eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸️وزارت دفاع ترکیه: در اثر انفجار یک کارخانه راکت سازی در آنکارا، ۵ نفر کشته شدند.
🔸بر اساس اعلام پایگاه خبری عبری زبان واللا، پس از درگیری اخیر در نوار مرزی با مصر، سربازان گردان الفهد حاضر نیستند در مکانی که سه نظامی اسرائیلی در آن کشته شدند، نگهبانی بدهند و زمان پست‌ها در این منطقه از ۱۲ ساعت به ۸ ساعت کاهش یافته است.
🔸نمایندگی ایران : هیچ ماده‌ هسته‌ای اظهار نشده‌ای در ایران وجود ندارد. 🔹 نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل : تمامی مواد و فعالیت‌های هسته‌ای ایران به صورت کامل اظهار و توسط آژانس راستی‌آزمایی شده است. 🔹 هیچ ماده هسته‌ای اظهارنشده‌ای در ایران وجود ندارد و ادعای آژانس صرفاً براساس اطلاعات نادرست و ساختگی رژیم صهیونیستی با پیشینه‌ای طولانی مدت از رشته دروغ‌های زنجیره‌ای است.
🔸بزرگ‌ترین هدفم صلح با عربستان و مقابله با ایران است 🔹نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی: برقراری صلح با عربستان سعودی و جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای از بزرگترین اهدافی است که از زمان بازگشت به قدرت برای خودم تعیین کرده‌ام.
🔺افشاگری سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: ظریف گفت زنگنه در ماجرای ترکمنستان خیانت کرد 🔹مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توئیتر نوشت: آقای دکتر ظریف! حال که سکوت شکستید، در ایامی که وزارت نفت دولت سیزدهم بدون برجام موفق شده بدهی ترکمنستان را تسویه و قرارداد گازی را احیا کند، آنچه سال ۹۹ در جلسه با بنده و جمعی از نمایندگان در دفترتان گفتید، علنی بگویید: "زنگنه در ماجرای ترکمنستان ‎خیانت کرد"، دانستن حق مردم نبود؟! 🔹با روی کار آمدن یازدهم، بیژن زنگنه وزیر نفت وقت، تعامل گازی ایران و ترکمنستان بدون هیچ دلیلی در سال ۹۵ بهم زد. در دولت سیزدهم بعد از گذشت ۲۰ ماه، با تسویه کامل اصل بدهی قبلی ترکمنستان تعامل گازی دو کشور مجددا احیا شده و به سطح ۲۰ میلیون متر مکعب مجموع سوآپ و ورادات رسیده است. 🔹پایداری شبکه گاز شمال و شمال شرقی ایران، کمک به حل ناترازی گاز در روزهای سرد سال و افزایش صادرات گاز ایران به کشورهای ترکیه و عراق و احیای قرارداد صادرات گاز به پاکستان از جمله مزایای خرید گاز ارزان ترکمنستان است.
افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور 🌤در نقاطی از اصفهان، شمال فارس، غرب یزد و کرمان رشد ابر و رگبار پراکنده در ساعات بعد از ظهر پیش‌بینی شده است. 🌩شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران در ساعات بعد از ظهر رگبار باران رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد. 🌧شدت بارش‌ها امروز در شمال آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل خواهد بود و در نوار شمالی کشور روند افزایش نسبی دما آغاز می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خانه خدا لباس احرام پوشید 🔹در آستانه حج تمتع، متولیان مسجدالحرام طبق رسم هر ساله سه متر از پرده کعبه را بالا کشیدند و پارچه سفید دور خانه خدا دوختند.
♦️محدودیت تردد در هراز و چالوس ادامه دارد مرکز مدیریت راه‌های کشور: 🔹امروز تردد در محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد از مسیر جایگزین آزاد راه تهران شمال انجام می شود. 🔹محور هراز محدوده تونل مشاء نیز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم امامزاده هاشم (گردنه امامزاده هاشم) انجام می شود. 🔹بارش باران امروز هم جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت را در برمی‌گیرد.
هنگامه قاضیانی بازیگر سینما از دنیای بازیگری خداحافظی کرد
🐦 توصیه وزیر ارشاد خاتمی به اصلاح‌طلبان : آب را گِل‌ نکنید!
حذف رکابزن ایران به دلیل پنچری دوچرخه 🔹در چهارمین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در تایلند، صبح امروز سمیه یزدانی نماینده کشورمان در ماده تایم تریل انفرادی، به علت نقص فنی و پنچری دوچرخه، مسابقه‌اش را به پایان نرساند و حذف شد.
ریزش ۵۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در ۳۰ دقیقه 🔹 در ۳۰ دقیقه معاملات بازار سهام در روز شنبه شاخص کل بورس حدود ۵۰ هزار واحد کاهش و به محدوده ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار واحد عقب نشینی کرده است. بر این اساس شاخص کل بورس تا کنون حدود ۲.۲ درصد کاهش یافته است.
♦️آزادراه تهران-شمال هم مسدود شد 🔹مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز: آزادراه تهران - شمال نیز مانند جاده چالوس به دلیل ریزش سنگ مسدود شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کماندار ایرانی بر بام آسیا ایستاد؛ پالیزبان به مدال طلا رسید 🔹محمدصالح پالیزبان در فینال مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیایی کامپوند به مصاف کمانداری از مالزی رفت که با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۷ مقابل کمانداری از مالزی به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️ نقش حاج قاسم در سازماندهی، آموزش و تجهیز نیروهای محور مقاومت به روایت شهید ابومهدی المهندس 🔸مخلصانه، فداکارانه و بدون ادعا ...
وضعیت فیروز نادری دیشب البته ملک الموت برای این ملحدین و کافران این شکلیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کودک کشی نوین و قانونی در ایالات متحده آمریکا و اعتراض شهروند آمریکایی
﷽ 🕋🧲جهت قبله 🔻توجه به قبله در برخی از احکام واجب است همچون نماز و در برخی از احکام حرام است همچون قضای حاجت (دستشویی)، چه در خانه و چه در صحرا. 👈اما برخی از افراد علی الخصوص در بیابان و صحرا، به این نکته توجه ندارند و نیز سنگ دستشویی بسیاری از خانه ها در اثر بی توجهی رو به قبله یا پشت به قبله کار گذاشته شده و ساکنان آن حساسیتی از خود نشان نمی دهند.‼️ 🔹مسأله: موقع تخلی (دستشویی) باید طرف جلوی بدن یعنی شکم و سینه، رو به یا پشت به قبله نباشد. 📚توضیح المسائل مراجع ص64 م59 و60
⏳ رصد شنبه (۲۰ خرداد، ۲۱ ذی‌القعده، ۱۰ ژوئن) ➖ در سوگ امام خمینی پرچم سازمان ملل نیمه افراشته شد و پرچم هیچ کشوری به اهتزاز در نیامد. [۱۳۶۸ ‌ه‍ ش] ➖ حکام آل سعود که یک‌سال قبل دست به کشتار حجاج ایرانی زده و دو هفته پیش از این تاریخ نیز روابط دیپلماتیک خود با ایران را قطع کرده بودند، رسماً اعلام کردند حجاج ایرانی را نمی پذیرند. [۱۳۶۷ ه‍ ش] ➖ بنی‌صدر با حکم امام خمینی از فرماندهی کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عزل شد. [۱۳۶۰ ه‍ ش] ➖ اعتراض رسانه آلمانی ″اشترن″ به زیاده روی رژیم شاه در شکنجه مخالفین. [۱۳۵۶ ه‍ ش] ➖ روز جهانی صنایع دستی [م]
یک‌پیشنهاد برای رسانه ها و همه دلسوزان ۲۰ تا ۳۱ خرداد سال ۱۳۶۰ را روایت کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍جایگاه زن قبل و بعد اسلام 🔸قبل اسلام در سراسر جهان با زن مثل یک‌ حیوان و کالا استفاده می شد. سپس اسلام مانند راه نجات و رهایی آمد.
منطقه یورو دچار رکود اقتصادی شد آژانس آماری اتحادیه اروپا: 🔹رشد اقتصادی منطقه یورو در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ منفی بوده است. این دومین دوره سه ماهه متوالی است که اقتصاد این منطقه انقباضی بوده است و بنابراین با تعریف فنی رکود مطابقت دارد. 🔹تولید ناخالص داخلی (GDP) در منطقه یورو بین ژانویه تا مارس سال جاری ۰.۱ درصد نسبت به سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است. 🔹علت این رکود کاهش هزینه‌کرد دولت‌ها و خانوارها در این منطقه و داده‌های تجدید نظر شده در آلمان است که نشان می‌دهد بزرگترین اقتصاد منطقه یورو در ابتدای سال وارد رکود شده است.
رشد اقتصادی ایران به ۴.۷ درصد رسید 🔹بانک جهانی در بخشی از گزارش جدید خود موسوم با عنوان دورنمای اقتصادی جهان آمار مربوط به رشد اقتصادی ۷۲ کشور جهان در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۲ برابر با پاییز سال گذشته را منتشر کرده است. 🔹اقتصاد ایران با رشد ۴.۷ درصدی در رده‌بندی این کشورها از نظر بیشترین میزان رشد اقتصادی رتبه ۱۵ را به خود اختصاص داده است. 🔹رشد ۴.۷ درصدی اقتصاد ایران در پاییز سال گذشته در حالی است که متوسط رشد اقتصادی کشورهای پیشرفته در این دوره تنها ۱.۲ درصد بوده است. اقتصاد آمریکا در این زمان تنها ۰.۹ درصد، منطقه یورو ۱.۸ درصد و ژاپن ۰.۴ درصد رشد کرده‌اند.