eitaa logo
تصریح (تفکر و تأمل و تعقل)
77 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1.1هزار ویدیو
13 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📣هـشـدار حـقـوقـی نسبت به اقدام مجرمانه رییس جمهور توسط معاون سابق فضای مجازی دادستان کل کشور ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ بسم الله الرحمن الرحیم هشدار حقوقی ▪️ در کشوری مانند مالزی که در وضعیت جنگی نیست و در حال جنگ با آمریکا نمی‌باشد، وزیر ارتباطات این کشور دیروز اعلام کرده شبکه‌های اجتماعی آمریکایی مانند واتس‌اپ، فیس‌بوک، اینستاگرام، ایکس (توییتر) و یوتیوب، باید از سال آینده مجوز فعالیت از دولت دریافت کنند و الا فیلتر خواهند شد. ▪️ از سوی دیگر آمریکا در حال جنگ مستقیم با جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت است، و کشور ایران در وضعیت جنگی با عاملان آمریکا در منطقه است، ولی در چنین موقعیتی رئیس جمهور ایران پیشنهاد رفع محدودیت و فعالیت بی قید و شرط شبکه‌های اجتماعی دشمن آمریکایی را داده است. به نظر من که پایان نامه تحصیلیم در مقطع دکتری را در زمینه جرائم فضای مجازی تدوین و سال‌ها در این رشته برای قضات تدریس کرده ام، در این موقعیت موافقت با رفع محدودیت هر یک از شبکه‌های اجتماعی آمریکایی در فضای مجازی ایران نوعی همکاری با دشمن بوده و عملی مجرمانه تلقی می‌شود. ✍️ عبدالصمد خرم آبادی حقوق دان معاون سابق فضای مجازی دادستان کل کشور
⁉️ 16 سوال درباره رفع فیلتر واتس آپ ✍ هادی مصدق عضو هیات علمی دانشگاه قم 1️⃣استفاده از شبکه های مجازی خارجی، زمینه خروج کلان داده ها (Big Data) که در علم مدیریت به عنوان طلای نامرئی نام برده می شود را فراهم می آورد و زمینه های سوء استفاده های فراوان کشورهای رقیب و دشمن را ایجاد می کند. راهکار شما برای عدم خروج کلان داده ها چیست؟ و آیا مسئولیت رأی اخیر خود را بر عهده می گیرید؟ 2️⃣ به اذعان رسمی رژیم صهیونیستی، این رژیم از داده های واتس آپ برای شناسایی افراد و دشمنان خود استفاده کرده و می کند. راهکار شما برای جلوگیری از جاسوسی سیستماتیک توسط این شبکه اجتماعی چیست؟ 3️⃣بنا به شواهد گسترده، واتس آپ اقدام به جاسوسی از کاربران می کند. چگونه به مقابله با آن خواهید پرداخت؟ 4️⃣در اعتراضات سال 1401 این شبکه اجتماعی به بستری برای جذب و آموزش نیروهای خشونت طلب و نحوه ساخت کوکتل مولوتوف و خرید و فروش اسلحه تبدیل شده بود. اکنون چه تضمینی برای عدم رخداد مجدد این اتفاق کسب شده است؟ 5️⃣هر کشور مقتدری، مجوز فعالیت در کشور را فقط و فقط در صورت قبول پذیرش قوانین وطنی آن کشور صادر می نماید. چرا این قاعده منطقی در ایران رعایت نشده است؟ 6️⃣چگونه است که اگر یک جوان این کشور بخواهد، یک دکه زیر پله ای برای امرار معاش خود داشته باشد؛ باید از اداره های مختلف کسب مجوز نماید. ولی یک شبکه اجتماعی با سابقه منفی و تأثیرات فراوان برای فعالیت در کشور، نیاز به هیچ مجوزی نخواهد داشت. آیا قائل به اینگونه آزاد سازی در مجوزهای شغلی مردم نیز می باشید؟ 7️⃣ چنانچه احیاناً برخی کانالها و گروه های واتس آپ اقدام به انجام اقدامات مجرمانه از جمله فروش اسلحه، تحریک قومیت ها، تقویت دیدگاه های تجزیه طلبانه و ... کردند، مکانیسم و ابزار شما برای مقابله با این اقدامات چیست؟ آیا اساساً هیچ ارتباط اداری با مدیران این شبکه اجتماعی وجود دارد، یا همچنان نامه های دولتهای پیشین بی پاسخ مانده است؟ 8️⃣ اعضاء شورا چقدر با مکانیسم الگوریتم های پیچیده این ایپلیکیشن و نحوه مدیریت محتوای آن در کاهش و افزایش سرعت اپلود و دانلود تصاویر و ویدئوهای خاص، میزان رویت پذیری پستها، مدیریت تعداد لایک ها و ... آشنا هستند؟ آیا مکانیسمی برای رخداد عدالت در محتواهای تولید شده وجود دارد، یا مکانیسم ها بر اساس اولویت بخشی به سیاستهای سهامداران این اپلیکیشن می باشد؟ 9️⃣ بنا بر شواهد گسترده، سهام این اپلیکیشن در اختیار شرکت های صهیونیستی می باشد و بنا بر فتوای مقام معظم رهبری، استفاده از محصولات این شرکت ها حرام است. با این شرایط چه توضیحی برای این اقدام شما وجود دارد؟ 0️⃣1️⃣ در حالی که اسرائیل هر روزه حرف از تلاش برای نابودی ایران عزیز می زند، رها سازی یک شرکت اسرائیلی برای جمع آوری داده های ایرانیان چه توجیهی خواهد داشت؟ 1️⃣1️⃣ آیا کشورهای مدعی آزادی بیان، از جمله آمریکا و .... حاضر هستند به اپلیکیشن هایی چون ایتا و بله و ... اجازه فعالیت در کشور خود را بدهند؟ 2️⃣1️⃣ آیا موافقان رفع فیلترینگ از واتس آپ حاضرند، صادقانه و شفاف در جلسات تخصصی و علمی از رأی خود دفاع کنند؟؟؟ و آیا مسئولیت تصمیم خود را بر عهده خواهند گرفت؟ 3️⃣1️⃣ چنانچه برخی افراد سودجو، با کمک این بستر اقدام به کلاهبرداری از مردم عادی نمایند، آیا این شبکه هیچگونه تعامل و پاسخگویی با پلیس فتای ایران دارد، یا در نهایت مال باخته خود مسئول هر گونه اتفاقی خواهد بود؟ 4️⃣1️⃣ چنانچه این اپلیکیشن در راستای سیاستهای سهامداران خود، اقدام به حذف کانالها و گروه هایی از مردم ایران نمود، آیا مسیری برای احقاق حق مردم وجود دارد؟ 5️⃣1️⃣ اگر نگران استفاده مردم از فیلترشکن ها بودید، آیا بهتر نبود به جای رها سازی یکی از شبکه ها، از مجلس شورای اسلامی می خواستید که نیم خط قانون تصویب کرده و فروش فیلتر شکن را جرم انگاری می کردند؟؟؟ 6️⃣1️⃣ آیا دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی حاضر است، با مردم صادق بوده و صوت مذاکرات جلسه را منتشر نمایند؟ یا در این مورد مردم نامحرمند؟ •┈••✾🔹✾••┈• ✍ باغ اندیشه محمدمهدی شیرمحمدی
🔻غیرمحرمانه با بزرگان جبهۀ انقلاب ۱. فرضیۀ من این است که حاکمیّت و یا دست‌کم بخش عمدۀ آن، دچار مجموعه‌‌ای درهم‌تنیده از سیاست‌های فرساینده و مخرّب شده است که در پی آنها، اکنون وارد مرحلۀ به‌شدّت چالش‌برانگیز و مخاطره‌آفرینی شده‌ایم که لحظه‌به‌لحظه، امکان‌های بازگشت و جبران، بیشتر زوال می‌یابند و شرایط قهری، ما را به محاصره درمی‌آورند. برای اثبات سخنم، به شواهد تجربی و عینی استناد می‌کنم. ۲. در همۀ انتخابات‌ها، دوگانۀ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مطرح می‌شود و در نهایت نیز، مشارکت حداکثری، ترجیح داده می‌شود و صالحان در اثر سازوکارهای سکولاریستی، از قدرت بازمی‌ماندند. چندی که می‌گذرد، نارضایتی‌های اجتماعی از منتخبِ متوسط یا ضعیف، سربرمی‌آورد و مشارکت حداکثری، دود می‌شود و به هوا می‌رود. این چرخۀ باطل، دهه‌ها در جریان بوده و انتخابات ریاست‌جمهوریِ اخیر نیز، نمونۀ روشن آن است. این در حالی است که حاکمیّت باید از طریق انتخاب «اصلح»، معضل دیرینۀ «کارآمدی» را علاج می‌کرد و آن‌گاه به‌صورت خودبه‌خود، «مشارکت حداکثری» نیز در دوره‌های بعدی برآورده می‌شد. ۳. از سال آغاز دهۀ نود، جریان تجدّدی تلاش کرد تا از حجاب، بحران بیافریند. در این راستا، گام‌به‌گام پیش آمد و در نهایت در سال نودوشش، چندین زن روسری‌شان را بر سر چوب نهادند و آشکارا، کشف حجاب کردند. در اینجا بود که موج شکل گرفت و اندک‌اندک، کشف حجاب به یک «جریان اجتماعی» تبدیل شد و در نهایت در متن اغتشاش، حالت انفجاری یافت. حاکمیّت نیز در مقابل، منفعل گردید و حجاب را رها کرد و به بهانۀ تقنین، سه سال در وضع تعلیق به‌سربرد؛ قانونی که اکنون دولت لیبرال، به اجرای آن تن در نمی‌دهد و البته مسألۀ این دولت، خودِ «قانونی‌بودن حجاب» است و می‌خواهد از کشف حجاب، عبور کند و برهنگی را به‌عنوان خط قرمز معرفی نماید. از این گذشته، کارگزارانی که در این مدت، سخن از «سازوکار فرهنگی» به میان آوردند، قدمی برنداشتند و نشان دادند کار فرهنگی، اسم رمزی برای تحقّق حجاب اختیاری است. ۴. در زمینۀ فضای مجازی نیز، حاکمیّت با وجود این‌که می‌داند از میانۀ دهۀ هشتاد به این سو، همواره شبکه‌های اجتماعیِ غربی، خاستگاه اصلی تدارک نظری و عملیِ بحران‌ها و تنش‌ها بوده‌اند، اما اینک در مسیر گشودن دوبارۀ آنها حرکت می‌کند. در اغتشاش اخیر، به‌عیان دیدیم که شبکه‌های اجتماعیِ غربی، ابتدا به تولید و بازتولید «هویّت‌های دگراندیشانه» پرداختند و سپس این هویّت‌های تجدّدی را در مسألۀ حجاب، متمرکز کردند و از ظرفیت آنها، «اغتشاش خیابانی» پدید آوردند. این بدان معنی است که حاکمیّت، به دیگریِ سیاسی و تمدّنی‌اش، مجال و میدان داده تا جامعه‌اش و ذهنیّت فرهنگیِ مردمانش را به‌آسانی، به تصرّف خود درآورد و آن‌گاه بر اساس این بدنۀ اجتماعیِ استحاله‌شده و مخالف، طرح‌های تجدّدیِ خویش را پیش ببرد. فیلترینگ، همۀ برنامۀ حکمرانی نیست، اما در زمانۀ جنگ و نزاع هویّتی، به‌قطع، یکی از اضلاع مواجهه است. اکنون حاکمیّت در مسیر میدان‌دادن به بسترها و سکوهای تجدّدی قرار گرفته و این اقدام را احیای سرمایۀ اجتماعی‌اش می‌داند، درحالی‌که داستان، معکوس است؛ چون نه‌فقط سرمایۀ اجتماعی‌اش، بیشتر دچار زوال هویّتی خواهد شد، بلکه حتی لایه‌ای از جامعه که هوادار سرسخت او هستند، با مشاهدۀ این سیاست‌های لیبرالی، سرخورده و دلزده می‌شوند و همچون گذشته، حاضر به پرداخت هزینه نخواهند شد. ازاین‌رو، حاکمیّت در روزهای دشوارِ پیش رو، تنها خواهد ماند. ۵. به‌نظرم همین سیاست‌های ناصواب و نامعقول برای این‌که حاکمیّت را در شرایط بحرانی و موقعیّت گره‌خوردگی قرار بدهند، کافی هستند. مسأله این است که کنش‌ها و دغدغه‌ها و سازوکارها از وجه «ساختاری»، غلط اندر غلط هستند؛ یعنی «مدار» و «مسیر»، نابجاست و امنیّت ملّی را دچار چالش‌های مهلک خواهد کرد. اینک به‌جای آن‌که در افق «بازسازی انقلابی» حرکت کنیم و فاصله‌ها و زاویه‌ها از اصالت‌های انقلابی را جبران نماییم و به مبنا و منطق امام خمینی بازگردیم، در جهت معکوس آن به حرکت افتاده‌ایم و لیبرالیسم را در همۀ اضلاع و وجوهش، محقّق می‌کنیم. این مسیر، به ناکجاآباد خواهد انجامید و حاکمیّت را چه از درون و چه از بیرون، دچار انسداد خواهد کرد. حاکمیّتی که ذهنیّت و هویّت جامعه‌اش را به‌راحتی در اختیار ساختارهای ارتباطی‌ای قرار بدهد که مخالف‌پرور و معارض‌ساز هستند، روزبه‌روز، نحیف‌تر و محدودتر خواهد شد و جز پوسته‌ای ظاهری از آن باقی نخواهد ماند. این سیاست، هرگز به احیای سرمایۀ اجتماعی نخواهد انجامید، بلکه برعکس، از جامعه، یک قلمرو غیرانقلابی و تجدّدی خواهد ساخت که به‌مثابه ابزار «سکولاریزاسیون حاکمیّتی» عمل خواهد کرد؛ و مگر تاکنون، چنین نبوده است؟! روی سخن من با بزرگان جبهۀ انقلاب است؛ به صحنه بیایید! 🖊مهدی جمشیدی
⭕ تربیت اموی سم زیست سیاسی جریان انقلابی! 🔸امروز در کشور جریان و افرادی در پی آنند که با ترویج، تبلیغ و بت سازی از برخی انگاره ها و اشخاص و... جماعتی تخدیر شده، حرف گوش کن، مطیع و رام خویش را دور خود جمع کنند و مُشتی حلقه به گوش سیاسی را تربیت کنند. کسانی که قوه تحلیلی خود را تعطیل کرده و ذهن و قلب خود را در اختیار دیگران قرار داده اند و از مجرای اشخاص به شاخص ها می‌رسند و نه از شاخص ها به اشخاص. کسانی که پشت هر جمله ای که می شنوند علامت سوال نگذاشته، بلکه مشت های خود را گره کرده آماده تکبیر اند و صفحه تایپ گوشی خود را بدست گرفته اند که توئیت بزنند! 🔸حماقت و جهالت از سر و روی اینان می بارد. این افراد آینده سیاسی و بود و نبود خود را در چشم و گوش خویش بستن می بینند، این اشخاص اگر جیب شان پُر شود دهانشان بسته می‌شود. هر کجا باد بوزد آنجا می ایستند و خوش رقصی می کنند. چه فرقی می‌کند، روزی با وفاقی ها و روزی با نفاقی ها! روزی با قرمزها و روزی با آبی ها! این زیست سیاسی و تربیتی کجا تئوریزه و ساخت یابی می‌شود! چرا روز به روز تعداد این حمال های سیاسی بیشتر می‌شود! چرا تاکتیسن ها و پروژه بگیر ها جای تئورسین ها و متفکرین اصیل انقلاب اسلامی را گرفته اند! آیا این این مدل تربیت انسان سیاسی فرقی با مدل غیرتوحیدی و قدرت طلبانه اموی دارد؟ رهبر انقلاب در سخنرانی 15 رمضان سال 69 خود نمونه ای کوچک از حال و هوای زیست سیاسی اموی را با مثالی زیبا بیان می‌کنند. مثالی که امروزه شبیه آن را به کثرت می‌توان یافت و ردیابی کرد. بخوانید. 🔸«جاحظ یا شاید ابوالفرج اصفهانى نقل میکند که معاویه داشت در مکّه در دوران خلافتش با اسب میرفت، یکى از رجال آن روز هم در کنار او بود، با هم میرفتند. معاویه سرگرم صحبت بود با آن شخص؛ پشت سر اینها هم عدّه‌‌اى مى‌‌آمدند. معاویه داشت نقل میکرد که بله، در جاهلیّت اینجا این‌‌‌‌جورى بود، آن‌‌‌‌جورى بود، پدر من ابوسفیان چنین کرد، چنان کرد؛ مفاخر اموى جاهلى خودش را داشت نقل میکرد. بچّه‌‌ها بازى میکردند، ظاهراً سنگ مى‌‌انداختند، یک سنگى خورد به پیشانى این کسى که کنار معاویه اسب میراند و حرکت میکرد؛ و خون جارى شد. او هیچ چیزی نگفت و حرف معاویه را قطع نکرد و تحمّل کرد. خون ریخت روى صورت و روى محاسنش. معاویه همین‌‌ طور که سرگرم صحبت بود، ناگهان برگشت طرف او دید عجب! خون روى صورت او است. گفت: خون میریزد از پیشانى تو! آن طرف در جواب معاویه گفت: خون؟ از صورت من؟ کو؟ کجا؟ وانمود کرد که خوردن این سنگ و مجروح شدن پیشانى و ریختن خون را نفهمیده، از بس مجذوب صحبت معاویه بوده! معاویه گفت عجب، تو نفهمیدى سنگ خورده به پیشانى‌‌ات؟ گفت: نه، من نفهمیدم. دست زد، گفت: عجب! خون! بعد قسم خورد به جان معاویه یا به مقدّسات، که من تا وقتى تو نگفتى، شیرینىِ کلام تو نگذاشت که بفهمم! معاویه گفت: عجب! بعد پرسید سهم تو، عطیّه‌‌ی تو در بیت‌‌المال چقدر است؟ گفت: مثلاً فلان قدر؛ گفت: عجب، به تو ظلم کردند؛ این را باید سه برابر کنند. این فرهنگ حاکم بر دستگاه حکومت است!» 🔸وضعیت فعلی عاقبت خوبی را نتیجه نخواهد داد. ما امروز عمیقا به انسان های متفکر و دارای تحلیل نیاز داریم. انسان هایی که اسیر و هضم کلیشه ها نشده باشند، کسانی که تفکر آزادانه را بر تعبد اسیرانه ترجیح می‌دهند و خود را از قید و بند تعلق خاطر به این و آن رهانیده اند و مبتنی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات امامین انقلاب، اتخاذ موضع و انتخاب مسیر می کنند. جریان تحجر متعبدانه و جریان مدعی عقلانیت سیاسی و انقلابی هر دو لبه یک قیچی اند و در پی اخته کردن کنشگر فعال انقلابی حاضر در صحنه اند و هر اراده ای غیر از اراده خود را بر نمی‌تابند و تحمل نمی‌کنند. 🔸این دو جریان امروز شدیدا احساس خطر کرده اند، می‌ترسند از نسلی که دیگر مثل گذشته چشمانش منتظر تکان خوردن دو لب مبارک فلان شخصیت نیست و برای خودش اصالت و هویت قائل است و به تکلیف خود عمل خواهد کرد. امروز این جریان اگر احساس کند که تصمیمی قرار است به زور قدرت و ثروت بر او تحمیل شود محکم مقابل او می ایستد. اتفاقی که نمونه آن را در دور اول انتخابات ریاست جمهوری امسال دیدیم. جایی که کل امکانات و رسانه ها و سلبریتی های مذهبی از مداح ها و سخنرانان و... را بخط کردند تا گزینه ای را حقنه کنند بر جریان انقلابی، اما بدنه و نسل جدید جریان انقلابی مقابل آنان ایستاد و اراده خود را چیرگی داد. این مسیر باید با قوت و قدرت روز افزون ادامه پیدا کند و نگذاشت که تربیت اموی جایگزین تربیت مکتبی و علوی شود. ✍علی ریاحی پور کانال مرقومات
💹 بازار آزاد چگونه شورش اجتماعی و سرکوب سیاسی می آورد؟! ✍🏻 استاد محسن قنبریان: 🔹اقتصاد آزاد مبتنی بر آزادسازی قیمت‌هاست تا عرضه و تقاضا، تعادل بیافریند! رضایتِ اقتصادی فروشنده و خریدار در چنین بازاری، «طبیعی» توجیه می‌شود! درحالیکه می‌دانید برخی کالاها با وجود تقاضای عمومی، عرضه‌کننده نامحدود ندارد؛ تبانیِ قیمت و انحصار به وجود می‌آید. رضایت مشتری در این شرایط بخاطر «اضطرارش» است نه «انتخابش»! اما بازار آزاد همین را «تجارة عن تراض» می‌خواند! 🔸شهید بهشتی در این‌باره لازمه بیّنی می‌شمارد: «در اینجا می گوییم همان "رضایتی" که می‌گویید طبیعی است، این "نارضایتی" و خشم و انقلاب هم طبیعی است! ...مدتها ۹۰٪ از آن من بود، ۱۰٪ از او، حالا واکنش دیگر این است که این دفعه ۱۰۰٪ از او باشد و دست من هم به کلی از کار انباشته‌ام کوتاه شود. این هم واکنشی طبیعی است! قانون طبیعیِ "عمل و عکس العمل". شما هرچه توپ را محکم‌تر به دیوار بزنید، توپ هم محکم‌تر بر می‌گردد! ... می‌گوید می‌خواهم با معیارهای طبیعی زندگی کنم: "عرضه" طبیعی، "تقاضا" طبیعی، "رضایتِ" به دنبال آن طبیعی؛ "خشمِ" به دنبال آن هم طبیعی، "انقلابِ" به دنبال آن هم طبیعی؛ این تندروی، تندروی در عکس‌العمل هم طبیعی! همه‌اش طبیعی است»! 📚بانکداری، ربا و قوانین مالی اسلام، ص۸۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ دلیل لکنت دبیر شورای عالی فضای مجازی در برابر سؤالات بدیهی مجری برنامه صف اول فقط یک چیز است: تصمیمات خلق الساعه و بدون منطق حکمرانی! و شاید هم تعمدی برای خلق فتنه های در پیش رو!!!!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این صحبتهای جناب عبدالملک بدرالدین الحوثی مال وقتیه که یمن نه هایپرسونیک داشت نه پهباد. خوبی یمن اینه که نه غربزده داره نه آقازاده ، نه سرمایه دار ، نه اصلاح طلب ، نه اصولگرا ، نه صبر استراتژیک ، نه صادق زیباکلام ، نه سلبریتی ، نه اقتصاددانهای نئولیبرال ، نه بازار ارز و نه بورس ... یه خوبی دیگه یمنی ها هم اینه که از روز اول هاشمی رفسنجانی ها و ولایتی ها و ... نداشته یه رهبر داره و یه امت پا به کار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به حاج آقا قرائتی میگن اگه شهید رییسی زنده بود چی بهش میگفتی جوابش شنیدنیه💔 آقای رییسی خوشبحالت
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 هشدار بسیار مهم عارف الهی حضرت آیه الله قرهی(حفظه الله) در مورد نزدیکی فتنه اکبر... کانال حضرت آیت االه قرهیhttps://eitaa.com/emammahdy81 https://eitaa.com/tasrih
13.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فرمایشات دلنشین‌ِ حضرت استاد آیت الله حاج شیخ عبدالمجید بنابی: 🌱حضرت فرمودند دنیا چیست فلانی؟! محبت ما سوغات عجیب است... @tabib_algoloob کانال طبیب قلوب https://eitaa.com/tasrih
حماس تکذیب کرد ✳️بیانیه حماس در واکنش به گزارش کانال 12 در خصوص ترور شهید هنیه جنبش حماس دروغ‌های امروز رژیم صهیونیستی را در خصوص جزئیات ترور سردار شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سفر رسمی خود به منظور شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور مسعود پزشکیان، در اتاق خود در مهمانخانه رسمی ایران در تهران، پایتخت ایران حضور داشت، با بمب کشته است ، تکذیب می‌کند ✅این جنبش تایید می کند که تحقیقاتی که از طریق کمیته مشترک بین سرویس های امنیتی خود و سرویس های امنیتی ایران انجام داده است، به این نتیجه رسیده است که ترور با استفاده از موشک هدایت شونده به وزن 7 و نیم کیلوگرم مواد منفجره که مستقیماً تلفن همراه شهید را هدف قرار داده است، انجام شده است. ❌آنچه امروز اشغالگر گفته و پخش می شود صرفاً تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن توجه از جنایت پیچیده ای است که با نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران با موشکی که یکی از مقرهای رسمی آن را هدف قرار داد، انجام شد. پ.ن: دم معرفت حماس گرم....
10.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این عمار... رهبر انقلاب: 🔹️من در سال ۸۸، مسئله‌‏ى بصیرت را مطرح کردم؛ عدّه‌‏اى این را مسخره کردند، «بصیرت» را مسخره کردند؛ مسخره نداشت، واقعیت بود؛ الان هم واقعیت است.