eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
☑️آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا به قانونگذاران هشدار داد که آذربایجان ممکن است ظرف چند هفته به ارمنستان حمله کند
🛑مصر دروازه گذرگاه رفح را با دیوار سیمانی می بندد.
🚨ادعای تل آویو مبنی بر ترور فرمانده یگان هوایی حماس 📌ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری مدعی شده است که "مراد ابو مراد" فرمانده یگان هوایی جنبش حماس را در شهر غزه ترور کرده است. 📌جنبش حماس هنوز اظهارنظری درباره این ادعای ارتش رژیم صهیونیستی نکرده است.
🔺پرواز دو هواپیمای ترابری نظامی جمهوری آذربایجان به تل‌آویو همچنین پروازهای ترابری نظامی به نخجوان همچنان ادامه داشته است.
⭕️ شبکه ۱۲ عبری مدعی شد که نظامیان اسرائیلی، ۴ رزمنده مقاومت را که قصد عبور از حصار مرزی لبنان و فلسطین را داشتند، به شهادت رسانده است.
⭕️ امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان: رهبری مقاومت منسجم و هماهنگ با هم درسطح بسیار عالی است، همه سناریوها را با هم تعریف کردند و دست روی ماشه گذاشتند: نقشه سرزمین‌های اشغالی تغییر خواهد کرد.
⭕️ رئیس سازمان جهانی بهداشت: هواپیمای حامل تجهیزات پزشکی برای تامین نیازهای اضطراری در نوار غزه در مصر فرود آمد.
🔺الجزیره به نقل از وزارت بهداشت فلسطین: ۲۲۱۵ شهید و ۸۷۱۴ مجروح در غزه
🔸شرکت رادیو و تلویزیون اسرائیل: ایالات متحده از اسرائیل خواست تا حمله زمینی را تا زمانی که یک کریدور بشردوستانه ایمن شود به تعویق بیاندازد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 شگفتی افسر سابق اطلاعاتی آمریکا از عملیات حماس؛ معجزه و شاهکار نظامی در تاریخ مدرن! 🔹‌ اسکات ریتر افسر ارشد اسبق اطلاعات آمریکا: حزب الله و حماس از باهوش‌ترین افراد روی کره زمین هستند؛ آنها با یک سری عملیات توانستند هوش مصنوعی را در جنگ غزه فریب بدهند.
🔸طرح کارتونیست برزیلی از وضعیتی که نتانیاهو ساخته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 عمو عمو مادرم کجاست؟ دو کودک غزه پس از بمباران منزلشان هراسان به دنبال مادرشان هستند😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 دروغ سر بریدن را چه کسی گفت؟ 🔹ادعای قتل و کشتار کودکان و غیرنظامیان در عملیات طوفان الاقصی یکی از آخرین موارد دروغ صهیونیست‌ها است.
🚨بیانیه حزب‌الله در رابطه با شهدای حقیقت 🚨بی‌اعتنایی دبیرکل سازمان ملل، یونیفل، کاخ سفید و خبرگزاری رویترز را در خصوص هدف قرار دادن روزنامه‌نگاران، در جنوب لبنان را محکوم می‌کنیم. 🚨 تجاوز به خبرنگاران را اسرائیلی‌ها با به شهادت رساندن عصام عبدالله در برابر دیدگان همکارانش، آغاز کردند. 🚨 بی‌اعتنایی به این جنایت‌ها با کمک ایالات متحده و به منظور عدم صدور هرگونه محکومیت علیه رژیم صهیونیستی است. 🚨 از رسانه‌ها و همه خبرنگاران آزاده می‌خواهیم حقیقت را برای محکومیت رژیمی که دستش به خون خبرنگاران آلوده است، عیان کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸گام بزرگ نجات 🔹نکات مهمی که رهبر انقلاب در دیدار اخیر پیرامون قضایای فلسطین و عملیات شجاعانه بیان کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 پدر غزه‌ای در کنار پیکر بی‌جان فرزندش: غزه به یاری خدا پیروز می‌شود
🔸سیدحسن نصرالله: امروز وضعیت مقاومت عالی است/ همه سناریوها کاملا آماده است 🔹 دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اشاره به تحولات فلسطین گفت: امروز وضعیت مقاومت عالی است و همه سناریوها کاملا آماده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸تحولات و فعالیت‌های توسعه‌ای سازمان بورس در دولت سیزدهم چشمگیر بوده است. شریف زاده معاون بانک و بورس وزارت اقتصاد: 🔹اقدامات توسعه ای مناسبی در ایجاد نهادهای مالی، توزیع سود و ... توسط سازمان بورس صورت پذیرفته است. به طور مثال در بحث رشد صندوق‌ها، تعداد، تنوع کارکرد و حتی منابع در اختیار آنها قابل مقایسه با دو سال قبل نیست. 🔹سیاست دولت سیزدهم و وزارت اقتصاد در مورد بازار سرمایه، اداره این بازار به شکل حرفه‌ای، عالمانه و بدون حاشیه بود. که انصافا هم همینطور بوده است به همین منظور از عملکرد تیم فعلی مدیریت بازار سرمایه تشکر می‌کنیم.
🔸توانگر در نامه‌ای به رئیسی: خروج فولاد و سیمان از بورس باعث فساد و افزایش قیمت می‌شود/ مجلس اجازه دورزدن قانون و تصمیماتی که باعث به تضییع حقوق مردم خواهد شد را نمی‌دهد. توانگر، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی معایب این خروج را چنین برشمرد: 🔹بورس کالا بر پایه قوانینِ متعدد، پایه کالاهای کشور است؛ روش جایگزین نامشخص و مبهم است؛ ادعای گران بودن قیمت سیمان و فولاد شبهه جدی دارد؛ فولاد و سیمان در قیمت تمام‌شده مسکن و کم‌توجهی دارد. 🔹اظهار نظرهای غیرکارشناسانه بر بازار سرمایه و التهاب در این بازار که به واقع در آستانه انفجار و تبدیل شدن به یک بحران اجتماعی جدی می‌باشد نیز موضوع شایان توجهی‌ است.
🔸سایه جنگ بر سر بازار سرمایه/ آرامش به بورس باز می‌گردد 🔹با وقوع جنگ در غزه و افزایش تنش‌ها در خاورمیانه شاهد افزایش قیمت طلا و نفت و سقوط شاخص های بورس‌ های کشورهای جهان و منطقه بوده ایم. 🔹اما تداوم جنگ و روشن شدن ابعاد و شعاع درگیری ها و موضع گیری های بین المللی عاملی است که در آینده تلاطم های بازار سرمایه را آرام و وضعیت شاخص ها را به حالت ایده آل در می آورد.
🛑سازمان ملل اعلام کرد حملات رژیم صهیونیستی بیش از 1300 ساختمان را در نوار غزه ویران کرد
🔴کیهان خطاب به مولوی عبدالحمید: مسلمان هستی یا مامور اجاره ای موساد؟ 🔹روزنامه کیهان، مواضع مولوی عبدالحمید در باره حملات اسرائیل به غزه را مورد نقد قرار داد و نوشت: باید صراحتا از عبدالحمید پرسید که آیا مسلمان است، یا یهودی صهیونیست، و یا مامور اجاره‌ای موساد؟
🔴کیهان: احمدی نژاد که همه شهرتش را مدیون شعار علیه اسرائیل است چرا در برابر جنایات اخیر صهیونیستها ساکت است؟ 🔹روزنامه کیهان به سکوت رئیس جمهور اسبق در برابر جنایت اسرائیل اعتراض کرد.