eitaa logo
قیـــــامـــ لله|ایلام🎙
332 دنبال‌کننده
5.9هزار عکس
4.2هزار ویدیو
168 فایل
فلسفه تشکیل نظام اسلامی🇮🇷اجرای احکام اسلام است 🔹امام روح اللـــــه: قیــــــــامـــ کنید برای خدا 🔹️امام خامنـــه ای: پرچم #آرمانـخواهی و #مطالبه_گری را زمین نگذارید. #امام_خمینی_میراث_فرهنگی_نیست! #قیام_لله🚩 @hejab_ilam @Dialameh
مشاهده در ایتا
دانلود
⚠️ ترویج شرابسازی در اینستاگرام به صورت شبکه ای بسیاری از نوجوانان و جوانان در معرض این پیامها قرار دارند. والدین محترم باید بدانند حضور در اینستاگرام به معنای دسترسی تبلیغ کنندگان مشروبات الکلی به فرزندان آنهاست.
●مشارکت بانوان در جنگ چه افتخاری بالاتر از این که زنان بزرگوار ما در مقابل رژیم‏‎ ‎‏ستمکار سابق، و پس از سرکوبی آن، در مقابل ابر قدرتها و‏‎ ‎‏وابستگان آنان در صف اول ایستادگی و مقاومت از خود نشان‏‎ ‎‏داده اند که در هیچ عصری چنین مقاومتی و چنین شجاعتی از‏‎ ‎‏مردان ثبت نشده است. مقاومت و فداکاری این زنان بزرگ در‏‎ ‎‏جنگ تحمیلی آنقدر اعجاب آمیز است که قلم و بیان از ذکر آن‏‎ ‎‏عاجز بلکه شرمسار است .‏ این جانب در طول این جنگ صحنه هایی از مادران و خواهران‏‎ ‎‏و همسران عزیز از دست داده دیده ام که گمان ندارم در غیر این‏‎ ‎‏انقلاب نظیری داشته باشد. (کتاب آزادی در اندیشه امام:ص۱۲۶)
✨﷽✨؛ ✅ امروزه کشف حجاب مقابله با دین خداست 🔻 آیت‌الله صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف کشور: 🔹 در راه تبلیغ دین خدا، بدگویی دشمنان خدا هم وجود دارد. از اینکه امروز برخی به آمران به معروف جسارت می کنند نباید نگران بود زیرا همواره دشمنان دین خدا در مقابل دین خدا ایستاده‌اند. 🔹 امروز کشف حجاب یک گناه مانند سایر گناهان نیست بلکه مقابله با دین خدا است البته که برخی هم جاهلانه از دشمنان پیروی می کنند که باید آگاه شوند. 🔹 تبلیغ به قدری مهم است که اجر و پاداش هدایت یک نفر از آنچه خورشید بر آن می‌تابد بیشتر است و از طرف دیگر افرادی که نسبت به تبلیغ بی تفاوت هستند هم در روز قیامت با افرادی که گناه می‌کنند شریک هستند. 📝 جهت مطالعه خبر به لینک مراجعه نمایید:https://setad-abm.ir/0007ga
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
. ♻️ تقبیح حیا و غیرت، موشک‌های جنگ مجازی این کلیپ‌ها تهیه و تولید چهار جوان بیکار و بی‌عار نیست. این یک خط تولید محتوای فرهنگی برای تقبیح و تخریب حیا و غیرت در میان نسلی است که در سایه انفعال ما مسئولین و در نبود نظارت درست بر فضای مجازی ول و رها و وادادگی حاکم بر دستگاه‌های ضابط انتظامی و قضایی در حال تغییر باورهای مردم است. به سهم خودم برای خروج از این انفعال و برای ایجاد حساسیت بین مسئولین و تاثیر نگرفتن از جنگ روانی علیه نظارت بر فضای ول و رهای مجازی تلاش می‌کنم. 👈 کانال حمید رسایی: eitaa.com/rasaee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مرجئه (بخوانید اباحه گری) در کمین جوامع شیعی است... / استحاله فرهنگی و‌ قبح زدایی از گناهان بزرگ ✅ معتقدم یکی از مهم ترین چالش های جهان اسلام و از جمله جامعه شیعی در دنیا، موضوع اباحه گری است. بخش هایی از سخنرانی حقیر با موضوع 💅 «اباحه گری» 🎻 [اسفند ۱۴۰۱] 🔹 قسمت اول: به ریش نیست که! به ریشه است. (۳دقیقه) 🔹 قسمت دوم: اباحه گری، راهی که مسیحیت با «پولُس» رفت/ حرف «مُرجئه» چه بود؟ (۴دقیقه) 🔹 قسمت سوم: امام صادق(ع) می دیدند روزگار ما رو که هشدار دادند در مورد جوانان و‌ نوجوانان ولی...(۳دقیقه) 🔹 قسمت چهارم: مگر مرجئه در زمان ما هستند!؟/ برخی مصادیق اباحه گری و ولنگاری در زمان ما و بین جوامع اسلامی. (۵دقیقه) 🔹قسمت پنجم: عشق به أمیرالمؤمنین کافی است!؟/ خطر جدی برای متدینین و‌ هیئتی ها (۳دقیقه) 🔹 قسمت ششم: خطر اباحه گری در میان شیعه با پوشش کفایت محبت به اهل بیت(ع) (۴دقیقه) 🔹 قسمت هفتم: خداوند چک سفید امضا به کسی از جمله ج.ا.ا نداده...! (۳دقیقه) 🔸 شنیدنش خالی از فایده نخواهد بود. یاعلی🌹 محمد صالح مشفقی پور 💎 @Moshfeghoun 💐
قیـــــامـــ لله|ایلام🎙
مرجئه (بخوانید اباحه گری) در کمین جوامع شیعی است... / استحاله فرهنگی و‌ قبح زدایی از گناهان بزرگ ✅
تهاجم پیاده نظام لشکر مرجئه و فرزندان بی پناه ما... 👈 طرف اهل نذری دادن هست، ولی از علاقه اش به هایده می گوید! 👈 طرف طرفدار نظام و اهل بوسه زدن بر پیشانی رهبر هست ولی دخترک جوان را به آغوش می کشد! 👈 طرف بازیگر نقش های مذهبی و‌ شهداست ولی با بی حجابی که هیچ! با لخت شدن زنان هم مشکلی ندارد! 👈 طرف پسرک عمامه به سر فلان منبری معروف است ولی معتقد است اگر فرضا در آغوش کشیدن نامحرم اشکالی هم داشته باشد نباید گیر داد! 👈 طرف مداح سیدالشهداء است ولی به لاک سیاه دخترک پشت دسته عزا متوسل می شود! 👈 طرف آخوند است ولی از اسلام رحمانی دم می زند! 👈 طرف مداح سیدالشهدا است ولی کلیپ برای زن کم حجاب درست می کند که هیچ‌ کس حق قضاوت زائر امام حسین را ندارد! و ده ها مورد از این اشخاص نادان! 🔸 اما بدانید که این ها افراد نیستند، بلکه جریانند! پیاده نظام احتمالا فریب خورده و جاهل لشکر تفکر مرجئه هستند! 🔸 مرجئه گروهی بودند که اعتقاد داشتند صرف ایمان کافی است و نیازی به عمل نیست! همان تفکر «دلت پاک باشه!» «به ریش نیست که، به ریشه است!» «اگر حسین رو‌ دوست داشته باشی کافیه ولو‌ اهل هر گناهی باشی!» «میشه نماز خواند ولی بی حجاب بود» و ... 🔸 هشدار و‌ البته راهکار در کلام امام صادق(ع) است: «در آموزش حدیث (و فرهنگ اهل بیت) به نوجوانان خود بجُنبید، قبل از آنکه مرجئه زودتر از شما به سراغ آنها بروند!» ✅ چندین سال است در مورد مرجئه و خطر رواج آن در جامعه شیعی و نه فقط ایران می گویم و می نویسم. محمد صالح مشفقی پور 💎 @Moshfeghoun
اصول‌گرایان و اصلا‌ح‌طلبان برانداز! ▪️کسانی که ته دلشان با امام یکی باشد، خیلی کم هستند! یکی از مسئولینِ در مناصب عالی کشور صراحتاً گفت که می‌خواهیم کشوری مانند لبنان داشته باشیم تا هرکس هرگونه خواست زندگی و رفتار کند؛ کسی که می‌خواهد، با چادر بیرون آید و کسی که می‌خواهد برهنه باشد،‌ آزاد باشد! 👤علامه مصباح (ره)؛ دیدار جمعی از سرداران ▪️آن گفته‌های دیروز برخی مسئولان را امروز ائتلافی از مسئولان اصول‌گرا و اصلاح‌طلب، که نام امام و نظام و انقلاب هم از دهان برخی از آن‌ها نمی‌افتد، دانسته و نادانسته می‌خواهند محقق کنند. این طبق تصریحات امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) یعنی نظام؛ براندازی سیرت نظام از طریق تغییر رفتار و عدول از آرمان‌ها و جهت‌گیری‌ها. ▪️امت حزب‌الله و مردم مسلمان ایران بیدار باشد و بداند که عبور از حجابِ حکم اسلام و قرآن را عده‌ای از خواص اصول‌گرا و اصلاح‌طلب دارند به ولی فقیه زمان تحمیل می‌کنند و با رفتن حجاب، دیگر حکومت اسلامی و اقامۀ احکام الهی معنا ندارد و چند صباحی دیگر اسلام نیز از نظام اسلامی حذف می‌شود. خطر جدی است.
. 🔴شیخی که قطب‌نما داشت! 🔹لیسانس فیزیک را که گرفت، موقعیت‌های شغلی به پیشوازش آمدند. یک فعال دانشجویی شاخص بسیجی را که مدرک دانشگاهی در دست داشت، در دولت احمدی‌نژاد حلوا حلوا می‌کردند. اما او سودای دیگری در سر داشت و رؤیای خاصی در ذهنش می‌پروراند. تصمیمش را گرفته بود و اینکه از میان ایل و تبارش اولین آدمی باشد که پا به حوزه‌ی علمیه می‌گذارد، پایش را سست و ته دلش را خالی نمی‌کرد. آرمانی که در جستجوی آن حاضر بود مسیر زندگی‌اش را کج کند، از درس و مشق طلبگی می‌گذشت. این شد که اهواز را به مقصد قم ترک کرد. رفت اما می‌دانست که برمی‌گردد. در چشم‌انداز زندگی‌اش دیده بود که زمین بازی‌اش باید در خوزستان باشد. رفت و چند سالی در قم تلمذ کرد و در قامت یک روحانی برگشت. برگشت تا دغدغه‌هایش را پی بگیرد. دغدغه‌هایی که آب و نانی نداشت، اما دردسر الی‌ماشاءالله! از آن طلبه‌هایش نبود که در پستوی حجره بماند و در انزوای رهبانیت، ضَرَبَ ضَرَبایش را جلو ببرد. در میان قرائت‌های هفتاد و دو ملتی از اسلام و مسلمانی، به اسلام ناب رهبری چنگ زده بود و خود را وکیل او می‌دانست؛ یک وکالت عام برای نفی اسلام خنثی و بی‌بخار. این فراز از کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن را از بر بود: «اگر دینی را پیدا کردید که با ظالم ساخت، با مستبد همکاری کرد، با مظلوم یک لحظه کنار نیامد، یک گره از کار فروبسته مردم نگشود، برای امروز و فردای مردم، خشخاشی، ذره مثقالی، سود نداشت؛ تو هم از طرف ما وکیل، اگر چنین دینی را پیدا کردی، هر جا پیدا کردی، رَدّش کن، یک لحظه این دین را نپذیر. برای خاطر اینکه دین اگر از سوی خداست، این جوری نیست.» این فراز، شاه‌بیت و قطب‌نمای مسلمانی‌اش شده بود. هیچ چیز به اندازه‌ی بی‌عدالتی اجتماعی آزارش نمی‌داد و از هیچ چیز به اندازه‌ی سکوت در برابر ظلم و عافیت‌طلبی رنجور نمی‌شد. 🔹ماجرای اعتصاب کارگران نیشکر شاید اولین آزمون جدی‌اش بود تا نشان دهد اهل هزینه دادن برای تحقق عدالت است. کارگران، ماه‌ها بود که حقوق نگرفته بودند و مالک نااهل کارخانه، بی‌اعتنا به معیشت کارگران، خر خودش را می‌راند. شیخ، دوستان طلبه‌اش را جمع کرد تا در جمع کارگران حاضر شوند و از آنها حمایت کنند. جماعت متحصن نماز ظهر را به او اقتدا کردند و تا السلام علیکم را گفت، تازه دردسرهای بزرگ سراغش آمدند. ویدیوی حضورش در جمع کارگران سر از شبکه‌های معاند درآورد و آن دختر موفرفری او را مزدور نظام نامید. از آن طرف مسئولین خوزستان از ظاهر شدن چند طلبه‌ی ناشناس در میان یک پرونده‌ی اجتماعی-اقتصادی که امنیتی هم شده بود، ناخرسند بودند. 🔹کلیپ شیخ دست به دست می‌چرخید و او در میان برخی هم‌لباس‌هایش باید نگاه‌های سنگین و پر از سؤال را تحمل می‌کرد و از چشم‌هاشان می‌خواند که طلبه را چه به این قرشمال‌بازی‌ها! خلاصه دوست و دشمن شروع به نکوهش و شماتتش کردند. اما شیخ، به درستیِ راهی که رفته و کاری که کرده بود، ایمان داشت. او به کمک دوستانش و بعضی مطالبه‌گران و عدالت‌خواهان و جریان دانشجویی حمایت از کارگران را ادامه دادند و پای وزر و وبالش ایستادند تا گره از کار فروبسته‌ی آنها باز شد و پرونده هفت‌تپه به نفع کارگران به سرانجام رسید. 🔹وقتی رهبری در دیدار رمضانی‌اش با دانشجویان، مهر تأییدی بر مطالبه‌ی آنها زد، جریان‌های شماتت‌گر رفوزه شدند. شیخ اما قطب‌نمایش از اول میزان بود و تکلیفش با خودش روشن. تکلیفش این بود که مطالبه‌ی عدالت را ادامه دهد و از هزینه‌هایش نترسد. از آن حلوا حلوا کردن‌ها دیگر خبری نبود و شیخ این‌بار خودش به پیشواز یک مسئولیت خطیر رفت و شد معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان. نه برای اینکه فقط بگوید «خواهرم حجابت، برادرم نگاهت»؛ می‌خواست امر به معروف را اول برای حاکمان و صاحبان قدرت و مبارزه با باندهای زر و زور و تزویر اقامه کند. از آن کارهای پر دردسر و بی آب و نان. شیخ به حکم آن وکالت عام جنگیدن برای عدالت را انتخاب کرده بود تا مسلمان باشد؛ از جایگاه حقوقی‌اش در پرونده‌های زیادی از مفاسد ورود کرد و منشأ خیر شد. این اواخر از او شکایت شد. در پرونده‌ی میدان میوه و تره‌بار اهواز با اصحاب قدرت و ثروت درافتاده بود. شاکی خصوصی او را به دادگاه ویژه‌ی روحانیت کشاند. حالا 10 روزی می‌شود که شیخ محسن در زندان است. شیخ می‌توانست معلم فیزیکی باشد و سر برج حقوقش را بگیرد و بچسبد به زندگی‌اش. یا در فلان دستگاه کار فرهنگی کند. اما می‌خواست خشخاشی و‌ ذره مثقالی برای امروز و فردای مردم سودمند باشد. امروز بعضی از آنها که در ضَرَبَ ضَرَبا گیر کرده‌اند، از گیر افتادن او خوشحالند و دوباره شماتتش می‌کنند که طلبه را چه به قرشمال‌بازی! اما شیخ محسن قطب‌نما دارد و دوباره برمی‌گردد و ادامه می‌دهد؛ آب‌دیده‌تر از قبل! ✍ زهرا محسنی‌فر @madare0120