eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 گزارش تلویزیون شوروی از وضعیت نکبت‌بار ایرانی‌ها پیش از انقلاب
تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان تا پایان امسال به ۱۱ هزار شرکت می‌رسد 🔹معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال ۱۴۰۲، تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۱۱ هزار رسیده باشد و در سال آینده حتی به ۱۵ هزار شرکت هم برسیم. 🔹روح الله دهقانی گفت: افزون شدن اقتصاد دانش بنیان به علم و فناوری که از دولت سیزدهم بود، نشان دهنده بلوغ عرصه علم و فناوری و توجه جدی دولت به شرکت‌های دانش‌بنیان است. 🔹دولت سیزدهم مردمی از زمان آغاز فعالیت خود، به طور مجدانه پیگیر تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان بود و با جدیت از آن دفاع کرد و لایحه جهش تولید دانش‌بنیان در قالب قانون تصویب شد. اجرای این قانون از دستاورد‌های دولت است از آذرماه سال گذشته با جدیت اجرا می‌شود و همین امر می‌تواند اقتصاد کشور را تحول بخشد. 🔹حوزه دارو، درمان و تجهیزات پزشکی جزو حوزه‌های دارای ظرفیت است و همچنین نفت و انرژی و فناوری اطلاعات از حوزه‌هایی هستند که طی سال‌های اخیر توجه جدی در دنیا به آن‌ها صورت گرفته و کشور نیز در مسیر توسعه این فناوری‌ها گام‌های جدی برداشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 حجم انبوه زائران اربعین در مرز مهران 🔺با اینکه تا اربعین هنوز ۱۱ روز دیگر باقی مانده است اما شاهد حجم انبوه زائران در مرزهای ۶گانه ‌ایران برای ورود به عراق هستیم. 🔺مرز مهران به عنوان اصلی‌ترین مرز خروج زائران شاهد حجم بیشتر مردم برای ورود به کشور عراق است. 🔺طبق اعلام مسئولان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۶ هزار زائر اربعین از این مرز عبور کرده اند.
🔸سردار شکارچی : هدف و اساس جنگ استکبار علیه ایران ، برداشتن مانعی به نام ایران است و به‌منظور غارت بیشتر ملت‌هاست که در اینجا هم راهبرد آن‌ها غلط است؛ ملت‌های جهان، آمریکا را نمی خواهند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصویری از فرود ماه‌نورد Chandrayaan-3 هندی، در حال پایین آمدن از سطح شیب دار فرودگر روی سطح ماه
♦️هشدار در مورد وقوع جنگ داخلی در آمریکا در پی محاکمات دونالد ترامپ
اکنون کمپین ترامپ تی شرت هایی با تصویر جنایی او به قیمت 47 دلار می فروشد!
🔺اکونومیست: «استرالیا در حال تبدیل شدن به سکوی پرتاب نظامی آمریکا به آسیا» برای جنگ با چین!
اسناد رانت خواریِ “احمد بروغنی” مشاور وقت ایران خودرو منتشر شد / سازمان بازرسی کل کشور پول بیت المال را بازگرداند متن کامل خبر را در لینک زیر بخوانید: https://eghtesadsalem.com/?p=64960
سیاست‌مدار آمریکایی: با ادامهٔ پیگرد ترامپ، جنگ داخلی حتمی خواهد بود 🔹«سارا پیلین» فرماندار پیشین آلاسکا و نامزد سابق معاونت ریاست‌جمهوری آمریکا گفت اگر مقام‌های ایالتی و فدرال به پیگرد قانونی ترامپ ادامه دهند، جنگ داخلی دوم آمریکا رخ خواهد داد.
خلبان معروف اوکراینی با اسم رمز Juice که با جنگنده میگ 29 پرواز می کرد در جریان برخورد با یک میگ 29 دیگر اوکراینی کشته شد. این خلبان اوکراینی در حدود یک سال اخیر حضور قابل توجهی در رسانه های جهانی و همچنین شبکه های اجتماعی داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌الان شب‌های قدرِ انقلاب اسلامیه؛ خیلی‌ها کُپ کردن‼️ 🎞 گزیده‌ای از سخنرانی حاج حسین یکتا در جمع موکب‌داران ایرانی در   
🔸️فرماندهان نظامی نیجر به فرانسه هشدار دادند که اگر تا ۲۴ ساعت دیگر از خاک کشورشان خارج نشوند، مردم نیجر تمام پایگاه های نظامی و سفارت فرانسه در این کشور را به تصرف خود در خواهند آورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علی اکبر ایمانی محیط بان منطقه شکارممنوع سوادکوه یک مسیر تردد حیات وحش را شناسایی و‌ یک دوربین تله ای در انجا نصب کرده است. این تصاویر از گونه های مختلفی همچون پلنگ و خرس و سمور و... در همان نقطه به ثبت رسیده اند
ایرانی‌های ساکن کانادا نمیتونن اخبار بی‌بی‌سی فارسی رو به خاطر فیلترینگ دولت بخونن :))) یعنی محمد عمرانی وقتی میخواد بی‌بی‌سی چک کنه از دخترش فیلترشکن قرض میگیره اینطوری به ما درس آزادی بیان میدن از کانادا (:
باند نقل و انتقال غیرمجاز پروانه داروخانه ها متلاشی شد 🔹براساس اعلام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با تعدادی از دفاتر غیرقانونی و فاقد مجوز نقل و انتقال پروانه داروخانه برخورد شده و این باند متلاشی شد. 🔹 پس از دریافت اخبار و گزارشات متعدد از وجود اختلال در بازار دارو در مقاطع مختلف و رصد عرصه نظام توزیع دارو، طی عملیاتی با تعدادی از دفاتر غیرقانونی و فاقد مجوز نقل و انتقال پروانه داروخانه برخورد شد. 🔹طی بازرسی‌های انجام شده از این دفاتر، صدها قرارداد غیرقانونی واگذاری پروانه داروخانه به افراد فاقد صلاحیت کشف و جهت بررسی و صدور حکم، تسلیم مراجع قانونی و قضائی شده است. 🔹لازم به توضیح است این دفاتر غیررسمی، با انعقاد قرارداد تحت عناوین مختلف انتقال و واگذاری پروانه مشارکت همکاری و سرمایه‌گذاری نسبت به واگذاری و یا اجاره داروخانه و پروانه به افراد فاقد صلاحیت اقدام می‌کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اولین تصاویر از بازدید هیات ایرانی از پایین دست سدهای کجکی و بند کمال‌خان در افغانستان
مدودف: غرب جهان را به‌سمت جنگ جهانی سوم سوق می‌دهد 🔹وبگاه «اینتل ریپابلیک» گزارش کرد مدودف با هشدار به غرب در خصوص اقدامات تحریک‌آمیز آن‌ها گفت: «قطعاً اگر آن‌ها به حرف ما گوش می‌دادند، اوضاع بهتر بود؛ به‌هیچ‌‌وجه جهان امروز با تهدید وقوع جنگ جهانی سوم مواجه نبود. اما مخالفان ما در حقیقت همه را به این‌سو سوق می‌دهند. آن‌ها به سیگنال‌های ما گوش نمی‌دهند.»
ایران مخالف هرگونه تغییر در مرزهای ارمنستان است 🔹«مهدی سبحانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ارمنستان در جریان برگزاری نمایشگاه اقتصادی در ایروان گفت: «از حاکمیت و تمامیت ارضی ارمنستان حمایت می‌کنیم و مخالف هرگونه تغییر مرزها هستیم. ما حاکمیت و تمامیت ارضی همهٔ کشورها را به‌رسمیت می‌شناسیم. البته مخالف بازشدن راه‌های ارتباطی نیستیم و این‌گونه مسیر‌ها را در اختیار جمهوری آذربایجان نیز قرار دادیم. اما تمام مسیرهای ارتباطی باید تحت‌کنترل کشورهایی باشد که در قلمروی آن‌ها قرار دارند، به‌ویژه در مورد ارمنستان.»
🔺ماله‌کشی شکست آمریکا در تحریم نفت ایران با یک «توافق خیالی» 🔹روز گذشته خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی ادعا کرد که افزایش صادرات نفت ایران به دلیل توافق با آمریکاست که مابه‌ازای پذیرش محدودیت غنی‌سازی اورانیوم برخی تحریم‌های نفتی کاهش یافته، اما در این باره چند نکته وجود دارد: 🔹اولا طبق آمار کپلر، روند صعودی صادرات نفت ایران از جولای ۲۰۲۰ و در دوره ترامپ آغاز شد. این روند صعودی اتفاق تازه‌ای نیست که بتوان آن را تحت تاثیر توافقی جدید دانست. 🔹ثانیا دولت بایدن تاکنون چندین بار به چین بابت عدم خرید نفت از ایران فشار آورده ولی ناموفق بوده است. به عنوان مثال رابرت مالی، نماینده ویژه سابق ایالات متحده آمریکا در امور ایران بهمن‌ماه گذشته در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفته بود: «چین مقصد اصلی صادرات غیرقانونی ایران است و گفت‌وگوها برای منصرف کردن پکن از خریدها تشدید خواهد شد». مشابه این اخبار به صورت متعدد در رسانه‌ها موجود است. 🔹ثالثا از ماه ژوئن سال گذشته، دولت آمریکا تحریم‌های ماهانه‌ای را بر شبکه فروش نفت ایران اعمال کرده است. این تحریم‌ها بر افراد، نفتکش‌ها و شرکت‌های همکار با ایران در دور زدن تحریم نفتی اعمال می‌شود که البته ناکام مانده است. 🔹رابعا اصلا هیچ یک از منابع رسمی ایران و آمریکا خبر بلومبرگ مبنی بر توافق دو کشور را تایید نکرده‌اند و صحت ادعای بلومبرگ کاملا زیرسوال است. به نظر می‌رسد این خبر بیشتر با هدف مصارف سیاسی منتشر شده است.
ای‌کاش یه نهاد امنیتی یا اقتصادی پیدا میشد جلوی این رو می‌گرفت.
برانداز بودنم راحته‌ها الان همون توییتای پارسال رو از تو انباری در میارن جای عدد ۴۴ مینویسن ۴۵ جای ۱۴۰۱ هم مینویسن ۱۴۰۲ دوباره توییت میکنن
🔸رسانه‌های سوریه: شبه نظامیان قسد و ارتش تروریستی آمریکا به تخریب و غارت راه آهن ادامه می دهند.
خاندوزی: شاهد گشایش‌های بین‌المللی برای اقتصاد ایران هستیم وزیر اقتصاد: 🔹شاهد گشایش‌های بین‌المللی برای اقتصاد ایران هستیم. 🔹باید به سمت نظام انگیزشی ارائه قیمت عادلانه حرکت کنیم. 🔹غلبه کردن بر موانع، پای کار بودن شورای گفت‌وگوی دولت و بخشی خصوصی را می‌طلبد.