🛑 متن کامل طومار مردم قم خطاب به رییس دستگاه قضا و درخواست محاکمه برخی حامیان حوزوی و خبرگزاریها در حوادث اخیر
بسمالله الرحمن الرحیم
الْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْل
ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران جناب حجتالاسلام والمسلمین اژهای(دامت برکاته)
🔹حوادث تلخ اخیر که در پوشش مخالفت با گشت ارشاد آغاز شد، منجر به تهدید امنیت ملی، وهن ارزشهای اسلامی، هتک حرمت بانوان مؤمنه، #شهادت تعدادی از بسيجيان و نیروهای مسلح و مردم عادی، تخریب اموال عمومی و نیز سوءاستفاده تمام عیار دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی گردید.
🔹در شکلگیری فتنه و #آشوبهای اخیر، برخی عناصر مشهور، و از آن جمله بعضی حوزویان نقش پر رنگی داشتهاند. طبیعتا نقش آمران و تشجیع کنندگان، به مراتب بیشتر از عناصر میدانی خرابکاری است که بعضا تحت تأثیر فضاسازی رسانهای وارد میدان شدهاند.
🔹به طور مشخص مواضع و بیانیههای تحریک کننده آقایان
#سیدمحمدخاتمی،
#سیدمصطفی_محقق_داماد، #سیدمحمدجوادعلوی_بروجردی، #سیدحسن_مصطفوی_خمینی،
#سیدحسین_موسوی_تبریزی
#برخیاعضایگروهکغیرقانونیمجمعمحققین»
در واکنش به فوت بانوی کردستانی، در ایجاد اغتشاشات و فراگیر شدن آشوبهای کور و زیر سؤال رفتن نهادهای حاکمیتی و اصل نظام اسلامی بسیار موثر بوده، تشویش اذهان عمومی نیز در آن محرز و مبرهن است لذا قطعا بهعنوان سبب مقدم و اقوی در پیشآمد تلخ روزهای اخیر شناخته میشوند.
🔹مواضع شتابزده نامبردگان با انگیزههای سیاسی، آنهم پیش از روشن شدن ابعاد ماجرا و بدون اطلاعات لازم، خیل اتهامات را متوجه دستگاههای حاکمیتی و نیروهای مسلح نموده، در زمینهسازی و گسترش دامنه آشوبهای کور سراسری کاملا مؤثر بوده است.
🔹اینجانب امضاءکنندگان طومار ذیل (آحاد مردم و روحانیون قم) از آن مقام منیع درخواست میداریم که جهت حفظ و صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از تکرار موارد مشابه با اشخاص فوقالذکر و همچنین رسانههایی همچون
« #خبرآنلاین»،
« #جماران»،
« #شفقنا» و
« #روزنامه_شرق» که بهصورت شبکهای و همگام با رسانههای معاند به نشر بیانیههای شهرآشوب فوق اقدام کردند، با
#عنوان_مجرمانه «#نشراکاذیب» و «#تشویش_اذهان€عمومی» و
#عاملیت_غیرمباشردرایجادآشوب، برخورد قضائی قاطع و عاجل صورت پذیرد.
🕌 اخبار قم را ابتدا اینجا ببینید
http://eitaa.com/joinchat/3298492416Cc8880c401c
اولین و بزرگترین رسانه قمیها☝️
👆کدام چهرهها و رسانهها آتشبیار معرکه اخیر بودند؟!
▫️مروری بر نقش پایگاه خبری #شفقنا در دامن زدن به حوادث اخیر ایران
چهره هایتان را فراموش نمی کنیم.
چرا برای شهدای وطن و شهدای امنیت خفه خون گرفته اند⁉️
#اراذل_نُجبا🖕، حامیان داعشیهای قاتل و توهین کنندگان به قرآن و مسجد را بیشتر بشناسید
هدایت شده از تاملی دیگر
👆کدام چهرهها و رسانهها آتشبیار معرکه اخیر بودند؟!
▫️مروری بر نقش پایگاه خبری #شفقنا در دامن زدن به حوادث اخیر ایران
چهره هایتان را فراموش نمی کنیم.
چرا برای شهدای وطن و شهدای امنیت خفه خون گرفته اند⁉️
#اراذل_نُجبا🖕، حامیان داعشیهای قاتل و توهین کنندگان به قرآن و مسجد را بیشتر بشناسید
#جهتاطلاعغرقشدهدرنظریههایدانشمندانجامعهکفروشرک
برای تحلیلجامعهاسلامی شیعیایران
بکار می گیرند
برای درک و ترویج و تجلیل از
هنرمندانی که تمام همّتشان اجرای هنر برای پول، رفاه و برای هنر هست
کسانی که بوئی ازانسانیت، اخلاق نبردند
درکی از فرهنگ،تاریخ و هویتخودندارند
#تکرارنفاقسالشصت_آشغالهارویآبآمدند
نانخورهایسفرهمعاویهدرآمریکاچهمیگویند؟
📌پاسخی به اظهارات زشت شهاب حسینی
آقای #شهاب_حسینی بازیگری که با حمایت مردم به یک #سلبریتی تبدیل شده است، با نادیده گرفتن #جنایات 'اغتشاشگران به حمایت از آنان پرداخت و اظهار داشت جمهوری اسلامی ایران شبیه #امویان و عباسیان است و اهل بیت هیچ گاه با مخالفان و معترضان برخورد نمی کردند.
اول انکه:
ظاهرا شما توی ایران نیستی و خبر از جنایات اغتشاشگران و شهادت حدود ۳۵ نفر از شهروندان نداری.
#آمریکا، انگلیس، سعودی و....مانند امویان دنبال عثمانی کردن سلبریتی ها هستند تا جای حق و باطل عوض بشه.
دوم آنکه:
شما کمی مطالعه کنید، متوجه می شوید که اهل بیت چقدر با جهل و جنایت مبارزه کرده اند. به عنوان نمونه:
امیرمؤمنان #علی(ع) اگرچه اهل گذشت، و مدار، اصلاح و ارشاد خاطیان است، اما:
◀️وقتی اهل #جمل(به سرکردگی طلحه و زبیر و عایشه) در بصره جنایت کرده و مردم را کشتند، امام علیه جنایات آنان قیام کرد.
◀️وقتی #خوارج به قتل مردم پرداختند، امام با آنان به نبرد برخاست.
◀️در مواجهه با ضایع شدن #حقوق_مردم حتی کسی را که #کم_فروشی میکرد یا در معامله غش میکرد، #تازیانه می زد؛
◀️به فرد آزاد یا بنده، یهودی و مسیحی به سبب نوشیدن شراب، هشتاد #تازیانه می زد؛
◀️ #دزدان را #حبس و حد شرعی را بر آنان اجرا میکرد؛
◀️هرگاه در قبیله و قومی مرد #فاسد و شری بود، او را در زندان حبس می کرد؛
◀️ #خائنان به جامعه اسلامی را دنبال می کرد؛
◀️اموال غارت شده را برمی گرداند؛
◀️در مقابل زیاده خواهی #فامیل(عقیل) و غریبه می ایستاد؛
📚ابن اشعث، الجعفریات، ص44.
📚نعمان مغربى، دعائم الاسلام، ج2، ص538.
📚ابن شهرآشوب، مناقب آل ابی طالب، ج2، ص147.
📚يعقوب بن إبراهيم، الخراج، ص162.
👇👇
🌻 @ahlebait110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#با_مخاطبان| سلام وقت بخیر خداقوت، این کلیپ رو خودمون درست کردیم، اهدای گل به ماموران دم در مصلی بندرانزلی، دختر گلمون هستن
اگر دوست داشتید منتشر کنید
📌 @ponezs
🔻 #جوشش "مردم" در معرکۀ میدان
🖋 تحلیل جالب از #مهدی_جمشیدی
۱. تهران، ۱ مهر ۱۴۰۱، نماز جمعه، راهپیمایی مردم. آنقدر از "مردم" سخن گفتند که بعضی باور کردند که گویا آنان که در خیابان، رسم "هرزگی" و "خیانت" و "خباثت" در پیش گرفتهاند، بهراستی "مردم" هستند، امّا امروز، نه در شب تاریک بلکه در روز روشن، معنی "مردم" را دریافتیم و دیدیم "مردم" چه کسانی هستند و چه میگویند. سیل جوشان و برآشفتۀ جمعیّت، پایان نداشت و مردم از پسِ مردم در راهپیمایی، روان بودند. هرچه میآمدند و میرفتند، تمام نمیشدند. در اینجا، دلها شعلهور بود، نه سطلهای زباله؛ درد دین داشتند، نه سودای ولنگاری فرهنگی؛ همدل و مؤمن بودند، نه اجیرشده و فریبخورده؛ نه سنگی پرتاب شد و نه شیشهای شکست شد؛ نه اموال عمومی به آتش کشیده شد و نه مأمور نیروی انتظامی؛ نه راه بر کسی سد شد و نه به کسی حمله شد؛ نه سلاح سرد در میان بود و نه سلاح گرم.
۲. امروز، متن و ماهیّتِ "واقعیّت اجتماعی" در ایران، از سوی خودِ "مردم"، به تصویر کشیده شد؛ تصویری راستین از "لایۀ پنهانِ هویّتی". آنچه را که دیگران در "نظرسنجیها" و "نظرسازیها" طلب میکردند، امروز در برابر چشمان خویش مشاهده کردیم و از زبان خودش، "دردها" و "دغدغهها" و "رنجها" و "خواستهها" و "آرمانها"یش را شنیدیم. همهچیز، "طبیعی" و "دستکارینشده" بود و مردم، خویش را همانگونه که بودند، نمایاندند. کافی بود از حائل و عایق "رسانه" خارج بشویم و به خودِ "واقعیّت"، چشم بدوزیم تا حقیقت را دریابیم. باید خویش را از بافتهها و ساختههای "رسانههای نارسا"، تهی سازیم و صدای واقعیّت را مستقیم بشنویم.
۳. همچنین در "میدانِ عینیّت"، مشاهده کردیم که واقعیّت اجتماعی در ایران، هر چند خصوصیّت "پیوستاری" و "رنگینکمانی" دارد، امّا از "دامنۀ دیانت" و "دایرۀ ولایت" خارج نیست. مردم، یکسان نیستند، امّا تنوّع و تکثّرشان، در چهارچوب "ارزشهای غایی و بنیادی" صورتبندی شده است که همگی از هویّت و حیات دینی برخاستهاند. این است عمق و عقبۀ تعهد دینی در جامعۀ ایران. آنان که جامعۀ ایران را "پارهپاره" و مبتلا به "شکافهای فزاینده" و "تضادهای ریشهای" میدانند، نمیدانند که بیرونزدگیها و اصطکاکها، اقلّی و ناچیز هستند و نمیتوانند به یکپارچگیِ هویّت دینی، گزند برسانند.
۴. البتّه میدانم که ما در ایران با "طبقۀ متوسطِ متجدِّد" روبرو هستیم که دنبالۀ بومی و وطنیِ تمدّنِ غربی هستند و انتخابهای فرهنگیشان با ما تفاوت فراوان دارد، امّا اینان، "تعیینکننده" نیستند؛ چراکه "اکثری" و "فربه" نیستند. اینان اقلّیّتِ پریشانحال و پُرمدّعایی هستند که میکوشند از خویش، "روایتهای بزرگ" بیافرینند و وانمود که کنند همان "مردم" هستند. این دعاوی و روایتسازیها، چنان زیرکانه و موذیانه بوده که حتّی برخی از ما را نیز به خطا افکنده و دچار این گمان کرده که جامعۀ ایران از "ایدئولوژی انقلابی" عبور کرده است؛ حالآنکه واقعیّتِ نیالوده به کجروایت، چنین دلالتی ندارد.
۵. بخش عمدهای از این روایتسازیهای وارونه، بر عهدۀ "روشنفکرانِ سکولار" بود. آنان بهطور عامدانه و آگاهانه، "پیشفرضهای اثباتنشدۀ" خود را تکرار کردند و کوشیدند با "تکرار روایت"، دروغ را بر جای حقیقت بنشانند. ما نیز سعی نکردیم که مواجهۀ ساختارشکنانه با "بدیهیّات کاذبِ" آنها داشته باشیم و نشان دهیم که "مقدّمات" و "مبانی"شان، یکسره خطا و ناصواب هستند. بیچاره اینان که استدلالهایشان، پای چوبین دارند و آرمانشهرشان، چونان خانهای بر آب است. آنچنان در مردابِ "حماقتِ نظری" فروغلتیدهاند که هرچه "واقعیّت" فریاد میزند که "نظریهها"یشان را برنمیتابد، نمیشنوند.
۶. در آن سو، دستهای از "روحانیانِ دگراندیش و سیاستزده" قرار دارند که تجدّد را "توجیه دینی" میکنند و برای "آزادیِ لیبرالی"، آیه و روایت میآورند. از آنگاه سهمشان از قدرت سیاسی پرداخت نشده، زبان به اعترض گشودهاند و سرگرم دوختودوز "جامۀ کجروایت" به تن واقعیّت شدهاند. این "آیتاللههای فرسوده" و "حجتالاسلامهای پشیمان"، جادهصافکنِ نیروهای تجدّدی در ایران هستند و دین را به دستمایۀ بازتولید سیاسیِ خویش فروکاهیدهاند. دریغ از اندکی صداقت و تقوا و اخلاق در این ظاهرالصلاحهای معممّ. شریحهای هُرهری مسلکی هستند که دیندانیشان، "نرخ" دارد نه "عیار". اینان مبلغان و مروّجانِ "فقهِ جان لاکی"اند نه"فقهِ جعفری" که میتوانند به هر دروغ و خدعهای، دهها آیه و روایت سنجاق کنند و از دین و دیندانی، "دکّان" بسازند. خمینیِ کبیر از بوی تعفّن اینان در آخرت گفت، امّا کار بدانجا رسیده که ما در همین دنیا، از وجودِ مشمئزکنندۀ اینان گریزان شدیم.
هدایت شده از قم آنلاین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 سلبریتیهای ولگرد را جمع کنید
این ویدئو رو دست به دست کنید تا کمپین جمع آوری سلبریتی های ولگرد تبدیل به یک پویش عمومی بشه و به دست مسئولین مربوطه برسه.
🕌 اخبار قم را ابتدا اینجا ببینید
http://eitaa.com/joinchat/3298492416Cc8880c401c
اولین و بزرگترین رسانه قمیها☝️
♻️ سهم ما در این آشوبها چقدر است؟
📌چند روز است که حال و هوای قلب و جان ما مادران و پدران طوفانی شده است. با نگاه به قد و بالای نوجوانان و جوانان خود، هر لحظه در این فکر فرو میرویم که سهم ما در این آشوب و ناامنی چقدر است؟
چرا و چگونه آن زمان که فهمیدیم «فضای مجازی بیگانه» یله و رها است؛ دلبندان خود را ساعتها در فضای مجازی بیگانه رها کردیم، شاید به این «بهانه» که نمیتوانیم او را قانع کنیم تا از جذابیتهای فریبنده این فضا دل بکند؟ و یا به بهانه حضور در کلاس درس و مدرسه و یا...
آیا اگر فرزندمان تقاضای مصرف مشروبات الکلی و یا مواد مخدر داشته باشد نیز، به همین آسانی در اختیارش قرار میدهیم؟ آیا به راحتی او را در قمارخانهها، رها میساختیم؟ به راستی چه فرقی بین این «قتلگاه مجازی ولنگار»، با آن فضاهای سراسر مستی و شهوت؟ مگر نه این است که «خوراک روح» به اندازه غذای جسم، بلکه هزاران بار بیشتر در تعیین سعادت وشقاوت انسان مؤثر است؟! پس چرا سالهاست پارههای جگرمان را در معرض این «سلاحهای شیمیایی» قرار دادیم؛ که اگر ما هم مقصر نبودیم، امروز شاهد حضور چشمگیر نوجوانان و جوانانِ فریب خوردهٔ دهه هشتادی و دهه نودی در این فتنهٔ از پیش برنامه ریزی شده نبودیم؟!
منصفانه میگویم، بیایید کنار این همه «مطالبهگری» برای حفظ امنیت و کنترل اوضاع آشوب زده از مسئولین نظام و مأموران امنیت کشور، تلنگری به خود بزنیم و سهم خود را در شکلگیری و هدایت این آشوب بیابیم و برای نجات از آن قدمی برداریم؛ با «حذف و خروج از پلتفرم های بیگانه» و «پیوستن به فضای کنترل شده داخلی»، سهم خود را در برگرداندن امنیت روح و روان وجان فرزندانمان بپردازیم. یقین کنیم شاید این بار فرصت آخر باشد تا...
✍#آمنهعسکریمنفرد