eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
111.7هزار عکس
74.3هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس آمریکایی: آمریکا فقط در شرق آسیا سیصد و سیزده مرکز نظامی دارد و این بخشی از شبکه بزرگ‌تر از ۷۵۰ پایگاه ایالات متحده خارج از پنجاه ایالت آمریکا است/تاسیس بسیاری از این پایگاه ها غیرضروری و اتلاف هزینه است/ قطعاً 750 پایگاه آمریکا در 80 کشور و مستعمره در سرتاسر جهان از هر کشور، امپراتوری و ملتی در تاریخ جهان بیشتر است...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پذیرایی ترکیه از آوارگان سوری در زلزله؛ اخراج از چادرها و کانکس‌ها و خوابیدن در پارک و خیابان!! «ربیع شعار» تحلیلگر سیاسی: 🔹تا همین الان و با گذشت دو هفته از زلزله، سوری ‌ایی هستند که در پارک‌ها و خیابان‌ها، زیر باران و در سرما می‌خوابند؛ دولتی که قادر به مقابله با این نژادپرستی نیست دولت بازنده و شکست خورده ایست! 🔹ترکیه اراضی سوری را اشغال کرده، پرچم خود را در آن برافراشته، واحد پول و زبان ترکیه را در آن منطقه حاکم کرده است اما مردمِ مناطقی که تحت اشغال داشت را در زیر آوار به حال خود رها کرد!
اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر همسر شهید آیت‌الله مطهری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر سرکار خانم اعظم (عالیه) روحانی، همسر شهید آیت‌الله مرتضی مطهری ضمن قرائت فاتحه، بر پیکر آن همراه و یار استاد مطهری نماز اقامه کردند. در این مراسم جمعی از اعضای خانواده و بستگان شهید مطهری نیز حضور داشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیف زیبای حاج احمد واعظی پیرامون جایگاه سنت‌های زورخانه‌ای و جایگاه اولاد حضرت صدیقه(علیه السلام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تعریف دموکراسی از زبان مامور سابق سازمان امنیت ملی آمریکا "CIA": "در سازمان سیا هیچ اهمیتی برای دموکراسی قائل نیستیم؛ اگر دولتی که انتخاب می‌شود با ما همکاری کند مشکلی وجود ندارد و گرنه دموکراسی هیچ اهمیتی برایمان ندارد!"
🔸رتبه‌بندی معلمان تا پایان اسفند تعیین تکلیف می‌شود 🔸وزیر آموزش و پرورش: تا پایان اسفند رتبه‌بندی معلمان به سرانجام رسیده و کار به معنای واقعی در این حوزه شروع می‌شود. 🔸۳۳ هزار نیرو تاکنون در کشور تعیین تکلیف شدند و تا پایان اسفندماه شرایط برای استخدام ۲۰ هزار نفر در کشور مهیا می‌شود.
🔸کنعانی: امیرعبداللهیان به مسکو می‌رود سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹روابط ایران و روسیه مبتنی بر اراده سیاسی رهبران عالی دو کشور است. ایران و روسیه ظرفیت‌های اقتصادی بسیار زیاد مشترک و مکمل دارند. 🔹روابط نظامی و دفاعی ایران و روسیه در چارچوب منافع مشترک دو کشور است و علیه هیچ کشور ثالثی هم نیست. 🔹کشورهایی که ده‌ها میلیارد دلار تسلیحات برای یک طرف جنگ ارسال می‌کنند، اقدام اینها کمک به پایان جنگ نیست. 🔹وزیر امور خارجه کشورمان به زودی به مسکو سفر می‌کند.
🔸کمالوندی: به تمامی سوالات آژانس پاسخ داده‌ایم سخنگوی سازمان انرژی اتمی: 🔸اخیرا آژانس مدعی شده است ما وضعیت زیرساخت‌ها برای غنی‌سازی را در تاسیسات فردو تغییر داده‌ایم. ما به آن‌ها گفتیم که بازرس شما اشتباه اعلام کرده است. پس از اینکه بازرسی دوباره انجام دادند، از طرف ما او به وین اعلام کرد ایران تغییری در زیرساخت‌های غنی‌سازی ایجاد نکرده است. 🔸متاسفانه آژانس گزارشی ضد ما ارائه کرد. دو یا سه روز پس از این گزارش سه کشور اروپایی و آمریکا بیانیه‌ای ضد ایران منتشر کردند. سرعت این کشور‌ها در انتشار بیانیه نشان داد که از پیش به دنبال انتشار آن بوده‌اند. 🔸اخیرا نشریه بلومبرگ مطلبی را منتشر کرده است و مدعی شده ایران غنی سازی ۸۴ درصدی را آغاز کرده است. باید بگویم که غنی سازی ما در ۶۰ درصد است. ما اگر بخواهیم بیشتر غنی سازی کنیم آن را اعلام می‌کنیم و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.
🔸انگلیس تحریم‌هایی علیه ایران و روسیه اعمال کرد 🔹 دولت انگلیس ۹۲ فرد و نهاد روس از جمله افراد و نهادهای مرتبط با شرکت روسی روس اتم را به لیست تحریم‌های خود اضافه کرده است.
🔸تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه توسط رئیس‌جمهور افتتاح شد 🔹پروژه عظیم‌ تونل ۳۶ کیلومتری انتقال آب از سد کانی سیب به سمت دریاچه ارومیه امروز(جمعه) با حضور رئیسی افتتاح شد. 🔹این طرح که در مجموع برای اجرای آن، ۳۵ هزار میلیارد ریال هزینه شده است، آب از مخزن سد کانی سیب وارد تونل انتقال ۳۶ کیلومتری شده، پس از آن با ورود به کانال ۱۱ کیلومتری، به رودخانه گدار می‌رسد و پس از طی ۲۸ کیلومتر مسیر این رودخانه وارد پهنه آبی دریاچه ارومیه می‌شود.
🔸میانکاله در مسیر خشک شدن/ «با بیل مکانیکی و لودر خاک کف تالاب را برداشت می‌کنند» عباس محمدی، کارشناس محیط زیست: 🔹اطراف تالاب میانکاله و خلیج گرگان مصرف آب به شدت افزایش پیدا کرده است. 🔹خاک در مناطق کوهستانی حدفاصل ساری تا نکا که جزو حوضه آبخیز تالاب میانکاله است به‌شدت فرسوده شده است، حتی بعضی از کوه‌ها شبیه کوه‌های اصطلاحاً مریخی شده‌اند. 🔹 برای احیای تالاب میانکاله و خلیج گرگان حداقل ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین اطراف این تالاب مشغول به کار هستند. اسم آن را گذاشته‌اند لایروبی رودخانه‌های منتهی به تالاب، یعنی با بیل مکانیکی و لودر خاک کف رودخانه و تالاب را برداشت می‌کنند، اما به‌جای درمان درد فقط درپی تزریق مسکن هستند، ریشه این مشکل در جنگل بالادست است که پوشش گیاهی آن منطقه را از بین برده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸روایت سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش در بافت از زبان مصدومان این حادثه.
🔸 بی عملی و کج اندیشی مجمع نمایندگان واستانداری مازندران مساله اصلی استان است در حال تماشای شبکه خبر هستم وزیر محترم نیرو در حال گزارش افتتاح انتقال شگفت آور آب به دریاچه ارومیه از منابع کلان ملی است آفرین به دولت مردمی آیت الله رئیسی برای اقدام نهایی در نجات دریاچه که همه ایرانیان را شادمان کرد، اما همین وزیر به هشدارهای آبی مازندران و مردن میانکاله و نیاز آبی کشاورزان بی اعتناست چرا؟! آیا با توجه به نقش مازندران در امنیت ملی غذایی و پذیرش سالانه بیست میلیون گردشگر نیازمند به بسیج امکانات منابع ملی نیست !؟ به نظر می رسد فقدان برنامه و اراده در استانداری و مجمع نمایندگان و نیز قبیله ای شدن حکمرانی استان و اتلاف انرژی برای شرقی _ غربی کردن های اخیر جغرافیایی در اقلیم یکپارچه مازندران مساله اصلی این کژ کارکردی ها است ! ✍️مجتبی زارعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸قدردانی رئیس‌جمهور از نیروهای مسلح 🔹رئیسی: استان آذربایجان‌غربی و تمامی استان‌های مرزی ما شاهد جانفشانی نیروهای مسلح، پاسداران، بسیجیان و دیگر نیروهای مسلح از ارتش و سپاه و نیروهای زمینی و هوایی بوده، این عزیزان جانفشانی‌های زیادی برای امنیت منطقه انجام داده‌اند.‌
🔸 «نیروگاه اتمی کارون» در خوزستان احداث می‌شود 🔸️ رئیس سازمان انرژی هسته‌ای ایران گفت: نیروگاه اتمی کارون با توان داخلی در استان خوزستان احداث می‌شود تا ایران اسلامی نیازی به خارجی‌ها در این زمینه نداشته باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸تشییع پیکر اسماعیل احمدی در گلزار شهدای کرمان 🔹پیکر مرحوم اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست و مشاور وزیر ورزش که در سانحه هوایی بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در شهر بافت استان کرمان جان باخت در گلزار شهدای کرمان تشییع شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 غربی‌ها به وعده‌های خود در قبال ایران عمل نکردند کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی : 🔹غربی‌ها به وعده‌های خود درباره برنامه هسته‌ای ایران هرگز عمل نکردند. 🔹 اخیرا آژانس مدعی شده است ما وضعیت زیرساخت‌ها برای غنی سازی را در تاسیسات فردو تغییر داده ایم تا غنی سازی ۶۰ درصد را انجام دهیم. 🔹آژانس اعلام کرده است ما این موضوع را اعلام نکرده ایم. ما به آژانس پاسخ داده ایم و اعلام کرده ایم که زیرساخت‌های غنی سازی را تغییر نداده ایم.
﷽ 📌انحراف از قبله پس از نماز🔰 🔻بر خلاف عادت بسیاری از مردم، لازم نیست پس از پایان نماز صورت خود را به طرف راست و چپ بچرخانیم 👈زیرا پایان نماز به وسیله سلام است؛ مثل: السلام علیکم و رحمه الله و برکاته. ✅ در چند مورد نباید پس از سلام نماز، صورت را از قبله منحرف کنیم: ⬅️ کسی که وظیفه او سجده سهو است، این شخص بلافاصله بعد از سلام نماز باید سجده سهو را بجا آورد.١ ⬅️ کسی که قضای تشهد فراموش شده بر اوست، این شخص بلافاصله بعد از سلام نماز، تشهد فراموش شده را قضا می کند و پس از آن دو سجده سهو به جا می آورد. ⬅️ کسی که باید نماز احتیاط بخواند مثلا در نماز، شک بین رکعت سه و چهار، بنا را بر چهار می گذارد و پس از سلام نماز، بدون فاصله یک رکعت نماز احتیاط ایستاده یا دو رکعت نشسته می خواند.٢ 📚١. توضیح المسائل محشی ج١ ص۶٧۴ 📚٢. همان، ص۶۵٩
💠رهبر معظم انقلاب: ✅ از شبهه نباید رنجید 👈 این شبهه‌ها مثل این تحریمهاست؛ ما را وادار می‌کند بیشتر فکر کنیم 🌀از شبهه هم نباید رنجید. نرنجیم؛ بالاخره شبهه است و وجود دارد. مرحوم مطهری خودش شبهه را کشف می‌کرد، زودتر می‌فهمید و بنا میکرد روی آن فکر کردن. ↩️برای مواجهه‌ی با شبهه بایستی کاملاً آماده شد. من می‌خواهم این را عرض بکنم حتی این شبهه‌ها مثل این تحریم‌هاست، این تحریم‌ها اگر نبود مطمئن باشید ما این پیشرفت‌های صنعتی و فنی را نمی‌داشتیم... نه قطعه می‌فروختند، نه علم می‌فروختند، نه فناوری می‌فروختند ناچار شدیم خودمان اقدام کنیم. 💡شبهه هم همین‌جور است، شبهه‌ هم ما را وادار می‌کند بیشتر فکر، مطالعه و مراجعه کنیم. بیشتر مشورت کنیم، بیشتر از کسی که بیش از ما می‌فهمد سوال کنیم، شبهه هم از این قبیل است. مراقب باشیم حرف سست نزنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌خبرشایعه❌ ♨️تهدید امنیتی س.پ.ا.ه علیه اینترنشنال! 📡بیست و هشتم بهمن ماه ایران اینترنشنال اعلام کرد به دلیل تهدیدات امنیتی پخش برنامه‌های ۲۴ ساعته‌ را از لندن به واشنگتن منتقل کرده است
📢 کرملین: پوتین رئیس جمهور روسیه در حال گفتگو با نخست وزیر ارمنستان در مورد وضعیت مرز آذربایجان و ارمنستان است.
📢 هاآرتص: تحریم اسرائیل نزدیک است و رهبران ما احمق‌اند 🔹 روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» با انتشار یادداشتی نوشت که به زودی هدف جنبش «تحریم اسرائیل» تحقق می‌یابد و رهبران تل‌آویو که وضعیت کنونی را به وجود آورده‌اند، احمق هستند.