eitaa logo
رِسـانـه طَـریـقُ الْـحَـقْ🇵🇸
2.5هزار دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
145 فایل
✨﷽✨ كانالي مملوّ از تكان دهنده‌ترين سخنان علمای اخلاق و عرفان (روشنگری) (کپی آزاد) تأسیس : ۲۷ / ۱ / ۱۳۹۷ ارتباط با ادمین کانال @Adel_khalatbari تبادل نداریم🌹
مشاهده در ایتا
دانلود
💌 بهتر از هر ترانه کلمات مقدس پروردگار در قرآن کریم آثاری عجیب و فوق تصور در روح انسان دارند. خواندن آیه های قرآن و قرائت مکرر آنها میتواند محبت به کلام خدا را در انسان بیدار کند. آنوقت خواهیم دید که ترنم قرائت قرآن بهتر از هر ترانه ای میتواند ما را به خود وابسته کند. «استاد پناهیان»
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آمریکا: بزرگترین دشمن ماست 🔻صحبت های عجیب مأمور سابق CIA در مورد آیت الله مصباح یزدی 🔻مارک گرشت (مأمورسابقCIA در غرب آسیا):بگذارید راحتتان کنم، تنها مانع ما برای ایجاد دموکراسی (آمریکایی سازی) ، ایران آیت الله مصباح یزدی ست، فقط آیت الله مصباح یزدی. 🔻 او تنها کسی است که دموکراسی را به چالش کشیده است.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
نویسنده سیاه‌پوست آمریکایی در مصاحبه با CNN : ما باید به فرزندان خود بگوییم که پلیس ها می توانند از جنایتکاران و تروریست ها برای شما کشنده‌تر باشند. 🔸 [در آمریکا] رنگ پوست شما گناه شماست!
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 انتشار برای اولین بار؛ 🔻🎥 واکنش حضرت امام خمینی(ره) به تعابیر تمجید آمیز مرحوم آیت الله مشکینی(ره) درباره ایشان
خدای تعالی بخل ندارد ، اگر کسی شرایط تقوی را در خودش ایجاد کند، خداوند استاد کامل را به او می رساند و لو اینکه از آن طرف عالم باشد. در کوی بی نشان ها،ص۵۵
🔺شهید ابومهدی المهندس: "آمریکا به دست خود ترامپ نابود میشود"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥قالیباف: مجلس یازدهم خود را متعهد به ادامه دادن راه شهید سلیمانی در افزایش توان محور مقاومت می‌داند
قربون رئیس مجلس جدیدمون بشم ☺️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رئیس مجلس: 🔹مجلس یازدهم مذاکره و سازش با آمریکا به عنوان محور استکبار جهانی را بی‌حاصل و پرضرر ارزیابی می‌کند. 🔹مجلس یازدهم نه بنای تقابل و مچ گیری دارد و نه در اجرای قوانین، اجازه سهل انگاری به دولت می‌دهد .
❓ چند مقبره توسط وهابیت و آل سعود تخریب شد؟
👆ضریح مطهر ائمه بقیع قبل از تخریب توسط وهابیون ☑️☑️☑️☑️☑️
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ آتش زدنِ پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده آمریکا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ما دیگه خسته شدیم! سخته اینجا سیاه‌پوست باشی وقتی جانت ارزشی نداره....!
🔸مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) با سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد. 🔸 به دلیل شیوع کرونا مراسم ۱۴ خرداد در حرم امام خمینی(ره) لغو شده است.
4_5951873770791634726.pdf
145.9K
👆 متن کامل اولین نطق رئیس مجلس شورای اسلامی یازدهم (یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳‌۹۹) دکتر محمدباقر قالیباف: 🔸مجلس یازدهم با همدلی و وحدت میان نمایندگان برای حل مشکلات مردم آغاز به کار می‌کند. 🔸مجلس یازدهم می تواند با رویکرد انقلابی و منطقی نسبت به دولت، در چارچوب پیام رهبر انقلاب، دولت را به سمت مطلوب هدایت کند. 🔸مجلس یازدهم نه بنای تقابل دارد نه اجازه سهل انگاری به دولت می دهد. 🔸مجلس یازدهم مذاکره و سازش با آمریکا به عنوان محور استکبار جهانی را بی حاصل و پر ضرر میداند. راهبرد ما در برخورد با آمریکا تروریست تکمیل زنجیره انتقام خون شهید سلیمانی است.
👇 ⚡️نوری که به وسیلهٔ انجام عبادات بدست آورده ای ، با مرتکب شدن فعل حرام از بین نبر .بدان گناه تو را از امام زمان علیه السّلام دور می کند 🏴التماس دعا فرج🏴
‏الان وقتشه صداوسیما ایران از ‎ های آمریکا بخواد ویدیوهای خودشونو از تظاهرات مردم گرسنه و معترض و خشونت پلیس را برای پخش به صداوسیما بفرستند.
👤رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به قتل فجیع شهروند آمریکایی توسط پلیس آن کشور و اعتراضات سراسری مردم آمریکا: کشوری که در سراسر جهان جنگ و کودتا و فقر و تبعیض و شکنجه و برادرکشی و فساد اخلاقی را پمپاژ می‌کند و در داخل نژادپرستی و گرسنگی و تحقیر و «خفه‌کردن با زانو» را، اگر نامش شیطان بزرگ نیست پس چیست؟ آمریکا است.