eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
111.7هزار عکس
74.3هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 وضعیت وزیر ورزش نسبت به دیشب بهتر شد مدیر روابط عمومی وزارت ورزش: 🔺برای افتتاح چند پروژه ورزشی و جلسه مدیران کل ورزش به کرمان رفته بودیم؛ چیز زیادی از سقوط بالگرد به خاطر ندارم و در بیمارستان به هوش آمدم. 🔺طبق خبری که دقایقی پیش گرفتم، وضعیت حمید سجادی نسبت به شب گذشته بهتر شده و اوضاع تحت کنترل است. 🔺برآورد اولیه این بود که علی جوادی، مدیرکل ورزش استان تهران دچار ضایعه نخاعی شده ولی اینطور نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سپاه قوی تر است یا ارتش؟ 🔹مقایسه بین تجهیزات و نیروهای سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران 🔷سپاه و ارتش ید واحد هستند و هر دو نیرو مکمل هم بوده و برادر یکدیگرند🇮🇷 🔹سپاه جنگ نابرابر را مدیریت میکند 🔹ارتش جنگ کلاسیک را مدیریت میکند 🔹سپاه قدرت اول موشکی و پهپادی خاور میانه و ارتش قدرت اول نیروی زمینی و هوایی خاور میانه هستند...
مکالمه زیبای اباعبدالله الحسین با مروان پیرامون ازدواج دختر حضرت زینب با یزید پاسخ به شبهات رو از سیدالشهدا یاد بگیریم ١۴٠٠ سال پیش تو اون جامعه‌ای که برای زنان ارزشی قائل نبودن و بازیچه روابط سیاسی و قومی قبیله ای میشدن و اصلا ازدواج ها بر همین مبنا بود، سیدالشهدا اینطوری زیبا از زن و کرامت زن میگن.
🔴حکم جالب دادگاه بیرجند 🔹رئیس دادگاه انقلاب بیرجند: 2 نفر از متهمان نگهداری مواد مخدر به‌دلیل اثرات ناشی از حضور در زندان، ملزم به تأمین لوازم گرمایشی برای هموطنان زلزله‌زده خوی شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🧶 شیطان 👹را تو خواب دید که خیلی طناب دارد ، ازش پرسید این طناب ها مال کیه ...⁉️ شیطان گفت...👹 آیت الله
✍ آیت الله بهجت: خوب است انسان در هر کار خیری که پیش می‌آید و می‌تواند آن را انجام دهد، فرصت را مغتنم بشمارد و خود را از آن محروم ننماید ... زیرا فردای قیامت به هر یک از آنها شدیداً محتاج خواهیم شد. 📚 در محضر بهجت، ج۱، ص۶۳
♦️حال مدیرکل ورزش کرمان وخیم شد‌/ وزیر بهداشت به کرمان رفت رئیس اورژانس کرمان: 🔹وزیر بهداشت به منظور عیادت از وزیر ورزش و مصدومان سانحه بالگرد به کرمان آمده است. 🔹تنها مورد نگران کننده وضعیت آقای پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان است. 🔹بافت ریه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان آسیب جدی دیده و وضعیت ریه وی در حال بدتر شدن است. 🔹وزیر ورزش هنوز به هوش نیامده اما حال وی خوب است و نگرانی از بابت او وجود ندارد.
🌐 آغاز ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از فردا ترکی ،مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری: 🔹ثبت نام اینترنتی این تسهیلات از فردا ۶ اسفند ۱۴۰۱ آغاز و تا ۲۸ اسفند ادامه خواهد یافت. 🔹مبلغ وام ضروری بازنشستگان کشوری با هماهنگی بانک عامل با افزایش ۱۰۰درصدی از ۱۵میلیون تومان به ۳۰میلیون تومان برای سال آینده افزایش یافته است. 🔹بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش فقط باید به صورت اینترنتی درخواست خود را در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir ثبت کنند.
افزایش حقوق کارمندان در سال آینده پلکانی نیست 🔹«غلامعلی کوهساری» عضو کمیسیون تلفیق مجلس: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان در سال آینده پلکانی نیست و به حقوق همه افراد ۲۰ درصد اضافه خواهد شد.
رای ممتنع ایران به قطعنامه محکومیت حمله روسیه علیه اوکراین 🔹ایران، هند و چین از جمله ۳۲ کشوری هستند که به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل برای محکومیت روسیه که با اکثریت بزرگ آرا تصویب شد رای ممتنع داده اند. 🔹موافق: ۱۴۱ / مخالف: ۷ / ممتنع: ۳۲ رای 🔹هند و آفریقای جنوبی هم جزو ۳۲ کشوری بودند که به قطعنامه رای ممتنع دادند. 🔹۷ کشوری که رای مخالف دادند: بلاروس، مالی، نیکاراگوئه، روسیه، سوریه، کره شمالی و اریتره. 🔹مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اکثریت بزرگ آرا قطعنامه ای را تصویب کرده است که حمله روسیه را محکوم می کند و خواستار عقب نشینی نیروهایش از اوکراین و پایان نبردها می شود. 🔹۱۴۱ کشور به این قطعنامه رای مثبت، ۳۲ کشور رای ممتنع و هفت کشور رای منفی دادند
آمریکا ۲ میلیارد دلار به اوکراین کمک می‌کند شبکه سی‌ان‌ان: 🔹انتظار می رود آمریکا امروز در اولین سالگرد آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین اختصاص ۲ میلیارد دلار کمک مالی امنیتی به اوکراین را اعلام کند. 🔹وجوه کمک امنیتی اوکراین برای خرید و قراردادهای جدید با صنایع دفاعی و عدم تهیه تجهیزات از ذخایر موجود آمریکا استفاده می‌شود.
تایید معافیت‌ صدا و سیمای ایران از برخی تحریم‌ها 🔻 وب سایت وزارت خارجه آمریکا: ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا معافیت محدود صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را از برخی تحریم‌ها تایید کرد و گفت که این معافیت شامل ارائه خدمات ماهواره‌ای به صدا و سیما می‌شود.
حمله جیمی‌جامپ به دروازه‌بان رقیب/ درگیری جنجالی در لیگ اروپا جهانی شد 🔹در چارچوب دور برگشت پلی‌آف لیگ اروپا، شب گذشته سویا به مصاف آیندهوون رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد ولی به دلیل پیروزی ۳ بر صفر در دور رفت، به مرحله بعدی صعود کرد. 🔹در این دیدار، یک هوادار پی‌اس‌وی آیندهوون به شکلی عجیب وارد زمین شد و در جریان بازی به دروازه‌بان سویا حمله کرد. 🔹جیمی‌جامپ به قصد درگیری با «مارکو دیمیتروویچ» به زمین آمد و با مشت به صورت گلر سویا ضربه زد. 🔹این دروازه‌بان در ادامه برای دفاع از خود، هوادار را به زمین کوبید تا درگیری به شکلی عجیب ادامه پیدا کند.
🔸نرخ بهره بین بانکی به ۲۳ درصد رسید 🔹بر اساس آمار منتشرشده از سوی بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۳ اسفند به ۲۳.۰۱ درصد رسید.
افتتاح سومین واحد بخار نیروگاه ارومیه 🔹سومین واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه به صورت رسمی با حضور رئیس‌جمهور به شبکه سراسری برق متصل شد.
📣 ناتو: به چین اعتماد نداریم 🔺️ ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو در واکنش به انتشار «طرح صلح» چین برای پایان‌دادن به جنگ اوکراین اعلام کرد به چین به عنوان میانجی برای جنگ اوکراین اعتماد نداریم.