eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
111.7هزار عکس
74.4هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️فرقی نداره به سوی نظام چه تیری بندازی.. انتهای مسیر این شکلیه👆
◼️پیامبر اسلام (ص) می‌فرمایند: ◾️الصَّدَقَةُ تَدْفَعُ الْبَلَاءَ وَ هِیَ أَنْجَحُ دَوَاءً وَ تَدْفَعُ الْقَضَاءَ وَ قَدْ أُبْرِمَ إِبْرَاماً وَ لَا یَذْهَبُ بِالْأَدْوَاءِ إِلَّا الدُّعَاءُ وَ الصَّدَقَة ▪️صدقه بلا را برطرف می‌كند و موثرترین داروست و قضای حتمی را دفع می‌کند و درد و بیماری‌ها را چیزی جز دعا و صدقه از بین نمی‌برد. 📚بحارالأنوار، ج 93، ص 137، ح71
💢 اعتراض احزاب مخالف در دانمارک، علیه قصد دولت برای ممنوع کردن آتش زدن قرآن 🔹کابینه دانمارک پیشتر گفته بود که محدودیت هایی را برای رویدادهایی که دین و فرهنگ را توهین می کند و امنیت را تهدید می کند، در نظر خواهد گرفت. 🔹 هفت حزب اپوزیسیون (72 کرسی از 179 کرسی پارلمان) اکنون ادعا می کنند که "محدود کردن آزادی ها به خاطر تعصب مذهبی" مجاز نیست!
درگیری در روستای مرزی جکیگور سیستان بلوچستان 📌 درگیری مسلحانه نیروهای عملیات نظامی در روستای جکیگور از توابع شهرستان راسک 📌 بنا به اخبار واصله ؛ در درگیری یگان تکاوری انتظامی در جکیگور تعداد چهار نفر غیر نظامی و چهار نفر از پلیس های یگان تکاوری مجروح شدند. گفته می‌شود مربوط به دستگیری تیم تروریستی در جنوب شرق می باشد 🔺 تاکنون هیچ رسانه یا مقام مسئولی در خصوص این درگیری توضیحاتی ارائه ننموده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 پسران ایران، طلاها را درو کردند 🔹در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در هند، وزنه‌برداران ایران در دسته‌های ۱۰۲ و ۱۰۲+ کیلوگرم موفق به کسب ۷ طلا و ۸ نقره شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نصب عکس سید علی خامنه‌ای رو به روی ساختمان اینترنشنال در واشنگتن 😎
🛑تشکیلات خودگردان فسطین: از آمریکا ناامید شدیم، سراغ چین می‌رویم 🔹وزیر خارجۀ تشکیلات خودگردان: ۳ سال از دولت بایدن می‌گذرد و در این مدت جز وعده چیزی از آمریکا ندیدیم. تشکیلات تصمیم گرفته روزبه‌روز بیشتر به چین نزدیک شود و برای دریافت حمایت برای عضویت کامل در سازمان ملل، سراغ چین می‌رود.
🔺صدای انفجار شنیده شده از پایگاه آمریکا در شهر الشدادی در جنوب الحسکه سوریه ناشی از تمرینات نظامی بوده است.
♦️فوت کودک خوزستانی بر اثر گرمازدگی در پی تنها ماندن در خودرو معاون درمان علوم پزشکی اهواز: 🔹در یکی از شهرهای استان خوزستان کودکی دو و نیم ساله بعد از آن که حدود دو ساعت در خودرو تنها مانده بود، دچار عوارض گرمازدگی شد و جان خود را از دست داد. 🔹در شبانه‌روز گذشته ۲۷ نفر به دلیل گرمازدگی به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که همگی به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده‌اند./ ایسنا
🔺طالبان: ایران طی یک ماه بیش از ٤٣ هزار افغان را اخراج کرد عبدالرحمن رشید - معاون وزارت مهاجرین طالبان: 🔹️ایران در ماه گذشته بیش از ٤٣ هزار افغان را بدون مدارک قانونی اخراج کرده است. همچنین ٤٦ هزار افغان نیز به خواست خودشان به افغانستان بازگشته‌اند. 🔹رسانه‌هاى افغان نوشتند ایران افغان‌ها را بیشتر از طریق گذرگاه‌های مرزی در استان‌های هرات و نیمروز اخراج می‌کند./ رصد
☑️️🚨 | گروه تروریستی داعش هلاکت خلیفه خود بنام ابوالحسین الحسینی را تایید کرد 🔸️داعش اعلام کرد که رهبر این گروه در جریان درگیری با نیروهای اطلاعاتی ترکیه کشته شده است. 🔸️داعش همچنین از دستگیری سخنگوی خود، بنام ابوعمر، توسط اطلاعات ترکیه خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝️ای کاش افراد بیشتری رو عضو کانال میکردیم 🤦‍♂❌تا این فیلم ها رو کمتر مشاهده می کردیم
دعوت رسمی از رئیسی برای سفر به پاکستان 🔹نخست وزیر پاکستان ضمن دعوت از رئیس‌جمهور اسلامی ایران، ابراز امیدواری کرد بعد از تحولات مربوط به انتخابات پاکستان، رئیسی نخستین رییس دولتی باشد که به پاکستان سفر می‌کند. 🔹در این دیدار که وزیر خارجه پاکستان هم حضور داشت امیرعبداللهیان گزارشی از تفاهمات و توافقات انجام شده در مذاکرات مربوط به موضوعات سیاسی، اقتصادی، تجاری، امنیتی و مرزی ارائه کرد.
یا مهدی ادرکنی💚🕊️💚 اللهم عجل لولیک الفرج🤲🏻 ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﮼تانرفتی‌به‌حرم‌حاجت‌ِدیدن‌داری ﮼درد‌اینجاست‌که‌دیدی‌و‌دلت‌بی‌تاب‌است..
42.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماهنگ لالایی امیر طلاجوران | گروه نجم الثاقب تقدیم به مادرش رباب سلام الله علیها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته زبان فارسی دانشگاه صنعا پایتخت یمن، بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی یمن به نام دروه «شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد.زبان فارسی که این دانشجویان آموخته اند، اقدامی نوید بخش از توسعه علمی و فرهنگی میان یمن و جمهوری اسلامی ایران با توجه به روابط تاریخی دو کشور است
⏺ پروازهای شرکت سیلک وی ایرلاینز باکو؛ از اسرائیل تا عراق! 🟥هواپیماهای شرکت سیلک وی ایرلاینز جمهوری آذربایجان که پروازهای مداوم به فلسطین اشغالی و انتقال تسلیحات اسرائیلی به باکو را در سوابق خود دارد، طی روزهای اخیر به پایگاه‌های آمریکایی در عراق رفت و آمد داشته‌اند؛ موضوعی که با توجه به پیشینه این شرکت، می‌تواند بسیار مهم قلمداد شود.