https://eitaa.com/talkhinn/385 ولی فعک نکنم بخاطر شانس باشه، شاید مثلا خریدن داور باشه🤷🏻♀️
-
حتما داور رو خریدن
https://eitaa.com/talkhinn/380
دوستم تهران بود شب که تماسا وصل شد بهم زنگ زد گفت میره خیابان کشوردوست ببینه چیشده گفت دلم آروم نمیگیره تا بیتو نبینم، جفتمون از استرس خواب و خوراک نداشتیم از یه طرف اینترنشنال میگفت ترور از یه طرف فارس و تسنیم میگفتن بیانیه رهبر معظم انقلاب تا دقایقی دیگر:) تو اتاقم راه میرفتم و منتظر بودم زنگ بزنه بگه هیچی نشده بگه آدم از زیر اون آوار زنده بیرون میاد زنگ که زد داشت بلندبلند گریه میکرد فقط گفت تموم شد هیچکس زیر این آوار دووم نمیاره..
-
میدونی واقعا روز بدی بود
خیلی بد
https://eitaa.com/talkhinn/291
خب چرا عربی مینویسن؟
-
اولا چون دجال از دین اسلامه یعنی اسلام گفت که همچین موجودی وجود داره. دوما چون ظاهرشه برای همین به عربی مینویسن
دلم میخواد سر سطلی های فامیلمونو جلوی پای رامین ببرم😍
*صعود نکنیم هم خودمو میکشم🔪
-
دقیقا
کار جالبی نیست که بشینید فقط به سطلیا فحش بدین (بیشتر روی صحبتم با حسناعه)، درسته که حرومزاده ان و ادم عصبی میشه و دلش میخواد فحش کششون کنه ولی بازم ذات فحش دادن و بددهنی کردن تغییری نمیکنه فکر نکنم این کار مورد پسند اهل بیت عزیز باشه
-
قبول دارم اما گاهی اوقات آدم نمیتونه دووم بیاره
من خودم به شخصه نمیتونم تحمل کنم در یه حدیش رو
https://eitaa.com/talkhinn/391
ایبابا
قشنگ حس غم و اضطراب اونموقم زنده شد، صبح واسه سحری بیدار شده بودم که یهو بابام خبرشو تو گوشی خوند... انقدری شوکه شده بودم حتی نمیتونستم گریه کنم، مامانم که شروع کرد به سرش کوبیدن و بلند گریه کردن انگار تازه متوجه شدم چیشده...
کاش دیگه هیچوقت همچین تجربهای نداشته باشیم
-
انشاالله دیگه هیچ وقت تکرار نشه
منم خواب بودم یهو بابابزرگم۴ صبح تلوزیون روشن کرد بلند زد زیر گریه ماهم بیدار شدیم. اون موقع بود ۱۰۰ درصدی مطمئن شدیم