eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
111.7هزار عکس
74.4هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑اردوغان موافقت پارلمان ترکیه با درخواست فنلاند برای عضویت در ناتو را تایید کرد.
🔺نوریل روبینی اقتصاد دان امریکایی:بزودی نه اقتصادی و نه دلاری از امریکا باقی نخواهد ماند.
🔸آخرین نتایج نظرسنجی انتخابات در ترکیه
🔸کشته شدن ۶ مرزبان پاکستانی در مرز ایران 🔹ارتش پاکستان: کشته شدن ۶ مرزبان پاکستانی در حمله تروریستی یک گروه مسلح از ایران در مرز دو کشور
📣 تعطیلی موزه‌ها و اماکن تاریخی در ۱۳ فروردین 🔺روز ۱۳ فروردین، به مناسبت روز طبیعت، تمامى موزه‌ها، بناهای تاريخى و پایگاه‌های ميراث‌ملى و جهانی تحت پوشش وزارت ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستى در سراسر کشور تعطيل هستند.
☑️وزارت خارجه روسیه روز دیوانه را به زلنسکی تبریک گفت 🔸پیش از این، روز اول آوریل در اوکراین با شوخی های اودسا جشن گرفته می شد. اما امروز دستگیری راهب لاورای کی یف-پچرسک، متروپولیتن پاول و آزار و اذیت ارتدوکس ها
سفارت ایران درباره انتخاب سفیر جدید ایران در ارمنستان: ادعای سوابق نظامی سبحانی بی اساس است 🔹سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان اعلام کرد: سفارت مجدداً بر بی‌اساس بودن ادعای سوابق نظامی آقای سبحانی تاکید می‌کند. 🔹البته، آقای سبحانی همانند آقای ظهوری سفیر فعلی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، از جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی است.
🛑باز یک مشت ابله میروند دلار میخرند 🔘این داستان منو یاد بورس چند سال پیش میندازه اون زمان هم یک مشت ابله طمع کار هجوم بردند به سمت بورس ما فریاد زدیم نخر اقا این حجم از صعود بازر طبیعی نیست و حباب است گوش ندادند و زندگیشان بر باد رفت. 🔹ان زمان نوچه کدخدا در ایران باعث شد و این زمان هم خود کدخدا دارد بازی را میچرخاند 🔸اقا عزیز سود جو طمع کار احمق دلار نخر ⚠️دلار در حال سقوط جهانی است
🔴سوئد اعلام کرده تا زمانی که این کشور به عضویت کامل ناتو در نیاید عضویت فنلاند نیز کامل نخواهد شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 رئیسی: امام برای رأی و نظر مردم احترام قائل بودند رئیس‌جمهور: 🔺در مسأله قانون اساسی، تاکید امام (ره) این بود که این قانون سریعاً تدوین شود. 🔺در سفری که من به افریقا داشتم، یکی از حقوقدانان برجسته آفریقایی که رفیق آقای ماندلا بود به من گفت: هیچ قانون اساسی را جامع تر از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیافتم. قانون اساسی شما توانسته بین آراء مردم و آرمان الهی جمع ایجاد کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸این همه مدت از زلزله ترکیه گذشت هنوز کانکس‌های اردوغان نرسیده :) 😒😏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 کارشناس اوکراینی: اتحاد ایران و روسیه می‌تواند بازتاب بسیار منفی برای [باکو] داشته باشد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸رئیس پیشین پارلمان جمهوری باکو: 🔷می‌گویند ستارخان به دنبال جدایی آذربايجان از ایران بوده، کمتر دروغ بگویید اصلا از این خبرها نبوده/تاریخدانان ما گرفتار بازی های سیاسی شده‌اند/ما توسط روسیه از امپراتوری ایران جدا شدیم، اگر این خاک اشغال نشده بود امروز بخشی از ایران بودیم! 🔷راننده های ایرانی که بازداشت کرده‌ایم همه آذری هستند/بعضی می‌گویند ایران را درهم میکوبیم، از این خبرها نیست، ایران خطرناک است و شوخی بردار نیست.
تبلیغ روزه خواری در کافه ربلان قالتاق ها به بهانه ماه رمضان تا ساعت ۲ هم باز نگه می دارند ! اتحادیه های اصناف؛ تعزیرات؛ دادستانی و استانداری... خوابند؟! بگویید مال فلان آقازاده است و خلاص... بعد هم یک گوشی از ما بپیچانید که غلط بکنیم دیگر سراغ این عزیزان دل در رستوران‌ها و طلافروشی ها و ... برویم!
حضرت علّامه حسن زاده آملی : 🔹️طهارت باطن مهمّ ترین شرط فهم و سلوک الی الله است. با آلودگی گناه نمی توان به عالم ملکوت که سر تا سر پاکی است ، وصال یافت
🌷 شیخ جعفر : بعضی وقت ها ما این قدر عقب هستیم که می‌آید و می‌گذرد اما ما متوجه نمی‌شویم. احیا می‌گیریم، می‌گیریم، افطار می‌کنیم، سحری می‌خوریم؛ اما فیض ماه رمضان را درک نمی‌کنیم. باید به ماه رمضان رسید.‌ ‌
زلزله ۵ ریشتری هرمزگان را لرزاند زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵ ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتری منطقه پارسیان در استان هرمزگان را لرزاند.
⭕️ تو‌ چنل خودشون در خارج از کشور ۳۶ درصد رای دارند، ببین در جامعه‌ی ایران، چقدر رای دارند 🔻 آخه شما اقلیتی که با کلی رُبات و تبلیغ سلبریدی ها، چاهزادتون پونصدهزارتا رای هم نتونسته جمع کنه چرا نظرسنجی میذارید؟😂 زنده باد ایران🇮🇷
📢 سازمان‌های اسلامی کمپینی برای تحریم خرمای اسرائیلی در فروشگاه‌های انگلیس راه‌اندازی کردند.
🔸سفارت ایران در پاکستان حمله تروریستی به نیروهای پاکستانی در منطقه را به شدت محکوم می کند و خواستار تقویت همکاری های مشترک دو کشور علیه گروه های تروریستی است.
🔸رئیس مجلس پاکستان روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت 🔹راجا پرویز شریف رئیس مجلس ملی این کشور سالروز جمهوری اسلامی ایران را به ملت، دولت و مجلس ایران تبریک گفت. 🔹زاهد اکرم دُرانی نایب رئیس مجلس پاکستان نیز ۱۲ فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران را به دولت و ملت کشورمان تبریک گفت.
💢 وزرای خارجه مصر و سوریه از توافق بازگشت روابط دیپلماتیک میان ایران و عربستان استقبال کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جایگزینی ارزهای ملی به جای دلار 🔹جایگزنی ارزهای ملی و منطقه ای به جای دلار در تجارت جهانی رو به افزایش است. 🔹بعد از اعلام چین، برزیل و هند، برای استفاده از ارزهای ملی در تجارت خارجی، اتحادیه اقتصادی جنوب شرق آسیا، «آسه آن» هم از طراحی ارز منطقه ای در معاملات بین المللی به جای دلار خبر داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺بابک نهرین طنزپرداز تبریزی که به باکو مهاجرت کرده و تلاش می کند مرجعیت فرهنگی و رسانه ای را برای آذری ها از ایران به باکو منتقل کند، در این برنامه لهجه های متنوع آذری های مناطق مختلف ایران را دست می اندازد و با آنها شوخی می کند. سوال این است که اگر این کار در داخل ایران از طریق صدا و سیما یا سایر رسانه ها انجام شود، نهرین و پان ترک ها این کار را پیراهن عثمان نکرده و کشور را به جرم توهین به آذری ها به هم نمی ریزند؟ اگر در رسانه های وابسته به علیف آذری های ایران دستمایه خنده و تمسخر شوند از نظر نهرین و پان ترک ها اشکالی ندارد و همه باید بخندند چون ارباب در باکو این طور خواسته، اما در داخل ایران چنین کاری حتما دستمایه آشوب قومی خواهد شد!