هدایت شده از هواداران پرسپولیس🚩
15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥پنالتی لحظه آخری ایران مقابل مصر دزدیده شد
حیدر سلیمانی، کارشناس داوری: صحنه گل را چندین مرتبه دیدم. بله نوک کفش شجاع خلیلزاده در آن لحظه در آفساید قرار داشت اما در بازبینی مکرر متوجه شدم پنالتی تیم ملی دیده نشده.
در صحنه گل دوم ایران که آفساید اعلام شد باید ۲ فاز عقبتر از لحظه گل هم مورد بررسی قرار میگرفت. در شروع حمله دروازهبان مصر و سعید عزت اللهی باهم به هوا پریدند که دست دروازهبان به توپ نرسید و دست چپ او با سر عزت الهی برخورد کرد.
این صحنه به دلیل لمس بازیکن حریف در محوطه جریمه پنالتی است همانطوری که در نیمه نخست داور به دلیل لمس پای مهدی طارمی توسط پای مدافع مصر اعلام پنالتی کرد در این صحنه هم بر اساس همان قوانین باید پنالتی اعلام میشد زیرا برای تکنولوژی لمس مهم است.
🔴کانال هواداران پرسپولیس👇
https://eitaa.com/joinchat/280625566C02f28f763f
https://eitaa.com/talkhinn/338
راستش منم کمکم دارم همچین فکرایی میکنم👈👉
ببین من عرفانه رو خیلی دوست دارما، ولی بعضی اوقات انگار واقعا داره کلاس میزاره،خیلی جاها که بهمون توهین کرده و چیزی نگفتم که ناراحت نشه، ولی الان واقعا نمیفهمم چرا داره اینجوری میکنه، حداقل میزاشت مایی که قدیمی هستیم عضو شیم
-
نمیدونم والا چیبگم
شاید دلایلی داره
اینترنشنال میگه تتلو فرار کرده، راسته؟
-
داداش اینترنشنال چیش راست بوده که اینش درست باشه
https://eitaa.com/talkhinn/338
من ازش بدم نمیاد یا نمیگم خودشو میگیره ولی ازش گله دارم، چرا یهو رفت؟ یهو از همه جا رفت، حتی تو کانال اصلی قدقد هم فعالیت نمیکنه و یکی دیگه پست میزاره، نه تو گپ هست نه تو دیلیش نه هیچجای دیگه، پیوی هم که جواب نمیده. کلا انگار غیب شد از ایتا
-
نظرت در مورد این مذهبیای پخلوی فن چیه؟ هیچجوره نمیفهممشون. یک دسته دیگه هم همینطور اونایی که دین و حجاب ندارن ولی عاشق امام حسینن و این حرفا. ببخشید اینو میپرسما قصد خوهین به کسی ندارم ولی میشه شما که انقدر فهمیده و عاقلی در مورد این دوتا یکم توضیح بدی برام؟ انگار کاراشون خیلی تناقض داره، ممنونت میشم
-
مزخرف ترین انسان هایی که دیدم
ببین به این قشر میگن رافضی، یعنی به سلطنت طلبای مذهبی میگن رافضی و براشون مهم نیست. خیلی راحت به عقاید شیعه توهین میکنن و از طرفی این سطلی های به ظاهر مذهبی نمیفهن که منظور چیه
حالم ازشون بهم میخوره