eitaa logo
طلیعه
541 دنبال‌کننده
761 عکس
537 ویدیو
32 فایل
کانال طلیعه با هدف شناخت هویت حقیقی بانوی مسلمان ایرانی در سه حوزه فردی، خانوادگی و اجتماعی،طراحی گردیده است.تلاش می گردد تا ضمن آگاهی و آگاهی بخشی در خصوص رویدادها،مسیرهای اصلی بانوی مسلمان ایرانی در راه تمدن سازی و صدور انقلاب اسلامی،مورد بحث قرار گیرد.
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑 رئیسی را آزردند و دل امام جامعه را سوزاندند! 🔸 «من دلم برای رئیسی سوخت که برخی در زمان حیات او حتی حاضر نبودند یک کلمه از این حرفها (تعریف و تمجیدهای بعد از شهادت) را بگویند و با وجود مشاهده این برجستگی‌ها، آنها را کتمان و یا حتی وارونه منعکس می‌کردند و او را می‌آزردند.» 🔺 این عبارات، سخنان تکان دهنده‌ی ولیّ خداست. طبعا از آنهایی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی، همواره دنبال فتنه‌انگیزی و تخریب نیروهای انقلابی بودند، توقعی نبوده و نیست؛ چه بسا سکولارها می‌گویند ما با رئیسی اختلاف سیاسی داشتیم و نگاه صفر و صدی رهبری را قبول نداریم! 🔻 اما حکایت اینجاست که در بدنه نیروهای انقلابی و افرادی که خود را انقلابی و حزب‌اللهی می‌دانند، جمع زیادی بودند که باعث آزردگی رئیسی و رنجش ولیّ خدا شدند و چه دردی بالاتر از اینکه از خودی‌ها جفا و بی‌انصافی و ظلم ببینیم! 🔍 اگر نگاهی به فضای مجازی و همین کانال‌های مشهور مدعی انقلابی بیاندازیم؛ تقریبا تمام کانال‌هایی که در طول این مدت مشغول تخریب شهید رئیسی بودند، با بیانات امروز رهبری به تکاپو افتاده‌اند: ➖ یکی نوشته منظور آقا ما نیستیم!! ➖ یکی نوشته شعار مرگ بر منافق توسط امت حزب الله بی‌جا بود! ➖ دیگری نوشته: ما حقیقت را گفتیم، رئیسی چندان تعریفی هم نبود! ♨️ این مدعیان انقلابی بعد از شهادت آقای رئیسی، به حذف و ویرایش پیام‌های عبور از شهید رئیسی و تعابیر تندی که علیه ایشان داشتند پرداختند؛ مخصوصا اینکه هرچه تعاریف غلیظ‌تری از رهبری درباره منتشر شد، سرعت حذف و ویرایش این جماعت هم بیشتر و بیشتر شد. ⁉️ سؤال اینجاست: آیا حافظه تاریخی مخاطبین این کانال‌ها هم قابل حذف و ویرایش است؟ ✅ این روزها بهترین زمان برای شناخت شبهِ جریان‌هایی است که به نام مطالبه‌گری و عدالتخواهی و ولایتمداری و جهاد تبیین، دقیقا خلاف را در پیش گرفتند و دل رهبری را اینطور سوزاندند. ♨️ بدتر اینکه هرکسی هم مقابل اینها به نقد و هشدار و دلسوزی پرداخت با سخیف‌ترین ادبیات و بدترین برچسب‌ها و توهین‌ها با او برخورد کردند! ❗️عزیزان! قدری آهسته‌تر! اگر از گذشته عبرت نگرفتید، لااقل از شدت وضوح برملاشدن اشتباهاتی که امروز عیان شده است درس بگیریم و در محضر الهی طلب مغفرت کنیم، چراکه بسیاری از دل‌ها و ذهن‌ها را نسبت به شهید رئیسی و خدمات او بدبین کردیم. 🔹 جبران حق الناس رئیسی شاید دیگر ممکن نباشد، ولی جبران دل سوزاندن از حضرت آقا این است که لااقل به حرف‌های امروز رهبری بی‌اعتنایی نکنیم و باز هم روند تخریب و تهمت و تمسخر در انتخابات را در پیش نگیریم و باز هم دل امام جامعه را نسوزانیم. 💠 غفرالله لنا و لکم... ✍️علی مهدوی
. ♻️ توصیفات کم نظیر امام خامنه‌ای درباره آیت‌الله شهید رئیسی 🔹در مرزبندی با دشمنان انقلاب صراحت داشت و دوپهلو صحبت نمی‌کرد و به لبخند دشمن اعتماد نمی‌کرد. 🔹مظهر شعارهای انقلاب بود. 🔹مرد کار خدمت و صفا بود. 🔹شب و روز نمی‌شناخت. 🔹در باب خدمتگزاری به کشور و ملت یک نصاب تازه‌ای به وجود آورد. 🔹ما قبلا شخصیت‌های خدمتگزار داشتیم اما نه در این حد، نه با این حجم نه با این کیفیت، نه با این صداقت، نه با این پرکاری و شب و روز نشناختن. 🔹در مسائل خارجی از فرصت‌ها به بهترین وجه استفاده کرد. 🔹این‌همه سفر خارجی آثار ارزشمندی هم برای امروز کشور و هم برای فردای کشور دارد. 🔹ایران را در چشم رجال سیاسی دنیا بزرگتر و برجسته‌تر کرد. 🔹انقلاب اسلامی و ملت ایران را در اظهارات خارجی خود درست تعریف کرد و شناساند. 🔹سبک مدیریت او در بین همکاران خود سبک ویژه‌ای بود. 🔹با همکاران خود؛ با وزرا با مدیران دولتی با صفا و صمیمت رفتار می‌کرد. 🔹برای مردم کرامت و عزت قائل بود. 🔹به مردم و جوانان برای اظهار نظر میدان می‌داد و حرمت مردم را نگه می‌داشت. 🔹به جوان‌ها اعتماد می‌کرد و آنها را تکریم می‌کرد. 🔹به کسانی که به خود او بدی کرده بودند با کرامت برخورد می‌کرد و به کسانی که به او اهانت کرده بودند پاسخ تند و زشت و عصبی نمی‌داد.
هدایت شده از عصر زنان
♦️ آنچه در محافل علمی و اندیشه‌‌ورزی حوزه زنان و خانواده گذشت؛ 📌زنان بار عمده عقبگرد جهانی حقوق بشر را تحمل می کنند / رزماری دی کارلو 🖇اینجا بخوانید 📌آیت‌الله رئیسی به ارتقای جایگاه زنان و ضرورت میدان دادن به آنان معتقد بود / فهیمه فرهمند پور 🖇اینجا بخوانید 📌بازخوانی اندیشه امام خمینی(ره) در احیای جایگاه زنان در جامعه 🖇اینجا بخوانید 📌پشتیبانی از پروژه‌های مقطع دکترا در حوزه زنان و خانواده / انسیه خزعلی 🖇اینجا بخوانید 📌به دنبال افزایش حق فرزند و همسر برای کارکنان دولت هستیم / شکیبا محبی‌تبار 🖇اینجا بخوانید 📌ریاست جمهوری زن مسئله دوم است! / یاسرعرب 🖇اینجا بخوانید 📌خانواده اجاره‌ای؛ تهدیدجدید جوامع غربی / زهرا میرهاشمی 🖇اینجا بخوانید 📌عقب نشینی انگلیس از آموزش محتوای جنسی در مدارس 🖇اینجا بخوانید 📌شهید امیرعبداللهیان به روایت همسر؛ خاطرات ۳۰ سال زندگی مشترک با آقای وزیر 🖇اینجا بخوانید 🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان 🌐|@asrezanan_ir|
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 *چرا این همه چهره در انتخابات ثبت نام کردند؟* 🔺۱. عده ای که دنبال گرفتن بعنوان برگ برنده و برگ زرین تأییدیه در بالاترین ارزیابی نظام برای مناصب و جایگاه های بعدی هستند. 🔺۲. عده ای برعکس گروه اول برای گرفتن رد صلاحیت بعنوان حاکم و محبوبیت در بین ناراضیان، اپوزیسیون و مخالفان هستند، مثلا ثبت نام امثال تاج‌زاده و حتی احمدی نژاد 🔺۳. عده ای هستند و برای شرکت در مناظرات، حمایت از کاندیدای مطلوب و پوشش رسانه ای و محتوایی او 🔺۴. عده ای پوششی دسته چندم هستند که صرفاً حاضر می شوند، عدم احراز صلاحیت می‌گیرند و به نفع کاندیدای مدنظر کنار می روند تا ایجاد کنند و در دولت احتمالی جایگاه داشته باشند. 🔺۵. عده ای از مخالفین نظام با تعداد زیاد، با علم به رد صلاحیت شدن و برای رد صلاحیت ها برای نظام 🔺۶. عده ای از موافقین نظام با تعداد زیاد با علم به رد صلاحیت برای گروه قبلی 🔺۷. عده ای برای دیده شدن و یا شناخته تر شدن (استفاده از تریبون ثبت نام، حضور، تمرکز و و توجه رسانه ها و ... 🔺۸. عده ای که به و احتمالات ولو اندک معتقدند و باور دارند با یک موج سازی مانند ۸۴ یا ۹۲ میتوان از یک گزینه دست چندم تبدیل به رئیس جمهور شد. 🔺۹. عده ای هم صرفاً با حضورشان می خواهند از حضور یک شخص یا جریان دیگری شوند.(اتفاقی محدود) 🔺۱۰ و ۱۱.عده اندکی باقی مانده واقعاً برای کرسی ریاست جمهوری می آیند یا از سر تکلیف و برای یا میل به ؛ بسته به تقوا و نفسانیات شان 📎وظیفه ما پیدا کردن آن یکی، دو نفریست که برای خدا و مردم آمدند... .
🔴 روزی که وظیفه رهبری را قبول کردم آن روزی که در مجلس خبرگان، بعد از رحلت امام رضوان‌الله‌علیه - آن روزِ اوّل که بنده هم عضو مجلس خبرگان بودم - بحث کردند چه کسی را انتخاب کنیم و بالاخره اسم این بنده‌ی حقیر به میان آمد و اتّفاق کردند بر این‌که این موجود حقیر ضعیف را به این منصب خطیر انتخاب کنند، من مخالفت کردم؛ مخالفت جدّی کردم. نه این‌که میخواستم تعارف کنم؛ نه. او خودش میداند که در آن لحظات در دل من چه میگذشت. رفتم آن‌جا ایستادم و گفتم آقایان! صبر کنید، اجازه بدهید. اینها هم ضبط شده، موجود است. هم تصویرش هست، هم صدایش هست. شروع کردم به استدلال کردن که مرا برای این مقام انتخاب نکنید. گفتم نکنید؛ هر چه اصرار کردم، قبول نکردند. هر چه من استدلال کردم، آقایان، مجتهدین و فضلایی که آن‌جا بودند، جواب دادند. من قاطع بودم که قبول نکنم؛ ولی بعد دیدم چاره‌ای نیست. چرا چاره‌ای نیست؟ زیرا به گفته‌ی افرادی که من به آنها اطمینان دارم، این «واجب» در من «متعیّن» شده است. یعنی اگر من این بار را برندارم، این بار بر زمین خواهد ماند. این‌جا بود که گفتم قبول میکنم. چرا؟ چون دیدم بار بر زمین میماند. برای این‌که بار بر زمین نماند، آن را برداشتم. اگر کس دیگری آن‌جا بود، یا من میشناختم که ممکن بود این بار را بردارد و دیگران هم او را قبول میکردند، یقیناً من قبول نمیکردم. بعد هم گفتم پروردگارا! توکّل بر تو. خدا هم تا امروز کمک کرد. قبل از آن هم همین‌طور بود. من دو دوره به ریاست جمهوری انتخاب شدم و در هر دو دوره هم قبول نمیکردم. دوره‌ی اوّل - که تازه از بیمارستان آمده بودم - دوستان گفتند اگر تو قبول نکنی، این بار بر زمین میماند؛ کسی نیست. ناچار شدم. دوره‌ی دوم، خودِ امام به من فرمودند که بر تو متعیّن است. خدمت ایشان رفتم و گفتم: آقا؛ من قبول نمیکنم. من دیگر این دفعه به میدان نمیآیم. گفتند: بر شما متعیّن است. یعنی واجب، واجب کفایی نیست؛ متعیّناً بر شما واجب است؛ واجب عینی است. ✍ قابل توجه کسانی که این روزها برای نامزدی ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند