eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
باکو از فردا میزبان وزیران خارجه جنبش عدم تعهد 🔹نشست وزیران خارجه جنبش عدم تعهد با عنوان «جنبش عدم تعهد؛ متحد و استوار در مواجهه با چالش‌های نوظهور» با حضور کشورهای عضو و برخی سازمان‌های بین المللی فردا چهارشنبه ۱۴ تیر به مدت ۲ روز در مرکز همایش‌های شهر باکو برگزار خواهد شد. 🔹امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه یکی از سخنرانان این نشست خواهد بود و قرار است در حاشیه این اجلاس در نشست‌های مهمی چون کمیته فلسطین، جنبش عدم تعهد و نشست گروه دوستان منشور شرکت کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 نجاح محمد علی کارشناس مقاومت عراق: 🔷 آيا ميدانيد كه ماهی های خلیج فارس هم کارت شناسایی دارند که در خلیج فارس شنا می کنند... بیا آنجا ماهی بگیر و خودت ببین ماهی ها می گویند اينجا خلیج فارس است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امیرعبداللهیان: نگاه به آسیا یکی از اولویت‌های ماست 🔹وزیر امور خارجه با اشاره به سیاست خارجی دولت سیزدهم و با بیان اینکه با همه بخش‌های غرب و شرق عالم تعامل و ارتباط داریم، گفت: البته نگاه به آسیا یکی از اولویت‌های ماست و این قاره به عنوان سرمایه‌ای جدی می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.
♦️ ارتش رژیم صهیونیستی دو روز است تمام تلاش خود را میکند تا گروه های مقاومت را در جنین بطور کامل نابود کند اما با جرات میتوان گفت به یک سوم اهداف خود که همانا کشتن یا دستگیری تمام مبارزان مسلح فلسطینی بود نرسیده است. ♦️در حالی که در جنایتی آشکار از دهها حمله هوایی استفاده کرد و حتی بجای خودروهای زرهی سبک چرخ دار ، زره پوش های سنگین شنی دار را هم به سوی جنین گسیل کرد اما نتوانست به قلب اردوگاه جنین برسد و شاید بتوان بزرگترین دستاورد آنان را کشف چند کارگاه زیرزمینی ساخت بمب دستی عنوان کرد. ♦️اکنون با نزدیک شدن به پایان دومین روز از این یورش وحشیانه ، زمزمه‌هایی از رسانه های اسرائیلی به گوش میرسد که احتمالا با تاریک شدن هوا ارتش صهیونیستی به تدریج شروع به خارج کردن نیروهای خود از جنین و پایان عملیات کند که اگر چنین باشد شکست مفتضحانه دیگری برای ارتش صهیونیستی خواهد بود که با وجود بهره بردن از تمامی سلاح ها و تجهیزات نیز موفق به ریشه کن کردن مقاومت در جنین نشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞 افشاگری خوفناک عضو جدا شده گروهک منافقین از ابعاد تازه تجاوز جنسی علیه زنان و مردان در کمپ اشرف؛ آیا آثار و شواهد جرم در سیستم‌های تحویل شده به ایران است؟! محمد منظرپور، سردبیر سابق بی‌بی‌سی: 🔹با وجود چنین جنایات و تاریخچه سیاهی، چگونه عده‌ای از اپوزیسیون، برخورد پلیس آلبانی با مجاهدین و ضبط سیستم‌های کامپیوتری آن‌ها را محکوم می‌کنند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شاه جديد رونمایی شد متاسفانه کیفیت شیشه‌های بازار خیلی اومده پایین
🛑لحظه انفجار بمب در مسیر خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین/صابرین نیوز
◾️شما براشون نون ندارید وگرنه براتون هشتگ میزدن...
📢 تیپ جنین: 🔹کمین های مرگ
برنامه ملی‌پوشان والیبال ایران در هفته‌ سوم لیگ ملت‌های والیبال 🔹در هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ والیبال، ایران در آمریکا به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
📢 تیپ جنین: 🔹واحد مهندسی ما تعدادی بمب دست ساز را در راه خودروهای زرهی اشغالی در خیابان حیفا منفجر کرد و با دقت به آنها برخورد کرد.
🔺مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه:امروز یک باشگاه دولتی (استقلال) می‌خواهد ۹۰ میلیارد تومان به یک بازیکن (بیرانوند) بدهد. قوه قضاییه به این موضوع ورود خواهد کرد 🔹️سوال مردم این است که منبع این پول‌‌ها کجاست؟ این باشگاه اگر چنین پول‌هایی داشت چرا بدهی‌های خود را پرداخت نکرد تا از آسیا حذف نشود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 آغوش باز شرق برای ایران 🔹‌ منافع ایران از پیوستن به پیمان شانگهای چیست؟
♦️کاهش سود وام خرید مسکن به ۱۸ درصد رئیس کل بانک مرکزی: 🔹متقاضیان دریافت وام مسکن از نرخ ۲۳ درصدی و مبلغ اقساط گلایه داشتند. 🔹با دستور رئیس‌جمهور و مصوبه امروز شورای پول و اعتبار، نرخ سود تسهیلات خرید مسکن که توسط وزارت راه برای مردم تهیه می‌شود ۱۸ درصد تعیین شد. 🔹با توجه به کاهش نرخ سود تسهیلات خرید مسکن از ۲۳ به ۱۸ درصد قاعدتا مبلغ اقساط آن هم کاهش می‌یابد./تسنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️نماینده ی حزب حاکم هند(BJP) در ایالت مادیا پرادش، چون معتقد است که خودش جز طبقه اشراف و برتر است بر روی فردی از پایین ترین طبقه ادرار می کند. ولی این جور شکاف طبقاتی برای هیچ سیستمدار آمریکایی و اروپایی مهم نیست ولی اگر توی ایران یکی شست پاش بره توی چشمش همه‌شون نگران میشن‼️ 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
♦️مسدودی و رفع مسدودی حساب‌های بانکی آنلاین شد 🔹بانک مرکزی با همکاری قوه قضائیه از سامانه یکپارچه احکام قضائی (سیاق) رونمایی کرد 🔹با بهره‌گیری از سامانه سیاق از این پس با حذف مکاتبات کاغذی و دیوان‌سالاری بین‌دستگاهی و از طریق گسترش تعاملات الکترونیکی بین نظام بانکی و دستگاه‌های قضائی، کلیه مراحل شناسایی حسابها توسط مرجع قضائی، صدور دستور مسدودی و رفع مسدودی حساب، به‌صورت آن‌لاین و درلحظه و در تمام ساعات شبانه‌روز قابل انجام است.
۶۵۰ صفحه از اسناد جرم و جنایت‌های پسر بایدن منتشر شده و واقعا تکان‌دهنده است 😐 140 جرایم تجاری 191 جرایم جنسی 128 جرایم مواد مخدر
پلیس قاتل میلیونر شد! 🔹راست‌گرایان افراطی تا کنون یک میلیون یورو برای پلیس قاتل نوجوان فرانسوی و خانواده او جمع آوری کرده اند. 🔹دو قطبی سختی در جامعه فرانسه در حال شکل گیری است پ ن: این یک نشانه جدی از نژاد پرستی در فرانسه است چیزی که در عمل به همه ثابت شد.
بنری در نمایشگاه تجهیزات و دستاوردهای نیروی زمینی ارتش در حوزه رزم زمینی از پروژه ساخت رادار رهگیر منصوب بر بالگرد با هدف نصب بر بالگردهای کبرای هوانیروز ارتش
رئیس‌کل بانک مرکزی: 🔹با دستور رئیس‌جمهور و مصوبه امروز شورای پول و اعتبار، نرخ سود تسهیلات خرید مسکن که توسط وزارت راه برای مردم تهیه می‌شود ۱۸ درصد تعیین شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاهش سود وام ساخت مسکن به ۱۸ درصد فرزین، رئیس کل بانک مرکزی: 🔹️متقاضیان دریافت وام مسکن از نرخ ۲۳ درصدی و مبلغ اقساط گلایه داشتند. 🔹️با دستور رئیس جمهور و مصوبه امروز شورای پول و اعتبار، نرخ سود تسهیلات ساخت مسکن که توسط وزارت راه برای مردم تهیه می‌شود ۱۸ درصد تعیین شد. 🔹️با توجه به کاهش نرخ سود تسهیلات ساخت مسکن از ۲۳ به ۱۸ درصد قاعدتا مبلغ اقساط آن هم کاهش می‌یابد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸همه چیز درباره برنامه‌ای که خشم رسانه‌های معاند را برانگیخت‌‌
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا