ارائه پاور #۹۱درصد در دبیرستان دخترانه ولایت استان ایلام
#خانم_گوهری
▫️عضو شبکه مبلغان #بصریت_رسانه
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:
https://mazane.org/g/11/5450
تربیت دینی کودک و نوجوان
#نکته_های_تربیت_فرزند #راهکارهای_ایجاد_علاقه_مندی_در_فرزندان_نسبت_به_عبادات راهکار اول:مشاهده عباد
راهکارهای علاقهمند کردن کودکان به نماز
💙راهکار اول: مشاهده عبادت والدین
راهکار دوم: ایجاد زمینه تقلید از والدین
راهکار سوم: ایجاد بستر عبادت
راهکار چهارم: عدم شکل گیری دیدگاه منفی نسبت به عبادات
راهکار پنجم: تدبیر برای آشنایی با عبادات از طفولیت
راهکار ششم: حضور در محیطهای ویژه عبادت
راهکار هفتم: الگوگیری از گروههای همسال اهل عبادت
راهکار هشتم: عدم سختگیری در مسائل عبادی
به کانال #تربیت_دینی_کودک_و_نوجوان ملحق شوید:
https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
هدایت شده از تربیت دینی کودک و نوجوان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در کارگاه «۹۱درصد» چه میآموزید؟
توضیحات استاد #محمد_کهوند
دربارهٔ کارگاه آموزشیِ «۹۱درصد»
با ارائه این پاورپوینت کاری کنید
که مخاطبانتان در برابرِ پذیرش
«حقیقت» مقاومت نکنند!
برای شرکت در کارگاه ۹۱ درصد و
ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر وارد شوید👇👇
https://mazane.org/g/11/5450
تربیت دینی کودک و نوجوان
در کارگاه «۹۱درصد» چه میآموزید؟ توضیحات استاد #محمد_کهوند دربارهٔ کارگاه آموزشیِ «۹۱درصد» با ارائ
🤝شرکت در این کارگاه را به چه کسانی توصیه میکنید؟
شرکت در این کارگاه را برای تمامِ مربیان، معلمان، مبلغان و نخبگان فرهنگی توصیه میکنیم. در یککلام این پاورپوینت برای تمامِ کسانی که دغدغهٔ جهاد تبیین دارند کاربردی و مفید است.
ثبت نام :
https://mazane.org/g/11/5450
اجرای پاور جذاب #۹۱درصد
از حقایق پنهان فضای مجازی
مکان: دبیرستان شیخ مرتضی انصاری
مخاطب: دانشآموزان کلاس هفتم
🎙مدرس: آقای بهزاد #امیر_اعتقادی
از اساتید خوبِ رسانهٔ شهرِ #تبریز
کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:
https://mazane.org/g/11/5450
به کانال #تربیت_دینی_کودک_و_نوجوان ملحق شوید:
https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
اجرای پاور جذاب #۹۱درصد
برای اثبات حصر تبلیغاتی
مکان: کرج کانون شهید خانواده
مخاطب: ۱۵۰ نفر از مدیران مدارس استان البرز
مدرس: آقای محمود #حیدری
از اساتید خوبِ رسانهٔ استانِ البرز
کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:
https://mazane.org/g/11/5450
شبهه انتخابات2.pdf
1.8M
👓 کتابچه "شبهات انتخابات"
❓چرا رای بدهیم؟ با این اوضاع مملکت چرا رای بدهیم؟
❓چرا رای بدهیم وقتی نظام خودش انتخاب میکند؟
❓چرا نظام، خود را به رفراندوم نمیگذارد؟ و...
📖پرسش و پاسخ حجت الاسلام راجی در جمع اساتید، دانشجویان، طلاب و نخبگان کشور
🗳 | انتخابات
✏️نویسنده: حجت الاسلام راجی
به کانال #تربیت_دینی_کودک_و_نوجوان ملحق شوید:
https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
#نکته_های_تربیت_فرزند
چگونه دعوای بین فرزندان را مدیریت کنیم ؟؟(1)
این روزها که بچه ها همچنان تماموقت در خانه حضور دارند خیلی اتفاق میفتد که خواهر و برادرها با هم دعوا میکنند و والدین اغلب شکایت دارند که بچه ها مدام در خانه با هم درگیر می شوند و جنگ و دعوا به راه می اندازند و باعث ناراحتی آنها می شوند.
امسال نیز چون سال گذشته قرار است به دلیل شیوع ویروس کرونا تفریحات و سفرها کمتر باشد و بیشتر خانواده ها دور هم در منازل جمع شوند و به همین دلیل هم بچه ها برای تخلیه انرژی خود و سرگرم کردن خود مدام اختلاف پیدا می کنند و درگیر می شوند در حالیکه خانواده ها می بایست در نظر داشته باشند که این دعوا و مشاجره های بچه ها بخشی از فرایند رشد برای تسلط پیدا کردن به سرعت و چابکی شان است تا یاد بگیرند که چطور در آینده با پشتکار و تلاش از حق خود دفاع کنند یا به مصالحه برسند. اینها بخشی از نتایج رقابت خواهر و برادرها در خانه است که ذاتا بدنیست و اگر مدام والدین جلوی بچه ها را بگیرند باعث سرخوردگی آنها می شوند.
بسیاری از کارشناسان روانشناسی معتقدند که منشأ حسادت خواهر ـ برادرها میل شدید به دستیابی عشق منحصر والدینشان است. دستیابی به عشق والدین باعث می شود که بچه ها به شایستگی ها و نیازهای مختلف خود واقف شوند. بهرحال هر بچه های با پیدا شدن سروکله بچه دیگر از محبت و توجه کمتر پدر و مادرش مواجه می شود و همین باعث ناکامی اش می شود در حالیکه بچه های بزرگتر عشق و احترام بیشتری را نصیب بچه های کوچکتر می بینند و همین باعث می شود که خیلی وقت ها برای دستیابی به توجه و عشق بیشتر والدین با دیگر بچه ها درگیر شوند.
در کتاب «خواهر، برادرهای سازگار» اثر آدل فابر ، ایلین مازلیش در این باره آمده است که هر بچه ای به دنبال اسباب بازی بیشتر، امکانات و امنیت بیشتر برای خودش است و اینکه در نهایت به دنبال اول و بهتر شدن است، اینجا دیگر وظیفه والدین است که این احساس امنیت و محبوبیت را به همه بچه هایشان یکسان بدهند و مزایای شریک بودن همه امکانات را به همه بچه ها بچشانند، این وظیفه شگفت انگیز بر دوش پدر و مادرهاست.
به کانال #تربیت_دینی_کودک_و_نوجوان ملحق شوید:
https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
#نکته_های_تربیت_فرزند
چگونه دعوای بین فرزندان را مدیریت کنیم ؟(2)
*راهکارهای مدیریت دعوای خواهر ـ برادرها
اگر در منزلتان بچه ها به ویژه در این ایام تعطیلات و در خانه مانی و درس خواندن مجازی بیشتر با هم درگیر می شوند و باعث تشنج فضای خانه شده اند، بهتر است فکری کنید تا فعالیت هایی داشته باشند تا بچه های کوچکتر با بزرگتر به مشارکت با هم بپردازند اکثر اوقات بچه ها به خاطر منابع و دستیابی به امکانات بیشتر با هم درگیر می شوند. بنابراین بهتر است شرایطی را برایشان فراهم کنید تا از آن لذت ببرند.
مثلا فعالیت هایی مثل ساخت یک کمپ در خانه به کودک کوچکتر اجازه می دهد از بلوک های خانه سازی برای ساخت این کمپ استفاده کند،کودک بزرگتر با استفاده از بالش و کوسن ها قلعه درست می کند. یا مثلا مشاغلی برای بچه ها تعیین کنید مثل اینکه کودک بزرگتر کتاب فروش شود و کودک کوچکتر هم کیف او را خالی یا پر کند و به کتاب ها رسیدگی داشته باشد یا اینکه مثلا نقش دکتر و بیمار را بازی کنند.
نکته دیگر این است که برخی والدین تصور می کنند برای اینکه بین بچه ها صلح و رابطه خوب برقرار باشد باید با هر چند نفرشان یکسان برخورد و رفتار کنند در حالیکه اینطور نیست قابلیت های رشدی بچه ها براساس سن و سالشان با هم فرق دارد و خواسته هایشان نیز متفاوت است مثلا اگر یکی از بچه ها فردا کلاس مجازی دارد بهتر است که به جای مقاومت برای خواب حتما به رختخواب برود و بخوابد در حالیکه بچه کوچکتر را می توان با خواندن داستان برایش خواباند.
یک زمانی پیش می آید که بچه ها در خانه بر سر یک وسیله مثل اسباب بازی دعوا می کنند، اینطور مواقع نباید به نفع بچه کوچکتر به خاطر اینکه کوچکتر است نظر بدهیم و اسباب بازی را به او بدهیم و به بچه بزرگتر بگوییم که از حقش بگذرد، در حالیکه باید قاطعانه از آنها بخواهیم که یا با هم بازی کنند یا اینکه از بازی با هم صرف نظر کنند ، حتی اگر بچه ها به گریه و زاری بیافتند، نباید از حق یکی از آنها به نفع دیگری گذشت و بچه بزرگتر را جری کرد.
برخی بچه ها با جر و بحث طولانی، پدر و مادر خود را کنترل و وارد یک بازی می کنند در حالیکه والدین باید اینطور مواقع هوشیار باشند و در بازی بچه ها نیافتند
خیلی از بچه ها هستند که از طریق بگو مگو، پدر و مادرهایشان را کنترل می کنند، ساعت ها با هم بحث می کنند و اصلا هم کوتاه نمی آیند. در اینطور مواقع به دنبال دادن جواب های منطقی به بچه ها یا راهکارهای عقلانی نباشید که قانعش کنید، اصلا به دنبال استدلال نیستند فقط می خواهند شما را وارد یک بازی جر و بحث کنند و از این طریق جلب توجه داشته باشند، دعوا و عصبانیت شما آن ها را به هدفشان می رساند بنابراین مراقب باشید در تله نیافتید.
چند نکته دیگر درباره مدیریت دعوای بچه ها این است که خیلی وقت ها لازم نیست در دعوایشان دخالت کنید خودشان مشکلشان را حل می کنند فقط باید مراقب باشیم که به هم آسیب نزنند.
برخی اوقات لازم است با استفاده از تکنیک حواس پرتی ذهن بچه ها را منحرف کنید و با یک پیام مثبت مثل «واییی فلانی خیلییییی دوستت داره» که در این صورت احساس خوب نسبت به طرف مقابل ایجاد کنید.
البته این تکنیک می تواند با بازی هیجانی حرکتی هم باشد. مثلا وقتی بچه ها دعوایشان شد علاوه بر اینکه مداخله نمی کنید، پشت بچه ها را هم نباید خالی کنید یا اینکه یکی را به نفع دیگری دعوا کنید این باعث اختلاف بیشتر می شود. خصوصا در مهمانی ها و بخاطر رودربایستی و خجالت والدین کودک خود را دعوا یا تنبیه نکنید. این کار به شدت مضر است چون عزت نفس، اعتماد به نفس و دلبستگی ایمن کودک را از بین می برد.
اینجا می توان کودکتان را در آغوش بگیرید، طرف مقابل را هم نوازش کنید و با مهربانی و خنده سوال کنید چه اتفاقی افتاده؟ بعد از شنیدن توضیحات بدون قضاوت با یک پیشنهاد جدید موضوع را تغییر دهید. مثلا بگویی بیاید الان بازی جدیدی را شروع کنید و پیشنهاد آن را بدهید.
به کانال #تربیت_دینی_کودک_و_نوجوان ملحق شوید:
https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
8 – سعی کنید موقعیتهای دعوا کردن را از بین برده یا به حداقل برسانید
همه دلایل دعوا کردن بچهها را پیدا کنید و تلاش کنید آن دلایل را از میان بردارید. اگر هر شب سر اینکه چه کسی روی چه صندلی بنشیند دعوا میکنند، سعی کنید برای آنها سر میز جا مشخص کنید و بعد اگر لازم بود به صورت چرخشی جایشان را عوض کنید.
آیا سر رنگ چیزهای مختلف دعوا میکنند؟ برای آنها رنگ های مشابه بخرید. اگر سر اندازه تکه پیتزا یا دسری که به آنها دادهاید این دعوا دارند، قانون بگذارید که کسی که به تکه کردن غذا کمک میکند میتواند خودش تکه مورد علاقه خودش را انتخاب کند.
باید بدانید که چه زمان فرزندانتان در بدترین حالت خود هستند، مثلاً کی خسته یا گرسنه هستند یا روز بدی را پشت سر گذاشتهاند، و تا جایی که ممکن است موقعیت دعوای آنها را از بین ببرید. بچهها باید بدانند که آنها را به یک اندازه دوست دارید و صرفنظر از رفتارشان، به یک اندازه خاص هستند. گاهیاوقات یک آغوش و یک بوسه تنها چیزی است که فرزندتان به آن نیاز دارد.
به کانال #تربیت_دینی_کودک_و_نوجوان ملحق شوید:
https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
#نکته_های_تربیت_فرزند
هشت راه برای متوقف کردن دعوای بین کودکان(3)
هشت راه برای متوقف کردن دعوای بین کودکان
کودکان با دقت میبینند که والدینشان چطور در زمان عصبانیت، مخالفت با چیزی یا بررسی مشکلات رفتار میکنند. در زمان هایی که تحت فشار هستید هم خوددار باشید و خونسردی خود را حفظ کنید تا بتوانید الگوی خوبی برای فرزندانتان باشید.
1 – دعوای بچهها را نادیده بگیرید
البته این توصیه باید با این احتیاط همراه باشد که در دعوای آنها با هیچ آسیبی (جسمی، احساسی یا فکری) همراه نباشد. در این موارد حتماً باید مداخله کنید. اما بیشتر دعواهای بچهها فقط کلکل و مشاجره عادی است و مداخله والدین فقط حل کردن مشکل توسط خود بچهها و آشتی کردنشان را کندتر میکند.
خیلی وقتها دعوا کردن راهی برای بچهها برای جلب توجه است و برای بعضی از آنها، توجه منفی از توجه نکردن بهتر است. اگر والدین دعوای آنها را نادیده بگیرند و اجازه ندهند آن به مرکز خانه تبدیل شود، آنها دیگر دلیلی برای دعوا کردن نخواهند داشت.
مادری بود که یکی از اتاقهای خانه را اتاق دعوا نامیده بود و هر وقت بچهها میخواستند دعوا کنند او از آنها میخواست که به آن اتاق بروند و تازمانیکه مشکلشان را حل نکردهاند از اتاق بیرون نیایند. تنها دلیلش هم این بود که دوست نداشت سروصدا و مشاجره بشنود.
2 – در برخورد با رفتارها و دعوای بچهها، حفظ برابری دو طرف ضروری است
یکی از دامهایی که ممکن است والدین در آن گرفتار شوند این است که تلاش کنند بفهمند چه کسی دعوا را شروع کرده است، و کی چه گفته است و بعد چه چیز باعث بدتر شدن دعوا شده است. جانبگیری کردن یا تعیین مجازاتهای متفاوت زمینه را برای برچسب قربانی و قلدر زدن فراهم میکند. در اکثر موارد، مجازات بچهها باید یکسان باشد: بدون هیچ استثنا. هدف باید این باشد که میل به برد و باخت را در دعواهای بچهها از بین ببرید.
3 – به بچهها راههایی آموزش دهید که با آرامش و همکاری برای مشکلاتشان راهحل پیدا کنند
حتی بچههای خیلی کوچک مسائل ابتدایی عدالت و جنگ نکردن را درک میکنند. درمورد دعوا کردن و راههای دیگر برای حل مشکلات با فرزندانتان صحبت کنید. همیشه قوانینی برای کارهایی که برای حل مشکلاتشان میتوانند بکنند و نمیتوانند بکنند تعیین کنید ( مثلاً داد کشیدن، گریه کردن، زد و خورد ).
از آنها بخواهید ایدههای خود را مطرح کنند و بعد امتحانشان کنند. ممکن است از راهکارهایی که پیشنهاد میکنند متعجب شوید ولی آنها خودشان خوب میدانند که چه چیزی برایشان موثرتر است. بچههای یک خانواده همیشه سر اینکه شب چه فیلمی تماشا کنند دعوا داشتند.
والدین گفتند که دخالتی در این قضیه نمیکنند اما هر فیلمی که هر دو بچهها تمایلی به دیدن آن نداشتند را در لیست "ندیدنیها" قرار میدادند. اگر بچهها همه فیلمهایی که پیشنهاد میشد را رد میکردند، آنوقت آن شب بدون دیدن فیلم باید میخوابیدند. بعد از اینکه این اتفاق یکبار افتاد، خواهر و برادر تمایل بیشتری برای توافق کردن سر یک فیلم پیدا کردند.
4 – وقتی بچهها با هم کنار میآیند، آنها را تشویق کنید
تحسین و تمجید کمک بسیار زیادی به ایجاد رفتارهای مثبت در بچهها دارد. رمز کار این است که دعوای آنها را نادیده گرفته و وقتی درست رفتار میکنند به آنها توجه کنید. بچهها خیلی زود متوجه این موضوع میشوند.
5 – الگوی خوبی باشید
وقتی خودتان مدام با هم دعوا کنید، نمیتوانید انتظار داشته باشید که بچههایتان اصلاً با هم دعوا نکرده و خوشرفتاری کنند. والدین باید الگوی بچهها در طریقه برخورد و رفتار با هم باشند.
6 – در زمانهای فشار هم آرامش خود را حفظ کنید
بچهها با دقت میبینند که والدینشان چطور در زمان عصبانیت، مخالفت با چیزی یا بررسی مشکلات رفتار میکنند. در زمانهایی که تحت فشار هستید هم خوددار باشید و خونسردیتان را حفظ کنید تا الگوی خوبی برای فرزندانتان باشید. اگر بچهها اینقدری بزرگ هستند که درک کنند، میتوانید با آنها درمورد احساسی که در زمان عصبانیت در بعضی موقعیتها دارند با آنها حرف بزنید. از بچهها بخواهید که نمایشی بازی کنند که مثلاً عصبانی هستند و از آنها بخواهید ببینند به جز دعوا کردن و داد کشیدن چه رفتارهای دیگری میتوانند از خود نشان دهند.
7 – بچهها به دلایل مختلفی با هم دعوا میکنند و واکنش والدین به آنها در زمانیکه باید مداخله کنند به شکل دادن وضعیت دعوا کردن آنها در آینده کمک میکند. اگر والدین داد بزنند، دستپاچه شوند یا عصبانی شوند و از الفاظ زشت استفاده کنند، نتیجه این خواهد شد که آن رفتار آزاردهنده در دعواهای بچهها دوباره تکرار خواهد شد.
به کانال #تربیت_دینی_کودک_و_نوجوان ملحق شوید:
https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
اجرای پاور جذاب #۹۱درصد
از حقایق پنهان فضای مجازی
مکان: دبیرستان شیخ مرتضی انصاری
مخاطب: دانشآموزان کلاس هفتم
🎙مدرس: آقای بهزاد #امیر_اعتقادی
از اساتید خوبِ رسانهٔ شهرِ #تبریز
کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:
https://mazane.org/g/11/5450
تربیت دینی کودک و نوجوان
اجرای پاور جذاب #۹۱درصد از حقایق پنهان فضای مجازی مکان: دبیرستان شیخ مرتضی انصاری مخاطب: دانشآموز
سلام.
امروز هم توفیق شد در یکدبیرستان دخترانه دورهٔ اول (کلاس نهم) پاور #۹۱درصد رو ارائه کنم.
کلاسِ شلوغی بود و به گفتهٔ معاون مدرسه این کلاس جزء شلوغترینها بودند.
ادب و احترام هم که هیچ! ☹️
خیلیها مقنعه و روسریها رو هم برداشته بودند و بی حجاب سر کلاس نشسته بودن.
اول جلسه با شلوغی و سروصدا و مسخرهبازی شروع شد. حرفهای بیخود وچرتوپرتگوییها هم بهگوش میرسید. بچههایی که حتی صلوات رو با تمسخر فرستادند.
اما آروم آروم حواساشون جمع شد و جذب موضوع شدند به طوریکه ساعت استراحت بیرون نرفتند و گفتند ادامه بدیم.
دونفر صندلی گذاشتند پشت در و همونجا نشستند که بچههای کلاسهای دیگه مزاحم نشن.
ساعت استراحت تموم شد. بدلیل ناهماهنگیهای قبلی، ناچارا جلسه ما ناتمام باقی موند و بچه ها علیرغم میل قلبیشون ناچار شدند سر کلاس علوم بنشینند.
بچهها بهشدت اصرار داشتند که خانم زنگ آخر بمونید... یا فردا بیایید ...یا ....کی دوباره میایید؟
انشاءالله بهزودی ادامهٔ بحثو براشون میگم.
اگه خدا توفیقمون بده با نوجوونامون خوب ومنطقی صحبت کنیم، حساسیت و اهمیت مطلب رو درک میکنند.
بعضی بچهها که دقیقتر بودند سوال داشتند که پس دولتمردان ما دارند چی کار میکنند؟ 🤔
ثبت نام :👇👇
https://mazane.org/g/11/5450
یک ون شبهه.pdf
4.58M
🔷یک ون شبهه
🔸شبهات حکومت اسلامی
🔸شبهات کارآمدی نظام
🔸شبهات در حوزه آزادی
به کانال #تربیت_دینی_کودک_و_نوجوان ملحق شوید:
https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
منبرکهای انتخاباتی.pdf
12.82M
📚 فایل کتاب «منبرکهای انتخاباتی »
♨️ این محتوا برای صحبتهای 2دقیقه ای بر اساس یک آیه یا روایت و نیز داستانی کوتاه آماده شده و برای ایجاد دغدغه در بین مردم جهت شرکت در انتخابات بسیار مفید است
🔶 کتاب «منبرکهای انتخاباتی» برشهای کوتاهی از کتاب « سنگ_محک » اثر حجت_الاسلام_راجی است.
(اندیشکده راهبردی سعدا)
فرازی از بیانیه انتخاباتی حضرت آیتالله بهجت قدسسره:
📖کسانی که متحیر و مرددند، به آنها دستور داده شده و میشود: ملاحظه کنید:
کدامیک از دو حزب، با ولایت علی علیهالسلام، موافق یا موافقتر است،
و کدام، اعتقاد او عملاً انتظار مهدی(عج) را دارد یا متأکدتر است.
کدام، تغییری در امور دینیه داده یا نمیدهد؛
کدام، معتدل در فکر، یا مُتلوّن(دمدمی مزاج) است در اعتقاد یا عمل.
کدام، ملکه تقوا و صدق و ائتمان(اعتبار) دارد، یا قویتر است.
کدام در صفات، شبیه به کفر یا نفاق و کدام، دورتر است؛
و بالجمله، کدام، به خدای متعال و خاتمالانبیا و خاتمالاوصیا صلواتاللهعلیهموعجلفرجَهم نزدیکتر است.
#انتخابات
📚منبع: بهسوی محبوب، ص141
روایت تحریف امریکا از واکنشهای مقاومت.pdf
197.2K
روایت تحریف امریکا از واکنشهای مقاومت
#طوفان_الاقصی
#سخنرانی_مکتوب
#مربیان_مبلغان
به کانال #تربیت_دینی_کودک_و_نوجوان ملحق شوید:
https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
تحولات عمومی منطقه در مدار نوآوریهای مقاومت.pdf
253K
تحولات عمومی منطقه در مدار نو اوری هایمقاومت
#طوفان_الاقصی
#سخنرانی_مکتوب
#مربیان_مبلغان
به کانال #تربیت_دینی_کودک_و_نوجوان ملحق شوید:
https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
دههفجر1402.rar
27.68M
محتوای کامل دهه فجر 1402
برنامه های تبلیغی قابل اجرا
#ایده
#حساس_بودن_به_نظام_و_ولایت_فقیه
#مربیان_مبلغان
به کانال #تربیت_دینی_کودک_و_نوجوان ملحق شوید:
https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
قابل توجه مبلغان و مربیان
جهت آشنایی با دوره ۹۱ درصد استاد کهوند از لینک زیر استفاده کنید 👇👇
در 91درصد چهها گفته میشود؟
در این پاورپوینت سه باور اساسی مخاطب دربارهٔ فضای مجازی را بهوسیلهٔ تلفن همراه خودش زیر سوال میبریم و به شیوهای جذاب ثابت میکنیم که نمیتوان حقایق را از پنجرهٔ فضای مجازی دید. در پایان این سخنرانی شما به مخاطب ثابت میکنید که در #محاصرهٔ_تبلیغاتی قرار دارد و بههمین دلیل است که کشور خودش را عقبافتاده و ضعیف میبیند.
🤝شرکت در این کارگاه را به چه کسانی توصیه میکنید؟
شرکت در این کارگاه را برای تمامِ مربیان، معلمان، مبلغان و نخبگان فرهنگی توصیه میکنیم. در یککلام این پاورپوینت برای تمامِ کسانی که دغدغهٔ جهاد تبیین دارند کاربردی و مفید است.
📥چه گیرمان میآید؟
بعد از این کارگاه علاوه بر اینکه خودتان با حقایق فضای مجازی آشنا میشوید، پاورپوینت صد صفحهای 91درصد را با طراحی باکیفیت دریافت میکنید تا برای مخاطبانتان اجرا کنید.
👤مخاطب این پاورپوینت کیست؟
این پاورپوینت برای مخاطبان دانشآموزِ متوسطه اول به بالا، دانشجوها، فعالان فرهنگی و حتی مخاطبان مساجد کاربرد دارد. آزمون و خطاهای لازم انجام شده و بارها برای این نوع مخاطب اجرا شده و اشکالات آن بررسی شده است. با خیالِ راحت اجرا کنید
ثبت نام و اطلاعات بیشتر 👇👇
https://mazane.org/g/11/5450
برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال #تربیت_دینی_کودک_و_نوجوان ملحق شوید:
https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دغدغه خیلی از والدین👇
《 کنترل فرزندان خود در فضای مجازی میباشد.》
گروهی از دوستان با مدیریت استاد کهوند دوره ای رو تهیه کردند که در آن چگونگی مدیریت رسانه در خانواده را بیان کرده اند و بسیاری کاربردی میباشد
این دوره ویژه مربیان و والدین و افرادی میباشد که دغدغه تربيت نسل آینده را دارند
ثبت نام و اطلاعات بیشتر :
https://mazane.org/g/1/5450
تربیت دینی کودک و نوجوان
دغدغه خیلی از والدین👇 《 کنترل فرزندان خود در فضای مجازی میباشد.》 گروهی از دوستان با مدیریت استاد ک
معرفی دورهٔ «مدیریت رسانه در خانواده»
گاهی وقتا پدر مادرها میان سراغِ ما و میگن ... 😱 در کلیپ بالا ببینید.
در این دوره چه مباحثی مطرح میشود؟
چه مزایایی دارد؟ چقدر زمان لازم دارد؟
بهکار مربیان و فعالین فرهنگی میآید؟
📝 ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر :
https://mazane.org/g/1/5450