eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 بلومبرگ: ایران پیروز حملات هوایی آمریکا به یمن 🔺بلومبرگ در گزارشی نوشت حمله آمریکا به یمن نتایج معکوسی به دنبال خواهد داشت و آزادی تجارت در دریای سرخ را تهدید و تنش در منطقه را تشدید می‌کند. 🔺بدون تردید شانس از بین بردن توان موشکی انصارالله یمن صفر است.
📣 وزیر آموزش و پرورش: حدود ۲۸۰ هزار نفر از مجریان انتخابات، معلم هستند
نتانیاهو: این جنگ فقط جنگ اسرائیل نیست بلکه جنگ آمریکا هم هست 🔹 بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی که امشب برای رسانه‌ها ایراد کرد، رسما اعتراف نمود، جنگ علیه غزه صرفا جنگ اسرائیل نبوده بلکه جنگ آمریکا هم محسوب می‌شود.
🔴پایگاه اشغالگران آمریکایی واقع در فرودگاه خراب الجیر حسکه سوریه هدف پهپاد های مقاومت عراق قرار گرفت.
انتقال داروهای مورد نیاز اسرای اسرائیلی در غزه 🔹 شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی: کار انتقال داروهای مورد نیاز اسرای اسرائیلی در غزه به موجب توافق با قطر آغاز شد.
نتانیابو ما جنگ را تا پایان، تا پیروزی کامل، حذف حماس، بازگشت اسرایمان ادامه خواهیم داد و تضمین می‌کنیم که غزه هرگز تهدیدی برای شهروندان ما نخواهد بود. هیچ کس ما را متوقف نخواهد کرد، نه لاهه و نه هیچ کس دیگری من از بلینکن برای کمک تشکر کردم، اما به او گفتم تا زمانی که حماس را از بین نبریم و اسرای خود را برگردانیم، دست از کار برنخواهیم داشت.
🔸انهدام باند سارقان به عنف از دختران خردسال در ساری 🔹رئیس پلیس آگاهی مازندران: در اجرای طرح برخورد با سارقان خشن و درپی وصول پرونده‌های سرقت از دختران خردسال در شهرستان ساری، مراتب در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان مازندران قرار گرفت. 🔹سارقان اصلی که ۲ زن جوان بودند را دستگیر و به یگان دلالت دادند. طی اقدامات فنی به عمل آمده به چهار مورد سرقت گوشواره و گردنبند از کودکان خردسال اقرار کردند.
حسن آقامیری با 5 میلیون فالوور، 3 هزار نفر در لایو سیدکاظم روحبخش با 300هزار فالوور، بیست هزار نفر در لایو، اونم شش صبح ماشالله سید تاثیر کارفرهنگی موثر و مستمر 👌
ساعت بازی فردای تیم ملی فوتبال ایران مقابل فلسطین در نقاط مختلف دنیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تظاهرات کنندگان ساختمان شبکه CBC در کانادا را به خاطر حمایت از رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه محاصره کردند.
🔴المیادین به نقل از رسانه عبری: شمال نوار غزه به کنترل نظامی حماس و جهاد اسلامی بازگشت. 🔺منبع عبری: 50 درصد تحت کنترل سازمان حماس در شمال نوار غزه است تا دو هفته پیش فقط 30 درصد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوال عجیب مجری تلویزیون از رئیس سازمان انرژی اتمی: وقت آن نرسیده که ایران به سلاح هسته ای دست یابد!؟
💢 تکذیب خبر مصدومیت علیرضا جهانبخش 🔹بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال، انتشار شایعه مصدومیت علیرضا جهانبخش در تمرین امروز تیم ملی را رد می‌کند و از رسانه‌ها می‌خواهد پیش از انتشار اخبار، از منابع رسمی صحت و سقم شایعات را جویا شوند. 🔹علیرضا جهانبخش امروز از ابتدا تا انتهای بازی بطور کامل در تمرین تیم ملی حضور داشت و آماده است در صورت صلاحدید سرمربی محترم تیم ملی در بازی فردا حضور داشته باشد.
🔴منبع عبری: 50 درصد تحت کنترل سازمان حماس در شمال نوار غزه است تا دو هفته پیش فقط 30 درصد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 یمنی‌ها در مانور خود به هلاکت رساندن نتانیاهو را تمرین می‌کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدئویی از دوران حضور استعماری انگلیس در جنوب یمن در بندر عدن
📰صفحه نخست وطن امروز، ۲۴ دی ۱۴۰۲
اگر میخواید بدونید مردم یمن چقدر با شرف و با خدان ...
سمت راستیه ۲۶ سال پیش میگفت: زوری نمیخوایم، ناطق نوری نمیخوایم اون سیاستی که میگن پدرو مادر نداره همینه .
امر به معروف طبقاتی یعنی در مترو برای مردم عادی بذاری که من ازش دفاع کردم و به نظرم اگر مودبانه باشد خیلی هم خوبه ولی در خانم هایی که نه روسری دارند نه شلوار میپوشند از تمام گیت ها به راحتی رد شوند و کنار شیخ فرهاد بشینند و سفر خوبی را داشته باشند:)) .
چرا حاضرند دنیا را بخاطر به آتش بکشند! آنچه امروز یهود بر داشت می کند نتیجه سده ها توطئه چینی ، مذهب سازی و نفوذ در خاندان های مهم سلطنتی و حکومت هاست نتیجه بدست گرفتن عنان رسانه و اقتصاد است منتها به چشم خود پیروزی منادیان فطرت بر امپراطوری جنایت و نفرت را خواهید دید .
سایپا رقیب خودروهای فرانسوی! شرکت در واکنش به انتقادات در مورد مصرف بالای ‎سوخت خودروهای داخلی اعلام کرد که مصرف خودروهای این شرکت در سطح خودروهای سواری کشور فرانسه و پایین‌تر از میانگین جهانی است! 😳 .
میخوای پولدار بشی؟ برای رونق کاسبیت یه عکس سرلخت از همکارت پخش کن، اماکن میاد پلمب میکنه بعد میری یه تعهد میدی و یکروزه باز میشه از اینور براندازای احمق واسه لج با نظام میریزن تو مغازت و کلی خرید میکنن حالا تو آشغال هم بدی دستشون مهم نیست! مهم اینه از لج نظام از تو خرید کنن : ))
‏درجریان ترورمشکوک وی درسال۵۸، بنا به نقل خودش درمنزل، درحالیکه همسرش عفت خود را روی او پهن کرده بود؛ فرقانی ها، به سر و روی خانم او وخودش شلیک نکردند؛ دلشان برای خانمش سوخت! گفتند حاج خانم شما کنار برو، فقط به شکم او، آنهم بصورت افقی، که آسیب جدی نبیند!!!