🔴وهابیها یک بانوی ژاپنی را پس از شیعه شدن به شهادت رساندند!
خانم پرنیا ماتسوشیما، دختر دورگه ایرانی-ژاپنی و قاری و حافظ کل قرآن که اخیرا شیعه شده بود توسط سه وهابی سعودی در توکیو به شهادت رسید.
سه وهابی با تابعیت عربستان که از فعالین همان مسجد هستند که این شهیده در آن فعالیت میکرد پس از استبصار ایشان و ترویج فضائل و معارف اهل بیت علیهم السلام نقشه قتل وی را برنامه ریزی میکنند و زمانی که این نوعروس ١٧ساله به قصد ورزش صبحگاهی از منزل خارج میشود توسط خودرو زیرگرفته و از هوش میرود و وهابیها رگ دست او را قطع میکنند.
بنا به گفته پدر ایشان، هرسه نفر توسط پلیس ژاپن دستگیر شده و به این جنایت اعتراف نمودهاند و ابعاد بیشتر این پرونده در دست بررسی هست.
🌐اخبار فوری ومهم
🔷 مقایسه قدرت خرید
در سال ۱۳۵۷ با سال ۱۴۰۳
رضا صابری خورزوقی
♦️ این مقایسه براساسِ میانگینِ کشوریِ قیمتها و حداقل حقوقها در سال ۱۳۵۷ و سال ۱۴۰۳ انجام شده است.
♦️کالاهای نمونه نان، مسکن، خودرو، بنزین و دلار است
توجه
در متن زیر، حرفِ «ر» کنارِعدد، یعنی ریال و حرف «م» یعنی، میلیون
ملاحظه بفرمائید:
حداقل حقوق:
سال ۱۳۵۷ = ۶۳۰۰ ریال
سال ۱۴۰۳= ۱۱میلیون تومان
#نانِ سنگکِ معمولی
سال ۱۳۵۷، ۵ ریال
سال ۱۴۰۳، ۵۰هزار ریال
این یعنی:
حقوقِ سال۵۷ = ۱,۲۶۰ نان
حقوقِ سال۴۰۳= ۲,۲۰۰ نان
#مسکن
میانگینِ ۱متر مسکن در کشور
سال۱۳۵۷ 👈 ۵,۵۰۰ تومان
سال۱۴۰۳ 👈 ۵۵م تومان
این یعنی:
۹ماه حقوقِ ۵۷= ۱مترمسکن
۵ماهحقوقِ۴۰۳ =۱مترمسکن
حساب کنیم:
ا ۹ = ۶۳۰ ÷ ۵,۵۰۰
۵ = ۱۱م ÷ ۵۵م
#خودرو
پیکان،سالِ۵۷= ۲۰هزارتومان
کوئیک،سالِ۰۳ =۴۵۰متومان
این یعنی:
با تفااااوتِ کوئیک و پیکان
۳۳ماه حقوقِ۵۷ = پیکان
۴۰ماهحقوقِ۴۰۳ = کوئیک
#بنزین
سال ۵۷ = هر لیتر ۶ ریال
سال۴۰۳=هرلیتر۳۰هزارریال
این یعنی:
حقوقِ سال۵۷ = ۱،۰۵۰ لیتر
حقوقِ ۱۴۰۳ = ۳،۴۴۴ لیتر
#دلار
سال۱۳۵۷،دلارِدولتی۷تومان
سال۰۳،دلارِآزاد۶۵,۰۰۰تومان
این یعنی:
۱ماه حقوقِ ۵۷ = ۸۹ دلار
۱ماه حقوقِ۴۰۳ = ۱۶۹ دلار
یادآوری:
به جز طلا، قیمت سایر کالاها همین حدود افزایش داشته
لطفاً
#نوجوانان را آگاه کنیم
و مراقب باشیم تا مزدورانِ
🇺🇸دشمنانِحقوقبشر🇪🇺
#وجدانشان را #آلوده نکنند...
به #ویژه_ترین
12.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تسخیر دانشگاه سیدنی توسط دانشجویان
🔹دانشجویان استرالیایی حامی ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه با هدف فشار بر مدیران دانشگاه سیدنی برای پایان دادن به همکاری اقتصادی خود با رژیم صهیونیستی، ساختمان اداری این دانشگاه را به تسخیر خود درآوردند
.
♨️ عراق از دستگیری ۲ تروریست وکشف و ضبط ۴ کمربند انفجاری و ۳ تونل تروریست ها در سامرا خبر داد
🔹سرتیپ مقداد میری سخنگوی وزارت کشور عراق و مرکز رسانه امنیتی این کشور امروز سه شنبه از انهدام یک گروه تروریستی در سامرا خبر داد.
📌 خبر فوری سراسری
@fori_sarasari
♨️پیام «القسام» به خانوادههای اسرای صهیونیست: زمان رو به پایان است
🔹درپی اظهارات جنگ طلبانه نخستوزیر رژیم صهیونیستی و تاکید وی بر حمله قریبالوقوع به «رفح» در جنوب نوار غزه، گردانهای شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس پیامی را برای خانوادههای اسرای صهیونیست ارسال کرد.
🔹شاخه نظامی حماس در پیامی هشدار آمیز به صهیونیستها به زبان های عربی و عبری خاطرنشان کرد: زمان درحال تمام شدن است و کابینه شما دروغ میگوید.
📌 خبر فوری سراسری
@fori_sarasari
.
♨️ سومین حادثهٔ امنیتی در فلسطین اشغالی طی ساعات گذشته
🔹کانال ۱۳ تلویزیون رژیم اسرائیل در صفحات مجازی خود از وقوع یک حادثهٔ امنیتی دیگر در خیابان موسوم به «استقلال» در بئرالسبع خبر داد.
🔹طبق این منبع، خبرهای اولیه حاکی از مجروحشدن یک شهرکنشین صهیونیست در یک حادثهٔ تیراندازی در بئرالسبع است و هنوز عامل حادثه مشخص نیست.
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
📌 خبر فوری سراسری
@fori_sarasari
🔰 سه وظیفه اصلی دانشگاه این است:
۱)عالم تربیت کند ۲)علم تولید کند ۳)به تربیت عالم و تربیت علم جهت بدهد/ دانشگاههای دنیا در رکن سوم لنگند در نتیجه محصول دانشگاه، ابزار قدرتهای صهیونیستی و استکباری میشود
🔻 رهبر انقلاب، عصر امروز در دیدار دانشجویان:
🔹 اگر بخواهیم دانشگاه را تعریف کنیم، رکن اصلی تعریف دانشگاه علم است، دانش.
سه وظیفهی اصلی دانشگاه دارد. اول عالم تربیت کند، دوم علم تولید کند، سوم به تربیت عالم و تولید علم جهت بدهد.
🔸 دانشگاههای دنیا عالم تربیت میکنند، علم هم تولید میکنند، اما در این رکن سوم لنگند. نتیجه چه میشود؟ نتیجه این میشود که محصول تربیت علم و تولید علم و تربیت عالم میشود ابزار دست قدرتهای صهیونیستی و قدرتهای استکباری دنیا. همهی ارکان دانشگاه باید به این سه نقطه توجه کنند. مدیر، استاد، دانشجو، متن درسی، فرایندهای آموزشی، همه باید در خدمت این سه جهت باشند.
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
.
عاشقان امام خامنه ای👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1242300433C4c0b687513
🔰سرهنگ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی: حزبالله به یک پیروزی راهبردی دست یافته است
🔸مرام، سرهنگ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی:حجم سلاحهایی که حزبالله استفاده میکند به این حقیقت اشاره دارد که حزبالله مجموعهای از موشکها و خمپارههایی در اختیار دارد که میتواند تمامی خاک فلسطین اشغالی را پوشش دهد، از جمله اینکه توانایی حمله به پایگاهها و نقاط استراتژیک مختلف را دارد.
🔸تهدید حزبالله تنها ارتش رژیم صهیونیستی را در معرض خطر قرار نداده، بلکه تمامی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی را به شکل کلی به خطر انداخته است، مقامات سیاسی به دلیل پرهیز از گسترش تنش نمیتوانند در قبال حزبالله تصمیم نهایی بگیرند و خود را ضعیف نشان میدهند.
🔸ما شاهد یک جنگ فرسایشی هستیم؛ ارتش رژیم صهیونیستی هرچند با استفاده از آتشبار هوایی و توپخانه و تانکها علیه حزبالله توانسته موفقیتهای تاکتیکی به دست آورد، اما ما از موفقیت بزرگ حزبالله غافل شدهایم.
🔹شباب پرس؛
🔰تلفات گیری حزب الله از نظامیان رژیم صهیونیستی
🔸هدف گرفتن ساختمان محل اختفای سربازان دشمن صهیونیستی در شهرک "دوفیف" با تسلیحات مناسب.
🔸حمله با تسلیحات مناسب به ساختمان اختفای سربازان اشغالگر در شهرک "افیفیم"
🔸حمله به محل تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک "المطله" که به هلاکت و جراحت چند نیروی دشمن انجامید.
🔸منابع عبری زبان نیز از تخریب 8 خانه در شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی بر اثر اصابت موشکهای "کورنت" حزب الله خبر دادند.
🔹شباب پرس؛
💢نقطه عطف تاریخ منطقه غرب آسیا
🔹«تاریخ منطقه غرب آسیا را باید به دو بخش قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم کرد.» رهبر معظم انقلاب به تازگی در جریان یک دیدار، با اشاره به اعترافات اندیشمندان غربی درباره اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: «از جهتهای مختلفی میتوان به این برهه تاریخی پرداخت. یک وجهه، تحولات جهانی به خصوص جامعه آمریکایی در همگرایی علیه رژیم صهیونیستی است. هرچند جنبش دانشجویی در آمریکا سابقه دارد، اما شاید بتوان اقدام اخیر دانشجویان آمریکایی را اقدامی بینظیر توصیف کرد که اولاً علیه آپارتاید، نسلکشی و اشغال نظامی فلسطین توسط اسرائیل برگزار شده و در ثانی جنبشهای دانشجویی سایر کشورهای غربی را نیز با خود همراه کرده است.»
🔸نگارنده از آنان که آمریکا را مهد آزادی میدانند، پرسشی را مطرح میکند: «آیا جنبشهای دانشجویی در آمریکا، به لطف نظام لیبرالی ایجاد شده یا طی یک تلاش مدنی و هزینهزا، دانشجویان حقطلب تلاش میکنند سخن خود را مطرح کنند؟»
🔹در سال ۱۹۵۸، دانشجوهای دانشگاه برکلی در کالیفرنیا تصمیم میگیرند احزاب سیاسی را در دانشگاه فعال کنند تا از این طریق حقوق دانشجوها در احزاب سیاسی آمریکا ترویج داده شود. این روند در سپتامبر سال ۱۹۶۴ سبب میشود با دستور رئیس دانشگاه هر نوع دفاع از موضوعات سیاسی در دانشگاهها ممنوع شده و اجازه حضور و سخنرانی افراد سیاسی از بیرون دانشگاه در محیط داخلی دانشگاه داده نشود.
🔸پس از این دستور، اعتراضات دانشجویی در این دانشگاه آغاز میشود. دنبالهدار شدن این اعتراضات سبب شد که در ۴ دسامبر ۱۹۶۴ حدود ۸۰۰ نفر از دانشجوها بازداشت شوند. یک ماه پس از آن، دانشگاه برکلی علیه دانشجوهایی که تحصنها را سازماندهی کردند، اعلام جرم کرده و اتهاماتی را به آنها وارد میکند؛ روندی که منجر به اعتراضات دانشجویی در سراسر آمریکا شده و دانشگاهها تعطیل میشوند. این روند ادامه پیدا میکند تا اینکه رئیس جدید دانشگاه مجبور میشود اجازه فعالیت سیاسی در دانشگاه را در مناطقی خاص بدهد. با وجود سختیها و هزینهها این روند در مناسبتهای گوناگون پیگیری شد که نتیجه این جنبشهای حقطلبانه را در اقدام اخیر دانشجویان آمریکایی میتوان مشاهده کرد.
🔹دانشجو در هر جامعهای از دو جهت میتواند مؤذن جامعه باشد.
🔸اول، چنانکه بانگ مؤذن مردم خفته را برای انجام فریضه بیدار میکند، فریاد دانشجو، مردم خفته را هوشیار میکند، همانطور که جنبش دانشجویی آمریکا به سایر جوامع غربی سرایت کرده است.
🔹دیگر آنکه تا در جامعهای باور به ماهیت توحیدی نباشد، بانگ اللهاکبر بلند نمیشود. تا جامعه آمریکایی باور به ظلمستیزی نداشته باشد، بانگ فریاد دانشجویان نیز بلند نمیشود. در واقع این فریادهای دانشجویی برخاسته از فضای ضد صهیونیستی جامعه آمریکایی است. بنابراین، مقبولیت رژیم صهیونیستی در جوامع غربی هم از دست رفته و این پردهای دیگر از سناریوی محو رژیم صهیونیستی است.
#گزارشروز
┄┅┅┅┅♦️BASIRAT♦️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جرم شهید مطهری!!
♨️ علت ترور #شهید_مطهری از زبان قاتلش
🔰 برشی از سخنرانی #حجت_الاسلام_راجی به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری و #روز_معلم
💠 اندیشکده راهبردی #سعداء
🆔 @soada_ir