eitaa logo
اداره کل تشکلهای اسلامی دانشگاهیان
2.4هزار دنبال‌کننده
10.9هزار عکس
2.9هزار ویدیو
670 فایل
کانال رسمی اداره کل تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت‌های تشکل‌ دانشجویی یا استادی دانشگاه خودتان را برای انتشار در این کانال، برای ما بفرستید. +989195514767 نام کاربری ایتا @tashakkol_iau_tamas
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم مراسم پنجاه و چهارمین سه شنبه های مهدوی ایستگاه 112 به نیابت شهید احمد عابدی با مدیریت کانون شاهد و ایثار با مشارکت در تهیه بسته های معیشتی نیمه شعبان کانون مهدویت انجام گرفت. ✳️کانون شاهد و ایثار ✳️تشکل گام دومی ها واحدداراب
* تقدیر از فعالان اولین ردیداد ملی حل مسئله (مشق امید) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان. * جشن اعیاد شعبانیه و توجیهی دانشجویان جدید الورود در واحد رفسنجان برگزار شد. در این مراسم دکتر قدیری رییس واحد رفسنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین حضور نو دانشجویان در این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد در حال تبدیل به دانشگاه کار آفرین و مهارت محور می باشد. وی افزود:از ترم گذشته کلاسهای مهارتی ویژه دانشجویان در گروهای مختلف آغاز شده که انشالله در ترم جدید نیز ادامه خواهد یافت. ایشان توصیه اکید برای حضور و استفاده دانشجویان از این کلاسها داشتند. دکتر قدیری یاداور شد : با توجه به تجربه موفق در اولین رویداد ملی حل مسئله در سال گذشته از دانشجویان خواست ضمن مطالبه گری در حوزه های مختلف حضور پر رنگی در رویداد ملی حل مسئله داشته باشند. در ادامه دکتر صالحی نماینده ریاست دانشگاه در هیات نظارت بر تشکلهای اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در سخنانی گفت: در دوره گذشته مرحله نهائی رویداد ملی حل مسئله در تهران و با حضور تیمهای برگزیده از سراسر کشور برگزار شد که واحد رفسنجان به عنوان یکی از نمایندگان استان کرمان حضور داشت که یکی از تیم های واحد دانشگاهی رفسنجان در جمع پنج تیم برتر دانشجوئی قرار گرفت. وی گفت: انشالله امسال تیم دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان با توجه به پتانسیلهای موجود یکی از تیم های برتر این مسابقات باشد.
📋 گاه‌شمار اجرایی «دومین رویداد ملی مشق امید(عرضه و نقد دیدگاه‌های تشکلی در حل مسائل)» 📖 ثبت نام در رویداد ┤ آغاز ثبت نام 2 بهمن 1401 ┤ پایان ثبت نام15 اردیبهشت1402 ┤ ثبت نام به صورت برخط و متمرکز ┘ انتشار هفتگی آمار ثبت نام 📖 کارگاه‌های آموزشی و توجیهی ┤ پایان کارگاه‌ها31 اردیبهشت1402 ┘ شناسه ضمن خدمت جدید 📖 جلسات توجیهی و تکمیل کاربرگ ┤ پایان جلسات 7 خرداد 1402 ┤ اختصاص استاد هادی ┘ نگارش و تکمیل کاربرگ 📖 مرحله استانی و رقابت‌های تیمی ┤ پایان 25 خرداد 1402 ┤ برگزاری در مرکز استان ┘ رقابت حضوری 📚 محورهای رویداد ┤ مسائل دانشگاه ┤ مسائل محلی ┤ مسائل استانی ┤ مسائل منطقه‌ای ┘ مسائل بین‌المللی 📚 افراد مجاز به شرکت در رویداد ┤ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ┤ اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ┘ کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نکته: شرکت کنندگان می‌بایست عضو یکی از تشکل‌های اسلامی اساتید یا دانشجویی، کانون‌ها، انجمن‌های علمی، بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان یا بسیج اساتید باشند. 👌💪بیش از ۹۰ میلیون تومان هدیه و ثبت‌نام برخط(لینک ثبت‌نام متعاقبا اعلام می‌شود) 🔸صفحه اطلاع رسانی رویداد https://farhangi.iau.ir/tashakol/fa/page/1129 🔹لینک ثبت نام در رویداد https://farhangi.iau.ir/tashakol/fa/form/29 ┄┅┅┅✼🍃🌺🍃✼┅┅┅┄ 📌اداره کل تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی👇 🇮🇷@tashakkol_iau
✡ اعتراض حضرت موسی به خدا در تورات! 1️⃣ تحریف‌شده در بیان فضایل انبیاء نه تنها اهمال نموده، بلکه چهره‌ای بس نامتعارف و بعضاً عوامانه را از مقام به تصویر می‌کشد، که صد البته با چهره‌ای که در اسلام از این عنوان ترسیم می‌شود كه مقام است، کاملاً در تضاد است. 2️⃣ حضرت موسی (ع) در اسلام دارای مرتبهٔ بالایی است و با صفت و پیامبر از او یاد می‌شود، اما در فرهنگ یهودی-مسیحی و متون مقدس‌شان هرچند که بزرگترین و شامخ‌ترین پیامبر بوده، چنانچه می‌خوانیم: «و نبی‌ای مثل‌ موسی‌ تا به‌حال‌ در اسرائیل ‌برنخاسته‌ است‌ که‌ خداوند او را روبه‌رو شناخته‌ باشد» [١] اما جالب این‌که نبی‌ای که مثلش در نیامده، در مقابل خداوند دهن‌کجی كرده و سخنانی از باب گله‌مندی بیان می‌کند که در شأن حتی پیامبرانی که در مقام‌های پایین‌تر از ایشان در نبوّت هستند، نیست! 3️⃣ توراتِ تحریف‌شده مدعی است حضرت موسی وقتی به‌خاطر اذیت‌های بنی‌اسرائیل به‌خاطر خارج کردنشان از مصر و نجات از رهایی، با خدا صحبت می‌کند چنین می‌گوید: 4️⃣ «چرا مرا دراین‌ تنگنا گذاشته‌ای‌؟! مگر من‌ چه‌ کرده‌ام‌ که‌ از من‌ ناراضی‌ شده‌، بار این‌ قوم‌ را بردوش‌ من‌ گذاشته‌ای‌؟! آیا این‌ها بچه‌های‌ من‌ هستند؟! آیا من‌ آن‌ها را زاییده‌ام‌ که‌ به‌ من‌ می‌گویی‌ آن‌ها را مانند دایه‌ در آغوش‌ گرفته‌، به‌ سرزمین‌ موعود ببرم‌؟! برای‌ این‌ همه‌ جمعیت‌ چگونه‌ گوشت‌ تهیه‌ کنم‌؟! زیرا نزد من‌ گریه‌ کرده‌، می‌گویند: به‌ ما گوشت‌ بده‌! من‌ به‌ تنهایی‌ نمی‌توانم‌ سنگینی‌ بار این‌ قوم‌ را تحمل‌ کنم‌. این‌ باری‌ است‌ بسیار سنگین‌! اگر می‌خواهی‌ با من‌ چنین‌ کنی‌، درخواست‌ می‌کنم‌ مرا بکُشی‌ و از این‌ وضع‌ طاقت‌فرسا نجات‌ دهی‌»! [٢] 5️⃣ این است مقام بزرگترین پیامبر در ! و وامصیبتا از ترور شخصیتی‌ای که دامن حضرت موسی (ع) را گرفته که حتی استدلالات عقلی بر عصمت انبیاء نیز در برابر تعصبات دینی و فرهنگی یهود و مسیحیت کارساز نیست! ✍️ پی‌نوشت‌ها: [١] کتاب مقدس، ترجمه قدیم، تثنیه، 34 :10 [٢] ترجمه تفسیری، اعداد، 11 :11-15 ✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ببینید شبکه ضدایرانی منوتو تا چه حد روی حماقت مخاطباش حساب باز کرده ┄┅┅┅✼🍃🌺🍃✼┅┅┅┄ 📌اداره کل تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی👇 @tashakkol_iau
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ شنبه های مطالبه گری 👈👌ی کارابتکاری در راستای «امر به معروف و نهی از منکر» ویژه مسئولین و مدیران 🔹آیا شما به عنوان مدیر کل اداره صمت استان، از مصوبات 427 و 820 شورای عالی انقلاب فرهنگی خبردار هستید؟ 🔹در زمینه تکالیف سازمان صمت در ترویج و اعتلای فرهنگ عفاف و حجاب چه کرده اید؟ 👈پاسخ مدیر کل اداره صمت استان فارس 🔰مشروح خبرها👇 @shanbem ┄┅┅┅✼🍃🌺🍃✼┅┅┅┄ 📌اداره کل تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی👇 @tashakkol_iau
👆👆👆👆 قابل توجه تشکل‌های مختلف پیشنهاد ی برنامه تمیز و مؤثر شکل کلی کار: مسئول را دعوت می‌کنند، مردم را هم دعوت می‌کنند و مطابق وظایف تعریف شده مسئولین، از ایشان مطالبه می‌کنند. 📚🌷
🔴آیات_مهدویت 🔹سوره #ق - آیه ۴۱-۴۲ 📖 واسْتَمِعْ يَوْمَ يُنَادِ الْمُنَادِ مِن مَّكَانٍ قَرِ‌يبٍ يَوْمَ يَسْمَعُونَ الصَّيْحَةَ بِالْحَقِّ ۚ ذَٰلِكَ يَوْمُ الْخُرُ‌وجِ؛ ⬆️ و روزى كه منادى از جايى نزديك ندا درمى‌دهد، به گوش باش. روزى كه فرياد [رستاخيز] را به حق مى‌شنوند، آن [روز] روز بيرون آمدن [از زمين‌] است. ✅ در حدیثی از امام صادق علیه السلام، صیحه به نام امام زمان عجل الله فرجه و یوم الخروج به رجعت تفسیر شده‌ است. 📚 قمی، تفسیر القمی، ۱۴۰۴ق، ج۲، ص۳۲۷ ┄┅┅┅✼🍃🌺🍃✼┅┅┅┄ 📌اداره کل تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی👇 @tashakkol_iau