eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدمت رسانی حشدالشعبی به زائران ایرانی در گذرگاه مرزی شلمچه
فرار آشیخ عبدالکریم حائری از شؤونات دنیا ♻️مکبر مرحوم حاج شیخ که مدتی در مسجد اعظم مکبر آقازاده حایری (ره) هم بود و اکنون به رحمت خدا رفته است نقل کرد که عادت حاج شیخ این بود که شبها در صحن کوچک برای نماز جماعت که می‌آمدند، الاغشان را، کنار حرم که کوچه‌ای بود، نگه می‌داشتند. ♻️چون نماز دوم تمام می‌شد و سلام می‌دادند سوار الاغ خود می‌شدند و می‌رفتند. ♻️در آن وقت مکبر می‌گفت: السلام علیکم و رحمة الله و برکاته؛ زیرا ایشان میل نداشتند مردم دست ایشان را ببوسند. 📚«برگ سبز» تحفه درویش شرح زندگانی حضرت آیة الله مؤسس و فرزند برومندشان آیة الله شیخ مرتضی حائری ص 46
علامه امینی: هر گاه در مجلس درس خواجه نصیر طوسی از سید مرتضی نام‌ می برد می فرمود : صلوات الله علیه !
🔺کل جمعت ۸۵میلیونی کشور در کمتر از یک درصد مساحت ایران ساکن هستند. 🔹۱۵درصد ایران قابلیت سکونت دارد، که سکونت در ۶درصد آن هیچ آسیبی به محیط‌زیست و منابع طبیعی نمی‌زند. 🔸اگر فقط ۲درصد خاک ایران برای سکونت آزاد شود؛ سهم هر خانوار ۲هزارمتر زمین میشود و چالش مسکن برای همیشه حل می‌شود‌.
🔸گفتگوي امیرعبداللهیان با سرپرست وزارت‌خارجه افغانستان 🔹وزیر امور خارجه ضمن تاكيد مجدد بر حقابه ایران از هیرمند و با توجه به بازدید اخیر هیات فنی ایران از افغانستان اظهار داشت، این بازدید ها بر مبنای عهدنامه ۱۳۵۱ هیرمند کمک می‌کند که شفافیت بیشتری را شاهد باشیم. 🔹امیرعبداللهیان در ادامه با اشاره به آزادی خبرنگار ایرانی خواستار حل و فصل برخی موضوعات مطروحه قبلی شد. 🔹امیرعبداللهیان اعلام کرد تهران بر همکاری همه طرفها در داخل افغانستان در راستای ثبات و‌ امنیت و رفاه مردم افغانستان تاکید دارد. 🔹سرپرست وزارت خارجه افغانستان ضمن دعوت از امیرعبداللهیان به کابل، روابط کابل و‌ تهران و‌مبتنی بر همسایگی و برادری دانست.
♦️فروش بلیط چارتری به کیش هم ممنوع است سخنگوی سازمان هواپیمایی: 🔹فروش پروازهای چارتری تا اطلاع ثانوی ممنوع است، جزیره کیش نیز مشمول این ممنوعیت بوده و اتفاق جدیدی در این رابطه نیفتاده است. 🔹پروازهای چارتری فقط به میادین نفتی برقرار است و جزیره کیش نیز همچنان مشمول ممنوعیت پروازهای چارتری است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خِفت کردن یو اِس آرمی(ارتش آمریکا) توسط چند بچه روستایی سوری در ایام اربعین حسینی😂😂😂 ⁉️ یکزمانی بچه هایی که ادعایشان میشد شلوار شش جیب آمریکایی می‌پوشیدند و به نوعی نشان قدرت نمایی بود/ الان جوری شده که چند بچه روستایی به حمایت یک ارتشی سوری مسلح که پشتوانه اش را همه عالم می دانند است و هنوز روحش در دیار شام زهره از دل هر متجاوز عبری/عربی/غربی و یانکی آمریکایی میبرد/ فقط کم مانده همان شلوارهایی که نام بردیم را هم مثل پرچم به غنیمت ببرند😂😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایرانی که تفکرات و تجربه چند دهه پیش غرب را امروز بلغور می کند که بارداری زن را ظلم به زن می داند و بجای "بچه" بجای "طفل" سگ و گربه در بغل زن ایرانی نهاده! امروز و آنچه توسط نهادهای خانواده گرا در غرب می گذرد را سانسور می کند. غرب پس از چند دهه تجربه و شکست شعارهای تند فمینیسم امروز خانواده گرایی را تبلیغ می کند. از این جنس تبلیغات بسیار است و مساله فقط درآمد و توان اقتصادی برای فرزندآوری نیست. اتفاقا خانواده ها با درآمد بالا میل کمتری به فرزندآوری دارند و این میل ریشه در سبک زندگی جدید دارد. با وام، با اعطای زمین، با قرعه کشی خودرو نیز حل نخواهد شد.
🔻سانسور واقعیت توسط استاد حامی زن زندگی آزادی/ دانشگاه شریف: شریفی زارچی درخواست تمدید همکاری نداده بود سعید بهزادی‌پور، دبیر هیئت اجرایی جذب اساتید دانشگاه شریف: 🔹اساتیدی که به‌صورت پیمانی همکاری‌شان با دانشگاه شروع می‌شود تا مدت 5 سال فرصت دارند که برای تبدیل وضعیت استخدامی خود از پیمانی به رسمی‌ آزمایشی اقدام کنند و پس از این مهلت، عضو هیئت علمی باید درخواست تمدید عضویت پیمانی بدهد که تحت شرایطی قابل پذیرش خواهد بود. 🔹مهلت پنج ساله قرارداد پیمانی دکتر شریفی‌زارچی به‌عنوان استادیار پیمانی دانشگاه، بهمن‌ماه 1400 به پایان رسید که از 9 ماه پیش از آن، دانشگاه در فواصل مختلف، سه مرتبه با ارسال نامه‌هایی از ایشان دعوت کرد که درخواست تمدید عضویت پیمانی خود را به همراه مستندات فعالیت‌های علمی ارائه کند که متاسفانه علی‌رغم این درخواست‌ها و پی گیری های شفاهی مکرر، اقدامی از سوی ایشان صورت نگرفت. 🔹در نهایت هیئت اجرایی جذب دانشگاه متشکل از آقایان دکتر سعید سهراب‌پور، محمدرضا عارف، اعظم ایرجی‌زاد، حمیدرضا ربیعی، آریا الستی، محمود سعادت، محمدجعفر عبدخدایی، محمود بهمن‌آبادی، ابراهیم سوزنچی و بنده به‌عنوان اعضای حقیقی، و آقایان دکتر جلیلی و حجت‌الاسلام طباطبایی به‌عنوان اعضای حقوقی هفته گذشته رأی به پایان همکاری ایشان دادند. 🔹لازم به ذکر است در دو سال گذشته سه نفر دیگر از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف نیز توسط هیئت اجرایی جذب و در اجرای آیین نامه های مربوطه قطع همکاری شده‌اند. 🔹ضمناً مستندات مربوطه در اختیار هیئت اجرایی جذب دانشگاه است و در صورت لزوم ارائه خواهد شد.
🔸حشد الشعبی به آماده‌سازی و تجهیز ده‌ها دستگاه اتوبوس مسافربری برای حمل و نقل زائران اربعین اقدام کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 گزارش تلویزیون شوروی از وضعیت نکبت‌بار ایرانی‌ها پیش از انقلاب
تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان تا پایان امسال به ۱۱ هزار شرکت می‌رسد 🔹معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال ۱۴۰۲، تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۱۱ هزار رسیده باشد و در سال آینده حتی به ۱۵ هزار شرکت هم برسیم. 🔹روح الله دهقانی گفت: افزون شدن اقتصاد دانش بنیان به علم و فناوری که از دولت سیزدهم بود، نشان دهنده بلوغ عرصه علم و فناوری و توجه جدی دولت به شرکت‌های دانش‌بنیان است. 🔹دولت سیزدهم مردمی از زمان آغاز فعالیت خود، به طور مجدانه پیگیر تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان بود و با جدیت از آن دفاع کرد و لایحه جهش تولید دانش‌بنیان در قالب قانون تصویب شد. اجرای این قانون از دستاورد‌های دولت است از آذرماه سال گذشته با جدیت اجرا می‌شود و همین امر می‌تواند اقتصاد کشور را تحول بخشد. 🔹حوزه دارو، درمان و تجهیزات پزشکی جزو حوزه‌های دارای ظرفیت است و همچنین نفت و انرژی و فناوری اطلاعات از حوزه‌هایی هستند که طی سال‌های اخیر توجه جدی در دنیا به آن‌ها صورت گرفته و کشور نیز در مسیر توسعه این فناوری‌ها گام‌های جدی برداشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 حجم انبوه زائران اربعین در مرز مهران 🔺با اینکه تا اربعین هنوز ۱۱ روز دیگر باقی مانده است اما شاهد حجم انبوه زائران در مرزهای ۶گانه ‌ایران برای ورود به عراق هستیم. 🔺مرز مهران به عنوان اصلی‌ترین مرز خروج زائران شاهد حجم بیشتر مردم برای ورود به کشور عراق است. 🔺طبق اعلام مسئولان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۶ هزار زائر اربعین از این مرز عبور کرده اند.
🔸سردار شکارچی : هدف و اساس جنگ استکبار علیه ایران ، برداشتن مانعی به نام ایران است و به‌منظور غارت بیشتر ملت‌هاست که در اینجا هم راهبرد آن‌ها غلط است؛ ملت‌های جهان، آمریکا را نمی خواهند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصویری از فرود ماه‌نورد Chandrayaan-3 هندی، در حال پایین آمدن از سطح شیب دار فرودگر روی سطح ماه
♦️هشدار در مورد وقوع جنگ داخلی در آمریکا در پی محاکمات دونالد ترامپ
اکنون کمپین ترامپ تی شرت هایی با تصویر جنایی او به قیمت 47 دلار می فروشد!
🔺اکونومیست: «استرالیا در حال تبدیل شدن به سکوی پرتاب نظامی آمریکا به آسیا» برای جنگ با چین!
اسناد رانت خواریِ “احمد بروغنی” مشاور وقت ایران خودرو منتشر شد / سازمان بازرسی کل کشور پول بیت المال را بازگرداند متن کامل خبر را در لینک زیر بخوانید: https://eghtesadsalem.com/?p=64960
سیاست‌مدار آمریکایی: با ادامهٔ پیگرد ترامپ، جنگ داخلی حتمی خواهد بود 🔹«سارا پیلین» فرماندار پیشین آلاسکا و نامزد سابق معاونت ریاست‌جمهوری آمریکا گفت اگر مقام‌های ایالتی و فدرال به پیگرد قانونی ترامپ ادامه دهند، جنگ داخلی دوم آمریکا رخ خواهد داد.
خلبان معروف اوکراینی با اسم رمز Juice که با جنگنده میگ 29 پرواز می کرد در جریان برخورد با یک میگ 29 دیگر اوکراینی کشته شد. این خلبان اوکراینی در حدود یک سال اخیر حضور قابل توجهی در رسانه های جهانی و همچنین شبکه های اجتماعی داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌الان شب‌های قدرِ انقلاب اسلامیه؛ خیلی‌ها کُپ کردن‼️ 🎞 گزیده‌ای از سخنرانی حاج حسین یکتا در جمع موکب‌داران ایرانی در   
🔸️فرماندهان نظامی نیجر به فرانسه هشدار دادند که اگر تا ۲۴ ساعت دیگر از خاک کشورشان خارج نشوند، مردم نیجر تمام پایگاه های نظامی و سفارت فرانسه در این کشور را به تصرف خود در خواهند آورد.