eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
379 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیت الله بهجت (ره) خطاب به سید احمد فهری (ره): 📌من مشهد که رفتم خدمت امام رضا علیه‌السلام رسیدم. امام رضا ده چیز به من داد. من یکی از آن ده چیز را به تو می‌گویم. امام رضا علیه‌السلام به من فرمود ....
💠 توجه به سادات 🔹استاد ما آقای شیخ علیرضا گل محمدی می فرمود: یک روز شیخ جعفر آقای مجتهدی به من نگاهی کردند و فرمودند: ائمه به شما توجه دارند ، من گفتم همه کارهای من معصیت است کاری نکردم فرمودند شما کار خوبی انجام داده اید، گفتم چه کار خوبی انجام دادم که ائمه به من توجه دارند!؟ 🔸فرمود شما به اولاد سادات خیلی محبت دارید و به یکی از بچه سیدها عنایت خوبی کردی ائمه هم در این مقابل به شما لطف دارند و قضیه اش این بوده در یک زمستانی هوا خیلی سرد بود و من دو تا عبا روی دوشم انداختم ؛ آمدم بیرون دیدم سیدی از سرما می لرزیده ، آن عبا را به سید دادم ؛ که بعد از ظهر جعفر آقا به من محبت کرد. ☑️ عارف واصل استاد سید علی اکبر صداقت ره
وزارت امور خارجه طی اطلاعیه‎ای گمانه‌‎زنی‎های رسانه‌ای درمورد جابجایی مدیرکل تشریفات وزارت خارجه را نادرست خواند 🔹در این اطلاعیه آمده است؛ بازنشستگی مدیرکل سابق تشریفات وزارت امور خارجه دلیل این جابجایی است.
تکذیب تخفیف برای فروش قسطی لوازم خانگی به زوج‌ها دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران: 🔹برای تولید داخلی ۱۵۰ هزار دستگاه جهیزیه ویژه زوجین اعلام آمادگی شده، اما وعده‌ای درباره تخفیف ۲۰ درصدی به صورت اقساطی داده نشده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸گاف جدید پیرمرد پرحاشیه‌ 🔹بایدن: واضح است که پوتین جنگ در عراق و خانه را باخته است‌‌
مصدومیت ۱۷ نفر درپی حریق انبار کارخانه‌ای در اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان: 🔹ساعت ۱۳:۱۴ امروز چهارشنبه، هفتم تیرماه انبار عمومی شرکت حایر پلاست واقع در محدوده شهرک صنعتی مورچه‌خورت آتش گرفت. 🔹۱۳ نفر در پی این حادثه دچار دودگرفتگی، سه نفر دچار سوختگی سطحی شدند و یک نفر به بیمارستان منتقل شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 داستان شفا گرفتن شیخ حسین انصاریان توسط تربت اباعبدالله شیخ حسین انصاریان در مراسم دعای عرفه: درزمانی که بنده کرونا گرفته بودم، یک شب وضعیت ریه هایم وخیم شد و پزشک ها بنده را جواب کردند و گفتند که تا 12 شب بیشتر زنده نخواهم ماند. بچه هایم با مرحوم گلپایگانی تماس گرفتند و ایشان برای بنده تربت فرستادند. 🔹بنده فردای آن روز ساعت ۱۰ صبح چشمهایم راباز کردم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم جالب از صدای زبان هخامنشی و صوت و اعداد و حروف و معنی کتیبه پاسارگاد به زبان و گویش اصلی (وقتی میگم لری و کوردی بومی ترین زبان ایران باستانه واسه همینه)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امدادرسانی نیروهای مرکز فوریت‌های پزشکی زابل در طوفان شن و دمای بالای۵٠ درجه خدا قوت ❤️
🔸ایران رتبه ششم اعتیاد به گوشی هوشمند 🔹کشورهای چین، عربستان و مالزی در رتبه اول تا سوم قرار دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸شلیک موشک بالستیک آر اس-۲۴ یارس روسیه با ده کلاهک مستقل
امروز این ماشینو توی خیابون دیدم حال آدم رو این کارا خیلی خوب میکنه ✍ارسالی مخاطبین
وزیر کشور ایتالیا پوشیدن پیراهن شماره ۸۸ رو تو سری A ممنوع کرد؛ علت؟ ۸۸ نماد یهود ستیزیه! غلط هم کرد هرکی گفت فوتبال سیاسیه! «سعید ساداتی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شوخی حجت‌الاسلام قرائتی با آیت‌الله صدیقی امام جمعه تهران
❓سوال 🔰 آیا دعای امام حسین (علیه‌السلام) مربوط به همان سالی است که حضرت مکه را به سوی کوفه ترک کردند؟  ✅ پاسخ🔰 🔹شاید بسیاری دعای را مربوط به حجة الوداعِ امام حسین (علیه‌السلام) بدانند و گمان کنند که این مناجات پیش از حرکت ایشان به سمت کوفه، خوانده شده است اما:👇 🔹 دعای معروف روز عرفه که سید_الشهدا (علیه‌السلام) خواندند مربوط به سال واقعه عاشورا نیست چون حضرت بارها به حج مشرف شدند و این دعا قطعا مربوط به سالی نمی‌شود که حضرت مکه را به قصد عراق ترک کردند 🔹 چون طبق نقل تاریخ، در آن سفری که حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) از مکه به سمت کوفه حرکت کردند، روز یوم الترویه یعنی روز هشتم ذی الحجه بود که همه به سمت منا و عرفات رفتند در حالی‌که امام حسین (علیه‌السلام) از مکه خارج شدند و به سمت منا و عرفات نرفتند یعنی امام حسین(علیه‌السلام) در آن سفر اصلا منا و عرفات را درک نکردند تا بخواهند در صحرای عرفات، بخوانند. 👈و از طرفی هم می‌دانیم که حضرت این دعای عرفه را در روز عرفه 9 ذی الحجه در صحرای عرفات در کنار "جبل الرحمه" خوانده است. پس بی‌شک زمان خواندن دعای عرفه توسط امام حسین (علیه‌السلام) در سال آخر عمر مبارکشان نبوده چون حضرت یک روز پیش از روز عرفه، مکه را به سوی عراق ترک کرده بود و حضرت این دعا را در حج‌های سالهای گذشته‌‌اش خوانده بود. ☑️ اما زمان دقیق خواندن این دعا توسط حضرت، در چه سالی از عمر مبارکشان بوده اطلاعات دقیقی در تاریخ وجود ندارد ولی برخی از محقیقین می‌گویند که امام حسین این دعا را سه سال پیش از شهادتشان خواندند یعنی در ذی الحجه سال 58ه.ق 🔸http://hajj.ir/fa/40818
کرایت، از زیباترین و خطرناک‌ترین مارهای ایران در خشکی، سیستان‌و‌بلوچستان 🔹متاسفانه دیروز یک مار کرایت دختری ۱ساله، پسری ۶ ساله و دختری ۱۰ ساله‌ی اهل افغانستان در روستای کَندِز شهرستان سرباز در سیستان و بلوچستان را گزید و دو قربانی به‌جا گذاشت. پادزهر این مار در ایران بسیار کمیاب‌ست.
🇷🇺🇫🇷تصویر آخرین نسخه مجله فرانسوی «شارلی ابدو» در واکنش به شورش واگنر در خاک روسیه.
خودشون به اسم مخاطب پست میزنن ، بعد نمیدونن از کجا آوردن 😂😂😂
خبری برگ‌ریزون از آمریکا ۲۰۰ میلیارد دلار سر قضیه کرونا توی آمریکا گم شده برای این که بدونید این پول چقدره کل بودجه نظامی ایران ۶ میلیارد دلاره :|
شناسایی کتیبه‌ای با نام «ایران» در بنگلادش رضوانفر، عضو هیأت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی‌: 🔹کتیبه‌ای حاوی نام «ایران» در متن، در آرامگاهی در شهر راجشاهی بنگلادش شناسایی و بررسی شد 🔹در این کتیبه نام شاه عباس صفوی (حدود هفت سال پس از فوت او) آورده شده است. 🔹بیش از ۱۲۰ کتیبه فارسی دیگر در بنگلادش شناسایی و مستند شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدئویی نادر از رمی جمرات و ذبح قربانی در سال ۱۳۱۵ 🔹فیلمی نادر از رمی جمرات و ذبح قربانی در مکه مکرمه که ۸۷ سال پیش فیلمبرداری شده منتشر شده است. این ویدئو در موسم حج در سال ۱۳۱۵ توسط استودیو مصر فیلمبرداری شده است. رمی جمرات در منا از مهم‌ترین ارکان اعمال ایام تشریق است.
🔸تحقق رویای ۲۰ ساله/ نصب سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی در ۲۰ ماه در دولت سیزدهم
| سردشت خونین... صدام در سکوت جامعه بین الملل چه بلایی بر سر سردشت آورد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌دولت ایتالیا بعد از انتشار فیلمی از یک گردشگر که نام دوست‌ خود را با کلید بر روی بنای دو هزار ساله کولوسئوم حک میکند اعلام کرد به دنبال شناسایی و دستگیری او است. این مرد ممکن است با جریمه‌ای حداقل ۱۵هزار یورویی یا تا پنج سال زندان روبرو شود.