eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
111.7هزار عکس
74.3هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻توضیح معاون امور زنان و خانواده در خصوص تسهیلات ویژه ازدواج به زوجین دهه شصتی 🔹انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در نشست مشترک با مسؤولین بانک قرض الحسنه مهر ایران و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر که صبح امروز به منظور امضای تفاهم نامه ارایه تسهیلات ویژه ازدواج زوجین دهه شصتی ساکن در روستا در محل این معاونت تشکیل شد، اظهار کرد: اهتمام بر ازدواج زوجین دهه شصتی حرکت بسیار مهمی است که می‌تواند بخشی از خلاء های موجود در بحث خانواده را پوشش دهد 🔹خزعلی ابراز امیدواری کرد: در سال پیش رو بتوان همین تسهیلات ویژه را به زوجین دهه شصتی ساکن در شهر نیز تعمیم داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸حاج قاسم : شما ایران و نظام ایران را با کجا مقایسه میکنید؟ با ترکیه؟ 🔷سید حسن نصرالله: جنگ با ایران ، تنها با ایران نیست ، جنگ علیه ایران یعنی کل منطقه در آتش خشم ما..
🔴ورود میدانی دادستانی تهران به حادثه‌ ریزش ساختمان دادستان تهران: 🔹در ساعات اولیه‌ وقوع حادثه‌ ریزش ساختمان در منطقه‌ی خلازیر، این دادستانی ضمن تشکیل پرونده قضایی در این زمینه و اعطای ماموریت به دو تن از معاونین و همچنین تعیین بازپرس ویژه به منظور حضور میدانی در محل واقعه، بررسی ابعاد حادثه، صدور دستورات لازم و مدیریت امور مستحدثه، نسبت به ورود میدانی به واقعه‌ موصوف اقدام نمود. 🔹عوامل انتظامی و شهرداری تهران با توجه به وجود ساختمان‌های ناایمن در این محدوده، از بامداد با حضور در خلازیر، نسبت به اجرای عملیات تخریب این ابنیه ناایمن، اقدام نمودند. 🔹در حین اجرای این عملیات‌ها، یکی از ساختمان‌ها دچار ریزش شده و تعدادی از نیروهای انتظامی و شهرداری تهران زیر آوار محبوس می‌گردند.
🚨 🇳🇪به گزارش الجزیره، حکومت نظامی نیجر اطمینان داده است که «یک ابرقدرت خارجی در حال تدارک تهاجم» علیه نیجر است. 🔸️به گزارش رسانه های قطری، حکومت نظامی همچنین دستور بسته شدن حریم هوایی این کشور آفریقایی را صادر کرده است.
🔴 مهران غفوریان و نگاه صفر و صدی محرم امسال در اینستاگرام بایکوت خبری بسیار شدیدی حاکم بود، هیچکس هیچ مطلب یا پیامی درباره محرم نمیزد، جرأت نمیکرد بزنه. سال‌های قبل خیلی از پیج‌های رسمی یا غیررسمی لوگوشون رو سیاه و سفید میکردن یا درحد یه پیام یا استوری سیاه بالاخره محرم رو گرامی میداشتن، حداقل روز عاشورا یه حرکتی انجام میدادن، ولی امسال جو بسیار مسمومی تو اینستاگرام حاکم بود 🔻البته فضا سنگین‌تر از این حرفا بود، یه‌سری باهم هماهنگ کرده بودن روز عاشورا استوری‌های عشق و حالشون رو بگذارن که دهن کجی کرده باشن. من بیشتر توضیح نمیدم که بیشتر قلب‌تون نرنجه 🔻تو این فضای کثیف و مه‌آلود چندتا دونه سلبریتی اومدن و از امام حسین گفتن، اولیش مهران غفوریان بود، یکی دیگه محسن چاووشی بود و چند نفر دیگه، بقیه هیچی هیچی که هیچی. اتفاقا این چند نفر چنان مورد حمله زامبی‌های بی‌دین اینستاگرام قرار گرفتن، کامنتهاشون شده بود فحش و تخریب. هرکی هر آتویی از اینا داشت میومد برملا میکرد که فلانی یادته فلان کارو کردی؟ حالا اومدی جانماز آب میکشی؟ 1⃣ اینجا تو این فضای لجن‌آلود بنظرم غفوریان و دیگر سلبریتی‌ها رو باید رو سرمون بگذاریم و تا میتونیم ازشون قدردانی کنیم، چون نام و یاد سیدالشهدا رو تو بدترین فضاها زنده کردن. تو فضایی که بخشی از مردم نه مداحی گوش میدن نه سخنرانی، حرفهای یه سلبریتی رو گوش دادن درباره امام حسین و خیلیا اونجا فهمیدن ماه محرم فرا رسیده. تا این حد. این کار خیلی جسارت میخواست و خیلی ایولا داشت 2⃣ آیا این بمعنای اینه که تمام افعال و اقوال اون شخص مورد تاییده؟ خیر، کی اینو گفته؟ فقط این عملشون رو داریم صحبت میکنیم نه کارهای احیاناً اشتباه قبلی‌شون با این عمل تطهیر میشه، نه اشتباهات احتمالی آینده‌شون توجیه میشه. فقط این عمل رو در این برهه از زمان باید دید و بهش نمره داد 3⃣ آیا باید از شخصی مثل مهران غفوریان انتظار داشت مثل بچه‌های حزب‌اللهی و انقلابی عمل کنه و دیگه از این به بعد عضو بسیج فعال بشه و هیچ خطایی نداشته باشه؟ نه آقاجون سلبریتی، سلبریتیه. بخش زیادی از سبک زندگی و افکارش با ما فرق داره، الان تو مُحرم تو یک چیز با ما اشتراک داره، اونم امام حسینه، این اشتراک رو باید ازش حسن استفاده رو کرد. واقعا خارج کردن امثال غفوریان از دایره اسلام و انقلاب چه نفعی برامون داره؟! ✅ اینارو برای چی گفتم، برای این گفتم که سرمون رو از فضای بسته چند تا کانال خاص تو ایتا بیاریم بیرون و به مسائل مختلف از دید بالاتری نگاه کنیم، خیلی از مسائل رو وقتی تو فضای ایتا و جماعت حزب‌الهی بررسی میکنی، بله بده، زشته، باید بگیری گردن طرفو بزنی ولی وقتی میری از فضای بالاتر و کل فضای رسانه‌ای که مردم ازش متأثر هستند رو می‌بینی، قضیه فرق میکنه. نگاه صفر و صدی خیلی آسیب میزنه به تحلیل آدم. نگذارید نگاهتون رو صفر و صدی کنن ... اگر این اختلافات رو درست نبینیم و اصرار داشته باشیم همه باید "مثل خودمون باشن"، نمیتونیم نگاه جامعی به اقشار مختلف جامعه داشته باشیم، که تهش منجر به تحلیل تک بعدی از جامعه میشه و این یعنی شکست هر طرح و برنامه‌‌ای که برای اصلاح جامعه‌ در نظر گرفتیم. ✍ حسین‌دارابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رضا گلزار از معدود سلبریتی‌های وطن‌پرست کشور است که همیشه به دلیل عقاید خود مورد غضب اپوزیسیون خارجی و داخلی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺تنها بخشی از قدرت نظامی ایران که هر دشمنی را به زانو در میاورد
روند ساخت موتور بالگرد ملی رو به پیشرفت است امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به همکاری هوانیروز ارتش با شرکت‌های دانش‌بنیان در ساخت موتور بالگرد ملی گفت: برای ساخت قسمت موتور بالگرد ملی با شرکت‌های دانش‌بنیان کار‌ها را پیش می‌بریم که قسمت اعظم کار‌های آن انجام شده است و از برنامه نیز جلوتر هستیم. وی با بیان اینکه بالگرد‌هایی بومی و ملی قطعاً هجومی خواهند بود، افزود: ساخت بالگرد زمان‌بر است؛ اما با تلاش و همت متخصصان داخلی کار‌ها رو به پیشرفت بوده و در بازه زمانی کمتری به نتیجه خواهیم رسید.
☑️سارقان ۱۴ هزار دلاری در قزوین دستگیر شدند دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین: 🔹شب گذشته با تلاش مامورین پلیس آگاهی استان، سارقین اموال چهار طلبه اهل کشور روسیه در قزوین دستگیر شدند. 🔹سرقت از نام‌بردگان در استراحتگاه بین‌راهی در اتوبان زنجان انجام شده که پس از کسب دستور از سوی مقام قضایی و با اقدامات انجام‌شده فنی و پلیسی، نسبت به شناسایی سارقین و کشف ۱۴ هزار دلار مسروقه از متهمین اقدام و پرونده قضایی تشکیل و پس از اعتراف؛ نامبردگان به زندان مرکزی قزوین معرفی شدند.
🔸️ رسانه های لبنانی : انتقال تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی به سمت مرز های لبنان هم چنان ادامه دارد ، همچنین چندین کشور از شهروندان خود خواسته اند که لبنان را ترک کنند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 کارشناس صهیونیست: فراموش نکنید که ایرانی ها مخترع بازی شطرنج اند/موشک های زیرزمینی سرنوشت ساز است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مسلمانی که روزی ۵ تا ۱۰ تا فحش نخوره که مسلمان نیست، مومن پلاستیکیه❗️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 وقتی شمـا به دیگـران تذڪر میـدی، حصـارهـا و پرچیـن‌هـاۍ اطـراف وجـودت را ڪه براۍ دوری از شیطان کارگذاشتی، دورتر میڪنی😌
مادورو: سکوت رهبران اروپایی در قبال اهانت به قرآن کریم تاسف برانگیز است 🔹رئیس جمهور ونزوئلا گفت: من به عنوان یک مسیحی از خودم می‌پرسم که اگر کسی اقدام به سوزاندن انجیل کند ما مسیحیان چه احساسی خواهیم داشت؟ 🔹مادورو: من در اعماق قلبم خشم مسلمانان جهان، وقتی که میبینند قرآن کریم را می‌سوزانند، درک می‌کنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وضعیت وخیم نیروهای نظامی باکو و اعتراض یکی از نیروها به قطع حقوق و مزایا 🔹این افسر مجبور به گدایی در ورودی مترو شده است.
چند هزار پزشک و پرستار پاکستانی وارد ایران می شود سال ۵۶ از پاکستان چند هزار دکتر و پرستار وارد می کردیم ولی داشتیم ژاپن میشدیم(: 📚روزنامه اطلاعات، ۲۷ تیر ۱۳۵۶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹️أَلسَّلامُ عَلَیْک َ وَ عَلى ابآئِک َ الطّاهِرینَ، أَلسَّلامُ عَلَیْک َ وَ عَلى أَبْنآئِکَ الْمُسْتَشْهَدینَ 🔹️سلام برتو (اى حسین بن على) و بر پدرانِ پاک و طاهِـرَت، سلام برتو و بر فرزندانِ شهیدت 📓فرازی از زیارت ناحیه مقدسه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🔻 بیاد ندارم نافله ی شب ترک شده باشد و بعد از نماز صبح حرم نرفته باشد!
✍ استاد پناهیان: دوست داشتنِ آدم های بزرگ، انسان را بزرگ می‌کند و دوست داشتن آدم های نورانی به انسان، نورانیت می‌دهد. اثر وضعی محبوب، آنقدر زیاد است که انسان باید مراقب باشد مبادا به افراد بی ارزش علاقه پیدا کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماهنگ نفسم ▪️ نماهنگ "نفسم" با حضور مداح اهل بیت (ع) عبدالرضا هلالی 📌 بیننده این نماهنگ تولید شده توسط روابط عمومی فولاد مبارکه باشید