eitaa logo
Why am I me?
208 دنبال‌کننده
55 عکس
24 ویدیو
1 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم حرفامون؟‌ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d3ehyn0&btn=اتاق.انتظار
مشاهده در ایتا
دانلود
قبول دارم اما گاهی اوقات آدم نمیتونه دووم بیاره من خودم به شخصه نمیتونم تحمل کنم در یه حدیش رو
https://eitaa.com/talkhinn/391 ای‌بابا قشنگ حس غم و اضطراب اونموقم زنده شد، صبح واسه سحری بیدار شده بودم که یهو بابام خبرشو تو گوشی خوند... انقدری شوکه شده بودم حتی نمیتونستم گریه کنم، مامانم که شروع کرد به سرش کوبیدن و بلند گریه کردن انگار تازه متوجه شدم چی‌شده... کاش دیگه هیچوقت همچین تجربه‌ای نداشته باشیم - انشاالله دیگه هیچ وقت تکرار نشه منم خواب بودم یهو بابابزرگم۴ صبح تلوزیون روشن کرد بلند زد زیر گریه ماهم بیدار شدیم. اون موقع بود ۱۰۰ درصدی مطمئن شدیم
https://eitaa.com/talkhinn/395 الان لابد حرو.مزاده هم فحش نیست -
سلطنت طلب❌ سطلی❌ سطل ع.ن طلب✅✅ - وای 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
عرفانه بیخیال تک تک این حرفا شو وقتی یه آدمی داره کارشو درست انجام میده هیتر ها شروع میکنن - درسته البته
https://eitaa.com/talkhinn/387 خالت اعتقادات جدیدی خلق کرده کلا😂 - آره
جالبه که در حالی که داور رو خریدن ما مساوی شدیم نه بازنده خفن دارن بازی میکنن خیلی گناه دارن... - بچهای تیم خیلی عالی دارن پیش میرن منتها داور رو خریدن
https://eitaa.com/talkhinn/390 کلا مارسینیاک سابقه قضاوت جنجالی زیاد داره. یه موردش بازی برگشت رئال- بایرن ۲۰۲۴ - بله
https://eitaa.com/90272162/33186 تا اونجا که من فهمیدم اصلا حرف بچه ها در مورد لینک گروه نبود داشتن در مورد دیلی دومت حرف میزدن عارقانه - عاقبت