eitaa logo
رِسـانـه طَـریـقُ الْـحَـقْ🇵🇸
2.5هزار دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
145 فایل
✨﷽✨ كانالي مملوّ از تكان دهنده‌ترين سخنان علمای اخلاق و عرفان (روشنگری) (کپی آزاد) تأسیس : ۲۷ / ۱ / ۱۳۹۷ ارتباط با ادمین کانال @Adel_khalatbari تبادل نداریم🌹
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معاویه : ختم رسل را به شوخی مگیر و گرنه کارمان به عوام الناس مقدس مآب گره می خورد . ذوالفقار علی را دست کم نگیر . فتح خیبر را بیهوده نگمار. ما سحر و جادو چه داریم که معجزات علی را باطل کند ؟ عمر و عاص : جهل جماعت را داریم . نه ؟ ذوالفقار علی آن چنان معجزه ای هم نیست. دیدی که همین جهل جماعت سال های سال ذوالفقار علی را بر روی دیوار آویخت و کلنگ چاه کنی دستش داد. عایشه هم که اول کسی بود که خون خلیفه خواست. این مردم فقط پوست انداخته اند. تو فلسطین را به من بده تا من تو را در امان نگه دارم . به مسجد برو و هرچه حدیث از مظلومیت و خون خواهی می دانی بخوان. کمتر بخور و کمتر بخواب تا تکیده تر شوی معاویه : با علی چه می کنی ؟
🔴 آرام‌شان نگذارید که آرام‌تان نمی‌گذارند! 📝یادداشت حسین شریعتمداری در واکنش به : 🔸امام خمینی برای تامین امنیت و حفظ آرامش مردم در مقابل تو‌طئه دشمنان می‌فرمایند: «همه مسئولان و مردم باید بدانند که غرب و شرق تا شما را از هویت اسلامی‌تان -‌به خیال خودشان- بیرون نبرند، آرام نخواهند نشست. نه از ارتباط با متجاوزان خشنود شوید و نه از قطع ارتباط با آنان رنجور. همیشه با بصیرت و با چشمانی باز به دشمنان خیره شوید و آنان را آرام نگذارید که اگر لحظه‌ای آرام گذارید، لحظه‌ای آرامتان نمی‌گذارند». 🔸رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر ضرورت برخورد پیشگیرانه با دشمن و تحمیل هزینه سنگین در قبال جنایات دشمنان تاکید ورزیده‌اند. به کار گرفتن همین فرمول کارساز بوده که آمریکا و متحدانش را از انتقام ایران به وحشت ‌انداخته است. 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️ پاسخ دندانشکن رهبر معظم انقلاب به آمریکا و کشورهایی که ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کنند...
🌹امام صادق علیه السلام: هركه از دوستى با احمق دورى نكند بزودى خلق و خوى او را به خود گيرد. 📙 ميزان الحكمه ج۱ ص۶۹۵
🌼 استاد پناهیان : 🔸خدا به صورتی زندگی ما را اداره می‌کند که حسابش دست ما نیاید! خودش می‌فرماید: «یرزقه من حیث لایحتسب» روزی بندگان خوب خودم را از طریقی که فکرش را نمی‌کند میرسانم. 🔸یعنی حساب کار و مدیریتش را دست بندگان خوبش نمی‌دهد، چه برسد به بندگان بدش. 🔸خدا خودش امور عالم را اداره می‌کند، به صورت پیچیده و بامحاسبات پنهان. یعنی اگر اجازه ندهد، برگ از درخت نمی‌افتد. البته ما مؤثریم و باید تلاشمان را انجام دهیم ولی در نهایت ارادۀ خدا حاکم است. 🔸مهمترین اثر داشتن این نگاه صحیح به زندگی، افزایش توکل به خداست و مهم ترین علامت توکل به خدا، این است که از احدی غیر از خدا نترسیم. 🔸مهمترین کسانی که باید به خدا اتکا داشته باشند مسئولان جامعه هستند تا از دشمن نترسند و کارشان برای مردم نتیجه بدهد. 🔸فقط کاری که با توکل به‌خدا باشد، نتیجه می‌دهد و خدا هم کمک می‌کند.
🕊اسم روضه خوان های ما را بنویس!🕊 مرحوم آیت الله نصرالله شاه آبادی نقل میکردند که : مرحوم آیت الله العظمی سید عبدالهادی شیرازی- از مراجع تقلید- اهل گریه و بکاء بودند. اکثر روز‌ها در بیرونی ایشان، مجلس روضه برگزار می‌شد. گاهی هم خودشان آرام آرام مقتل می‌خواندند و گریه می‌کردند. در این باره خوابی هم دیده بودند. ایشان نقل می‌کردند: من در خواب دیدم که حضرت سید الشهدا علیه السلام ‌رو به حضرت ابوالفضل علیه السلام ‌کرده و فرمودند: ‌ اسم روضه خوان‌های ما را بنویس! و شروع کردند یکی یکی اسامی روضه خوان‌ها را نام بردند تا این‌ که فرمودند: ‌‌ آمیرزا جعفر شیرازی! بعد از آن فرمودند:‌ اسم فلانی را هم خط بزن! سپس آسید عبدالهادی از میرزا جعفر شیرازی- که برادر همسرشان بود- پرسیدند: آیا شما روضه می‌خوانی؟ آمیرزا جعفر هم گفته بود: بله، من شب‌های جمعه خانواده خودم را جمع می‌کنم و برای آن‌ها مقتل می‌خوانم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓چرا تست pcr خطا دارد؟ صحبت های دکتر رئیسی، ایمنولوژیست معروف در مورد آمارهای اشتباه کرونا.
33.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حتما تا آخر ببینید/ وقتی دو ایرانی ساکن کانادا درباره بهشت غربزده های ایرانی (کانادا) افشاگری می کنند 🔻 وارد مونترال کانادا که شدم، انگار وارد یک روستا شدم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ درمان فوری بدن درد ♻️ در بدن‌دردهایی که از جنس و هستند، ‌و سریع‌ترین راه درمان. 👤 حکیم خیراندیش
❗️این دیگر توهم توطئه نیست بلکه خود توطئه است! این حجم از تبلیغات در کانالهای معاند ، فتنه گران ، ضدانقلاب ، غربگرایان و دولتی ها برای واکسن وارداتی کرونا آدم را به شک می اندازد . وقتی تبلیغات دشمنان ملت و معاندین و بدخواهان برای وارد کردن و تزریق واکسن کرونا را می‌بینم بدجوری حساس میشوم . این جماعت همیشه بدخواه ملت ایران که دستشان به انواع خیانتها علیه کشورمان از نامه نگاری برای تحریم کشور تا لو دادن اسرار مملکت و خیانت های ریز و درشت آلوده است چرا باید با این حجم گسترده مُبَلغ واکسن آمریکایی باشند؟ اینجا دیگر توهم توطئه نیست بلکه بوی خود توطئه می آید .... "سعید درخشان"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سردرگمی مردم در مورد توصیه‌های پزشکی متفاوت ♻️ با توجه به مطالب کلیپ‌های قبلی که مشخص شد عامل اصلی بیماری کرونا و علت افزایش مرگ و میر در فصل زمستان چیست.در این کلیپ به ادامه مباحث قبلی پرداخته و جدا از چگونگی عملکرد توصیه‌های ، راهکارهای ساده و مجرب درمانی از نگاه طب ایرانی اسلامی را بیان خواهیم کرد.
نصایحی گهربار از عالم ربّانى و عارف زاهد، حضرت آیت الله حاج شیخ على سعادت پرور (پهلوانى تهرانى) 1⃣ای عزیزان من! قدر جوانی خود را بدانید. کم میشود کسی در جوانی به فکر خود افتد و انحرافات را کنار بگذارد؛ چون به پیری برسید افسوس جوانی خود را می خورید، اما چه فایده برگشتن در او نیست. 2⃣ای عزیز من ! از محرّمات و ترک واجبات بپرهیز که ریاضتِ مهم این است. 3⃣زلزله امتحان سختی نیست؛ این امتحان را نوعا آدم ها از عهده اش بر می آیند. خداوند اگر بخواهد شما را امتحان کند با همسرتان امتحان می کند که شبانه روز با او سروکار دارید. گاهی به خانه می آیید، همسرتان بدون مقدمه حرفی را که باب میل شما نیست می زند؛ اگر مراقب نباشید یک گفتار و رفتار نامناسب در مقابل او اندوخته های معنویتان را بر باد می دهد. 4⃣ارتباط بین گریه ی زیاد و محبت خداوند متعال، روشن تر از آن است که بر عاقل بینا به احوال دوستان خدا پوشیده باشد؛ و چگونه ممکن است بنده ای دوستدار خدا باشد و به خاطر ترس از عظمت او یا اشتیاق به دیدارش یا از دوری و فراقش گریه نکند؟! 5⃣از هواپرستی كناره گیرید تا همه چیز به شما داده شود و بدانید آن چه در هواپرستی می جویید در ترك هوا یافت می شود.
🌷 پيامبر اسلام(صلى الله عليه و آله): همان گونه كه فرزند نبايد به والدين خود بى احترامى كند، والدين نيز نبايد به او بى احترامى كنند. 📗ميزان الحكمه ج۱۳ ص۵۰۸
❗️ﻭﺍﻯ ﺑﺤﺎﻝ ﺁﻥ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﻳﻰ ﻛﻪ ﺩﻝ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﺴﻮﺯﺍﻧﻨﺪ، ﺟﻮﺍﺏ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﭼﻪ ﻣﻰ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﺪﻫﻨﺪ ... تـاوان دل ســوزاندن👇🏻 👤 آیت الله فاطمی نیا: 🔹ﻳﻜﻰ ﺍﺯ ﺻﺎﻟﺤﺎﻥ ﺑﺮﺍﻳﻢ ﻧﻘﻞ ﻛﺮﺩ: ﭘﻴﺮﺯﻧﻰ ﺁﻣﺪ ﺧﺪﻣﺖ ﺣﺎﺝ ﺷﻴﺦ ﺭﺟﺐ ﻋﻠﻰ ﺧﻴﺎﻁ ﺗﻬﺮﺍﻧﻰ ﻛﻪ ﺍﻫﻞ ﻣﻜﺎﺷﻔﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﺁﻗﺎ ﭘﺴﺮﻡ ﺟﻮﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻣﺮﻳﺾ ﺷﺪﻩ ﻫﺮﭼﻪ ﺣﻜﻴﻢ ﻭ ﺩﻭﺍ ﻛﺮﺩﻩ‌ﺍﻡ ﺑﻰ ﻓﺎﻳﺪﻩ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻃﺒﺄ ﺟﻮﺍﺑﺶ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ؛ ﻳﻚ ﻓﻜﺮﻯ بکنید. 🔹ﺷﻴﺦ ﺳﺮﺵ ﺭﺍ ﭘﺎﺋﻴﻦ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻟﺤﻈﺎﺗﻰ ﺗﺎﻣﻞ ﻛﺮﺩ، ﺑﻌﺪ ﻓﺮﻣﻮﺩ: ﭘﺴﺮﺕ ﺳﻠﺎّﺥ ﺍﺳﺖ؟ﮔﻔﺖ: ﺑﻠﻪ. ﺷﻴﺦ ﻓﺮﻣﻮﺩ: ﺧﻮﺏ ﻧﻤﻰ ﺷﻮﺩ!! 🔹 پیرزن ﮔﻔﺖ: ﭼﺮﺍ؟ ﻓﺮﻣﻮﺩ: ﺑﺨﺎﻃﺮﺍﻳﻨﻜﻪ ﮔﻮﺳﺎﻟﻪ ﺍﻯ ﺭﺍ ﺟﻠﻮﻯ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﻛﺸﺘﻪ. ﭘﺴﺮ ﺷﻤﺎ ﺩﻭ ﺳﻪ ﺭﻭﺯ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺯﻧﺪﻩ ﻧﻴﺴﺖ، ﺩﻝ ﺳﻮﺯﺍﻧﺪﻩ ﺁﻧﻬﻢ ﺩﻝ ﻳﻚ ﺣﻴﻮﺍﻧﻰ ﻭ ﺁﻧﻬﻢ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﺁﻩ ﻛﺸﻴﺪﻩ.... 🔹پیرزن ﮔﻔﺖ: ﺁﺷﻴﺦ ﻳﻚ ﻛﺎﺭ ﺑﻜﻦ ﭘﺴﺮﻡ ﻧﻤﻴﺮﺩ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ ﮔﺮﻳﻪ ﻛﺮﺩ. ﺁﺷﻴﺦ ﻓﺮﻣﻮﺩ: ﺁﺧﻪ ﻣﻦ ﭼﻪ ﻛﺎﺭﻛﻨﻢ ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﻛﻪ ﻧﻴﺴﺖ. ﺍﻳﺸﺎﻥ ﺩﻝ ﺳﻮﺯﺍﻧﺪﻩ ﻭ ﺁﻩ ﺁﻥ ﺣﻴﻮﺍﻥ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺁﻥ ﺟﻮﺍﻥ ﻫﻢ ﻣﺮﺩ. 🔹ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﺍﻳﻦ ﺩﻝ ﻳﻚ ﺣﻴﻮﺍﻧﻰ ﺭﺍ ﺳﻮﺯﺍﻧﻴﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﻭ ﺁﻥ ﻭﻗﺖ ﺗﻮ ﺩﻝ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻛﻪ ﺍﺷﺮﻑ ﻛﺎﺋﻨﺎﺕ ﺍﺳﺖ ﻣﻰ ﺭﻧﺠﺎﻧﻰ ﻭ ﺑﺪﺭﺩ ﻣﻰ ﺁﻭﺭﻯ، ﻭﺍﻯ ﺑﺤﺎﻝ ﺁﻥ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﻳﻰ ﻛﻪ ﺩﻝ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﺴﻮﺯﺍﻧﻨﺪ، ﺟﻮﺍﺏ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﭼﻪ ﻣﻰ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﺪﻫﻨﺪ. ﺍﻯ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺷﻴﺪ.
آیت الله بهجت (ره) : اگر ڪسی مقید باشد مطلق نمـاز را در اول وقتش بخواند تڪویناً روز به روز بالاتر رفتـہ و بـہ نمـاز عــالــی می‌رســد.
« 🌿 آیت‌الله انصاری همدانی(ره) : اگر کسی بتواند در این اجتماع پرهیاهو که عوامل‌سستی آن زیاداست وارد شود و بتواند خود را حفظ کند. مرتکب خطا نشود و تکالیفـش را درست انجام بدهد زودتر به نتیجـہ می‌رسد تا ڪسی ڪـہ انزوا اختیار ڪند و درویشی ڪند. « ڪتاب سوخته ص 147 »
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روح الله زم، مدیر رسانه ضد انقلاب آمد نیوز: ما خواستیم روحانی رئیس جمهور بشه تا ضعف مدیریتیش باعث نارضایتی و خیزش مردم بشه!
❗️ایدز و فلج شدن رهآورد واکسن‌های خارجی 🔹استرالیا چندی پیش، برای مقابله با کرونا واکسنی ارائه داد و در مرحله "پیش بالینی" کاملا موفق بود(تست حیوانی). این واکسن، سپس روی انسان تست شد و متوجه شدند، جواب آزمایش ایدز ۴۰ درصد از این افراد بعد از تزریق واکسن مثبت شد. 🔹 پخش این خبر کافی بود که مردم به این واکسن استرالیایی بی‌اعتماد شوند و استرالیا قراردادش را با شرکت سازنده واکسن فسخ کند. 🔹همچنین، سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرد: چهار نفر از افراد شرکت‌کننده در آزمایش واکسن کرونا شرکت فایزر، پس از دریافت این واکسن، دچار فلج موقت از ناحیه صورت شده‌اند.
نمی‌میرید از این همه تناقض!!! با وجود چنین افرادی، مظلومیت نظام اسلامی و رهبری بیشتر احساس میشود.
کل بودجه ۴۰ نهاد عمومی و مذهبی، کمتر از یک درصد بودجه عمومی کشور است 🔸بررسی آمارهای لایحه بودجه ۱۴‌۰۰ در بخش هزینه‌های جاری نشان می‌دهد در حالی بیشترین تمرکز رسانه‌ها روی بودجه نهادهای عمومی و مذهبی است که کل بودجه پیشنهادی دولت برای ۴۰ نهاد عمومی و مذهبی کشور در سال آینده حدود ۵ هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان خواهد بود. 🔸به عبارتی دیگر، رقم کل بودجه ۴۰ نهاد عمومی و مذهبی معادل ۰/۶ درصد (کمتر از یک درصد) کل بودجه عمومی ۸۴۱ هزار میلیارد تومانی عمومی کشور. 🔸در صورتی که نسبت به کل بودجه کشور حساب کنیم(یعنی بودجه ۱۵‌۰۰هزار میلیاردی شرکت‌های دولتی را هم در نظر بگیریم) سهم ۴۰ نهاد عمومی و مذهبی می‌شود یک سوم مقدار قبل یعنی حدود ۰/۲ درصد./نود اقتصادی