْدَهُ أَبَدًا》 ♦️قلم و دواتی بیاورید تا چیزی بنویسم که بعد از من هرگز گمراه نشوید.(۴) از درخواست پیامبر اکرم(ص) مشخص بود که ایشان قصد داشتند مطلب بسیار مهمی را مطرح کنند. از طرفی در این هنگام، «عُمر بن خطاب» برای کسب خبر از اوضاع مدینه، از سپاه جدا شده و خود را به مدینه می رساند. وقتی عمر این صحنه و درخواست رسول اکرم(ص) را دید، در آن حال عمر سراسیمه جلو آمد و با گفتن کلمات معناداری مانع آوردن آوردن قلم و دوات برای رسول اکرم(ص) شد و گفت: 📋《إِنَّ النَبیَّ(ص) قَد غَلَبَ عَلَیهِ الْوَجَعُ وَ عِنْدَنَا کِتَابُ اللهِ حَسْبُنَا فَاخْتَلَفُوا وَ کَثُرَ اللَّغَطُ》 ♦️بیماری بر پیامبر(ص) غلبه کرده است و کتاب خدا در میان ما است و همان کافی است. و در ادامه گفت: 📋《إنَّ الرَّجُلَ لَیَهجُرَ》 ♦️این مرد هذیان می گوید!(۵) طبق نقل تاریخ؛ 📋《و مِنْهُمْ مَنْ یَقُولُ قَرِّبُوا یَکْتُبْ لَکُمُ النَّبِیّ(ص) کِتَابًا لَنْ تَضِلُّوا بَعْدَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَقُولُ مَا قَالَ عُمَرُ!》 ♦️تعدادی از آنان می گفتند که کاغذ و قلم بیاورید تا رسول اکرم(ص) کتابت کنند و بعضی از آنان نیز گفتار عمر را تایید کردند. در این هنگام رسول خدا(ص) صورت مبارک از آنها برگرداندند و فرمودند : 📋《قُومُوُا عَنِّی!》 ♦️برخیزید! نزاع و سر و صدا نزد من جایز نیست و سپس همگی رفتند!(۶) بعدها ابن عباس از آن روز با این جملات «یَوْمُ الْخَمیس وَ ما یَوْمُ الخَمیسِ! اِنّ الرَّزیَّة ما حالَ بَیْنَنا وَ بَیْنَ کتابِ رَسُولُ اللهِ(ص)» همواره آن روز را به «روز مصیبت» یاد می کرد‌ و می گریست.(۷) «عمر بن خطاب» بعدها به ابن‌ عباس گفت : می دانی چرا آن روز مانع از آوردن کاغذ و قلم شدم؟ چون می دانستم محمد(ص) در آن وصیّت، می خواهد خلافت و إمامتِ خلقِ بعد از خود را به علی بن ابی طالب(ع) واگذار کند. لذا مانع آوردن کاغذ و قلم شدم!!(۸) ادامه مطالب :👇
از طرفی هم، سپاه «أسامة بن زید» که در «جُرف» اردو زده بودند، به مدینه بازگشت. دلیل بر این مطلب اینکه یکی از کسانی که در غسل و دفن حضرت(ص) به امام علی(ع) کمک کرد، خود أسامة بن زید بود که فرماندهی سپاه را بر عهده داشت.(۹) پس این ماموریت دوم که در سایه ماموریت اول صورت می گرفت، ناتمام ماند. و این امر مهم به سرانجام نرسید، و رسول اکرم(ص) از دنیا رفت و نه سپاه به جنگ با یهود رفت و نه «حدیث قرطاس» عملی شد. در مورد حضور اميرالمؤمنین علی(ع) در این مجلس، جزء قطعيات تاریخ است؛ به نقل شیخ مفید که می نویسد : 📋《وَكَانَ أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ(ع) لَا يُفَارِقُهُ إِلَّا لِضَرُورَة》 ♦️اميرالمومنین(ع) جز برای كارهای ضروری از حضرت رسول اکرم(ص) جدا نمی شدند. شيخ مفيد وقتی داستان حديث قرطاس را نقل می کند، به صراحت می گويد كه اميرالمؤمنین(ع) در آن جا بوده است. 📋《ثُمَّ أَعْرَضَ [رَسوُلُ اللهِ(ص)] بِوَجْهِهِ عَنْ الْقَوْمِ فَنَهَضُوا وَبَقِيَ عِنْدَهُ الْعَبَّاسُ وَالْفَضْلُ وَعَلِيُّ بْنُ أَبِي طَالِبٍ(ع) وَأَهْلُ بَيْتِهِ خَاصَّةً》 ♦️رسول اکرم(ص) صورت مبارک خود را از مردم برگرداند، و مردم برخاستند و به خانه های خود رفتند؛ اما عباس، فضل بن عباس و علی بن أبی طالب(ع) باقی ماندند.(۱۰) 📜این حدیث در منابع اهل سنت نقل شده است از جمله در صحیح بخاری(۱۱) و صحیح مسلم(۱۲) که حدود هفده مرتبه با نقل های متفاوت در این دو صحیح ذکر شده است، که به صورت «تواتر معنوی»(اخبار گروهی به مطلبی خاص با خبرهای جداگانه اما دارای الفاظ مختلف ولی با مفاد و معنای واحد) آمده است. و همچنین علمای شیعه نیز، آن را نقل کرده اند، از جمله؛ 👤«سُلیم بن قیس»(از تابعین) در کتاب خود(۱۳) که «طبرسی» در «الاحتجاج»(۱۴) و «مجلسی» در «بحارالانوار»(۱۵) این حدیث را از او نقل کرده اند. 👤«شیخ مفید»(متوفای قرن۴و۵) در کتب «أوائل المقالات»(۱۶) و «الارشاد»(۱۷) و «الامالی»(۱۸) 👤«ابن شهر آشوب»(قرن۵) در «مناقب آل ابی طالب(ع)»(۱۹) 👤«سید بن طاووس»(قرن۷) در «سعد السُعود»(۲۰)و «کشف المحجّه»(۲۱) و «الطرائف»(۲۲) 👤و از علمای قرن دهم نیز همچون «مقدس اردبیلی» این روایت را نقل کرده اند.(۲۳) 📚منابع: ۱)مکاتیب الرسول(ص) میانجی، ج۳، ص۷۱۳ ۲)الارشاد شیخ مفید، ج۱، ص۱۸۹ ۳)تاریخ طبری، ج۳، ص۶۸۱ ۴)ملل و نحل شهرستانی، ج۱، ص۱۲۹ ۵)کتاب سلیم بن قیس، ج۲، ص۷۹۳ ۶)بحارالأنوار مجلسی، ج۳۶، ص۲۷۷ ۷)صحیح بخاری، ج۴، ص۶ ۲۲)التحفة العسجدیة موئّدی، ص۱۴۴ ۸)انساب الاشراف بلاذری، ج۱، ص۵۶۹ ۹)الإرشاد شیخ مفید، ج۱، ص۱۸۵ ۱۰)علل الشرایع شیخ صدوق، ج۱، ص۱۵۱ ۱۱)صحیح بخاری، ج۶، باب مرض النّبی(ص) و وفاته، ص۱۲ ۱۲)صحیح مسلم، ج۳، کتاب الوصیة، باب۵، ص ۱۲۵ ۱۳)کتاب سلیم بن قیس، ج۲، ص۷۹۴ ۱۴)الاحتجاج طبرسی، ج۱، ص۲۲۳ ۱۵)بحارالأنوار مجلسی، ج۳۱ ،ص۴۲۵ ۱۶)اوائل المقالات شیخ مفید، ص۴۰۶ ۱۷)الإرشاد شیخ مفید، ج۱، ص۱۸۴ ۱۸)الأمالی شیخ مفید، ص۳۶ ۱۹)مناقب آل أبی طالب(ع) ابن شهر آشوب، ج۱، ص۲۰۳ ۲۰)سعد السُعود سید بن طاووس، ص۲۶۶ ۲۱)المحجّة لثمرة المهجة سید ابن طاووس، ص۶۵ ۲۲)الطرائف سید بن طاووس، ص۴۳۲ ۲۳)مجمع الفائدة محقق أردبیلی، ج۳، ص۲۱۷
🔺اگر جنبش کثیف نبود،الان کنار خانواده هاتون بودید،کنار بچه هاتون یا کنار پدر مادراتون که هزارمرتبه پیرترشدن یا کنار همسراتون بودید،نیستید و غمتان هست 🔹«نه می بخشیم نه فراموش میکنیم»
اطلاعیه اطلاعیه با اطلاع طلاب و فضلای محترم سطوح ۲و۳ و دروس خارج میرساند؛ با عنایت خداوند و تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله ، برنامه آغاز سالتحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ بشرح ذیل اعلام می گردد: ۲۶ الی۲۸ شهریور انتخاب دروس و تحویل حجرات چهارشنبه ۲۹ شهریور مراسم افتتاحیه طلاب بایستی انتقال خود را نسبت به حوزه مقصد قطعی و پرونده خود را کامل نمایند.
شهید تفحص شده با دست مصنوعی شهید احمد صداقتی در عملیاتی از ناحیه دست مجروح میشن و دست چپ ایشون قطع میشه اما با این وجود مجدد با دست مصنوعی برمیگردند برای دفاع از اسلام و انقلاب و ایران ایشان فرماندهی یکی از گردان های لشگر امام حسین رو بر عهده داشتند و سرانجام در سال ۶۱ در عملیات محرم و در منطقه شرهانی به شهادت رسیدند. 🇮🇷پیکر مبارک ایشان در سال ۱۳۹۲ به همراه قمقمه ای که پس از سی سال همچنان آب درونش بود و دست مصنوعی که از پیکر جدا شده بود تفحص شد و به آغوش مادر چشم انتظارش برگشت شادی ارواح طیبه صلوات بر محمد و آل محمد صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
⭕️ابر قدرت و کابوسی به اسم ایران! 🔻 نشریه آمریکایی فارن افرز دیروز مقاله‌ای داده و در انتهای اون مقاله این طور گفته که: «امروز، حال و هوای جمهوری اسلامی در مقایسه با همین یک سال پیش خود، پیروزمندانه‌س! 🔻جمهوری خامنه‌ای از تحریم ها و اعتراضات داخلی جان سالم به در برده، اقتصاد خود را تثبیت کرده و شروع به تکمیل نیروهای دفاعی خود کرده. 🔻خامنه‌ای کاری را انجام داده که خمینی نتوانست! مسیر خامنه‌ای بقای انقلاب را در برابر دشمن اصلی‌ش آمریکا، تضمین و خاورمیانه را به منطقه‌ای که ایران قدرت مسلط آن است تبدیل خواهد کرد.» البته! ما خیلی وقته گفتیم که وضعیت ایران کاملا رو به پیشرفته و حتی شاخص‌های کلان اقتصادی مثبت شدن و به تعبیر رهبری بعد از سال‌ها مقاومت نزدیک قله ایم 🔻اما برای کسانی که گویا بینایی قوی و شنوایی تیزی ندارن، باید از منابع خارجی تاییدیه آورد! لعلهم یتفکرون..
یا امام رضا ندیدم هیچ‌ جا را از بهشت تو گلستان‌ تر...
تکرار "بنی امیه" هم به بهانه مرگ یک "زن" دنبال فتنه بود! عمرو بن عاص به عائشه: آرزو داشتم كه تو در جمل کشته می‌شدی! عائشه: اى بى‏ پدر چرا اینگونه سخن می‌گویی؟! ابن عاص: چون اینطور تو بخاطر هدفت كشته شده و به بهشت می‌رفتى و من هم مرگ تو را بزرگترين دلیل برای سرزنش علی قرار می‏‌دادم! الاحتجاج، ج١، ص١۶۵