eitaa logo
Why am I me?
208 دنبال‌کننده
53 عکس
23 ویدیو
1 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم حرفامون؟‌ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d3ehyn0&btn=اتاق.انتظار
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی جدی خیلی دارن بی انصافی میکنن در حق ما
https://eitaa.com/talkhinn/371 دقیقا خاله من:))) مذهبی و مخالف جمهوری اسلامی و هم زمان متنفر از اسرائیل و امریکا، تازه با پهلوی هم حال نمیکنه و معتقده اینا همشون باید باهم درگیر بشن و جنگ بزرگی رخ بده و نابود بشن تا مردم خودشون حکومت تشکیل بدن و بعدم ظهور اتفاق بی‌افته🚶‍♀️ - ببخشید ولی فکر کنم خالت دچار سردرگمیه
https://eitaa.com/talkhinn/384 عجیب❌️ دیوانه✅️ - خند
https://eitaa.com/talkhinn/385 ولی فعک نکنم بخاطر شانس باشه، شاید مثلا خریدن داور باشه🤷🏻‍♀️ - حتما داور رو خریدن
https://eitaa.com/talkhinn/380 دوستم تهران بود شب که تماسا وصل شد بهم زنگ زد گفت میره خیابان کشوردوست ببینه چیشده گفت دلم آروم نمیگیره تا بیتو نبینم، جفتمون از استرس خواب و خوراک نداشتیم از یه طرف اینترنشنال میگفت ترور از یه طرف فارس و تسنیم میگفتن بیانیه رهبر معظم انقلاب تا دقایقی دیگر:) تو اتاقم راه میرفتم و منتظر بودم زنگ بزنه بگه هیچی نشده بگه آدم از زیر اون آوار زنده بیرون میاد زنگ که زد داشت بلندبلند گریه میکرد فقط گفت تموم شد هیچکس زیر این آوار دووم نمیاره.. - میدونی واقعا روز بدی بود خیلی بد
چه خاطره غم‌انگیزی
https://eitaa.com/talkhinn/291 خب چرا عربی می‌نویسن؟ - اولا چون دجال از دین اسلامه یعنی اسلام گفت که همچین موجودی وجود داره. دوما چون ظاهرشه برای همین به عربی می‌نویسن
دلم میخواد سر سطلی های فامیلمونو جلوی پای رامین ببرم😍 *صعود نکنیم هم خودمو میکشم🔪 - دقیقا
کار جالبی نیست که بشینید فقط به سطلیا فحش بدین (بیشتر روی صحبتم با حسناعه)، درسته که حرومزاده ان و ادم عصبی میشه و دلش میخواد فحش کششون کنه ولی بازم ذات فحش دادن و بددهنی کردن تغییری نمیکنه فکر نکنم این کار مورد پسند اهل بیت عزیز باشه -