eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
111.7هزار عکس
74.3هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله به یک زن در تجمع زن، زندگی، آزادی گروه‌های ضدانقلاب این بار در تجمع هامبورگ به جان هم افتاده‌اند و طرفداران حزب کردستان با طرفداران رضا پهلوی درگیر شده‌اند.
همین طور که میبینید بالگرد میل حداقل ۱۰ تا صندلی برای نشستن ولی روزنامه کذاب اعتماد میگه ۴ نفر ظرفیت داره بقیه رسانه‌ها هم عین اسب ازش کپی کردن و منتشر کردن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روش فروش خودروهای وارداتی مشکل حقوقی دارد 🔹یوزباشی، مدیرکل حقوقی سازمان تعذیرات حکومتی: به عنوان کسی که درس حقوق خوانده‌ام، می‌گویم که قرارداد خرید خودروهای وارداتی دارای مشکل حقوقی است. 🔹باید قیمت قطعی خودروهای وارداتی از قبل مشخص باشد و معلوم شود چه خودرویی و با چه کیفیتی قرار است به مردم فروخته شود.
📢 حملات گسترده موشکی و پهپادی روسیه به اوکراین؛آژیرهای هشدار در کیف به صدا در آمد 🔹منابع خبری اعلام کردند که مناطق مختلفی از اوکراین بامداد امروز شاهد حملات گسترده موشکی و پهپادی روسیه بوده است. 🔹این حملات علیه چندین منطقه از جمله کیف انجام شده است. 🔹در اثر این حملات،آژیرهای هشدار در کیف به صدا در آمد
📢 رادان: در حوزه امنیت با کسی تعارف نداریم فرمانده کل انتظامی کشور: 🔹در بحث امنیت قطعاً با کسی تعارف نداریم و به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم از این خط قرمز ما عبور کند چرا که چنین مسائلی جلوی قطار در حال حرکت توسعه را می‌گیرد.
📢 خیال‌بافی نتانیاهو درباره اقدام نظامی علیه ایران: به نفع کل جهان است 🔹 نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی طی سخنرانی در در «کنفرانس امنیت داخلی هارتوگ»، با لازم دانستن تهدید یا اقدام نظامی معتبر علیه برنامه هسته‌ای ایران، مدعی شد که هر کاری برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی انجام می‌دهد.
📢‌ مخالفت «بایدن» با ارسال جنگنده‌ اف ۱۶ به اوکراین 🔹‌ مشاور امنیت ملی کاخ سفید: رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر درخواست اوکراین برای جت‌های جنگنده اف ۱۶ را قبول ندارد و این درخواست را رد می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 قاآنی: واژه «مقاومت» جزو مقدس‌ترین واژه‌هاست 📍 فرمانده سپاه قدس: واژه «مقاومت» جزو مقدس‌ترین واژه‌ها در جوامع مختلف اسلامی و غیراسلامی است. 📍 حتی دشمنان اسلام وقتی به واژه مقاومت می‌رسند سر تعظیم فرود می‌آورند. 📍 امروز رژیم صهیونیستی اقرار می‌کند کسانی در جبهه نبرد پیروز می‌شوند که مقاومت می‌کنند.
📢 یک شهروند کامرونی به ظن کلاهبرداری با نهادهای مذهبی در بیروت دستگیر شد. 🔹یک شهروند خارجی در حال ورود به شش مسجد شهر دیده شد که ادعا می‌کرد مسیحی است و می‌خواهد مسلمان شود. روحانیون خوشحال شدند و از صندوق های خیریه به او پول دادند.😐😁 🔹اوستاپ بندر که تازه ضرب شده بود، در کلیساهای مسیحی نیز مشاهده شد که خود را مسلمانی معرفی کرد که می خواست به مسیحیت گروید و همچنین از کلیساها کمک مالی دریافت کرد. 🔹او به ظن ارائه شده توسط پلیس دستگیر شد، زیرا او در چندین دوربین مداربسته نصب شده در کلیساها و مساجد در سراسر شهر دیده می شد.
🌐آغاز توزیع کارت آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری از امروز 🔹کارت ورود به جلسه دو آزمون دکتری متمرکز و کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان تا روز چهارشنبه می‌توانند نواقص اطلاعات کارت را اصلاح کنند./ ایسنا
♦️جریمه سنگین ایرلاین‌ها درصورت تاخیر ۵ ساعته 🔹معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی: تاخیر بیش از ۵ ساعت مشمول انجام یک پرواز رایگان برای رساندن مسافر به مقصد و بازپرداخت همه هزینه بلیت به مسافر می‌شود.
♦️ورزشکار معلول ایرانی در پرتاب وزنه رکورددار جهان شد 🔹یاسین خسروی، ورزشکار کرمانشاهی هیأت جانبازان و معلولان استان با ثبت رکورد ۱۵ متر و ۴۶ سانتیمتر در رشته پرتاب وزنه رکورد جهان را در امارات شکست. 🔹رکورد این رشته ورزشی پیش از این در اختیار ورزشکار برزیلی با ثبت رکورد ۱۵ متر و ۲۷ سانتی‌متر بود. 🔹رقابت‌های جهانی جانبازان و معلولان در امارات در حال برگزاری است./فارس
🌐دریافت کرایه تاکسی بر اساس تعداد مسافران است مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری: 🔹رانندگان تاکسی‌های رسمی اگر سه مسافر را سوار می‌کنند باید بر مبنای سه مسافر کرایه دریافت کنند و اگر چهار مسافر سوار کنند هم بر مبنای همان چهار مسافر باید کرایه دریافت کنند. 🔹در صورتی که راننده تاکسی بیشتر از نرخ مصوب از مسافر دریافت کرد، مسافران می‌توانند شکایت خود را از طریق درگاه ارتباطی که توسط شهرداری شهرهای مختلف پیش‌بینی شده است یا از طریق مراجعه حضوری به سازمان تاکسیرانی‌ها ثبت کنند و به شکایت آنها رسیدگی خواهد شد.
🌐 آلودگی هوا دوباره سراغ کلان‌شهرها می‌آید ⛈ در مناطقی همچون اصفهان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. ☀️ روز پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش دما حاکم خواهد بود. 😷 برای دو شهر کرج و تهران افزایش غلظت آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتقاد مجری برنامه از نحوه اضافه کردن میزان دستمزدها در دولت 🔹 واقعا زندگی با ۷ یا ۸ میلیون تومان در این شرایط کار مشکلی است. بارها پیشنهاد داده ایم که به جای افزایش درصدی، کف حقوق را به یک مبلغی مثلا ۱۰ میلیون تومان بالا بیاورند. 🔹در این جنگ اقتصادی مسئولین کمی به خودشان سختی بدهند و سقف حقوق را در ۳۰ میلیون تومان نگه دارند و بالاتر نبرند که بشود کف حقوق ها را افزایش داد.
جزئیاتی از اختیارات ویژه بانک‌مرکزی در بازار ارز وزیر اقتصاد: 🔹بانک مرکزی مجموعه‌ای از اختیارات جدید را نیاز داشت تا بتواند دخالت موثر داشته باشد و این بسته شب گذشته در جلسه سران سه قوه با اجماع آرا تصویب شد. 🔹یکی از اختیاراتی که بانک مرکزی به دنبال آن بود در حوزه عدم بازگشت ارز صنایع بورسی بود. براین اساس تمامی صنایع کشور حتی مجموعه‌های دولتی شامل حوزه نفت و صنعت و سایر صادرکنندگان باید از بانک مرکزی تبعیت کنند. 🔸خاندوزی در پاسخ به سوال تسنیم در مورد برخی گمانه زنی‌ها در خصوص ایجاد محدودیت دسترسی ایران به درهم پس از تحریم‌های روسیه این مسئله را تکذیب کرد.
🌐 قیمت دلار در مرکز مبادلات ۴۳ هزار و ۹۲ تومان شد 🔹در پنجمین روز از فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار ۴۳ هزار و ۹۲ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۴۷۱ تومان اعلام شد.
فهرست ۲۲ بانک برای ثبت نام خودروهای وارداتی 🔹خرید خودروهای وارداتی از شنبه ششم اسفندماه از ساعت ۱۲ ظهر به مدت یک هفته آغاز شده و متقاضیان در این فرصت که تا پنج شنبه ادامه خواهد داشت می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه خودرو نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند. 🔹بنا بر اعلام وزارت پیش شرط ثبت نام سامانه موجودی حساب بانکی متقاضی است که به طور علی الحساب ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. امروز براساس آخرین آمار لیست ۲۲ بانک برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی اعلام شده است.
🔴فاضل میبدی خبر مسمومیت دانش‌آموزان دختر توسط جریان «هزاره گرا» از قول خود را رد کرد؛ باز هم پای شرق درمیان است! فاضل میبدی: 🔹نمی‌دانم که شبکه شرق چرا این مطلب را از قول بنده زده، من گفتم یکی از دوستانم بیان کرده و باید از وی بپرسید. 🔹بنده به آن خانم که این مطلب را از قول بنده زدند اعتراض کردم و گفتم نباید این کار را می کرد. 🔹من گفتم که نباید این مطلب مطرح شود، کار ناقص است پژوهش دراین رابطه ادامه دارد که متاسفانه این خانم از قول بنده زده نباید این کار را می کرد. 🔹جریان هزاره گرا برای ایران نیست افرادی هستند که اعتقاد دارند هر هزار سال مصلحی ظهور می کند ، این دوست بنده گفته بود که تحقیقاتی کرده که این جریان در کشور درحال شکل گیری و مرکز آن در قم و اصفهان است، در مسیحیت و یهودیت هست. 🔹طی چند روز گذشته در فضای مجازی از قول فاضل مبیدی خبری را منتشر شد که گروهی موسوم به هزاره گرا پشت مسمومیت های مدارس قم است و مرکز ثقل این گروه قم و اصفهان است و این جریان یک جریان مذهبی و ضد مدرنیته است.
ترمز افزایش قیمت خودرو کشیده شد؟ 🔹خودرو نسبت به دیروز افزایش نرخ چندانی را تجربه نکرد و قیمت ها در محدوده های روز گذشته باقی ماندند. 🔹کاهش یا افزایش قیمت خودرو به نوسانات ارزی بستگی دارد و نرخ خودرو هم‌گام با دلار شروع به حرکت می‌کند. در این شرایط دیگر افزایش یا کاهش عرضه خودرو به بازار بر قیمت‌ها تاثیرگذار نیست.
«اورسجی» رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا شد 🔹رئیس فدراسیون کبدی ایران به عنوان رییس کنفدراسیون آسیا انتخاب شد.
⭕️ رژیم صهیونیستی درصدد تقویت نیروهای خود در کرانه باختری 🔹 سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از تقویت نیروهای این رژیم در کرانه باختری خبر داد. 🔸 سخگوی ارتش بیان کرد که قرار است یک گردان دیگر از نیروهای این رژیم در مناطق مختلف کرانه باختری مستقر شود.
☑️قاآنی: مقاومت سرنوشت را در نبردها معین می‌کند فرمانده سپاه قدس: 🔹 در عصری زندگی می‌کنیم که واژه مقاومت جزو برجسته‌ترین واژه‌ها در مجتمع اسلامی و غیر اسلامی محسوب می‌شود. تمام جهان در مقابل مقاومت سر تسلیم فرود می‌آورد؛ حتی دشمنان اسلام هم وقتی به این واژه می‌رسند. 🔹آمریکا و امپریالیسم جهانی و رژیم صهیونسیتی برای دنیا تعریف کرده بودند که هرکس پول و سلاح بیشتر دارد در جنگ‌ها پیروز واقعی است، اما حالا می‌گویند این مقاومت است که سرنوشت را در نبردها معین می‌کند و این محصول فداکاری مردان مقاوم جبهه مقاومت و انعکاس درست رسانه‌ای آن است. 🔹در این جنگ ترکیبی اخیر رسانه جزو اصلی‌ترین سلاح‌ها بود اما امروز جبهه مقاومت و رسانه مقاومت علیرغم همه محدودیت‌هایی که داشته، اما با تلاش هر روز، ظرفیت خود را افزایش داده است، البته که باید این مسیر استمرار داشته باشد.
🔰توضیح طالبان درباره تغییرات سفارت افغانستان در تهران 🔸وزارت خارجه طالبان: فعالیت‌های سفارت افغانستان در تهران پس از اعزام دیپلمات‌های جدید ادامه خواهد یافت. 🔸تغییر در کادرهای دیپلماتیک، یک امر معمول اداری و حق مشروع هر کشور است. باور داریم شاهد شفافیت در امور سفارت و گسترش بیشتر مناسبات میان ۲ کشور خواهیم بود.