📍#گزارش_تصویری
📸"تصاویری از جلسه آموشی-تربیتی
ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد(ص)
تهران با موضوع #مربی_تراز "
🗓 ۱۷ مهر ۱۴۰۲
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
🔰#نکات_تربیتی (۳۲)
💠 ویژگیهای تربیت مرسوم
3⃣ عادت دادن (۲)
⛔️ علی رغم اینکه برخی میگویند ممکن
است عادتها را دیر شود جا به جا کرد، با
پیدایش بینش، فرد عــــــادت را مادامی که
امر جذابی کنـار او قرار نگیرد، خیلی راحت
کنار میگذارد.
🔆 در تربیت باید در فرد درک و فهم ایجاد
کنیم، نه اینکه لزوماً او را عـادت دهیم. بدی
عـادت ایـن اسـت کـه تـرک آن مـوجـب مرض
است، خوب نیست کـه با ترک آنان انســــــان
آسیب ببیند.
📝«استاد تراشیون»
🚨ادامه دارد ...
#عادت_دادن
#بازدهی_پایین
#تربیت_مرسوم
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
45.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍#ویدیو_تصویری
🎥 "بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب
(حفظه الله تعالی) به مناسبت ســـــــــالروز
صلح امــــام حسن مجتبی (علیه السلام)"
#استدلال_منطقی
#حرکت_مصلحت_آمیز
#صلح_امام_حسن_مجتبی
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
🔰#لحظاتی_با_شهدا (۱)
💠شهید صیـــــاد شیرازی
🔆 صیاد رفته بود سنگرش را گذاشته
بود یک کیلومتری عراقی ها، دیده بانی توپخانه میکرد.
💟 حرفهایش را از بیسیم میشنیدم.
دیـــدم دارد به یـک نـفـر مـیگوید: «رفتی
تهران بــرو ببین اون وامی رو کـه بـرای او
بنده خــــــــــدا گرفته بودم، بهش داده اند
یا نه»! بنده خدا یکی از افسرهـــــــــای زیر
دستش بود، گرفتار شده بود.
🌀دستش خــــالی بود و با صیاد درد دل
کرده بود. زمین از شدتانفجار گلولههای
توپ و خمپاره می لرزید.
📢 با خودم فکر کردم وســـط این جهنم
چه وقت این حرف هاست!
📝به نقل از سرلشکر عطا ا... صـــالحی
📚کتاب «خدا می خواست زنده بمانی»
🚨ادامه دارد ...
🤲 شهــــــدا را یاد کنیم، با
«یَقْرَاُ الْفٰاتِحَةِ مَعَ الصَلَوٰاتُ»
#شهیدان
#کمک_به_مردم
#شهید_صیاد_شیرازی
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
قصه های ویژه کودکان.mp3
10.23M
🔰#قصه های_ویژه_کودکان
👌۵ تا ۱۲ سال
👤#زندگی_امام_خمینی
(رحمت الله علیه)
🔸قسمت: نهم
🔹موضوع: سلطنت رضا پهلوی
📚تهیه کننده: قصه قهرمان ها
#ایران
#امـام_خمینی
#مبـــــارزه_با_ظلم
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
💔 قحط آب...
🌿 شب زیارتی #امام_حسین (علیهالسلام)
🔸و نصرتی لکم معده...
🚩 وعدهی ما؛
🔰 شرکت در نماز عبادی-سیاسی جمعه و
راهپیمایی در محکومیت حملاتوحشیانه
رژیمسفاکصهیونیست در سراسرکشور
🚩 «فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ»
#فلسطین
#محور_مقاومت
#طوفــــــان_الاقصی
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
🔰 #به_وقت_حاج_قاسم ...
😭 زمان دلتنگی
🔸ویژگی تربیتی سردارانی برای آینده(۱۷)
💠در روزهای اول شهــــــــادت حاج قاسم،
یک پویش در میان کودکـــــــــــان، جوانان و
نوجوانان راه افتاد که من سلیمانی هستم.
✅ این چنین پویش و حرکت ها نیــــاز به
یک جریـــــــــــان فکری دارد و نباید فقط یک
پویش تنها باقی بماند.
💟 لذا ما باید با بررسی ابعاد تربیتی
ایشان و اینکه او یک شخصیت
▫️ملی
▪️مذهبی
▫️و الهی بود،
🌀فرزندانمان را این چنین بار بیاوریم.
📝«استاد تراشیون»
🚨ادامه دارد ...
#فرزندان
#نـسـل_آیـنـده
#مکتب_حاج_قاسم
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
🔰#نکات_تربیتی (۳۳)
💠 ویژگیهای تربیت مرسوم
4⃣ تربیت مستقیم (۱)
✅ روشهای تربیتی دو نوع است:
▫️مستقیم
▪️غیر مستقیم.
🔆 مـسـتـقیـم؛ یعنـــــی امر و نهی کردن
و از جنس دستـــــــــــور دادن است. روش
غیر مستقیم ؛ الگـــــو دادن، قصـه گـفـتن
و چیزهایی از این قبیل .
📢ما نمیگوییم نبــاید دستور داد، حتی
یک جاهــــــــــــایی باید امر و نهی هم کرد،
اشکال ندارد؛
⛔️ ولی اینکه تنهــا روش تربیتی والدین
امر و نهی یا دستور باشد جواب نمیدهد
و کار را خراب میکند.
📝«استاد تراشیون»
🚨ادامه دارد ...
#امر_و_نهی
#بازدهی_پایین
#تربیت_مرسوم
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤲 مَتیٰ تَرٰانٰا وَ نَرٰاکَ...
🔰#آدینه_مهدوی(۱)
🎥 " توسل صادقانه به امام عصر
(عجل الله تعــــــــالی فرج الشریف)"
🚨ادامه دارد...
#توسل
#مهدویت
#امام_زمان
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍#ویدیو_تصویری
💠 بازی کودکان فلسطینی!
#فلسطین
#طوفان_الاقصی
#مرگ_بر_اسرائیل
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
🔰#برنامه_استاد
👤 جلسه هفتگی سخنرانی
حجت الاسلام والمسلمین استاد تراشیون
📍#قم، حرم حضرت فاطمه معصومه(س)
🗓 شنبهها
🕢 بعد از نماز مغرب و عشاء
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍#ویدیو_تصویری
🎥 "نحوه #آموزش بچهها در مدارس اسرائیل"
#فلسطین
#طوفان_الاقصی
#مرگ_بر_اسرائیل
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
🔰#نکات_تربیتی (۳۴)
💠 ویژگیهای تربیت مرسوم
4⃣ تربیت مستقیم (۲)
🔆بچهها تا کوچک هستند، مــــا بیشتر
سوار بر تربیتشــــان هستیم ولی سن که
بــــــــالا می رود دیگر نمیتوان مدام به او
▫️دستور داد
▪️یا امر و نهی کرد.
🌀 مثلاً اگر با این ادبیــــــــــــــــــات با یک
نوجوان صحبت کنید حتماً برای شمــــــــــا
چالش درست خواهد کرد.
✅ فلذا ما باید از روشهـــــــــای الگویی
استفـاده کنیم؛ مانند داستان، سرگذشت
و....که جزء روشهای غیرمستقیم است.
📝«استاد تراشیون»
🚨ادامه دارد ...
#امر_و_نهی
#بازدهی_پایین
#تربیت_مرسوم
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
📸 #گزارش_تصویری
🔰رهبر معظم انقلاب (حفظه الله تعالی):
جناب آقای زکزاکی، دیدار با جنابعــــــــــالی و خانواده شما بسیار خوشحــــال کننده است. شما مصداق مجـاهد حقیقی فی سبیل الله هستید و امیدواریم که بتوانید مجــــــاهدت
خود را ادامه دهید.
🗓 ۲۲ مهر ۱۴۰۲
#دیدار
#شیخ_زکزاکی
#سید_علی_خامنهای
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
۵.mp3
12.43M
🔰#قصه های_ویژه_کودکان
👌۵ تا ۱۲ سال
👤#زندگی_امام_خمینی
(رحمت الله علیه)
🔸قسمت: دهم (آخر)
🔹موضوع: مرجعیت جهان اسلام
📚تهیه کننده: قصه قهرمان ها
#اسلام
#امـام_خمینی
#مرجعیت_جهان_اسلام
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
🔰#نکات_تربیتی (۳۵)
💠 ویژگیهای تربیت مرسوم
4⃣ استفاده از عوامل بیرونی (۱)
🔆 مانند جایزه دادن، امتیـــاز و از این
قبیل موارد. مثلاً اتــــــــاقت را مرتب کن
برایت یک بستنی میخرم!
🌀این نظــم برای آن بچه مهم نیست،
باید دید واقعـــــــاً کار برای او خوب جلوه
کرده یا بستنی برای او مهم است.
✅ فردا دوبــــــاره اتاقش نامرتب است،
مادر که گوشـزد کند، میگوید مرتب کنم
به من چه میدهی! این میشود مزد که
یک عامل بیرونی است.
📝«استاد تراشیون»
🚨ادامه دارد ...
#عوامل_بیرونی
#بـــــازدهی_پایین
#تـربـیـت_مـرســوم
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
🔰#پویش
💠#دوست_فلسطینی_من
📝 نامه یا نقاشی من برای
▫️کودکـــــــان مظلوم #غزه
▪️#رزمندگان_جبهه_مقاومت
🔻 والــدین علاقمند میتوانند
📹 دوربین را دسـت گرفته و از فرزند خود
همراه با نقـــــــــــــاشی عکس گرفته، اگر هم
نامهنوشته بود، از او فیلم بگیرید تا نامه را
بخواند، سپس عکس یـــا ویدیوی خود را با
ذکر نام و نام خــــــانوادگی به آدرس ادمین
کانال ارسال نمایید:👇
🆔 @tarashiun_admin
✅ آثار برگزیده به نام صاحب اثر
در کانال منتشر میشود.
#طوفــــــــــان_الاقصی
#کودکان_مظلوم_فلسطین
#من_یک_مسلمــــــان_هستم
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir
🔰#عکس_نوشت
💠امــام خمینی (قدس سره الشریف):
این بزرگوار مثل ســــــایر شهدای عزیز ما
بـه جــوار رحـمـت حـق پـیـوسـت، و مـلـت
مجـــــــــاهد و قوای مسلح سلحشور ما با
عـزمی راسـختر به پیشـبرد انـقـلاب ادامـه
میدهند.
📚صحیفه امــــــام، جلد ۱۷، صفحه ۵۰
🌹۲۳ مهر، سالروز شهـادت این شهید
عزیز محراب که از مفــــــاخر خمینی شهر
اصفهـان بودند را گرامی داشته و بـه روح
ایشان سلام و صلوات نثار می کنیم.🌹
#روحانی_مبــــــــــــــــارز
#چهارمین_شهید_محراب
#عطا_الله_اشرفی_اصفهانی
🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون"
🆔 @tarashiun_ir
🌐 www.tarashiun.ir