مشکلی پیش اومده نیستم
معلوم نیست چقدر بشه
شاید فردا بیام شاید چند روز دیگه شاید چند هفته دیگه
⭕️دوستان و همراهان توجه کنید
بارها تکرار کردم قوانین رو به ادمین هاتون بگید
بهشون بگید من کیم تبادلات چیه
خیلی هاتون فقط و فقط به خاطر همین اخطار خوردید و چنلتون فور نشده
حتما رعایت کنید
۳ اخطار برار با حذف از تبادلات
❣ادمین تبادلات نوا هستم
مالک ها هر چه سریعتر گپ چک بشه
https://eitaa.com/joinchat/1822950692C4cbf271e2d
پاک نکن مالک ببینه
تسلیت برای یتیم شدنمان🖤
تبادلات تا اطلاع ثانوی برگزار نمیشد
هیچ محتوایی مهم تر از وطن نیست
🔴از امروز تبادلات طبق روال قبل یعنی ساعت ۱۳:۳۰ تا اتمام بنر ها انجام میشه و هر بنر باید ۱۵ دقیقه بمونه