فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#درمان
با "درس شهادت" اسرائیل هم رفتنیست.
شهید سلیمانی:
در کنار همه ی شهادتهایی که اتفاق میافتد روزانه دهها کودک با همین "مدرسه" و با همین نشانی متولد میشوند و جای پای آنها را و جای خالی آنها را پر میکنند.
https://eitaa.com/tanzimaateAP
6.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#درمان
💢 مدیر مدرسه ای که یک مدرسه را نمازخوان کرده 👏
https://eitaa.com/tanzimaateAP
#درمان
انس کودک با نماز را از مسجدشروع کنیم نه مدرسه!!!👌😊
https://eitaa.com/tanzimaateAP
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
0⃣0⃣0⃣1⃣ درد➕ ۳
🎥 زمانی که در مدارس دوربین مدار بسته نبود😉😅
https://eitaa.com/tanzimaateAP
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#درمان
باور کنیم فطرت وغیرت بسیاری از نوجوانان ،
از بسیاری از حاکمان کشورها بیشتر است.
🔴 این نوجوان مصری؛ سوراخی در دیوار مرزی مصر و غزه ایجاد کرده و به ساکنین غزه نان می رساند.
✖️می گوید: هزار نان تا الان به دستشان رساندم.
https://eitaa.com/tanzimaateAP
12.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
0⃣0⃣0⃣1⃣ درد➕ ۴
دروس غیرکاربردی مدرسه😳😅
https://eitaa.com/tanzimaateAP
0⃣0⃣0⃣1⃣ درد ➕ ۵
سیر تا پیاز ماجرای محمدطاها دانش آموزی که پس از اخراج به کما رفت!!!
https://www.delgarm.com/%D8%B3%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B7%D8%A7%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%AC-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D9%81%D8%AA.a307148
https://eitaa.com/tanzimaateAP
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
0⃣0⃣0⃣1⃣ درد ➕ ۶
در آرزوی عملی شدن درسهای تئوری وغیر مفید😜😄😁
https://eitaa.com/tanzimaateAP
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
0⃣0⃣0⃣1⃣ درد ➕ ۷
وقتی هرچی میخونی نمیفهمی😄😄
https://eitaa.com/tanzimaateAP
0⃣0⃣0⃣1⃣ درد ➕ ۸
💚 کلام ره بر (۱۳۸۶/۰۵/۰۳):
✅ آموزش و پرورش کنونىِ کشور ما، ساخته و پرداختهی فکر ما و برنامههای ما و فلسفهی ما نیست؛ این یک امر واضحی است؛ این هم جزء مسلمات است، منتها به آن توجه نمیکنیم! از روزی که نظامی به نام نظام آموزش و پرورش در این کشور به وجود آمد - از آغاز کار - بنای کار بر آن فلسفهای نبود که ما امروز دنبال آن فلسفه هستیم. دو عیب بزرگ وجود داشت. یک عیب از جنبهی اعتقادی و ایمانی، یک عیب از جنبهی سیاسی و مدیریتی کشور.
✅ عیبِ جنبهی ایمانی این بود که آن کسانی که آموزش و پرورش جدید را وارد کشور کردند، نه فقط نیتشان متدین کردن مردم و جوانها نبود، بلکه بعکس، نیتشان دور کردن مردم از عقاید دینی بود. به طور مسلم این است. البته آن کسانی که طراحان اولیهی وزارت آموزش و پرورش در کشور بودند، برنامهها را ریختند، کتابهای درسی را نوشتند، بعضیشان کاملاً جزو آدمهای بیدین نبودند؛ نه، در بین آنها آدمهای متدین هم بودند، لکن کلانِ برنامه این بود. همان برنامهای بود که در آموزش و پرورش به یک شکل، در مسئلهی کشف حجاب به یک شکل، در مسئلهی کوبیدن مراکز مذهبی به وسیلهی رضاخان به یک شکل خودش را نشان میداد؛ یعنی توسعهی تفکرات غیر دینی، بلکه ضد دینی. آموزش و پرورش بر اساس یک چنین فکری به وجود آمد ... اساس، اساسِ ضد دینی بود، نه غیر دینی؛ بر اساس ضدیت با دین بود. هر چه هم گذشت، این جنبهی ضد دینی، پیوسته و تا آخرِ دوران پهلوی بیشتر و بیشتر شد.
✅ نظام آموزش و پرورش ما یک نظام غربزده، تقلیدی، مبتنی بر باورها و مبانی پذیرفتهی در اروپا بود. حالا یکی بلژیک را ترجیح میداد، یکی انگلیس را ترجیح میداد، یکی فرانسه را ترجیح میداد؛ بالاخره مربوط به آنها بود. در بخشهای مختلف اداری و تشکیلات دولتی ما، این محسوس بود. آموزش و پرورش هم عیناً به همین کیفیت شکل گرفت و همینطور ماند. حالا نکتهی قابل توجه این است که آن کسانی که الگوی آموزش و پرورش سنتی و قدیمی ما بودند، آنها به همان شکلها و قالبهای آن روز بسنده نکردند؛ مرتباً تحولات به وجود آوردند و خودشان را پیش بردند؛ اما این مقلدان آن تحولات را دیگر نفهمیدند و همان شکل سنتی را نگه داشتند.
✅ این دو عیب بزرگ، یعنی اول، جنبهی ضدیت با دین - حداقل مغایرت با مبانی دینی و اخلاق دینی و تربیت دینی - و دوم هم بشدّت ترجمهای بودن، وابسته بودن، تقلیدی بودن، از نیازهای حقیقی کشور و ملت ایران نجوشیده بودن، عیب اساسی آموزش و پرورش ما بود که ماند تا دورهی انقلاب اسلامی.
✅در دورهی انقلاب، خیلی کارها در آموزش و پرورش انجام گرفته است؛ اما نظام آموزش و پرورش تحول پیدا نکرده و همان نظام قدیمی است!
✅ البته بیشتر در مسائل روبنائی کارهای زیادی شده است: کتابها با «بسماللَّه» شروع نمیشد، حالا با «بسماللَّه» شروع میشود؛ آیهی قرآن نداشت، حالا دارد. کارهای خوب انجام گرفته؛ نه، من حقاً و انصافاً منکر کارهای خوب نیستم ... منتها اینها هیچکدام تحول نیست. تحول یک حرکت ریشهای است و شماها میتوانید بکنید.
ارسالی از طرف یکی از اعضا
https://eitaa.com/tanzimaateAP