eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
111.7هزار عکس
74.3هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸️تایید طرح ناتو برای دالان تورانی زنگزور" روزنامه مساوات چاپ باکو نوشت: مولود کاراکایا، معاون حزب پان ترکیست افراطی "حرکت ملی" ترکیه و نماینده مجمع پارلمانی ناتو گفت: مجمع پارلمانی ناتو در نشست ۲۲ نوامبر ۲۰۲۲ پیشنهاد ترکیه مبنی بر اهمیت نفش جمهوری باکو و "دالان زنگزور" در تامین انرژی متحدان ناتو را تایید و در گزارش نهایی خود گنجانده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 اعترافات جالب اپوزیسیون: 🔹 مردم ما را باور نمی‌کنند؛ همین مردم نوارهای کاست (امام)خمینی را باور کردند اما ما با این همه رسانه و برنامه را باور نمی‌کنند! 🔹اپوزیسیون متوهم است؛ فراخوان‌های رضا پهلوی، شاخص‌ترین فرد اپوزیسیون هم مورد استقبال قرار نگرفت؛ هر چه ائتلاف و شورا و... تشکیل دادیم همگی منهدم شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب‌های پرستاره 🔺در ستایش و پاسداشت شهدای اصفهان 🔹 این نماهنگ به سفارش فولاد مبارکه به مناسبت هفته دفاع مقدس ساخته شده است.
راز حملات اخیر به قانون جدید حجاب چیست؟ 🔰 نقره داغ شدن افرادی که به بانوان محجبه متعرض می شوند 🔹بر اساس قانون جدید حجاب هر شخصی که به بانوان محجبه متعرض شود یا به خاطر حجاب به بانوان محجبه خدمات ندهد، بلافاصله باید توسط همه ضابطان دستگیر شوند حتی اگر به کسی بخاطر حجابش در فضای مجازی یا حقیقی مورد توهین واقع شود تا ۱۵۰ میلیون جریمه نقدی می شود 🔹نکته جالب دیگر این است که بر اساس تبصره۱ ماده ۴۹ این قانون؛ حضور آقایان در محیط های اختصاصی بانوان مثل واگن مترو ممنوع است در صورتی که فردی در محیط اختصاصی بانوان حضور پیدا کند تا ۲۴ میلیون تومان جریمه می شود + با روشن شدن بندهای قانون جدید حجاب قشنگ میشه علت حملات رسانه ای به این قانون رو متوجه شد👌
🔸همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت یه بار ازش پرسیدم خسته نشدی؟ نمیخوای با خانواده بری استراحت کنی؟ حاج قاسم گفت: ما داریم وظیفمونو انجام میدیم، آدم که از انجام وظیفه خسته نمیشه! چقدر درس بود این یه جمله...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸شکست پروژه اعتصابات ضد انقلاب در زاهدان 🔹رسانه های ضد انقلاب تمام تلاش شان را کردند تا با دروغ سازی در مورد روز گذشته شهروندان زاهدانی را تحریک به اعتصابات کنند اما همانگونه که مشاهده می کنید این پروژه ضد انقلاب نیز در این استان شکست خورد.
🔸غوغای مردم سنندج در مولود نبی اکرم (ص) / مهمانی با شکوه امت احمد در حال برگزاری...
🔴 عروسکِ آمریکا که باشی!! 🔹فرقی نمی کنه شاه باشی، قذافی و صدام یا حتی مصی و آخوندی مثل کدیور!! 🔹عروسکِ آمریکا که باشی، بعد از مدتی بازی کردن باهات تو جهت هدفاشون آخرش منقضی می شی...⚠️
هانیه رستمیان و امیر جوهری خو مدال برنز تپانچه ۱۰ متر میکس تیراندازی را کسب کردند. و با بالابردن تصویر شهید محافظ مقام معظم رهبری، حاج حسن اکبری ارادت خود را نسبت به شهدای کشور نشان دادند. آن شهید بزرگوار استاد تیر اندازی این قهرمانان عزیز کشورمان بوده است.
شادی براندازسوز مردم سنندج در جشن میلاد پیامبر اعظم (ص)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فراموش نمی‌کنیم 😂 امیر فخراور از اسکل‌های درجه یک براندازها: رییس CIA بهم زنگ زد گفت امیر داداش کجایی بیای نجاتم بدی 😆😆😆😆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیویی که نشان می‌دهد نظامیان باکو در حال تخریب اموال و خانه‌های ساکنان ارمنی مناطق مختلف قره‌باغ هستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا سالگرد فتنه ژینا این قدر آرام گذشت؟! باز هم مانند فتنه ۸۸، ایمان مردم کشور را از فتنه عبور داد زاویه نگاه جالب و قابل تأملی بود، حتما ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید آبشناسان فرمانده‌ای که در عملیاتی در ۷۰ کیلومتری خاک عراق بدون تلفات و با ۱۵ اسیر برگشت! به مناسبت سالگرد شهادت
خبر سال ۶۵ در مشهد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ حاج قاسم به تهدید آمریکایی‌ها برای ترورش در سوریه سردار رحیم نوعی اقدم، شاگرد شهید مهدی باکری و همرزم شهید قاسم سلیمانی با نقل خاطره‌ای گفت: قاسم سلیمانی به من گفت: «جاده استراتژیک دمشق – بغداد را آزاد کن.» شهید سلیمانی ادامه داد: آمریکایی‌ها از طریق روس‌ها پیام داده بودند: «اگر قاسم سلیمانی وارد این جاده شود، می‌زنیم و نابودش می‌کنیم. یقین دارم که می‌زند، تو برو ببین می‌زند یا نمی‌زند. اگر زد سلام من را به باکری برسان، اگر نزد، میام می‌بینمت.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش کارشناسان ضد ایرانی اینترنشنال به تکنولوژی پیشرفته ماهواره نور۳: ماهواره نور۳ از مکانیزم موشک‌های هایپرسونیک و فراصوت استفاده می‌کند که برد بسیار زیادی دارد و عملا نمی‌توان با آن مقابله کرد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خانم علم الهدی بانوی اول دیگه چیه ؟ مگه قراره ما هم از این آمریکایی‌های پدرسوخته اسکی بریم ؟ در ساختار جمهوری اسلامی ایران و تاریخچه آن جایگاهی تحت عنوان «بانوی اول» نداریم.
خسارت ۴۴ هزار دلاری نصب یک برنامه به یک زن در چین 🔹سفارش آنلاین برای فیله ماهی که قرار بود تنها ۱۰ دلار هزینه داشته باشد، برای یک زن بیش از ۴۴ هزار دلار خسارت در پی داشت. زیرا که کلاهبرداران کنترل تلفن او را به دست گرفتند و از راه دور حساب بانکی او را خالی کردند. 🔹خانم ژاکلین خو (Jacqueline Khoo) ۵۸ ساله بیش از ۴۴ هزار دلار را از دو حساب بانکی و سه صندوق سرمایه‌گذاری خود از دست داد و دلیل این مسئله کلیک این زن بر روی یک تبلیغ بوده است. او با فشردن لینک به‌طور ناخواسته یک برنامه دیگر را دانلود کرده است که کلاهبرداران از طریق آن به حساب‌های دسترسی پیدا کردند. 🔹وقتی او با شماره موجود بر روی تبلیغ تماس می‌گیرد، فروشنده از او می‌خواهد که یک برنامه تلفنی نصب کند. این برنامه باعث تخفیف در قیمت می‌شود. این زن از فروشنده می‌پرسد که آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد که فروشنده او را قانع می‌کند که بدون نیاز به حساب بانکی این پرداخت صورت می‌گیرد.
افزودن خودکار سایت‌های تحریمی به سامانه ۴۰۳ 🔹رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: در حال پیاده سازی ساز و کاری جهت افزودن خودکار سایت‌های تحریم شده به سامانه ۴۰۳.online هستیم. 🔹امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی در پاسخ به یکی از کاربران در خصوص زمان انتظار زیاد برای پشتیبانی سایت در سامانه ۴۰۳.online و تغییر افزودن سایت‌های پشتیبان شده در ۴۰۳.online گفت: در حال پیاده‌سازی سازوکاری مبتنی بر هوش مصنوعی جهت اضافه کردن خودکار و لحظه‌ای سایت‌های تحریم‌شده هستیم.
حذف محتوای نامناسب پس از ۱۲ دقیقه در استرالیا 🔹یک ویدیو توهین‌آمیز به نوجوان استرالیایی که در اینستاگرام تنها ۱۲ دقیقه پس از گزارش به رگولاتور ایمنی فضای مجازی استرالیا، حذف شد. 🔹ویدیویی که در آن در محیط مدرسه دانش‌آموزان یک کودک را به شدت کتک می‌زدند، تنها ۱۲ دقیقه پس از این که به رگولاتور ایمنی در فضای مجازی استرالیا گزارش داده شد، حذف شد. این یکی از سریع‌ترین موارد حذف محتوای نامناسب در فضای مجازی است. 🔹رگولاتور ایمنی فضای مجازی استرالیا با نام اختصاری eSafety یکی از پیشگامان حوزه مدیریت فضای مجازی است. جولی اینمان گرانت (Julie Inman Grant) در یک کنفرانس اعلام کرد که این رگولاتوری هدف خود را برخورد قاطع با محتوای نامناسب در فضای مجازی گذاشته است. 🔹وظیفه این رگولاتور حفاظت از کاربران استرالیایی در شبکه‌های مجازی است وقتی که پلتفرم‌های دیجیتال در زمینه حذف محتوای نامناسب کوتاهی کرده باشند.
روسیه تلفن ضد جاسوسی می‌سازد 🔹وزارت ارتباطات روسیه اعلام کرد که فرایند تولید تلفن همراه ضد باج‌افزار مبتنی بر لینوکس آغاز شده است. 🔹خط تولید تلفن همراه هوشمند ضد جاسوسی R-fon شروع به کار کرده است و کارخانه Rutek محل ساخت این تلفن همراه بومی در روسیه خواهد بود. 🔹تلفن‌های همراه بومی به دلیل نگرانی از جاسوسی قدرت‌های سلطه‌گر تولید می‌شوند. این تلفن همراه روسی دارای سیستم عامل مخصوص خود با عنوان روسا موبایل (Rosa Mobile) است و تجهیزات الکترونیکی آن در سارانسک اسمبل می‌شود. تولیدکنندگان این تلفن همراه را ضد جاسوس‌افزار خوانده‌اند. 🔹شرکت STC IT ROSA که مسئولیت تولید این تلفن همراه را به عهده گرفته است توسط لئونید ریمان (وزیر سابق ارتباطات روسیه) تاسیس شده است که برای هشت سال رئیس این شرکت بود. پس از این که او از کار اجرایی در وزارتخانه کناره گرفت (در سال ۲۰۰۸) به مدت دو سال مشاور رئیس‌جمهور روسیه ولادیمیر پوتین بوده است.
تراکنش میلیاردی مردم در مرکز ملی تبادل اطلاعات 🔹دکتر محمد خوانساری، به مناسبت هفتم مهرماه، سالگرد تأسیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، پیامی را با این مضمون منتشر کرد: 🔹سیزدهمین سالگرد تأسیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حالی فرا رسیده است که به واسطه دولت الکترونیکی، میلیارد‌ها آمد و رفت مردم به دستگاه‌های دولتی تبدیل به تراکنش‌هایی شده‌اند که در مرکز ملی تبادل اطلاعات مبادله می‌شوند. 🔹امروزه، پنجره ملی خدمات دولت هوشمند با ارائه صد‌ها خدمت، مردم را بی‌نیاز از تبادلات کاغذی کرده است و سکو‌های داخلی، هر روز نقش پر رنگ‌تری را در اقتصاد دیجیتال کشور به خود اختصاص می‌دهند 🔹سازمان فناوری اطلاعات ایران، امروزه با تنظیم‌گری در حوزه فناوری اطلاعات از بخش خصوصی فعال در این حوزه حمایت می‌کند و قادر بوده با اثرگذاری بر روی شاخص‌های توسعه فناوری اطلاعات در استان‌های سراسر کشور، نقش بسزایی را در کاهش شکاف دیجیتالی ایفا کند.
دفع بیش از ۸۰۰۰ حمله سایبری / لزوم آموزش مداوم در حوزه افتا 🔹در دنیای امروز امنیت سایبری از اهمیت ویژه‌ای برای کاربران و دولت‌ها برخوردار است؛ سرقت شماره تلفن، کد ملی، رمز عبور و اطلاعات شخصی افراد از طریق سایت‌های رسانه‌های اجتماعی یا بیرون کشیدن اسرار دستگاه‌ها از فضای ابری همه و همه مواردی است که نگرانی کاربران را از امنیت اطلاعاتشان برمی‌انگیزد. 🔹مسئولان معتقدند فقدان و یا ضعف دانش عمومی و فرهنگ امنیت سایبری در بین مدیران و کارکنان بسیاری از سازمان‌ها و مراکز حساس، از موضوعات مهم کنونی برای حفظ امنیت سایبری در کشور است. 🔹رئیس انجمن رمز ایران بر این باور است که موضوع آگاهی‌رسانی و آموزش مداوم امنیت سایبری در سطح سازمان‌ها و ادارات دولتی و همچنین کسب‌وکار‌های بخش خصوصی بیش از پیش باید مد نظر قرار گیرد و مدیران ارشد سازمان‌ها نیز استفاده از توانمندی شرکت‌های بخش خصوصی حوزه افتارا به عنوان «اپراتور‌های امنیتی»، به عنوان یک راهکار عملی برای اقدامات ضروری در جهت ارتقا امنیت سایبری واحد‌های تحت مدیریت خود، بدانند.
﷽ 📌اهمیت نان🥖 🔻بسیار اتفاق می افتد که در مهمانی ها، بعد از اینکه سفره انداخته می شود و نان، ماست یا سالاد در سفره چیده می شود، همه دور تا دور سفره منتظر می مانند تا غذای اصلی برسد. 👈در حالی که بعد از گذاشتن نان در سفره، منتظر چیز دیگرى بودن مکروه است.❌ 📚 سایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی