eitaa logo
فرهنگ و اندیشه ی تمدنی
933 دنبال‌کننده
979 عکس
395 ویدیو
292 فایل
🔸️مسعود پارسافر🔸️ 🔹️دستیار سابق استاندار یزد 🔹️رییس سابق ستاد مردمی سازی دولت استان یزد 🔹️دبیر ستاد سهام(سیاست گذاری و هدایت اقتصاد مردمی) #تمدن_نوین_اسلامی #گام_دوم_انقلاب #حکمرانی_مردمی ارتباط مستقیم: @masood_parsafar
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
22.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 اسم علی را آوردن که کافی نیست!! ✅ رهبر انقلاب: برای زندگی امروز باید از امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) درس بگیریم... نهج البلاغه بخوانیم... https://eitaa.com/tamaddone
تجربه قرارگاه جهادگران سلامت قم.pdf
924.7K
💠 تجربیات 💠 ✅ ویژه گروه هایی که قصد شروع فعالیت جهادی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا را دارند... https://eitaa.com/tamaddone
🔺توصیه رهبر انقلاب پیرامون تعطیلی اعتکاف امسال: در این ۳ روز به جای اعتکاف، نماز جعفر طیار بخوانید https://eitaa.com/tamaddone
رهبر انقلاب: آمریکایی‌ها ظاهر قضیه را آرایش می‌کنند و شکوه و جلال می‌دهند، برای اینکه هم دیگران را فریب بدهند، هم بعضی‌ها در دنیا بترسند. اما همچنان که شکوه و جلال کشتی معروف تایتانیک مانع از غرق شدن آن نشد، شکوه و جلال آمریکا هم مانع از غرق شدنش نیست و آمریکا غرق خواهد شد.۹۸/۱۱/۲۹ https://eitaa.com/tamaddone
⚡️این خانه‌نشینی‌ها و نزدیکی ظهور ... 🌱 سحر لحظه خلوت با خود و خداست. این قرنطینه‌ها و خانه نشینی‌ها شاید بهانه و علامتی است که «صبح ظهور» نزدیک است. در این سحرگاهان تاریخ، در این روزها با خود و خدا خلوت کنیم، سرشار از عبادت و استغفار. آیا برای قیام علیه ظلم و زندگی در جامعۀ مهدوی که سرشار از محبت و ایثار است آماده‌ایم؟ https://eitaa.com/tamaddone
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسته-ایده-بخش-ویژه-بیماری-کرونا-2
746.3K
بسته ایده بخش فعالیت های جهادی در مقابله با ویروس کرونا https://eitaa.com/tamaddone
بسته-ایده-بخش-ویژه-بیماری-کرونا-2.pdf
746.3K
بسته ایده بخش فعالیت های جهادی در مقابله با ویروس کرونا https://eitaa.com/tamaddone
✂️ برشی از جزوه نظام تعلیم و تربیت با محوریت مدیریت تمایلات 💢 ما در مدرسه؛ باید همه لوازم انتخاب را فهرست کنیم و برایش کار انجام دهیم . باید بدانیم که چگونه دانش آموز را متوجه گرایش های متنوع وجود خودش کنیم که هنوز متوجهش نشده است. خود این یک عملیات مهم است.درمرحله بعد باید او را برای پیدا کردن <<قدرت انتخاب>> بین این گرایش ها، تمرین دهیم. باید بدانیم که وقتی می خواهیم او را برای پرورش قدرت انتخابش (یعنی همان عقلش)تمرین دهیم، چه کار کنیم؟ برای این کار می توان تمرین های خوبی طراحی کرد. https://eitaa.com/tamaddone
Panahian-Pdf-NezameTaleemoTarbiyatBaMehvariyatModiriyatTamayolat - phone.pdf
12.54M
📚 بخوانید / نظام تعلیم و تربیت با محوریت مدیریت تمایلات 👌ویژه معلمان، مربیان و علاقه‌مندان مباحث تعلیم و تربیت 🎙 برگرفته از مباحث استاد پناهیان در همایش "الگوی تعلیم و تربیت در مهد و دبستان" https://eitaa.com/tamaddone