تلخین عرفانه پیوی ما که سین نمیزنه ولی بهش بگو اوضاع خیلی خیط شده.
از وقتی اون قضیه دیلی دومی و آورد وسط و خیلی سرد رفتار میکنه هیتر هاش هر روز بیشتر میشن و حسابی همه ازش شاکین و تو گپ و کانالا مسخرش میکنن که خودشو میگیره و خیلی بهش محل میزاریم فکر کرده ادم خاصیه و اینا به گوشش برسوننن
-
باشه چشم