♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
☑️فشار خوردن لادن طباطبایی، سلبریتی خارج نشین از کامنت های منفی مردم/پس کو شعار زندگی و آزادیتون؛ ه
خانم طباطبایی کامنت های شما عزیزان را پاک کرد😅😅💪💪
با انجام عملیات دیشب تعدادی از کامنت های شما لایک بالایی گرفت و در صدر کامنت ها قرار گرفت که باعث شد خانم طباطبایی کامنت هارا پاک کند
پس کووووو آزادی بیان لادن خانوم😅😅
نمیدونست ما زودتر اسکرین شات میگیریم😎😎
24.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ مقایسه کارنامه جمهوری اسلامی با پهلوی!
👥 مناظره جنجالی دکتر زیباکلام و دکتر قدیری ابیانه
🔹قدیری: ۸۰ درصد مردم در زمان شاه گرسنه یا نیمه گرسنه بودند. / من جمهوری اسلامی را قبول دارم اما نقدهایی هم به آن دارم. / همین صحبتهای آقای زیباکلام دلیل بر آزادی سیاسی است.
🔸زیبا کلام:از خیلی جهات شما اگر بخواهید مقایسه بکنید ما نهتنها پیشرفت نکردیم بلکه به عقب هم رفتهایم./ ما انقلاب کردیم که حکومت هر کاری که دلش میخواهد نتواند انجام دهد./ هر چیزی که جمهوری اسلامی میگوید بد است، نسل جدید میگوید خوب است.
📆 ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱
🔸 سفر نتانیاهو به ایتالیا به مشکل خورد/ خلبانان زیر بار پرواز نمیروند!
🔸کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی: خلبانان اسرائیلی تاکنون از هدایت هواپیمای حامل نتانیاهو و همسرش به ایتالیا که قرار است روز پنج شنبه انجام شود، خودداری کرده اند.
🔸خلبانان اسرائیلی اعلام کرده اند در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو، حاضر به هدایت هواپیمای حامل وی در سفر به ایتالیا نیستند.
🔸امروز همچنین شماری از خلبانان نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در اعتراض به سیاست های نتانیاهو از حضور در مانورهای نظامی تمرد ورزیده بودند.
⛔️⛔️ دشمنی سرکردگان بهائیت با نهادهای آموزشی اسلامی
▪️ بهائیت فرقه ای تشکیلاتی است که انحصارگرایی مشخصه اصلی آن می باشد. بر این مبنا، عبدبها، دومین سرکرده بهائیت محتوای آموزشی را منحصر و محدود به نوشته های سرکردگان فرقه می دانست و عنوان می کرد، تمام موسسات علمی جهان(بجز موسسات صهیونستی) باید به یک شکل و اسلوبی مورد تایید این فرقه ضاله مبدل شوند.
🔻 بحث یک پارچگی و به عبارت دقیق تر، قرار گرفتن نهادهای آموزشی زیر نظر تشکیلات جاسوسی بهائیت با این هدف مطرح می شود که مهره های این فرقه در درون نهادهای آموزشی رخنه کنند و مبانی فاسد جریان را در چنین بسترهایی گسترش دهند. عبدبها با گستاخی تمام می نویسد «از الزم امور تا جمیع بشر تربیت واحده گردند یعنی تعلیم و تربیت در جمیع مدارس عالم باید یکسان باشد.( خطابات، ج ۲، ص ۱۴۸.)
⚠️ از منظر سردمداران و مهره های بهائی عدم یکسان شدن نهادهای آموزشی با مبانی این فرقه ضاله چیزی است که به هر قیمتی باید با آن مقابله کرد چنانچه بها، خدای خود خدا خوانده بهائیان می نویسد:
پس احبای الهی و اماء رحمانی به جان و دل، اطفال را تربیت نمایند و در دبستان فضل و کمال، تعلیم فرمایند. در این خصوص ابداً فتور نکنند و قصور نخواهند. البته طفل را اگر بکشند بهتر از این است که جاهل بگذارند( ایام ملکوت، اشراق خاوری ص220)
➕ حال از آنجا که این جریان ضاله وابسته به سرویس های جاسوسی می باشد، بحث شست و شوی مغزی مخصوصا در دوره کودکی در آن به عنوان یک فرایند تربیتی دارای اهمیت است. با این وصف، باید مراقب بود که این تشکیلات جاسوسی و مهره های آن درصدد لطمه به بسترهای آموزشی ناکام باشند.
#بهائیت #نقد_بهائیت #نفوذ_فرهنگی
1.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در مملکتی که رهبرش در دیدار با دختربچههابه اونها توصیه میکنه که «درسهاتون رو خوب بخونید، تادر آینده جز زنهای بزرگ بشوید»
یه عده میگن نه مسمومیت کار حکومته کار رهبره😂
باچه احمقایی طرفیم😢
🔴 گزارش BBC جهانی برخلاف ادعاهای BBC فارسی
«سمی شناسایی نشده و زنجیرهای از مسمومیت نیست»
وبسایت BBC جهانی در گزارشی به موضوع مسمومیت در مدارس ایرانی پرداخته و به یافتههای برخی از متخصصان اشاره کرده است.
از جمله اینکه پروفسور «وسلی» روانپزشک و اپیدمیولوژیست کینگز کالج لندن گفته است که چندین عامل اپیدمیولوژیک کلیدی او را به این باور رسانده که اینها زنجیرهای از مسمومیت نیستند، بلکه در عوض یک مورد بیماری اجتماعی انبوه هستند که در آن علائم بین افراد گسترش مییابد.
«آلستر هی» استاد سمشناسی محیطی در دانشگاه لیدز هم نتایج آزمایش خون برخی از دانشآموزان دختر ایرانی را بررسی کرده، اما گفته است که هیچ سمی شناسایی نشده است و با توجه به آنچه دیده است، بعید میباشد که یک عامل عصبی یا یک سم ارگانوفسفره مانند آنهایی که در آفتکشها استفاده میشود، مسئول باشند.
دکتر «کیانوش جهانپور» در توئیتر نوشت: قرار نیست برای بنده و شمای فارسیزبان بگویند. برخلاف آنها که میگویند نبینید، عرض میکنم حتماً این شبکهها را با چشمان باز ببینید.
چرا فرقهها جذابند؟
فرقهها برای آنکه بتوانند جذب کنند باید جذاب باشند و بههمین دلیل از مکانیسمهای جذابیتزا در ساختار و رفتار فرقهای استفاده میکنند که از جمله علل آن میتوان به این موارد زیر اشاره کرد:
🔸 #متفاوت بودن
مهمترین ویژگیای که موجب جذابیت فرقهها میشود، متفاوت بودن آنهاست. فرقهها با سوءاستفاده از تمایل ذاتی انسان به متفاوت بودن و یا تجربه امور متفاوت و گریز از یکنواختی و تکرار، خود را تافتهای جدا بافته از جامعه نشان میدهند.
🔸 توهم #آزادی از قیود
فرقهها این توهم را در افراد بارور میکنند که میتوانند آنها را از همه قیود دستوپا گیر مذهبی، فرهنگی و اجتماعی برهانند. در حالی که در عمل چنین اتفاقی نمیافتد.
🔸 رازآلودگی و #سمبولیسم
سمبولیسم موجود در فرقهها موجب جذابیت آنها و کشاندن مخاطب به درون برای کشف رمز آنها است. استفاده از نماد، علاوه بر آنکه مقدار زیادی از #رازآلودگی را به همراه دارد، موجب نوعی تشخص فرقهای نیز میگردد.
🔸 احساس #امنیت
فرقهها از آن جهت که همواره از رهبری کاریزماتیک برخوردارند و مناسبات در آنها بر اساس روابط طولی تنظیم میگردد، مکان مناسبی برای کسانی است که به تکیهگاهی معنویروانی برای خود نیازمندند. زنان، نوجوانان، جوانان و افراد آرمانگرا بهترین کسانی هستند که با این الگو همسازی دارند.