eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
111.7هزار عکس
74.4هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
لبنیاتی هم پلمپ نشده به مزخرفات ضدانقلاب توجه نکنید :)
تکذیب شد
🔺١٠ نکته مهم در مورد ویدیوی موسوم به ‎ماست پاشی
در مدرسه‌ای که آقای میثم خامنه‌ای، فرزند رهبر انقلاب درس می‌خواندند، معلم از دانش‌آموزان می‌خواهد که مقوایی برای درس ریاضی بخرند و این رسمی که در تصویر می‌بینید را روی آن ترسیم کنند و به مدرسه بیاورند. ایّام جنگ بود و کمبود اقلام؛ مقوا هم به راحتی پیدا نمی‌شد لذا آقای خامنه‌ای، رئیس‌‌ جمهور وقت یک پاکت مقوایی که آن زمان به جای کیسه نایلونی برای خرید میوه و اقلام استفاده می‌شد را باز می‌کنند و برای انجام رسم به فرزندشان می‌دهند و این جمله را خطاب به معلم روی آن مقوا می‌نویسند:‏ «آقای آموزگار محترم! مقوا نداشتیم، من به میثم و دیگر بچه‌ها گفته‌‌ام از این کاغذها که باید دور ریخته می‌شد استفاده کنند. لطفا مؤاخذه نکنید بلکه تشویق هم بفرمائید. سید علی خامنه‌ای» پ‌ن: آنچه خواندید روایتی بود از آقای سادات‌ اعلایی؛ معلم دبستان
🔸️وزیر دفاع جمهوری باکو: ایران حامی تروریسم است ژنرال ذاکر حسن‌اف، وزیر دفاع جمهوری باکو در اجلاس مشورتی فرماندهان: اتهامات توام با شر کردن و بهتان زدن نظامیان برخی از کشورهایی که از سیاست تروریسم و اشغالگری پشتیبانی می‌کنند، پوچ و غیرقابل‌ قبول است.
💢 ایشون برا یه عده قاتل و چاقوکش دلتنگ شدن 🔹 چرا برا شهدای مدافع امنیت استوری نذاشتید چرا برای امثال آرمان و روح الله استوری نذاشتید.
💢اسقاطیلی ها راجع به رژیمشون چی میگن؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ادعای شبکه 13 رژیم صهیونیستی: اسرائیل تلاش کرده است تا با حمله به سوریه به عملیات بمب‌گذاری ایرانی‌ها در اسرائیل پاسخ دهد...
و الا نسخه پروشون کلت می‌کشید و پونز می‌زد مگنه دهباشی سوآز تحصیل کرده😉😏
https://www.aparat.com/v/EaSCI آیا قانونی کردن حجاب منطق عُقَلایی دارد....!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دزدی و رشوه‌خواری باید در جامعه نهی شود رئیس‌جمهور: 🔹برخی ممکن است بگویند، ما صرفاً یک واجب نداریم و واجباتی دیگری بغیر از مساله حجاب نیز داریم، قطعاً صحیح است. 🔹وظیفه دولت اسلامی آن است که جلوی دزدی و رشوه خواری و ... را بگیرد، همه این نباید ها باید در جامعه نهی شوند. وظیفه دولت اسلامی، انجام احکام و آیات الهی است.
🛑براساس اخبار تأیید نشد، فردی که سطل ‎ماست رو روی سر ۲تا دختر در سوپرمارکتی در مشهد خالی کرده، دایی این خانم ها بوده که بعد از متوجه شدن از حضور خواهر زاده هاش بدون روسری دنبالشون میکنه و باعث برخورد قهرآمیزش میشه... منتظر اخبار رسمی باشید و به گمانه‌زنی‌ها توجه نکنید!!
💢مردم ایران و تاسیس حکومت نادرشاه افشار طوائف و قبایل را با قدرت شمشیر مغلوب ساخت و حکومت تشکیل داد. البته ابتدا قصد داشت صفویه به قدرت بازگردد. برادرزاده او عادل شاه افشار در قلمرور کوچک‌تر از نادر جانشین او شد. پس از مدت کوتاهی ابراهیم شاه افشار، برادر خود را خلع و خود پادشاه شد. شاهرخ شاه افشار نوه دختری شاه سلطان حسین صفوی هم کمتر از یک سال و سه ماه در قدرت ماند. افشاریه منقرض شد. کریم خان زند که از فرماندهان سپاه نادر بود با غلبه بر سایر قبایل به قدرت رسید. پس از کریم خان زند، بر سرجانشینی قدرت جنگ آغاز شد. بحران همیشگی در ایران، بحران انتقال قدرت بود. آغامحمدخان قاجار، خواجه محبوس در ارگ کریم خان توانست سایر رقبا را شکست دهد و ایل قاجار را به قدرت برساند. سال‌ها پیش از او، پدرش محمدحسن خان قاجار در کنار رود اترک و استرآباد جنگید. مقدمات اتحاد ایل قجر را او فراهم ساخت. آغا محمدخان مقتدر توانست حکومت قاجار را تثبیت و به برادرزاده اش خان بابا انتقال داد. خان بابا همان فتحعلی شاه است‌. قجر دست به دست شد تا یک حکومت جدید با سبک جدید بر سر کار آمد. حکومت جدید برای اولین بار با کودتای خارجی ها شکل گرفت. ایل و طائفه ای پشت این حکومت نبود. رضا سوادکوهی که در لشکرکشی به اردبیل چکمه های انگلیسی جعفرقلی خان سردار بهار را تمیز میکرد سال ها بعد مجری طرح ژنرال آیرونساد شد و در سوم اسفند ۱۲۹۹ کودتا کم هزینه و فوری برپا کرد. سرهنگ شد، به سردارسپه رسید. نخست وزیر شد و در نهایت پادشاه! در تمام این حکومت های بر سر کار آمده؛ افشاریه، زندیه، قاجاریه و پهلوی مردمِ ایران نقش نداشتند. آورنده حکومت نبودند. برای تشکیل حکومت خودشان تلاش نکردند‌. یک ایل بر سایرین غلبه پیدا می کرد و دیگران مجبور به تبعیت بودند. در تشکیل حکومت پهلوی حتی همان ایل‌ها هم نقش نداشتند. مردم تابع بودند. تنها حکومتی که مردم خودشان با ایجاد یک انقلاب توانستند شکل دهند، برای آن هشت سال بجنگند و آن را تثبیت کنند همین جمهوری اسلامی است. اگر جمهوری اسلامی آورده مردم نبود بقا هم نمی یافت. مردم رکن حکومتند.
♦️اعلام شرایط دریافت وام فرزند دوم در سال ۱۴۰۲ 🔹طبق شرایط جدید اعلام شده از سوی بانک مرکزی، برای فرزندانی که از سال ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده‌اند، تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت می‌شود. 🔹تسهیلات برای فرزند اول ۳۰ میلیون تومان، فرزند دوم ۶۰ میلیون تومان، فرزند سوم ۹۰ میلیون تومان، فرزند چهارم ۱۲۰ میلیون تومان و برای فرزند پنجم و بیشتر ۱۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
🚨 احضار لبنیات‌فروش به دادگاه! 🔸صاحب مغازه لبنیاتی شاندیز مشهد: 🔹شب گذشته ساعت 11 شب با حکم قضایی، برای پلمب مغازه آمدند و مرا برای مراجعه به پاسگاه خواستند و حتی فیلم های دوربین مداربسته را برای روشن شدن ابعاد ماجرا بردند و قرار شد تا دوشنبه نیز برای ارئه توضیحات به دادگاه مراجعه کنیم.  🔸 آن روز مادر و دختری وارد مغازه شدند که یک آقایی وارد شده و بعد از تذکر سطل ماست را روی سر آن زن ریخت.
🔺‏تورم برخی از کشورها در 12 ماه گذشته: چین: 1% عربستان: 3% ژاپن: 3.3% کره‌جنوبی: 4.8% اندونزی: 5.4% کانادا: 5.2% برزیل: 5.6% آمریکا: 6% فرانسه: 6.3% هند: 6.4% آفریقای جنوبی: 7% مکزیک: 7.6% استرالیا: 7.8% المان: 8.7% انگلیس: 10.4 % روسیه: 11% ایران: 46.5% ترکیه: 55% آرژانتین: 102%
🔸 واکنش ترامپ به محکومیتش توسط دادگاه منهتن. 🔹«این اراذل و هیولاهای چپ رادیکال به تازگی چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا و نامزد اصلی جمهوری‌خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ را متهم کرده‌‌اند. 🔹این یک حمله به کشور ماست که مانند آن قبلاً دیده نشده است. 🔹ایالات متحده در حال حاضر یک کشور جهان سومی است، کشوری که به طور جدی در حال افول است، خیلی غم انگیز است!»
🔸بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت ۱۲ فروردین 🔹وزارت امور خارجه در سالروز ۱۲ فروردین در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرزندان ملت بزرگ ایران در سنگر دیپلماسی، خود را موظف به حراست از ذره ذره منافع ملی کشور دانسته و یک بار دیگر عهد می‌بندند که دوشادوش آحاد ملت، پرچم پرافتخار ایران را بر قله‌های اقتدار و توسعه پایدار به اهتزاز درآورند.
افطار درایام روزه داری ماه مبارک رمضان ۱- ازمنظر اهل بیت علیهم السلام موقع افطار مصرف ۱/۱-نوشیدن اب ولرم ۱/۲-نوشیدن شیر (گاو جوشیده طبیعی ) با خرما ۱/۳- عسل با اب ۱/۴- خرما ۱/۵-مصرف سویق عدس ۱/۶- خوردن حلوا ۱/۷- کشمش خوری ۲- ازمنظر طب اسلامی و ایرانی مصرف افطار باید دردوبخش ، افطار سبک و سپس شام بعد ساعتی دیگر تدبیرشود . ۳- مصرف انواع سوپ ها+ فرنی گرم + آش خرفه با سبزی جعفری با پایه برنج + شعله زرد + شیربرنج ۴- چراباید اب ولرم دراول افطاربنوشیم زیرا سبب شستشوی کبد + خوشبو شدن دهان + محکم شدن دهان + کاهندگی در عروق ورم کرده بدن + کاهش اخلاط صفرا و بلغم + حفظ حرارت سیستم معده و روده ها+ مانع ازبروز سردرد ، زیرا با اب سرد خوردن دراول افطار تمام سیستم گوارش دچارشوک داخلی میشود . ۵- نوشیدن شیر با عسل + شیر با خرما + عسلاب یعنی یک قاشق عسل در یک لیوان آب ۶- پرهیز از تغذیه هلیم یا کله و پاچه یا اَ رشته به غلظت شیرابه انها و ناتوانی معده درساعات اولیه برای هضم آن . ۷- ممنوعیت شروع افطار با پنیر و یا هندوانه با خربزه و یا سبزی ، زیرا مصرف ترکیبات فوق با هم سبب اختلال کبد و یا بروز لجن در کیسه صفرا و یا سنگ کیسه صفرا میشود . ۸- ممنوعیت نوشیدن اب یخ دربدو آغاز افطار ، زیرا خوردن ار یخ و بستنی و فالوده ، سبب شکم آوری ، بروز چربی سرد همان تری گلیسیرید میشود . ۹- تغذیه مناسب و زود هضم برای یکساعت بعد افطاربعنوان شام ، خوردن آبگوشت تنها + تخم مرغ عسلی + سوپ ها بالاخص جو + کره محلی با مربای انجیر + مربای تمشک ۱۰- بعد افطار و شام ، تنقلات کم خورده شود تا میل به غذای سحر افزایش یابد . ۱۱- برای دفع سنگ کلیه هاو دفع سوزش پهلوها در ایام روزه داری ، ضرورت دارد که دمنوش و یا عرقهای خارشتر و خارخاسک بصورت مرکب بعنوان نوشیدنی ازافطار تا سحر خیلی مفیداست . ۱۲- نوشیدن شربت ماالشعیر سنتی طبیعی با عسل ( یک لیوان جو پوست کنده را در چهارلیوان آب به مدت سی دقیقه جوش ارام داده و سپس صاف کرده و روزی یک لیوان میل شود . ۱۳- مصرف هرنوع میوه فصل فقط دوساعت بعداز شام توصیه میشه ادامه دربخش سوم
سحرخوری درایام روزه داری :: ۱- مصرف تغذیه خورشت بامیه گیاهی + کدو اب پز و بخارپز درقالب خورشت ۲- مصرف ماهی پرورشی و حتی دریا بشدت مضر و عامل تشنگی ۳- شستشوی دهان با اب و نمک و یا سرکه با گلاب درسحر برای دفع میکروبها و کاهش بوی بددهان ۴- سحر خوری الزامیست ۵- سحراز مصرف ادویه جات و شوریجات بشدت پرهیز شود ۶- تا یک ساعت بعداز سحر خوردن از خوابیدن پرهیز شود . ۷- تغذیه سحر عبارتند از : برنج فقط با سبوس + حلوا + ارده شیره + تخم مرغ نیمرو + کتلت شامی با پودرسماق عدسی + گردو با پنیر + کره محلی باعسل + کوبیده آبگوشت فقط ۸- پرخوری درسحر ممنوع
🔸دستور ویژه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان برای بررسی حوادث چابهار و سرباز معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان: 🔹بدنبال حادثه حریق خودروی حامل سوخت در محور چابهار به دشتیاری بر اثر واژگونی و طرح ادعای بروز حادثه بر اثر تعقیب و گریز در بامداد امروز و مجروح شدن یکی از سوخت بران تیمی از بازرسی انتظامی استان مامور به بررسی چگونگی این وقایع شدند. 🔹به منظور بررسی نقش یا عدم نقش ماموران در حادثه چابهار و چگونگی اجرای ماموریت پلیس در روستای پیردان سرباز، تیم کارشناسان بازرسی انتظامی اقدامات لازم انجام و در صورت احراز تقصیر با ماموران متخلف برخورد و اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.
چای قرآنی و شربت قرآنی با زنجبیل 🇮🇷🇮🇷☕️ و ♨️ یک پکیج کامل برای چایی و دمنوش یا شربت در سوره انسان (دهر) آمده و شاید بهتر باشد چای قرآنی را بر چای کلکته و سیلانی ترجیح دهیم! به قرآن و اهل بیت(ع) بازگردیم که می فرمایند: 🕋 و یُطافُ عَلَیْهِمْ بِآنِیَهٍ مِنْ فِضَّهٍ وَ أَکْوابٍ کانَتْ قَوارِیرَا «۱۵» قَوارِیرَا مِنْ فِضَّهٍ قَدَّرُوها تَقْدِیراً «۱۶» وَ یُسْقَوْنَ فِیها کَأْساً کانَ مِزاجُها زَنْجَبِیلًا «۱۷» عَیْناً فِیها تُسَمَّى سَلْسَبِیلًا «۱۸». ❇️ خدا می فرمایند: و گردانیده می شود بر ایشان ظرف هایی از نقره و تنگ هایی که بلورین باشند، بلورهای نقره فام که آنها را اندازه‌گیری کرده اند، اندازه کردنی؛ و نوشانیده شوند در آنجا پیمانه ای که آمیزه اش زنجبیل است، چشمه ای در آن که سلسبیل نامیده می شود. ✅ بنابراین بهترین چایی دم کرده زنجبیلی است که با آب چشمه درست شده باشد و در آبگینه شیشه ای تهیه شود. 🥣 زنجبیل را نیم کوب کنید و دم کنید یا از زنجبیل تازه استفاده شود. ⚠️ مقدار زنجبیل را بر حسب ذائقه، گرم مزاجی و سرد مزاجی با توجه به گرم بودن زنجبیل تعیین کنید. ⚠️در صورتی که به صورت خنک نوشیده شود،یک شربت گوارا و بسیار مفید خواهد بود.👌 ⚠️ شیرینی این دمنوش می تواند شکر سرخ سلیمانی، شکر نیشکر، عسل، خرما یا کشمش باشد (یکی از این موارد) 🥔رایج‌ترین نوشیدنی در ژاپن که به طول عمر شهرت دارند، شربت زنجفیل است
🛤️در مسیر پیشرفت! روز جمهوری اسلامی گرامی باد.🇮🇷