eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
111.9هزار عکس
74.5هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
❌نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی: ایران از حماس حمایت می‌کند و ۹۰ درصد از آن حمایت مالی است. اما نمی‌توانم بگویم که ایران پشت برنامه‌ریزی عملیات طوفان الاقصی است
☑️🚨 | منابع محلی اعلام کردند یک پهپاد ناشناس در شمال حمص رهگیری شده است 🔹 این دومین شب متوالی ست که طرف ناشناسی برای حمله به اهدافی در حمص تلاش می کند
☑️🚨 | حادثه امنیتی در مرزهای شمالی رادیو سراسری رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه‌ای امنیتی در منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد و گفت از صهیونیست‌های ساکن این منطقه خواسته شده سریعا به پناهگاه بروند. این در حالی است که برخی منابع از شلیک موشک هدایت شونده کورنت به سمت شهرک مسگاف عام و المناره در منطقه الجلیل خبر دادند. خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از وقوع حادثه امنیتی در اطراف شهرک مرگلیوت خبر داده و تاکید کرد که نیروهای ارتش در حال مقابله با این تهدید هستند.
⭕️ گزارش منبع اسرائیلی حاکی از حمله هوایی سنگین و قريب الوقوع ارتش تروریستی صهیونیستی به بيمارستان الشفاء غزه است 🔺در صورت حمله به بیمارستان الشفاء غزه یک فاجعه انسانی بزرگ دیگر رخ خواهد داد.
🔸 ترور الارم کشورها را به دو جبهه نور و تاریکی تقسیم کرده😂 (حتی اگر اینی که گفته درست باشه خدا با ماست.... اللَّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُوا يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ ۖ وَالَّذِينَ كَفَرُوا أَوْلِيَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَٰئِكَ أَصْحَابُ النَّارِ ۖ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ)😂
اکانت وزارت خارجه کشوری که بیش از ۳۰۰۰ کودک رو صرفا در ۲۱ روز سلاخی کرده، برای مرگ مشکوک تنها ۱ دختر نوشته تسلیت به انسانیت :))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اولین تصاویر از شلیک و انهدام هدف توسط موشک شفق امروز روز حمله همه‌جانبه نیروی زمینی ارتش و هلی‌برن کماندوهای این نیرو در عمق خطوط دشمن بود.
متن شایعه: ‏صورتحساب 1میلیون دلاری اقامت اسماعیل هنیه، رهبر گروه  حماس در یک هتل فوق لوکس قطر در زمانی که غزه در حال راکت پراکنی به اسرائیل بود.  توی این صورت حساب فقط 26هزار دلار برای ماساژ پرداخت شده است!! پاسخ شایعه: ❌ادعای هزینه ۱ میلیون دلاری که توسط کاربران عربستانی و اماراتی منتشر شده، صحت نداشته و فاکتور ارائه شده، جعلی است 👇🏻👇🏻👇🏻 طبق بررسی صورت گرفته در سایت «مسبار» بنا به دلایل متعدد از جمله موارد زیر، این ادعا صحت ندارد 🔷در صورتحساب منتشرشده، ۵‌درصد مالیات برای اقامت در هتل در نظر گرفته شده و این درحالی‌ست که طبق قوانین کشور قطر، اقامت در هتل مشمول قانون مالیات نمی‌شود و همچنین استفاده از برخی امکانات رفاهی در این صورتحساب ذکر شده که دسترسی به این امکانات به علت محدودیت‌های کرونایی عملا امکان‌پذیر نیست. 🔶همچنین مشخص شد که شخصی به نام سمیر صابر که نام او به عنوان کارمند هتل در صورتحساب مذکور آمده است، در آن هتل مشغول به کار نیست.
هم‌اکنون حمله راکتی به اشدود و عسقلان
🚨 💢منابع صهونیستی :نیروهای ارتش اسرائیل در هوا و زمین در حال درهم شکستن شمال نوار غزه هستند.
🚨هم اکنون بمباران وحشتناک غزه
نقشه راه آب کشور تصویب شد 🔹به موجب مصوبه شورای‌عالی امنیت ملی، «نقشه راه آب کشور» که در دولت سیزدهم طراحی و تدوین شده، در جلسه شورای‌عالی آب به ریاست سید ابراهیم رئیسی و با حضور امینی مدیرعامل آبفای کشور رونمایی و به تصویب رسید. 🔹در این جلسه همچنین گزارشی از مهمترین اقدامات وزارت نیرو در بخش آب مورد بررسی قرار گرفت که به موجب آن در حوزه آب‌رسانی با هزار و ۵۸ میلیون مترمکعب توزیع آب در کشور، ۱۵۰ درصد هدف‌گذاری انجام شده و تعهدات ۴ ساله دولت در این زمینه، طی ۲ سال محقق شده است.
🚨آتش در پایگاه نظامی اسرائیل در مرز لبنان ادامه دارد.
وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی: از ارائۀ اینترنت استارلینک به سازمان‌های امدادی غزه جلوگیری می‌کنیم 🔸در پی قطع اینترنت غزه امروز ایلان ماسک گفته بود اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را برای سازمان‌های امدادی غزه فعال می‌کند.
♦️تظاهرات علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی 🔹شهرک‌نشینان صهیونیست در چندین شهرک صهیونیستی دست به تظاهرات علیه نتانیاهو زدند. 🔹تظاهرات‌کنندگان خواستار آزادی اسرای صهیونیست و برکناری نتانیاهو شدند و خیابانی در نزدیکی وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در تل‌آویو را مسدود کردند.
کیم جونگ اون: جنگ‌ جهانی سوم در آستانه وقوع است رهبر کره‌شمالی: 🔹درگیری‌ها در خاورمیانه به جنگ‌جهانی سوم ختم خواهد شد و این جنگ در آستانه شروع است. همه باید آماده باشند. 🔹این درگیری‌ها به خصومت‌هایی منجر می‌شود که می‌تواند به دیگر مناطق جهان کشیده شود.
همکاری گوگل با صهیونیست‌ها: توقف فعالیت برنامه‌های مسیریابی در فلسطین اشغالی 🔹گوگل با درخواست ارتش رژیم اشغالگر برای توقف فعالیت سرویس‌های ترافیک زنده موافقت کرد. 🔹بلومبرگ گزارش می‌دهد که گوگل به درخواست ارتش رژیم صهیونیستی پاسخ مثبت داده است و فعالیت برنامه‌های مسیریابی و ترافیک زنده در فلسطین اشغالی متوقف شده است. برنامه‌های گوگل مپ و ویز (Waze) در حال حاضر در آن منطقه به داده‌های ماهواره‌ای گوگل دسترسی ندارند. 🔹سخنگوی گوگل مپ در این رابطه می‌گوید: «همانطور که در شرایط مشابه گذاشته با ارتش اسرائیل همکاری داشتیم، کنون نیز به طور موقت دسترسی به ترافیک زنده و اطلاعات مسیر‌ها را به خاطر حفظ ایمنی ساکنان منطقه متوقف کردیم». 🔹کارشناسان معتقدند سرویس‌های گوگل در اختیار ارتش صهیونیستی قرار می‌گیرد و آن‌ها از طریق تصاویر ماهواره‌ای و سایر خدمات به دنبال برقراری لجستیک نظامی برتر هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ایغور‌هایی که حمید علیمی بهشون میگه مسلمان، همون تکفیری‌هایی هستند که تو سوریه با ما می‌جنگیدند علت درگیری حکومت چین با اونا مسلمون بودنشون نیست، تجزیه‌طلبی اونهاست! آقای مداح نفهم، بفهم!👌 ‌
⭕️-در جریان حاکم شدن طالبان هیچ قتل عامی در افغانستان صورت نگرفت. -بظاهر مسلمانان اویغور چین، همون شاکله اصلیِ دو گروه خونخوار داعش و جبهه النصره رو تشکیل میدن، قتل عام نیروهای ایرانی در خانطومان یکی از جنایات اویغورهای چینیه. آقای مداح درد تو هم هر چی هست اسلام نیست... ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 این همون معلم بلاگر ولنگاره در حال مزه پرونی و مسخره کردن شعارهای انقلاب!
🚨 🔺کانالهای عبری خبر از حمله زمینی شدید میدهند
✍متاسفانه اینترنت داخل غزه قطع شده و خبری از وحشی گری صهیونیست ها بیرون نمیاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به دانشجویان عرب در خوابگاه دانشجویی دانشکده نتانیا و سردادن شعارهای نژادپرستانه علیه آن‌ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴انقلابی‌گری به شعار و تجمع چهار هزار نفری در مرقد امام نیست امام جمعه پردیسان قم: 🔺از شورای نگهبان مطالبه داریم دقیق‌تر و حساس‌تر به صلاحیت‌ها رسیدگی کنند 🔺آیا می‌شود از نماینده‌هایی که در اغتشاشات آب به آسیاب دشمن ریختند یا ساکت نشستند گذشت؟ 🔺نماینده مجلسی که در جمع کشف‌حجاب‌کننده‌ها شرکت می‌کند و در مقابل قانون‌شکنی و شرع‌شکنی جربزه ندارد میخواهد برای مردم قانون وضع کند؟ این را می‌خواهید تأیید صلاحیت کنید؟ 🔺برخی‌ها دنیا و آخرت و مملکت و خون شهدا را برای پنج تا رأی می‌فروشند ‌‌‌